GMquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Sas is al bbuiten iets met de buiten bank aan het verslepen of op zijn kop zetten
Ja en goed ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:29 schreef spapaars het volgende:
Zo te horen regent het daar nog steeds.
[ afbeelding ]
Hebben ze niet naar binnen gehaald, lekker dom of nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ook die zitkussens buiten liggen, gewoon in de regen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:36 schreef spapaars het volgende:
En Bern hoorde dat waarschijnlijk ook, hij werd er wakker van.
Volgens mij zitten de vliegen niet alleen in de keuken, maar we zullen het zien (niet echt natuurlijk)quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
om half 8 komen ze iets doen in de keuken , mss de claxon van die mannen
ze zitten overal nu de vliegen maar meeste in de keukenquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de vliegen niet alleen in de keuken, maar we zullen het zien (niet echt natuurlijk)
Maar daar is het wel heul verschrikkelijk, hopelijk worden ze daar van verlost vandaag... ik zou niks meer durven te eten daar...quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de vliegen niet alleen in de keuken, maar we zullen het zien (niet echt natuurlijk)
Volgens mij is het gewoon de omgeving... maar ze moeten gewoon die zooi opruimen in de keuken, gelijk die afwas weg enzo... aanrecht soppen... gisteren met dat ontbijt 1 grote bende, ja dat is vragen om ellende, d'r stond een partij afwas niet normaal.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:52 schreef engine het volgende:
Je kunt één keer de vliegen weghalen maar als je niks doet aan de oorzaak zijn ze zo weer terug. Ben benieuwd.
Goedemorgen
Dat zou kunnen, wordt er eindelijk iets aan die vliegen gedaan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
om half 8 komen ze iets doen in de keuken , mss de claxon van die mannen
Ja zou zeker mooi zijn maar ze is samen met marciano al zeker van de finalequote:Op donderdag 27 juli 2023 07:51 schreef Springisintheair49 het volgende:
Mooie dag om iemand te elimineren,lekker als een verzopen kat je familie opwachten( Babet bijv)👏
laat het ons hopenquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, wordt er eindelijk iets aan die vliegen gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |