Is die 500 euro al op??quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Babette komt bij Imadiddin in het kantoor..... vragen of de tarotkaarten daar liggen... een overduidelijke smoes want gelijk erna vraagt ze of er nog geld over is van de boodschappen...... helemaal niets......
Babette: we moeten even goed nadenken, ik denk dat de zoemer deze week niet meer gaat....we moeten even goed beslissen... de kans dat Moraima erop komt is heel groot.... als zij wegvalt hebben we een probleem.....
is echt een obsessie voor bep aan het wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Het risico dat we niet kunnen overleggen of seinen is groot!
Babette wil voorbereid zijn. Dag en nacht is ze er mee bezig.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
Na het geweldig spannende klaverjassen (bloedstollend hoor, moest even bijkomen) krijgen we nu de tafeltennissende Marciano en Isaac in beeld.... heftig, heftig.......
De opmaat naar de speeches voor het managerschap...... we gaan het meemaken!!!
oke, genoeg sarcasme.... (hoewel?)
De pingpongbal is kwijt!!!
Stop de persen!!......
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:35 schreef engine het volgende:
Individuele zou je eerder zeggen spy maar anders koerachi
zo te horen wel..... het verdwijnt als sneeuw voor de zon, want er staat niets op het bord in de keukenquote:
Ik houd er niet van. Vind het zo respectloos klinken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.
quote:
quote:
quote:
Er is verwarringquote:
Het zo verboden moeten wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |