Offfffff, wie de minste vliegen kilt moet weg...quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:22 schreef Yver73 het volgende:
Misschien hebben ze wel een spel bedacht waar iedereen aan mee moet doen. Degene die het het slechts doet moet weg. Dat ze dan iets bedacht hebben dat Marciano totaal niet kan om zo van hem af te komen....
(Disclaimer: mijn eigen fantasie...)
We moesten eraf blijven zei Eunice tegen Mirthe.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ding op de koelkast is er al weken, Mirthe tok de lade over haar hoofd leeg (per ongeluk)
En dan overal aan ruiken en zeggen ik heb niets om aan te trekken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:24 schreef lojanda het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als ze allemaal op de slaapkamer moet wachten. Dan zie je een Isaac die alles heel netjes heeft in zijn kast heeft liggen en dus ook alles weet te vinden. Dan zie Mirthe en Babette hun kast en daar is het één en al chaos en kunnen niets vinden. Bij Mirthe is het nog het meest een rotzooi die moet er eerst van alles uittrekken voordat ze iets kan vinden
Daar laten ze het alarm toch niet voor afgaan? Dan hadden ze wel gezegd morgenochtend moeten jullie allemaal op de slaapkamers blijven.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Mogu...
Ik hoop op een eli, maar denk eerder dat ze in de keuken druk zijn met de vliegen invasie..
Ja dat is ook echt zo vies altijd..quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan overal aan ruiken en zeggen ik heb niets om aan te trekken.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet dat daar alarm voor afgaat
Je weet het niet he, FEBO is altijd weer verassendquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar laten ze het alarm toch niet voor afgaan? Dan hadden ze wel gezegd morgenochtend moeten jullie allemaal op de slaapkamers blijven.
te lui hequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:29 schreef Yver73 het volgende:
Babette zegt: de kussens buiten regenen helemaal nat. Ik had gisteren al gezegd dat het zou gaan regenen.
Waarom heeft ze ze dan gisteren zelf niet ergens droog gelegd?
of wie de minste vliegen vangt moet naar huisquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:31 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners.
Jullie gaan dode vliegen verzamelen, voor elke 25 vliegen ontvangen jullie 10 euro.
gezien het ongewone tijdstip, de meesten lagen toch nog in bed.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar laten ze het alarm toch niet voor afgaan? Dan hadden ze wel gezegd morgenochtend moeten jullie allemaal op de slaapkamers blijven.
Ik zat ook net te denken: Sasha trekt een shirt en broek aan en haalt een borstel door haar haar en is klaar. De rest blijft maar trutten voor die spiegelquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk dat hoofd van Sasha, hoe ze kijkt naar die wijven voor de spiegel die denken dat ze aan een schoonheids contest mee doen.
bij exit van gj ging de zoemer ook zo vroeg afquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
gezien het ongewone tijdstip, de meesten lagen toch nog in bed.
Beetje tandpasta zou wel lekker zijn.. praat wat frisser.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: Sasha trekt een shirt en broek aan en haalt een borstel door haar haar en is klaar. De rest blijft maar trutten voor die spiegel
Isaac is een controle freak. Zo precies alles doen geeft hem mi een gevoel dat hij alles onder controle heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:37 schreef Yver73 het volgende:
Isaac die militaire precisie z'n shirt opvouwt. Waarom zou hij de moeite doen? Voordat hij het aantrekt gaat hij het toch nog 34x strijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |