Hmmm... oké...quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zo te horen wel..... het verdwijnt als sneeuw voor de zon, want er staat niets op het bord in de keuken
Toppie..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
ff denken........
Sasha is spy
Bern is Judas
Erik is de Lange
hm Jasper wordt nu weer Jappie genoemd
bij 1 gaan ze voor Judas
bij 2 gaan ze voor mentale Koerachi (of hoe je het schrijft) en spy
Geen idee, ik volg jullie want ik heb geen streams.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh Chea,gaan we vandaag eindelijk weer eens iets beleven op de streams????
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
Na het geweldig spannende klaverjassen (bloedstollend hoor, moest even bijkomen) krijgen we nu de tafeltennissende Marciano en Isaac in beeld.... heftig, heftig.......
De opmaat naar de speeches voor het managerschap...... we gaan het meemaken!!!
oke, genoeg sarcasme.... (hoewel?)
De pingpongbal is kwijt!!!
Stop de persen!!......
Dat zou denk ik dan idd degene zijn ja.quote:
Een probleem als Moraima wegvalt? Dat is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Babette komt bij Imadiddin in het kantoor..... vragen of de tarotkaarten daar liggen... een overduidelijke smoes want gelijk erna vraagt ze of er nog geld over is van de boodschappen...... helemaal niets......
Babette: we moeten even goed nadenken, ik denk dat de zoemer deze week niet meer gaat....we moeten even goed beslissen... de kans dat Moraima erop komt is heel groot.... als zij wegvalt hebben we een probleem.....
k denk eerder erik ze zijn bang dat diegene ook nog kan overlopenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat zou denk ik dan idd degene zijn ja.
Heb ff op google gekeken wat kourachie (op verschillende manieren geschreven) betekend, maar niets te vinden.
Ik dacht eerder gehoord te hebben dat het kakkerlak betekende, maar ben hier niet zeker van.
Vind het overigens nogal wat om iemand kakkerlak te noemen...
Zou Babette serieus bang zijn dat ze eruit zal vliegen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Het risico dat we niet kunnen overleggen of seinen is groot!
Babette wil voorbereid zijn. Dag en nacht is ze er mee bezig.
Erik is die lange wat ik begreep..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:49 schreef renevanlaaren het volgende:
i
[..]
k denk eerder erik ze zijn bang dat diegene ook nog kan overlopen
Dan zijn ze in de minderheid,, Wendy rekenen ze al niet meer meequote:Op woensdag 26 juli 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een probleem als Moraima wegvalt? Dat is nieuw voor mij.
ook paard is erik zijn bijnaamquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Erik is die lange wat ik begreep..
Welke bijnaam hebben ze Mirthe dan gegeven?quote:
Zie voor het eerst deze ´naam´ voorbij komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoogtepunt van de dag....
Wie is koerachi...![]()
![]()
koerachie is bulgaars voor bijrijder.... verder geen ideequote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heb ff op google gekeken wat kourachie (op verschillende manieren geschreven) betekend, maar niets te vinden.
Ik dacht eerder gehoord te hebben dat het kakkerlak betekende, maar ben hier niet zeker van.
wendyquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie voor het eerst deze ´naam´ voorbij komen.
dacht vlinderquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Welke bijnaam hebben ze Mirthe dan gegeven?
Die hoort ook bij het andere 'kamp' en je hoort haar naam nooit vallen
Cucaracha betekent inderdaad kakkerlak. Schande als bijnaam.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Kakkerlak is cucarachaquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, ik dacht al.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Dan zijn ze in de minderheid,, Wendy rekenen ze al niet meer mee
Dan is Bep voor mij bij deze een strontvlieg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef juul. het volgende:
Koerachi is Wendy
Bep die nooit op Wendy zou stemmen![]()
boksbalquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is Bep voor mij bij deze een strontvlieg.
We leren hier met de dag meer woorden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
koerachie is bulgaars voor bijrijder.... verder geen idee
Ja, zo gespeld idd.quote:
Het was idd om haar rode harenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kakkerlak is cucaracha
Curachi of hoe je het is een of ander rood beest krab ofzo . We dy had in het begin rode haren ooit heb ik geweten wat een "korrachi" was in het begin maar ben het vergeten.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:02 schreef renevanlaaren het volgende:
kan er iets gebeuren het is zo saai dat ik al 3 kasten heb opgeruimd. ik wil ook pauze
Ben helemaal vóór!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:57 schreef juul. het volgende:
Het zou een bak zijn dat Wendy bij eventuele winst, Marciano naar huis stuurt
Goed idee, doe ik de afwas even tussendoor. Lekker dat jouw kasten nu weer opgeruimd zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:02 schreef renevanlaaren het volgende:
kan er iets gebeuren het is zo saai dat ik al 3 kasten heb opgeruimd. ik wil ook pauze
Daarom heb ik ook zo'n godschruwelijke hekel aan bijnamen, noem iedereen gewoon bij zijn of haar naam, dan weet iedereen over wie je het hebt......quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Met alle bovenstaande postings is te zien hoe verwarrend sommige dingen zijn.
Nee joh, die truitjes staan haar harstikke goed, en...ze kan het hebben..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:58 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop dat mirthe gaat winnen. kan ze shirtjes kopen die niet te kort zijn![]()
Door al die vreemde bijnamen en het onverstaanbare taalgebruik van sommige kandidaten is het inderdaad een warboel geworden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Met alle bovenstaande postings is te zien hoe verwarrend sommige dingen zijn.
Rene houdt niet van bloot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee joh, die truitjes staan haar harstikke goed, en...ze kan het hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |