Ik vind vooral Moraima onverstaanbaar. Die wil het derde woord al zeggen, terwijl ze het eerste woord nog niet eens heeft uitgesproken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Door al die vreemde bijnamen en het onverstaanbare taalgebruik van sommige kandidaten is het inderdaad een warboel geworden.
Klopt inderdaad en Rupert praat alsof hij zwaar bezopen is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind vooral Moraima onverstaanbaar. Die wil het derde woord al zeggen, terwijl ze het eerste woord nog niet eens heeft uitgesproken.
Mijn afwas is reeds gedaan. Met zo´n saai programma werk je ongemerkt een heleboel huishoudelijke klussen weg!quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nog 3 minuten anders ga ik de vaatwasser uitruimen
Vorige week hoorde ik Jasper zeggen dat de finale 22-8 is dus dat zou dan idd kunnen kloppen. Hij had dat achter gehoord maar ze draaiden de stream weer eens te laat wegquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch echt niet te geloven dat ze zoveel spraakmakende (leuke) mensen hebben laten gaan en ALS er nu iets te beleven valt op de streams wordt het weggedraaid of krijgen we zelfs een SL.....
25 augustus de finale op tv (dus dan een paar dagen eerder in de loods)... gaat het net zoals bij Utopia dat de finalisten de finale gaan spelen, wij het weer niet mogen zien en ze een paar dagen verplicht een hotel in moeten tot de finale op tv is??
Mag toch alsjeblieft hopen van niet ......
Zoiets zal het wel gaan worden denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht niet echt een spetterende finale, een beetje leeglopende ballon achtig iets.
Dat is idd een kakkerlakquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat zou denk ik dan idd degene zijn ja.
Heb ff op google gekeken wat kourachie (op verschillende manieren geschreven) betekend, maar niets te vinden.
Ik dacht eerder gehoord te hebben dat het kakkerlak betekende, maar ben hier niet zeker van.
Vind het overigens nogal wat om iemand kakkerlak te noemen...
Zolang het niet hoeft.. blijkbaar is het nu misschien nodig want ze verwachten dat ze overstapt naar het andere kamp.. ja dan zullen ze haar moeten proberen te lozen willen ze de overhand houdenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef juul. het volgende:
Koerachi is Wendy
Bep die nooit op Wendy zou stemmen![]()
Krijgen we het nu in alle talen genoemd?quote:[ afbeelding ] Op woensdag 26 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
koerachie is bulgaars voor bijrijder.... verder geen idee
[/quote
cucaracha is Spaans voor kakkerlak..
In het Chinees: 库拉奇quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijgen we het nu in alle talen genoemd?
Ik liep een stukje achter maar zag het te laatquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijgen we het nu in alle talen genoemd?
Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik liep een stukje achter maar zag het te laat
Denk dat Isaac bang was dat hij over de schreef zou gaan bij Zoe. Tegenwoordig is het niet niks om een jonge meid die hysterisch is van jou van je af te houden. En Zoe was ziekelijk bezitterig naar hem toe.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac bij Mirthe wel op zijn gemak is en met haar in die schommel dicht tegen elkaar durft te zitten.. bij Zoë zou hij meteen uit die schommel zijn gesprongen en alle camera’s hebben gecontroleerd of die op hem stonden
Ik vind Isaac een stuk relaxter laatste tijd. En ik vind dit soort gesprekjes ook wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac bij Mirthe wel op zijn gemak is en met haar in die schommel dicht tegen elkaar durft te zitten.. bij Zoë zou hij meteen uit die schommel zijn gesprongen en alle camera’s hebben gecontroleerd of die op hem stonden
Klopt idd.. Isaac deed altijd wel of hij het niet leuk vond zolang de camera op hen was gericht maar als hij dacht dat de camera er niet was pakte hij haar wel goed vast..quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat Isaac bang was dat hij over de schreef zou gaan bij Zoe. Tegenwoordig is het niet niks om een jonge meid die hysterisch is van jou van je af te houden. En Zoe was ziekelijk bezitterig naar hem toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |