De maand is nog niet voorbij, moeten ze dan nu al stemmen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vertelde Ima gisteren dat ze vandaag moesten stemmen daarvoor.
Ik denk dat ze een deel ingevroren hebben en een deel in het keukenkastje gelegd en daar is brood van blijven liggen. Waarschijnlijk halen ze er elke dag een brood uit en dat wordt dan weer voor het oude brood in het keukenkastje gelegd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan liggen aan de manier waarop ze dat invriezen. In de broodzak meteen invriezen lijkt mij niet zo´n goed idee, die zakken zijn daar niet geschikt voor. Kan zijn dat het dan te nat wordt en het daardoor snel gaat schimmelen.
Sorry, kandidaten moeten zich opgeven bij hem.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij, moeten ze dan nu al stemmen?
volgende week woensdag al nieuwe manager verkiezingquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij, moeten ze dan nu al stemmen?
Das nie handig inderdaad.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een deel ingevroren hebben en een deel in het keukenkastje gelegd en daar is brood van blijven liggen. Waarschijnlijk halen ze er elke dag een brood uit en dat wordt dan weer voor het oude brood in het keukenkastje gelegd.
Ze blijken ook niet erg na te denken daar
O dat is wel iets andersquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry, kandidaten moeten zich opgeven bij hem.
Nee hoor dat denk ik niet..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan zijn doordat je hem niet mag meer negatieve kanten van hem ziet. Heb ik met Marciano en had ik met Zoe.
Mogguhquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een deel ingevroren hebben en een deel in het keukenkastje gelegd en daar is brood van blijven liggen. Waarschijnlijk halen ze er elke dag een brood uit en dat wordt dan weer voor het oude brood in het keukenkastje gelegd.
Zou toch nu wakker moeten zijn maar lijkt alsof dat niet het geval is vandaag.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel iets anders![]()
Jammer dat Bern niet van Sas mag zeggen dat hij zich niet mag uitlaten dat hij zich niet verkiesbaar wil stellen omdat hij toch al weet geen kans te maken, succes Babette
Het is gewoon een hele relaxte gozer. Zou zelf ook niet zo tegen dat slome kunnen maar er zit geen kwaad in denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik niet..
Het is niet dat ik hem niet mag en ik vind het zelfs een lieve gast maar er zit naar mi helemaal niets in hem..
Nou lekker dan, zonde van al die broden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Volgens mij sla je de spijker op z'n kop, ik heb ze al een paar keer zakken met brood uit het kastje zien halen, kritisch zien kijken, en weer terug zien leggen (er lagen vollere zakken op het werkblad).
Dus iedere keer vers brood pakken (en dat dan vaak roosteren) en het oudere brood laten beschimmelen in de kast.
Mogguh Chea,quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou lekker dan, zonde van al die broden.
Morgen Sas!
Ik gok ook zoiets..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alle kans van, en hotel? Ze kunnen gewoon blijven waar ze nu zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch echt niet te geloven dat ze zoveel spraakmakende (leuke) mensen hebben laten gaan en ALS er nu iets te beleven valt op de streams wordt het weggedraaid of krijgen we zelfs een SL.....
25 augustus de finale op tv (dus dan een paar dagen eerder in de loods)... gaat het net zoals bij Utopia dat de finalisten de finale gaan spelen, wij het weer niet mogen zien en ze een paar dagen verplicht een hotel in moeten tot de finale op tv is??
Mag toch alsjeblieft hopen van niet ......
Is die 500 euro al op??quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Babette komt bij Imadiddin in het kantoor..... vragen of de tarotkaarten daar liggen... een overduidelijke smoes want gelijk erna vraagt ze of er nog geld over is van de boodschappen...... helemaal niets......
Babette: we moeten even goed nadenken, ik denk dat de zoemer deze week niet meer gaat....we moeten even goed beslissen... de kans dat Moraima erop komt is heel groot.... als zij wegvalt hebben we een probleem.....
is echt een obsessie voor bep aan het wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Het risico dat we niet kunnen overleggen of seinen is groot!
Babette wil voorbereid zijn. Dag en nacht is ze er mee bezig.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
Na het geweldig spannende klaverjassen (bloedstollend hoor, moest even bijkomen) krijgen we nu de tafeltennissende Marciano en Isaac in beeld.... heftig, heftig.......
De opmaat naar de speeches voor het managerschap...... we gaan het meemaken!!!
oke, genoeg sarcasme.... (hoewel?)
De pingpongbal is kwijt!!!
Stop de persen!!......
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:35 schreef engine het volgende:
Individuele zou je eerder zeggen spy maar anders koerachi
zo te horen wel..... het verdwijnt als sneeuw voor de zon, want er staat niets op het bord in de keukenquote:
Ik houd er niet van. Vind het zo respectloos klinken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.
quote:
quote:
quote:
Er is verwarringquote:
Het zo verboden moeten wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.
Hmmm... oké...quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zo te horen wel..... het verdwijnt als sneeuw voor de zon, want er staat niets op het bord in de keuken
Toppie..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
ff denken........
Sasha is spy
Bern is Judas
Erik is de Lange
hm Jasper wordt nu weer Jappie genoemd
bij 1 gaan ze voor Judas
bij 2 gaan ze voor mentale Koerachi (of hoe je het schrijft) en spy
Geen idee, ik volg jullie want ik heb geen streams.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh Chea,gaan we vandaag eindelijk weer eens iets beleven op de streams????
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
Na het geweldig spannende klaverjassen (bloedstollend hoor, moest even bijkomen) krijgen we nu de tafeltennissende Marciano en Isaac in beeld.... heftig, heftig.......
De opmaat naar de speeches voor het managerschap...... we gaan het meemaken!!!
oke, genoeg sarcasme.... (hoewel?)
De pingpongbal is kwijt!!!
Stop de persen!!......
Dat zou denk ik dan idd degene zijn ja.quote:
Een probleem als Moraima wegvalt? Dat is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Babette komt bij Imadiddin in het kantoor..... vragen of de tarotkaarten daar liggen... een overduidelijke smoes want gelijk erna vraagt ze of er nog geld over is van de boodschappen...... helemaal niets......
Babette: we moeten even goed nadenken, ik denk dat de zoemer deze week niet meer gaat....we moeten even goed beslissen... de kans dat Moraima erop komt is heel groot.... als zij wegvalt hebben we een probleem.....
k denk eerder erik ze zijn bang dat diegene ook nog kan overlopenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat zou denk ik dan idd degene zijn ja.
Heb ff op google gekeken wat kourachie (op verschillende manieren geschreven) betekend, maar niets te vinden.
Ik dacht eerder gehoord te hebben dat het kakkerlak betekende, maar ben hier niet zeker van.
Vind het overigens nogal wat om iemand kakkerlak te noemen...
Zou Babette serieus bang zijn dat ze eruit zal vliegen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Het risico dat we niet kunnen overleggen of seinen is groot!
Babette wil voorbereid zijn. Dag en nacht is ze er mee bezig.
Erik is die lange wat ik begreep..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:49 schreef renevanlaaren het volgende:
i
[..]
k denk eerder erik ze zijn bang dat diegene ook nog kan overlopen
Dan zijn ze in de minderheid,, Wendy rekenen ze al niet meer meequote:Op woensdag 26 juli 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een probleem als Moraima wegvalt? Dat is nieuw voor mij.
ook paard is erik zijn bijnaamquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Erik is die lange wat ik begreep..
Welke bijnaam hebben ze Mirthe dan gegeven?quote:
Zie voor het eerst deze ´naam´ voorbij komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoogtepunt van de dag....
Wie is koerachi...![]()
![]()
koerachie is bulgaars voor bijrijder.... verder geen ideequote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heb ff op google gekeken wat kourachie (op verschillende manieren geschreven) betekend, maar niets te vinden.
Ik dacht eerder gehoord te hebben dat het kakkerlak betekende, maar ben hier niet zeker van.
wendyquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie voor het eerst deze ´naam´ voorbij komen.
dacht vlinderquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Welke bijnaam hebben ze Mirthe dan gegeven?
Die hoort ook bij het andere 'kamp' en je hoort haar naam nooit vallen
Cucaracha betekent inderdaad kakkerlak. Schande als bijnaam.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Kakkerlak is cucarachaquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, ik dacht al.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Dan zijn ze in de minderheid,, Wendy rekenen ze al niet meer mee
Dan is Bep voor mij bij deze een strontvlieg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef juul. het volgende:
Koerachi is Wendy
Bep die nooit op Wendy zou stemmen![]()
boksbalquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is Bep voor mij bij deze een strontvlieg.
We leren hier met de dag meer woorden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
koerachie is bulgaars voor bijrijder.... verder geen idee
Ja, zo gespeld idd.quote:
Het was idd om haar rode harenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kakkerlak is cucaracha
Curachi of hoe je het is een of ander rood beest krab ofzo . We dy had in het begin rode haren ooit heb ik geweten wat een "korrachi" was in het begin maar ben het vergeten.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:02 schreef renevanlaaren het volgende:
kan er iets gebeuren het is zo saai dat ik al 3 kasten heb opgeruimd. ik wil ook pauze
Ben helemaal vóór!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:57 schreef juul. het volgende:
Het zou een bak zijn dat Wendy bij eventuele winst, Marciano naar huis stuurt
Goed idee, doe ik de afwas even tussendoor. Lekker dat jouw kasten nu weer opgeruimd zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:02 schreef renevanlaaren het volgende:
kan er iets gebeuren het is zo saai dat ik al 3 kasten heb opgeruimd. ik wil ook pauze
Daarom heb ik ook zo'n godschruwelijke hekel aan bijnamen, noem iedereen gewoon bij zijn of haar naam, dan weet iedereen over wie je het hebt......quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Met alle bovenstaande postings is te zien hoe verwarrend sommige dingen zijn.
Nee joh, die truitjes staan haar harstikke goed, en...ze kan het hebben..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:58 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop dat mirthe gaat winnen. kan ze shirtjes kopen die niet te kort zijn![]()
Door al die vreemde bijnamen en het onverstaanbare taalgebruik van sommige kandidaten is het inderdaad een warboel geworden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Met alle bovenstaande postings is te zien hoe verwarrend sommige dingen zijn.
Rene houdt niet van bloot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee joh, die truitjes staan haar harstikke goed, en...ze kan het hebben..
Ik vind vooral Moraima onverstaanbaar. Die wil het derde woord al zeggen, terwijl ze het eerste woord nog niet eens heeft uitgesproken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Door al die vreemde bijnamen en het onverstaanbare taalgebruik van sommige kandidaten is het inderdaad een warboel geworden.
Klopt inderdaad en Rupert praat alsof hij zwaar bezopen is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind vooral Moraima onverstaanbaar. Die wil het derde woord al zeggen, terwijl ze het eerste woord nog niet eens heeft uitgesproken.
Mijn afwas is reeds gedaan. Met zo´n saai programma werk je ongemerkt een heleboel huishoudelijke klussen weg!quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nog 3 minuten anders ga ik de vaatwasser uitruimen
Vorige week hoorde ik Jasper zeggen dat de finale 22-8 is dus dat zou dan idd kunnen kloppen. Hij had dat achter gehoord maar ze draaiden de stream weer eens te laat wegquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch echt niet te geloven dat ze zoveel spraakmakende (leuke) mensen hebben laten gaan en ALS er nu iets te beleven valt op de streams wordt het weggedraaid of krijgen we zelfs een SL.....
25 augustus de finale op tv (dus dan een paar dagen eerder in de loods)... gaat het net zoals bij Utopia dat de finalisten de finale gaan spelen, wij het weer niet mogen zien en ze een paar dagen verplicht een hotel in moeten tot de finale op tv is??
Zoiets zal het wel gaan worden denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht niet echt een spetterende finale, een beetje leeglopende ballon achtig iets.
Dat is idd een kakkerlakquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zolang het niet hoeft.. blijkbaar is het nu misschien nodig want ze verwachten dat ze overstapt naar het andere kamp.. ja dan zullen ze haar moeten proberen te lozen willen ze de overhand houdenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef juul. het volgende:
Koerachi is Wendy
Bep die nooit op Wendy zou stemmen![]()
Krijgen we het nu in alle talen genoemd?quote:[ afbeelding ] Op woensdag 26 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
koerachie is bulgaars voor bijrijder.... verder geen idee
[/quote
cucaracha is Spaans voor kakkerlak..
In het Chinees: 库拉奇quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijgen we het nu in alle talen genoemd?
Ik liep een stukje achter maar zag het te laatquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijgen we het nu in alle talen genoemd?
Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik liep een stukje achter maar zag het te laat
Denk dat Isaac bang was dat hij over de schreef zou gaan bij Zoe. Tegenwoordig is het niet niks om een jonge meid die hysterisch is van jou van je af te houden. En Zoe was ziekelijk bezitterig naar hem toe.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac bij Mirthe wel op zijn gemak is en met haar in die schommel dicht tegen elkaar durft te zitten.. bij Zoë zou hij meteen uit die schommel zijn gesprongen en alle camera’s hebben gecontroleerd of die op hem stonden
Ik vind Isaac een stuk relaxter laatste tijd. En ik vind dit soort gesprekjes ook wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac bij Mirthe wel op zijn gemak is en met haar in die schommel dicht tegen elkaar durft te zitten.. bij Zoë zou hij meteen uit die schommel zijn gesprongen en alle camera’s hebben gecontroleerd of die op hem stonden
Klopt idd.. Isaac deed altijd wel of hij het niet leuk vond zolang de camera op hen was gericht maar als hij dacht dat de camera er niet was pakte hij haar wel goed vast..quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat Isaac bang was dat hij over de schreef zou gaan bij Zoe. Tegenwoordig is het niet niks om een jonge meid die hysterisch is van jou van je af te houden. En Zoe was ziekelijk bezitterig naar hem toe.
Ze hebben nog steeds niet door dat ze daar alles kunnen horen dus ook deze afsprakenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
ff denken........
Sasha is spy
Bern is Judas
Erik is de Lange
hm Jasper wordt nu weer Jappie genoemd
bij 1 gaan ze voor Judas
bij 2 gaan ze voor mentale Koerachi (of hoe je het schrijft) en spy
Zeker leuk om te zien..quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Isaac een stuk relaxter laatste tijd. En ik vind dit soort gesprekjes ook wel grappig om te zien.
Volgens mij wel en dan volgende week moeten ze stemmen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:48 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat rond 13.00 uur de nog niet gekozen managers moeten speechen?
Erik vertelde gisteren dat er over 2 weken wat belangrijks is, met eliminatie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Ze lijkt een heel braaf onschuldig meisje nog op die fotoquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:55 schreef engine het volgende:
Mirthe over haar verkiezingsposter. Hier ziet ze er inderdaad wel anders uitandere look.
[ afbeelding ]
En dan kijk je een jaar lang en blijkt ze dat ook te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze lijkt een heel braaf onschuldig meisje nog op die foto
Ja hij zit er nog aanquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Doktor Rupert kijken naar de pols van Jasper
Ja vastquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
En dan kijk je een jaar lang en blijkt ze dat ook te zijn
Vraag mij af hoe en waar Rupert dat masseren heeft geleerd?quote:
Ja, Mirthe en Erik hadden het er gisteren over, dat vooral Mirthe wel denkt dat ze "fcked" zijn. Ze bespraken de gewijzigde nieuwe regels, waar Erik uitlegde dat 1 regel die Mirthe ook aanzag als nieuw, niet nieuw is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker leuk om te zien..
Mirthe probeert na het gesprek met Erik over de groepjes ivm de manager verkiezing Isaac nog een beetje in te palmen. Groot gelijk.. niet zomaar opgeven en proberen tot het laatste moment
Vast ook in het circus.. daar heeft hij immers alles geleerdquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe en waar Rupert dat masseren heeft geleerd?
Ze gaan langzaam buiten zitten, de strijd zal zo wel losbarsten
Heb dit altijd zo onzin gevonden ze weten toch al wie het wordt
Komt door dat Delfts blauwe.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze lijkt een heel braaf onschuldig meisje nog op die foto
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:57 schreef juul. het volgende:
Het zou een bak zijn dat Wendy bij eventuele winst, Marciano naar huis stuurt
eizak heeft door dat de winnaar niet in 'zijn' groepje zitquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja, Mirthe en Erik hadden het er gisteren over, dat vooral Mirthe wel denkt dat ze "fcked" zijn. Ze bespraken de gewijzigde nieuwe regels, waar Erik uitlegde dat 1 regel die Mirthe ook aanzag als nieuw, niet nieuw is.
Ze besprak dat de nieuwe manager waarschijnlijk weer van groepje ice zal zijn. Erik merkte op dat het dan aankomt op de proef winnen. Niet dat er nul kans is.
Sowieso wel beter om te zien dat ice Mirthe Wendy en zo wat openen naar elkaar zijn.
Qua communicatie, humor en niveau lijkt ice wel beter bij Mirthe, Jasper en zo. Hoe stroef het ging met Zoe, babbel is ie ook zat, en Marciano blijkbaar ook.
Isaac doet het zo voorkomen maar dat is niet zo. Zolang de andere groep dat gelooft gaat hij daarin mee. Het zal anders worden al eventueel zijn groep de minderheid krijgt doordat er iemand ineens weggaat.. dat hebben we met Zoë gezien. Mocht dat gebeuren zal hij zonder blikken of blozen overstappen naar de andere groep, maar zolang zijn groep de meerderheid heeft gaat dat niet gebeuren en lult hij gewoon met iedereen mee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja, Mirthe en Erik hadden het er gisteren over, dat vooral Mirthe wel denkt dat ze "fcked" zijn. Ze bespraken de gewijzigde nieuwe regels, waar Erik uitlegde dat 1 regel die Mirthe ook aanzag als nieuw, niet nieuw is.
Ze besprak dat de nieuwe manager waarschijnlijk weer van groepje ice zal zijn. Erik merkte op dat het dan aankomt op de proef winnen. Niet dat er nul kans is.
Sowieso wel beter om te zien dat ice Mirthe Wendy en zo wat openen naar elkaar zijn.
Qua communicatie, humor en niveau lijkt ice wel beter bij Mirthe, Jasper en zo. Hoe stroef het ging met Zoe, babbel is ie ook zat, en Marciano blijkbaar ook.
Hier wordt ook regelmatig over G geschreven, dan weet ik ook niet over wie het gaat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n godschruwelijke hekel aan bijnamen, noem iedereen gewoon bij zijn of haar naam, dan weet iedereen over wie je het hebt......
maar ja, lekker geheimzinnig doen vinden ze in de loods geweldig (en soms weten ze zelf niet meer wie wie is)
Niks aan gelogenquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:06 schreef engine het volgende:
Fijn dat jullie hier allemaal zijn. Jullie hebben geen keuze, maar goed.
Ima
Marciano, G staat voor gangster volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:07 schreef Inka het volgende:
[..]
Hier wordt ook regelmatig over G geschreven, dan weet ik ook niet over wie het gaat.
G is Marciano omdat Babette hem constant zo noemt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:07 schreef Inka het volgende:
[..]
Hier wordt ook regelmatig over G geschreven, dan weet ik ook niet over wie het gaat.
Was wel een goede speech van haar en goed onderbouwdquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:08 schreef engine het volgende:
De onzin is begonnen.
Bla bla bla proces bla en bla
[ afbeelding ]
ook voor gucci omdat die pipo nogal van merkkleding houdquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano, G staat voor gangster volgens mij
De “leraar “ doet weer zijn verhaal of hij voor 8 jarige staatquote:
De regie had laatst die grote kast heel netjes opgeruimd ontdekte ze toen ze weer van de kamers mochten voor een opdracht. Koud kunstje om er dan ook een nieuw regenbroek in te leggen door de regie. Aannamequote:Op woensdag 26 juli 2023 12:54 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik vertelde gisteren dat er over 2 weken wat belangrijks is, met eliminatie.
Belangrijk genoeg voor 2 zender check waarschuwingen, 2 streamlocks.
Ook iets over nieuwe regels die hij toevallig tegen kwam (door het op te zoeken en na te gaan) ipv hem verteld werden.
Iets wat imma te horen zou hebben moeten krijgen van de regie, maar dat niet heeft doorgegeven aan iedereen.
Of de regie heeft verzaakt het imma te vertellen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:12 schreef engine het volgende:
Bern heeft dus op zijn poster "één voor allen" en Sasha "en allen voor één"
Erik is de beste keuze voor Erikquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:13 schreef engine het volgende:
Erik vindt dat hij de beste keuze is. Simpel zat.
Alle bewoners volgende week aan de meelwormen, en 'n persoonlijke pannenlikkerquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik is de beste keuze voor Erik
Dat zou ook nog kunnen zijn gebeurdquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:12 schreef Inka het volgende:
[..]
De regie had laatst die grote kast heel netjes opgeruimd ontdekte ze toen ze weer van de kamers mochten voor een opdracht. Koud kunstje om er dan ook een nieuw regenbroek in te leggen door de regie. Aanname
Alle shampoo douchegel en zeep wordt verstoptquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alle bewoners volgende week aan de meelwormen, en 'n persoonlijke pannenlikker
1 tube tandpasta en 1 wc rol voor alle bewoners de laatste maandquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alle shampoo douchegel en zeep wordt verstopt
Nee gewoon alles weg want dat heb je niet nodig zei Erik eens.. je hebt een aap toch ook nog nooit zeep zien gebruiken zei hijquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 tube tandpasta en 1 wc rol voor alle bewoners de laatste maand![]()
Nou gefeliciteerd maar je hebt er niets aan, ja, een hoop gezeik en tijd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
De manager mogen kiezen dan is het al duidelijk dat het babette gaat worden
Denk dat Jinek daar echt op zit te wachten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Eva Jinek als je kijkt, ik wil heel graag een keer met je praten, zegt Babette
quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Eva Jinek als je kijkt, ik wil heel graag een keer met je praten, zegt Babette
Dat was omdat Isaac ook de woensdag samen met Jasper erbij wil met koken? Dan krijgen ze voortaan op zaterdag en woensdag vette hapquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:22 schreef engine het volgende:
Babette "dan had ik beter als quote hoe vettiger, hoe prettiger kunnen doen"
DIe belt Babette gelijk als ze er uit gaatquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat Jinek daar echt op zit te wachten.
Ze vouwt ze ook dubbel en gooit ze weg.. zou heel goed eens kunnen dat dit niet mag..quote:
Er is niet gezegd dat ze het aan de wand moeten hangen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vouwt ze ook dubbel en gooit ze weg.. zou heel goed eens kunnen dat dit niet mag..
Dit krijg je als je mensen verplicht een poppenkast laat doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe bekrast 1 poster, verscheurt hem en gooit hem weg, de andere 2 posters vouwt ze heel klein op en doet ze in een box onder haar bed......
ze kunnen hier misschien wel geel voor geven....eigendom van het programma vernielen
Leuk tv momentje, moeten ze juist belonen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe bekrast 1 poster, verscheurt hem en gooit hem weg, de andere 2 posters vouwt ze heel klein op en doet ze in een box onder haar bed......
ze kunnen hier misschien wel geel voor geven....eigendom van het programma vernielen
Grappig, had juist het idee dat hij nog doet alsof hij babbel nog mag.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac doet het zo voorkomen maar dat is niet zo. Zolang de andere groep dat gelooft gaat hij daarin mee. Het zal anders worden al eventueel zijn groep de minderheid krijgt doordat er iemand ineens weggaat.. dat hebben we met Zoë gezien. Mocht dat gebeuren zal hij zonder blikken of blozen overstappen naar de andere groep, maar zolang zijn groep de meerderheid heeft gaat dat niet gebeuren en lult hij gewoon met iedereen mee.
Vond het wel there dat dat overkomen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat Isaac bang was dat hij over de schreef zou gaan bij Zoe. Tegenwoordig is het niet niks om een jonge meid die hysterisch is van jou van je af te houden. En Zoe was ziekelijk bezitterig naar hem toe.
Er is niet zoveel zinnigs over te zeggen. Er is een finale maar er is bijvoorbeeld niet gezegd met hoeveel mensen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wendy tegen die tijd al thuis zit
Nee stemming voor gedaan, van de prijzenpot dusquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef juul. het volgende:
Rupie zit nog steeds te wachten op zijn contactlenzen, gekocht van het boodschappengeld?
Dan zou je verwachten dat ze het wel wat meer gaan promoten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Zou zomaar kunnen dat de finale live op tv komt.
Dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Weet niet hoeveel er in de finale komen, maar allemaal een lijst maken, en dat doe je toch niet als je 3 of 4 de finale laat spelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat ze het wel wat meer gaan promoten.
Niet te hopen, die mag echt bij de 5 finalisten behoren wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wendy tegen die tijd al thuis zit
De Ziggo Domequote:Op woensdag 26 juli 2023 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel er in de finale komen, maar allemaal een lijst maken, en dat doe je toch niet als je 3 of 4 de finale laat spelen.
Sluit niet uit dat de groep nog best groot zal zijn op die dag.
Zeg 10 x 20 zijn 200 mensen, waar laat je die?
Klopt, en de uitzending zat daar toen korter op de streams. Er zit nu nog steeds een vertraging in van bijna een week, al lopen ze bij de uitzendingen wel iets in.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Was dat bij Utopia 2 niet ook zo? Dat de laatste 2 dagen geen stream meer was?
In de studio en dan alle oud-bewoners er nog bij ....quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel er in de finale komen, maar allemaal een lijst maken, en dat doe je toch niet als je 3 of 4 de finale laat spelen.
Sluit niet uit dat de groep nog best groot zal zijn op die dag.
Zeg 10 x 20 zijn 200 mensen, waar laat je die?
de finale was toen toch live te volgen via de streams?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel.
Was dat bij Utopia 2 niet ook zo? Dat de laatste 2 dagen geen stream meer was?
Finales bij RLS's zijn nooit live behalve BB.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
de finale was toen toch live te volgen via de streams?
met Billy die het presenteerde?
Nee was niet live, ik dacht dat een dag er na pas op TV was.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
de finale was toen toch live te volgen via de streams?
met Billy die het presenteerde?
Ze kunnen er een avondvullend live programma van makenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Finales bij RLS's zijn nooit live behalve BB.
oké, dan klopt mijn geheugen niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Stonden allemaal mensen aan de poort tijdens de finale, zo wisten we al wie er had gewonnen.
Was er 1 die daar live streamde op YT, en er waren er die de bosjes indoken om zo dicht mogelijk bij de schutting te kunnen komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
oké, dan klopt mijn geheugen niet meer![]()
had echt het idee dat ik dit live heb zitten kijken op de streams
van mij mag er wel een Utopia3 komen
meer dan 8ton in de potquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:14 schreef juul. het volgende:
Rupie en Moirama willen mensen uitnodigen die in Suriname wonen, keep on dreaming
Rupie weet niet of daar budget voor is
Dus ook geen punaises dan? geen plakband?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima en Rupert niet in de finale is ook een oplossing.....quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:14 schreef juul. het volgende:
Rupie en Moirama willen mensen uitnodigen die in Suriname wonen, keep on dreaming
Wil Moraima geen nieuwe pruiken voor de finale???quote:
Viel op inderdaad, dat het verschil nu soms een dag of 2 is ipv 7 dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, en de uitzending zat daar toen korter op de streams. Er zit nu nog steeds een vertraging in van bijna een week, al lopen ze bij de uitzendingen wel iets in.
Dan wordt het toch en behoorlijke groep aan aanwezigen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:18 schreef spapaars het volgende:
Alle oud-bewoners zullen er hopelijk ook bij zijn.
Mwah, doen ze niet. Zo belangrijk is deze show niet voor SBS als vooravondshow.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen er een avondvullend live programma van maken
heb ik dat zeker zitten kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was er 1 die daar live streamde op YT, en er waren er die de bosjes indoken om zo dicht mogelijk bij de schutting te kunnen komen.
Als ze zoveel mensen laten komen kan ik mij het niet voorstellen dat het is bedoeld voor een reguliere uitzending.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, doen ze niet. Zo belangrijk is deze show niet voor SBS als vooravondshow.
qua kijkcijfers denk ik dat het wel gewoon een donderdag avond iets langere uitzending wordt. van 1930 tot 22:00 of zoquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze zoveel mensen laten komen kan ik mij het niet voorstellen dat het is bedoeld voor een reguliere uitzending.
Dat is dan avondvullend, en wel heel lang met 2½ uur.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
qua kijkcijfers denk ik dat het wel gewoon een donderdag avond iets langere uitzending wordt. van 1930 tot 22:00 of zo
Antillenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:30 schreef Alocanda het volgende:
Nou Morrie, grijp je kans en laat je halve familie uit Suriname gratis komen.
Zou kunnen, maar dan zijn ze vroeg met de namen vragen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben niet gezegd hoeveel mensen er in de finale komen.
Voor hetzelfde geld blijven er maar 5 over x 20 mensen, dan is het een kwestie van een paar tribunes neerzetten en ze 'proeven' de sfeer van de loods e.d.
Met 3 finalisten wordt het nog makkelijker lijkt me.
Zo kunnen ze alles en iedereen gewoon in de loods (en de tuin) kwijt.
De lijsten willen ze natuurlijk hebben zodat als het zover is, ze iedereen uit kunnen nodigen (en eerst controleren wie/wat ze uitgenodigd hebben)
Allemaal aan de rijst met bonen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:34 schreef Deisyy het volgende:
En dat die 120 familieleden/vrienden er vrijdag al inkomen en de finalemaand mee mogen beleven
Denk dat marci wel goed opmerkte dat iedereen hierdoor ineens wat meer focussed op hoe ze nog kunnen winnen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Ze worden door deze brief en de lijst met namen die ze moeten maken wel enorm met hun neus op de feiten gedrukt.... ineens 20 namen op moeten schrijven, denken aan thuis, je familie en vrienden..... thuis wordt nu ineens weer heel dichtbij!
Suriname?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:14 schreef juul. het volgende:
Leuk, ik hou er wel vanquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal aan de rijst met bonen.
Maar ze zullen er echt wel emotie-tv van gaan maken, bewoners die familie en vrienden na een jaar weer zien.
Misschien moeten vrienden en familie allemaal buiten staan bij de ingang, en dan wachten op de afvallers, die 1 voor 1 naar buiten komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, ik hou er wel van![]()
Geheel boven verwachting en dus blijkbaar geen leeglopende ballonachtig iets.
goed ideequote:Op woensdag 26 juli 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien moeten vrienden en familie allemaal buiten staan bij de ingang, en dan wachten op de afvallers, die 1 voor 1 naar buiten komen.
Arme kinderen van Wendy, die moeten dan heel lang wachtenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien moeten vrienden en familie allemaal buiten staan bij de ingang, en dan wachten op de afvallers, die 1 voor 1 naar buiten komen.
Als morrie 20 mensen wil laten komen, per 500 euro vliegticket.... Ik stel me voor dat john de mol persoonlijk de poort open doet voor morrie, vroegtijdig vertrek.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:30 schreef Alocanda het volgende:
Nou Morrie, grijp je kans en laat je halve familie uit Suriname gratis komen.
Maar die was van voor Zoe weg ging, misschien komt er door haar vertrek geen eliminatie meer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:47 schreef pingu66 het volgende:
Maar er moet minimaal 1 eli nog komen want Erik heeft nog een vrijstelling.
Uiteraard is Moraima verontwaardigd, hebberig als ze is. Wat dacht ze dan, dat JdM 20 man vanaf Curacao in liet vliegen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin vertelt dat ze mensen uit het buitenland mogen laten komen, maar dat ze de reis zelf moeten betalen, ze regelen alleen de auto's (als ik het goed begrepen heeft)
Moraima is verontwaardigd
Niet iedereen zit er inderdaad op te wachten om met zijn poffertjesporum op tv te komen, daarom lijkt 20 me ook best veel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin vertelde de groep dat ze zelf mensen uit moeten nodigen, niet via een contactpersoon.
De mensen zijn bij de proeven aanwezig, ze kunnen hen zien (er wordt niet gezegd 'spreken')
de mensen komen ook op tv (daar heeft een aantal volgens mij bezwaar tegen)
Hij is miljardair, multi miljardair.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard is Moraima verontwaardigd, hebberig als ze is. Wat dacht ze dan, dat JdM 20 man vanaf Curacao in liet vliegen?
Voor mensen met kids wel lastig, nodig je ze uit of niet, op tv.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin vertelde de groep dat ze zelf mensen uit moeten nodigen, niet via een contactpersoon.
De mensen zijn bij de proeven aanwezig, ze kunnen hen zien (er wordt niet gezegd 'spreken')
de mensen komen ook op tv (daar heeft een aantal volgens mij bezwaar tegen)
Ik snap dat wel, ik vind 20 ook belachelijk veel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:55 schreef juul. het volgende:
Erik heeft 7 mensen uitgenodigd, vindt hij genoeg
Dat denk ik wel was toch met alle RLSsen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |