De maand is nog niet voorbij, moeten ze dan nu al stemmen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vertelde Ima gisteren dat ze vandaag moesten stemmen daarvoor.
Ik denk dat ze een deel ingevroren hebben en een deel in het keukenkastje gelegd en daar is brood van blijven liggen. Waarschijnlijk halen ze er elke dag een brood uit en dat wordt dan weer voor het oude brood in het keukenkastje gelegd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan liggen aan de manier waarop ze dat invriezen. In de broodzak meteen invriezen lijkt mij niet zo´n goed idee, die zakken zijn daar niet geschikt voor. Kan zijn dat het dan te nat wordt en het daardoor snel gaat schimmelen.
Sorry, kandidaten moeten zich opgeven bij hem.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij, moeten ze dan nu al stemmen?
volgende week woensdag al nieuwe manager verkiezingquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij, moeten ze dan nu al stemmen?
Das nie handig inderdaad.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een deel ingevroren hebben en een deel in het keukenkastje gelegd en daar is brood van blijven liggen. Waarschijnlijk halen ze er elke dag een brood uit en dat wordt dan weer voor het oude brood in het keukenkastje gelegd.
Ze blijken ook niet erg na te denken daar
O dat is wel iets andersquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry, kandidaten moeten zich opgeven bij hem.
Nee hoor dat denk ik niet..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan zijn doordat je hem niet mag meer negatieve kanten van hem ziet. Heb ik met Marciano en had ik met Zoe.
Mogguhquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een deel ingevroren hebben en een deel in het keukenkastje gelegd en daar is brood van blijven liggen. Waarschijnlijk halen ze er elke dag een brood uit en dat wordt dan weer voor het oude brood in het keukenkastje gelegd.
Zou toch nu wakker moeten zijn maar lijkt alsof dat niet het geval is vandaag.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel iets anders![]()
Jammer dat Bern niet van Sas mag zeggen dat hij zich niet mag uitlaten dat hij zich niet verkiesbaar wil stellen omdat hij toch al weet geen kans te maken, succes Babette
Het is gewoon een hele relaxte gozer. Zou zelf ook niet zo tegen dat slome kunnen maar er zit geen kwaad in denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik niet..
Het is niet dat ik hem niet mag en ik vind het zelfs een lieve gast maar er zit naar mi helemaal niets in hem..
Nou lekker dan, zonde van al die broden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Volgens mij sla je de spijker op z'n kop, ik heb ze al een paar keer zakken met brood uit het kastje zien halen, kritisch zien kijken, en weer terug zien leggen (er lagen vollere zakken op het werkblad).
Dus iedere keer vers brood pakken (en dat dan vaak roosteren) en het oudere brood laten beschimmelen in de kast.
Mogguh Chea,quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou lekker dan, zonde van al die broden.
Morgen Sas!
Ik gok ook zoiets..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alle kans van, en hotel? Ze kunnen gewoon blijven waar ze nu zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch echt niet te geloven dat ze zoveel spraakmakende (leuke) mensen hebben laten gaan en ALS er nu iets te beleven valt op de streams wordt het weggedraaid of krijgen we zelfs een SL.....
25 augustus de finale op tv (dus dan een paar dagen eerder in de loods)... gaat het net zoals bij Utopia dat de finalisten de finale gaan spelen, wij het weer niet mogen zien en ze een paar dagen verplicht een hotel in moeten tot de finale op tv is??
Mag toch alsjeblieft hopen van niet ......
Is die 500 euro al op??quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Babette komt bij Imadiddin in het kantoor..... vragen of de tarotkaarten daar liggen... een overduidelijke smoes want gelijk erna vraagt ze of er nog geld over is van de boodschappen...... helemaal niets......
Babette: we moeten even goed nadenken, ik denk dat de zoemer deze week niet meer gaat....we moeten even goed beslissen... de kans dat Moraima erop komt is heel groot.... als zij wegvalt hebben we een probleem.....
is echt een obsessie voor bep aan het wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Het risico dat we niet kunnen overleggen of seinen is groot!
Babette wil voorbereid zijn. Dag en nacht is ze er mee bezig.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:26 schreef xsaskiax het volgende:
Na het geweldig spannende klaverjassen (bloedstollend hoor, moest even bijkomen) krijgen we nu de tafeltennissende Marciano en Isaac in beeld.... heftig, heftig.......
De opmaat naar de speeches voor het managerschap...... we gaan het meemaken!!!
oke, genoeg sarcasme.... (hoewel?)
De pingpongbal is kwijt!!!
Stop de persen!!......
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:35 schreef engine het volgende:
Individuele zou je eerder zeggen spy maar anders koerachi
zo te horen wel..... het verdwijnt als sneeuw voor de zon, want er staat niets op het bord in de keukenquote:
Ik houd er niet van. Vind het zo respectloos klinken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.
quote:
quote:
quote:
Er is verwarringquote:
Het zo verboden moeten wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet ut niet hoor al die bijnamen, ik word er knetter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |