Ik dacht al een "Flying Circus Loods"quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
TT vanwege de vele vliegen in de loods .....
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut een spelfout, kan een mod de TT aanpassen, denk = denkt .....
Er staan afschuwelijk gifs in het vorige topicquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:42 schreef mangalie het volgende:
Gadver het lijkt wel steeds erger te worden....
Inderdaad:quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:33 schreef woxxel het volgende:
Die vliegenzak horen ze buiten te hangen. T lokt vliegen
Ze hadden al 30 plakstrippen moeten hebben hangen , en niet twee in de hoek waar geen vlieg komtquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hadden ze een paar weken maanden eerder moeten doen ...
Gadverdamme!! Wat een ranzigheid…quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten alweer met duizend op het aanrechtblad te gniffelen naar Miertje met de stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staan afschuwelijk gifs in het vorige topic
Een verse dooie koe buiten de poort leggenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En morgen laat de FEBO een hele nieuwe doos vliegen los in de loods ....
En het maakt gewoon geen verschil....er zitten er nog honderdenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze hele veldslag vraagt wel om een filmpje denk ik .....
Wauw wat een massa vliegen zegquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten alweer met duizend op het aanrechtblad te gniffelen naar Miertje met de stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
Vers of een weekje oud ....?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Een verse dooie koe buiten de poort leggen
Ja er moet toch wel een korte termijn oplossing te bedenken zijn? Iig alle kasten openmaken en alle rottende etenswaren eruit gooienquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Willie E Wortel nog niets heeft uitgevonden tegen de vliegen, wel wekenlang klieren met een speelgoedkarretje
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Als je rolmaat andere maten geeft als je zelf zou willen meten...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Als je rolmaat andere maten geeft als je zelf zou willen meten...
[ afbeelding ]
Een Action gordijntje mét magneetjes voor een paar euro zou al een start zijn in de deurpost naar de rookruimte ..en die enorme loodsdeur dichthoudenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja er moet toch wel een korte termijn oplossing te bedenken zijn? Iig alle kasten openmaken en alle rottende etenswaren eruit gooien
Als je de technische specs bekijkt van een gemiddelde vlieg, ga je je echt verbazen.. een staaltje vernuft in ontsnappen..quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er komen er gewoon weer meer terug, Revenge of the Flies .....
Jazeker, maar in plaats van ze massaal te verdelgen, kunnen ze beter de oorzaak aanpakken ...quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Als je de technische specs bekijkt van een gemiddelde vlieg, ga je je echt verbazen.. een staaltje vernuft in ontsnappen..
dat is net als met wespenvangers, je lokt ze er mee, gewoon schoon en droog alles en geen lastquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:45 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Inderdaad:
" De zak werkt optimaal in de zon en op een plek waar de wind de lokstof meeneemt naar de plek die u wilt bestrijden. De grootste effectiviteit wordt bereikt indien er om de 10 tot 15 meter een zak wordt opgehangen. Bij mooi weer alleen af en toe bijvullen met water om uitdroging te voorkomen."
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
Nu met twee stofzuigers tegelijk vliegen aanvallen
Mirthe kan tot de finale bezig zijn en het worden er niet minderquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef Yver73 het volgende:
Letterlijk overal zitten nog vliegen en Mirthe zegt tegen Rupert: kijk, het zijn er al veel minder, goed hè?
Fly busters 🎵🎶quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
Nu met twee stofzuigers tegelijk vliegen aanvallen
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Leuke verdienopdracht....maak de keuken vliegenvrij
Voor iedere gevangen vlieg een cent. Dan komen ze wel weer aan de ¤500…!quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Leuke verdienopdracht....maak de keuken vliegenvrij
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Mirthe Morri haar pruik opzuigt .....
Sjah, die discussie loopt hier al een tijd.. een vliegen ei heeft rottend vlees nodig om de maden te voeden, daarna moeten ze nog ontpoppen tot een vlieg.. kost best wel veel tijd, en wáár doen ze dat.. In, of buiten de Loodsquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar in plaats van ze massaal te verdelgen, kunnen ze beter de oorzaak aanpakken ...
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Die vliegen natuurlijk ook gewoon UIT de stofzuiger...vechten tegen de bierkaai.
Maar concentreert de plaag zich niet vnl in de keuken? We kunnen wel met eventuele oplossingen komen, ze horen ons toch niet...Ik zou er niet kunnen slapen...quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, die discussie loopt hier al een tijd.. een vliegen ei heeft rottend vlees nodig om de maden te voeden, daarna moeten ze nog ontpoppen tot een vlieg.. kost best wel veel tijd, en wáár doen ze dat.. In, of buiten de Loods
Het lijkt voornamelijk in de keuken maar ze zitten overal. Net bij Erik zag je ook genoeg vliegen rondvliegen en vanmorgen was er een hoop geklaag over vliegen in de slaapkamer. Daar heeft Mirthe er toen ook al veel vermoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar concentreert de plaag zich niet vnl in de keuken? We kunnen wel met eventuele oplossingen komen, ze horen ons toch niet...Ik zou er niet kunnen slapen...
Tuurlijk is de keuken waar het lekker ruikt, maar ze komen binnen via 3 openingen.. de slaapkamerdeur op de BG, de Loodsdeur en de keukendeur.. daar is nog geen hond mee aan het werk geweestquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar concentreert de plaag zich niet vnl in de keuken? We kunnen wel met eventuele oplossingen komen, ze horen ons toch niet...Ik zou er niet kunnen slapen...
Vliegenvrij..quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:15 schreef engine het volgende:
Sasha en Bern gaan een nachtje in de kas slapen
Ze moeten allemaal twintig personen opgeven die ze voor de finale uit willen nodigen. Dat was het geloof ik wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog aan teruglezen, maar kan iemand in drie zinnen uitleggen wat er vandaag is
gemeld over de finale en familie uitnodigen etc, thanks ....
https://streamable.com/098a7wquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog aan teruglezen, maar kan iemand in drie zinnen uitleggen wat er vandaag is
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom haalt hij in godesnaam een rolmaat uit elkaar?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:19 schreef engine het volgende:
Ik bedoel dit helemaal niet negatief maar ik moet hier toch om lachen.
[ afbeelding ]
Ze mogen familie en vrienden uitnodigen..Max 20...Minder mag ookquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal twintig personen opgeven die ze voor de finale uit willen nodigen. Dat was het geloof ik wel.
Daar ben ik ook nog niet achterquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom haalt hij in godesnaam een rolmaat uit elkaar?
Ook dat en hett is nog maar de vraag of hij hem weer werkend in elkaar krijgtquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet achterEn wat je dan gaat verbeteren aan een rolmaat is mij ook een raadsel.
Als er maar 3 finalisten zijn kan het makkelijk...maar dan nog zijn dat 60 mensen op een kluitje die voor 40 bedoeld wasquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze mogen familie en vrienden uitnodigen..Max 20...Minder mag ook
Het is nog onbekend natuurlijk, maar heb het vermoeden dat er meer dan 3 in de finale zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er maar 3 finalisten zijn kan het makkelijk...maar dan nog zijn dat 60 mensen op een kluitje die voor 40 bedoeld was
Ehmm, een levende vlieg vliegt er gewoon weer uit via de slang hoor....quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er maar 3 finalisten zijn kan het makkelijk...maar dan nog zijn dat 60 mensen op een kluitje die voor 40 bedoeld was
Je kunt er nog steeds mee metenquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat en hett is nog maar de vraag of hij hem weer werkend in elkaar krijgt
Zeker, vanwege de onwil om meer nominaties te doen de laatste tijd, zie ik wel 8+ Finalistenquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is nog onbekend natuurlijk, maar heb het vermoeden dat er meer dan 3 in de finale zitten.
Wat zit hij daar nou eigenlijk in elkaar te knutselen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:19 schreef engine het volgende:
Ik bedoel dit helemaal niet negatief maar ik moet hier toch om lachen.
[ afbeelding ]
Misschien een grote verrassing?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Wat zit hij daar nou eigenlijk in elkaar te knutselen?
......quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:28 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat er volgende week nog 2 weggaan.
Degene die de minste vliegen gevangen heeft vertrekt
Dan zitten ze gewoon nog in de rest van de loods hoorquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:34 schreef spapaars het volgende:
Morgen worden de vliegen vernietigd met gifgas, alle keukenapparatuur is al verwijderd.
[ afbeelding ]
Gaan ze niet alles behandelen dan?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zitten ze gewoon nog in de rest van de loods hoor
Wie weet wat ze morgen doen, maar dat de keuken nu leeg is doet vermoeden dat er wordt gespoten, en misschien door de hele loods, dus morgen alle bewoners een dagje buiten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zitten ze gewoon nog in de rest van de loods hoor
Kan nu best, met z'n 12'n in een busje gezellii touren. terwijl de Loods geblauwzuurt wordtquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie weet wat ze morgen doen, maar dat de keuken nu leeg is doet vermoeden dat er wordt gespoten, en misschien door de hele loods, dus morgen alle bewoners een dagje buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |