SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe graag ik hem ook mag en ik onderschat zijn rol en inzet echt niet, denk ik dat hij er verstandig aan doet om voor zichzelf/zijn portemonnee te kiezen. Ik zou niets liever zien dan dat hij weer gaat schitteren in ons shirt, maar ik denk ook dat zijn kans geweest is om als eerste keus bij de selectie te zitten en aangezien je als profvoetballer korte tijd hebt om je fortuin bij elkaar te spelen zou het verstandiger zijn voor hem.quote:
Kiest iemand eens voor persoonlijk geluk in plaats van geld, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe graag ik hem ook mag en ik onderschat zijn rol en inzet echt niet, denk ik dat hij er verstandig aan doet om voor zichzelf/zijn portemonnee te kiezen. Ik zou niets liever zien dan dat hij weer gaat schitteren in ons shirt, maar ik denk ook dat zijn kans geweest is om als eerste keus bij de selectie te zitten en aangezien je als profvoetballer korte tijd hebt om je fortuin bij elkaar te spelen zou het verstandiger zijn voor hem.
Hee joh, ik oordeel niet. Ik denk alleen dat het verstandiger is op de lange termijn. Als hij hiermee gelukkiger is, dan heb ik hem er graag bij want het is een geweldig mens.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kiest iemand eens voor persoonlijk geluk in plaats van geld, is het weer niet goed.
Misschien moet Slot eens met die jongen voor het hotel gaan staan om te zeggen dat ie moet vertrekkenquote:
Ali is een heel fijn persoon. Althans zo komt hij in interviews altijd over. Maar Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling. Tijd om door te gaan. Als hij niet meer in de plannen van Slotball voorkomt dan is het beste om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Van mij mag Ali altijd blijven
Het is ook onzin dat ie niet goed genoeg zou zijn voor een reserverol, afgelopen jaar zeker in de 2e seizoenshelft gewoon erg belangrijk geweest.
Ik zou hem op hetzelfde niveau inschalen als Timber, Pedersen en Wellenreuther. Moeten we daar dan ook afscheid van nemen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ali is een heel fijn persoon. Althans zo komt hij in interviews altijd over. Maar Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling. Tijd om door te gaan. Als hij niet meer in de plannen van Slotball voorkomt dan is het beste om afscheid te nemen
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:03 schreef Zipportal het volgende:
Joey Kooij mag geen duels Feyenoord fluiten vanwege Calvin Stengs
https://www.telegraaf.nl/(...)anwege-calvin-stengs
De Feyenoord wetten.
Benieuwd of er nu serieus werk gemaakt gaat worden van die Jap.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het AD was een minuut eerder, zie mijn post!
Als Feyenoord een beetje slim is dan hebben ze al een akkoord met de nieuwe spits voordat dit naar buiten is gebracht. Je mag deze week toch wel een nieuwe verwachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of er nu serieus werk gemaakt gaat worden van die Jap.
Is toch gewoon eentweetje met AD?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Waarom het EH hier als één van de eerste meekomt is mij een raadsel.
Wist niet dat ook EH daaronder viel. Van de Dordtenaar/Tubantia etc. wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is toch gewoon eentweetje met AD?
Moderator onlogisch heeft geen idee hoe een warm bad werkt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ali is een heel fijn persoon. Althans zo komt hij in interviews altijd over. Maar Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling. Tijd om door te gaan. Als hij niet meer in de plannen van Slotball voorkomt dan is het beste om afscheid te nemen
Jammer van mijn weddenschap met @GurneyIsBestOke . Was overtuigd van de winst.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Jaaa, einde tijdperk Danilo
@:Dombohetolifantje1
Wat was de weddenschap dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer van mijn weddenschap met @:GurneyisbestOke . Was overtuigd van de winst.
Oh echt? Wat was mijn weddenschap?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 5 weken en jij hebt een fles vodka binnen maat.
Dank, ik weet hier echt helemaal niets meer van. Teveel vodka.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met @:Caland , Hancko, en een club uit de PL.
(graag gedaan)
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank, ik weet hier echt helemaal niets meer van. Teveel vodka.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die volgend seizoen niet in Engeland speelt krijgt user @:scrummie van mij een fles wodka.
Ik wil wel met je wedden dat Sydney er 15 in gaat rammen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer van mijn weddenschap met @:GurneyisbestOke . Was overtuigd van de winst.
6 miljoen dollar per jaar in Saudi kon hij krijgen......zijn huidige salaris is 500k per jaar en in Engeland verdiende hij rond de 3miljoen. Hij is 29 maar zal de kans om CL te spelen wel niet willen missen. Even nee zeggen tegen een 10x op je huidige salaris terwijl je 30 wordt in Augustus.....quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef Qarrad het volgende:
Hoe graag ik hem ook mag en ik onderschat zijn rol en inzet echt niet, denk ik dat hij er verstandig aan doet om voor zichzelf/zijn portemonnee te kiezen. Ik zou niets liever zien dan dat hij weer gaat schitteren in ons shirt, maar ik denk ook dat zijn kans geweest is om als eerste keus bij de selectie te zitten en aangezien je als profvoetballer korte tijd hebt om je fortuin bij elkaar te spelen zou het verstandiger zijn voor hem.
Ik mag hopen dat Feyenoord aan de landenbingo gaat denken. Komt nu wel onder druk te staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil wel met je wedden dat Sydney er 15 in gaat rammen.
Hopelijk gewoon een ziek snelle negerspits uit Gabon als Boadu niet doorgaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Feyenoord aan de landenbingo gaat denken. Komt nu wel onder druk te staan.
Balde weer ophalenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk gewoon een ziek snelle negerspits uit Gabon als Boadu niet doorgaat.
Lekker counteren in de CL.
Dan heb je zo’n beetje iedereen wel gehad van de AZ-bingo he?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
Ik zou overigens best tevreden zijn met Boadu, toch weer een ander type.
Svensson als Pedersen verkocht wordt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je zo’n beetje iedereen wel gehad van de AZ-bingo he?
Bronzen medaille, die gaat morgen tekenen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Het bericht dat moest komen
Tot zover onze scouting, gewoon kijken of ze bij AZ hebben gespeeld en zo ja gaan met die banaan. Til, Jahanbakhsh, Idrissi, Stengs en nu Boaduquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bronzen medaille, die gaat morgen tekenen dus.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bronzen medaille, die gaat morgen tekenen dus.
Zou wel blij zijn met zo'n type spits. Hij heeft alleen de techniek en aanname van Brobby (goed he)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot zover onze scouting, gewoon kijken of ze bij AZ hebben gespeeld en zo ja gaan met die banaan. Til, Jahanbakhsh, Idrissi, Stengs en nu Boadu
[ afbeelding ]
Zes miljoen voor een bankzitter, wat een tijden.quote:
Ajax-stempel he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zes miljoen voor een bankzitter, wat een tijden.![]()
![]()
Helaas is die al dubbel bezet bij ons maar het schijnt dat ze in Eindhoven nog iemand zoeken, misschien eventjes daar aankloppen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wij hebben ook nog wel een leuke oud-AZ speler in de aanbieding. Hoe zitten jullie op de linksback positie?
We hebben de twee beste linksbacks van de eredivisie al onder contract, helaas.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wij hebben ook nog wel een leuke oud-AZ speler in de aanbieding. Hoe zitten jullie op de linksback positie?
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:35 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zet even de rooskleurige bril op: In Oranje hebben we op de spitspositie en daarachter niet echt een speler die erbovenuit steekt. Als Boadu en Stengs het goed doen, heb je twee potentiële basisspelers in huis.
Wij hebben straks de beste linkerkant van Nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben de twee beste linksbacks van de eredivisie al onder contract, helaas.
Noa7k onderschattenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij hebben straks de beste linkerkant van Nederland.
Je zou bijna denken dat hij het om doetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:23 schreef De_Kraam het volgende:
Arend die heel oud AZ haalt zodat die honkballer weer gaat schuimbekken.
Ja dat zijn ze elk jaar en dan eindigen ze weer 4e of 3e.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:07 schreef F.M.D. het volgende:
Het lijkt wel of Slot z'n voorkeuren er doorheen gedrukt moeten worden of daar wordt in ieder geval te veel de oren naar gehangen. Deze transferzomer is tot nu een grote teleurstelling wat Feyenoord betreft. Als ik kijk naar een club kijk die wel goede transferzaken doet en interassante spelers binnenhaalt dan is het AZ. Met enkele toptalenten die de kans gaan krijgen, zijn ze een gevaarlijke outsider voor de titel.
Nou ja, gezien de concurrentie gaat AZ dit seizoen wel makkelijke tweede worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze elk jaar en dan eindigen ze weer 4e of 3e.
AZ is helemaal geen club.
Zolang ze daar natte vaatdoek Pascal J. aan het roer hebben gaan ze nooit kampioen wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze elk jaar en dan eindigen ze weer 4e of 3e.
AZ is helemaal geen club.
Verheug me nu al op de prachtige snippets aan zwakzinnigen-tv die we daarvan gaan krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:07 schreef F.M.D. het volgende:
Het lijkt wel of Slot z'n voorkeuren er doorheen gedrukt moeten worden of daar wordt in ieder geval te veel de oren naar gehangen. Deze transferzomer is tot nu een grote teleurstelling wat Feyenoord betreft. Als ik kijk naar een club kijk die wel goede transferzaken doet en interassante spelers binnenhaalt dan is het AZ. Met enkele toptalenten die de kans gaan krijgen, zijn ze een gevaarlijke outsider voor de titel.
Pietje, ben jij dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:07 schreef F.M.D. het volgende:
Daarvan lopen er nog 8 op het veld.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
AZ aanwinsten? Wat leuke jeugdspelers maar verder geen naam waarvan je denkt poh die gaan voor plek 1?
Ja dat is juist het probleem.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je hem wel zien spelen? Nou precies.
Dat was wel te verwachten voor zo’n jodenfooi als transferbedragquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
2,5 mil salaris en 70% transferrechten
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar omdat ik geen wedstrijd heb gezien mag ik van sommige users er niks over zeggen.quote:
Ja dat is een veelvoorkomende dooddoener. Net als; ‘noem eens een betere dan’.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar omdat ik geen wedstrijd heb gezien mag ik van sommige users er niks over zeggen.
Jij was helemaal niet bij de onderhandelingen, en vorig jaar was iedereen op dit punt ook helemaal in paniek, en van Pelle had ook helemaal niemand iets verwacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat is een veelvoorkomende dooddoener. Net als; ‘noem eens een betere dan’.
Ik had op dit moment in de voorbereiding allang geroepen dat we kampioen zouden worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij was helemaal niet bij de onderhandelingen, en vorig jaar was iedereen op dit punt ook helemaal in paniek, en van Pelle had ook helemaal niemand iets verwacht.
salaris was 1.2 miljoenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
2,5 mil salaris en 70% transferrechten
Ik zou het in je onderschrift zetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment in de voorbereiding allang geroepen dat we kampioen zouden worden.
Doe ik trouwens nu weer, Feyenoord kampioen 23/24.
Iedereen was in paniek en iedereen moet eens ophouden over dat doorpakken!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij was helemaal niet bij de onderhandelingen, en vorig jaar was iedereen op dit punt ook helemaal in paniek, en van Pelle had ook helemaal niemand iets verwacht.
welke usersquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik loop er niet zo mee te koop zoals sommige users dat wel doen.
Want je moet zo weer naar je kamer?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke users
ik wil namen en snel
Deze villa heeft 8 kamersquote:
Alsof jij het allemaal beter weet dan Slot en te Kloese. Wees nou gewoon blij, een paar jaar geleden konden we alleen maar dromen van deze positie.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen was in paniek en iedereen moet eens ophouden over dat doorpakken!!!
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze villa heeft 8 kamers
welke kamer bedoel je precies
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze villa heeft 8 kamers
welke kamer bedoel je precies
wat een lelijk designquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
jullie zitter ernaast. Ik plaats gewoon een foto van mijn villa hier
[ link | afbeelding ]
Laat mij het design zien van jouw huis....quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een lelijk design
dit zag ik al in minecraft in 2012
neequote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Laat mij het design zien van jouw huis....
Stengs gaat veel beter worden dan Szymanski. Als hij nu al niet beter is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Seba had ook wel genoegen genomen met 2m salaris trouwens.
Ik word met de dag bozer. @:Kloese
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stengs gaat veel beter worden dan Szymanski. Als hij nu al niet beter is.
Zo.
Ben wel benieuwd hoe dat zich gaat verhouden, iets hogere bovenkant iets lagere onderkant vermoed ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo.
helaas is er geen dislikeknopquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo.
Zijn dat de Aldiversies van Achahbar en Van Hooijdonk?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Achabar > Van Hooijdonck
Eerste is ook beschikbaar.
Sorry maatquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn dat de Aldiversies van Achahbar en Van Hooijdonk?
Feyenoord had allang toe moeten slaan. Te Kloese heb legge slape!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Als je maar lang genoeg wacht wordt ‘ie vanzelf onhaalbaar.
Eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo.
Vanaf het begin af aan al Gnontovibesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord had allang toe moeten slaan. Te Kloese heb legge slape!
Een grapje moet kunnen, maar dit gaat ver.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Eigenlijk was Szymanski maar matig. Ontzettend matig.
Vanavond of morgen de goed nieuws show makkerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan al Gnontovibes
Wanbeleid!!!
Stengs wordt donderdag pas aangekondigd hoor, nog 2 nachtjes slapen tot de verlosser binnen is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanavond of morgen de goed nieuws show makker
Stengs is bijvangst van Ivan de Verschrikkelijke.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stengs wordt donderdag pas aangekondigd hoor, nog 2 nachtjes slapen tot de verlosser binnen is.
Ja. Toch weer iemand die van afstand kan schieten. Mits het nog door gaat, want als ik Zagreb was zou ik de prijs omhoog gooien nu.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die 3e van hem zat er wel lekker in.
Wifi tegen Fortunaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo maakte Szymanski ze als enige afgelopen seizoen #Onzichtbaar
Alsof jij Szymansi hebt zien spelen afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo maakte Szymanski ze als enige afgelopen seizoen #Onzichtbaar
Ik weet eigenlijk niet zo goed of dit goed nieuws is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een goed nieuws, Dinamo Zagreb heeft hem helemaal niet meer nodig bij de return op deze manier
Nee dit is zeker geen goed nieuws, heb sowieso het idee dat we echt een jodenfooitje willen betalen voor deze speler.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed of dit goed nieuws is.
3 september staan we gewoon weer naar Idrissi te gluren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dit is zeker geen goed nieuws, heb sowieso het idee dat we echt een jodenfooitje willen betalen voor deze speler.
Laten we het anders over de degradatiezorgen hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:43 schreef Pistolero het volgende:
Wat lees ik hier allemaal voor twijfels en laster over KloeseGod.
Daarvoor moet je in het Ajaxtopic zijn, dit is het Feyenoordtopic.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het anders over de degradatiezorgen hebben.
Er gebeuren gekkere dingen. Zo is Diemers net nog met een Ferrari vergeleken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een paniek over die Ivanusec, kan me niet voorstellen dat een goed potje tegen een club van het niveau Top Oss enorm veel invloed op de onderhandelingen zal hebben.
kan er niet van slapen dat een van de targets speelt voor zijn huidige clubquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een paniek over die Ivanusec, kan me niet voorstellen dat een goed potje tegen een club van het niveau Top Oss enorm veel invloed op de onderhandelingen zal hebben.
Ja, dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er gebeuren gekkere dingen. Zo is Diemers net nog met een Ferrari vergeleken.
Zolang hij daar nog speelt en niet voor een andere geïnteresseerde club vind ik het prima.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan er niet van slapen dat een van de targets speelt voor zijn huidige club
Hij kan een redelijk pittige en goedgevulde ramen voor je neerzettenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Kan dat Japannertje ook iets anders dan in de spits?
Bankquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Hij schijnt heel goed in karaoke te zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Scrummie het volgende:
wat wordt de volgende club van arend martijn? #dtvquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:51 schreef aTypisch het volgende:
ik zit mij mentaal alweer voor te bereiden op de teloorgang
feyenoordgenot
benficaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
wat wordt de volgende club van arend martijn? #dtv
Liverpool.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
wat wordt de volgende club van arend martijn? #dtv
Volgende tweet:quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Japanner en Kroaat erbij
VREEMDELINGENLEGIOEN
Ik zie Slot er niet voor aan om tussentijds weg te gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ze maar niet halverwege het jaar komen.
Als je de verhalen mag geloven was Leeds ook vrij dichtbij afgelopen winter, maar Feyenoord zei nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie Slot er niet voor aan om tussentijds weg te gaan.
Sorry ik was even vergeten dat hier mensen zitten die de constante bevestiging nodig hebben dat Feyenoord echt wel bezig is met het binnenhalen van versterkingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:58 schreef fetX het volgende:
Ik dacht al waar blijft het gejank op die tweet.
na de kerst begint het spel weerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie Slot er niet voor aan om tussentijds weg te gaan.
Zullen wellicht ook afspraken over zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je de verhalen mag geloven was Leeds ook vrij dichtbij afgelopen winter, maar Feyenoord zei nee.
Kan nu ook weer natuurlijk dus de kans is sowieso klein.
zoals?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Zullen wellicht ook afspraken over zijn gemaakt.
misschien wil hij wil eerst #tenhagworden en ook heel zijn club naar zijn hand mogen zettenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
wachten op de onderpresterende club van het jaar, altijd leuk
Ik kijk nu al uit naar ons Schreuder- en Steijntijdperkquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien wil hij wil eerst #tenhagworden en ook heel zijn club naar zijn hand mogen zetten
dan moet hij toch nog wel een jaartje knallen
Ligt er vast aan of er niet een bestuurlijk adertje knapt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien wil hij wil eerst #tenhagworden en ook heel zijn club naar zijn hand mogen zetten
dan moet hij toch nog wel een jaartje knallen
Henk Fraser moet ooit coach worden van Feyenoord. Het kan niet zo zijn dat de meest typische Feyenoordcoach nooit Feyenoordcoach is geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar ons Schreuder- en Steijntijdperk
Eerst Kuyt, daarna Fraser.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Henk Fraser moet ooit coach worden van Feyenoord. Het kan niet zo zijn dat de meest typische Feyenoordcoach nooit Feyenoordcoach is geweest.
Liever niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Henk Fraser moet ooit coach worden van Feyenoord. Het kan niet zo zijn dat de meest typische Feyenoordcoach nooit Feyenoordcoach is geweest.
Bologna, ruilen met van Hooijdonkquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Hef die fanclub maar op
Ik gun hem geen Elche.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Hef die fanclub maar op
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom deze speler zo 'goedkoop' is en die verdediger (ook 24 jaar) van hun waar Ajax interesse in heeft 20 miljoen moet opleveren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dit is zeker geen goed nieuws, heb sowieso het idee dat we echt een jodenfooitje willen betalen voor deze speler.
Beetje een laatbloeier, heeft eigenlijk een beetje op alle posities gestaan voorin, oorspronkelijk helemaal geen buitenspeler, wil teveel in de voeten hebben en weinig diepgang. Als ik de negatieve punten moet belichten uit dat VI stukquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom deze speler zo 'goedkoop' is en die verdediger (ook 24 jaar) van hun waar Ajax interesse in heeft 20 miljoen moet opleveren.
Ik hang wat rond op reddit en de kroaten die je daar hoort verwachten toch echt wel minimaal 12 tot 15 miljoen te vangen en kunnen niet voorstellen dat het minder gaat worden. Enige wat ik me kan voorstellen is dat Ivanusec zijn voorkeur voor Feyenoord heeft uitgesproken ala Kokcu met Benfica.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom deze speler zo 'goedkoop' is en die verdediger (ook 24 jaar) van hun waar Ajax interesse in heeft 20 miljoen moet opleveren.
Gewoon 10 miljoen vast en dikke prestatiebonus voor als we CL halen en als ie 30 G+A heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hang wat rond op reddit en de kroaten die je daar hoort verwachten toch echt wel minimaal 12 tot 15 miljoen te vangen en kunnen niet voorstellen dat het minder gaat worden. Enige wat ik me kan voorstellen is dat Ivanusec zijn voorkeur voor Feyenoord heeft uitgesproken ala Kokcu met Benfica.
Ik denk niet dat Utrecht hem gaat kunnen betalen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
3 september staan we gewoon weer naar Idrissi te gluren.
Ik ben niet eens de grootste fan! Deze gast werkt gewoon aanstekelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:hhh38 springt een gat in de lucht.
Deze man is inmiddels zo vaak benoemd, die komt echt niet meer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een stukje over die speler die na gisteren niet meer gaat komen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een stukje over die speler die na gisteren niet meer gaat komen.
Nee, laat hem dan maar lekker in Kroatië blijven.quote:'Veel gelijkenissen met Idrissi'
Totdat ze horen dat ze bij bovengenoemde clubs 3x zoveel kunnen verdienen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:53 schreef Pistolero het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-sevilla-en-sporting
IEDEREEN wil naar Feyenoord. @:hhh38
CL-genotquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:53 schreef Pistolero het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-sevilla-en-sporting
IEDEREEN wil naar Feyenoord. @:hhh38
En mocht er een PL-club in paniek 60 miljoen bieden voor Santi eind augustus, dan heb je iig al direct een waardige vervanger klaarstaan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:00 schreef Caland het volgende:
Als (reserve)spits is het ook wel lekker om te weten dat je in ieder geval die eerste twee potjes in de CL speelt.
Is hij zo goed? Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoordquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En mocht er een PL-club in paniek 60 miljoen bieden voor Santi eind augustus, dan heb je iig al direct een waardige vervanger klaarstaan.
Dat is nog een wanstaltigere competitie dan de eredivisie. Hij zag er op de youtubecompilatie wel vaardig uit en aardig snel. Maar dat is een compilatie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Is hij zo goed? Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord
quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had tot een paar dagen terug ook nog nooit van hem gehoord verder.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis doet er alles aan om voor morgenavond de Japanner en de Kroaat binnen te hebben om voor de aftrap nog 1x een helikopter in de Kuip te laten landen voor de presentatie samen met Stengs.
quote:
Waarom zijn al je acts zo dom?quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al mag ik niet enthousiast zijn over Ueda omdat het een Japanner is en ik hem nog nooit heb zien voetballen.
Een speler die er voorgaand seizoen 22 heeft ingelegd als backup van Santiago te hebben, vind ik wel luxe hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al mag ik niet enthousiast zijn over Ueda omdat het een Japanner is en ik hem nog nooit heb zien voetballen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een speler die er voorgaand seizoen 22 heeft ingelegd als backup van Santiago te hebben, vind ik wel luxe hoor.
Maar de hamvraag is natuurlijk, kan die ook een penalty nemen?
Glitch in de game chat.quote:
Santi houdt 29.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter eist Santi nog even snel rugnummer 9 op wanneer Danilo vertrekt.
Het verschil tussen Ueda en Gimenez is het fysieke gedeelte. Gimenez kan de duels in gaan tegen de sterkste verdedigers . Ueda is net zo een speler als danilo die je de ruimtes in moet sturen en vrij moet staan. Hij is denk ikwel een betere versie van Danilo. Ziet het spel snel en is technische sterk. Kan ook snel uithalen. Ziet het spel ook goed.quote:
Paixao ook niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heeft er iemand al een mental checkup gedaan bij Paxiao?
En die Japanner spreekt geen woord Engels dat wordt ook genieten hoor.
Ik wacht nog op zijn transferverzoek.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
ANNOUNCE Ono als vertaler.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bijkomend voordeel is dat die spleetogen toch nooit hun muil los durven te trekken tegen de baas. Die gaat probleemloos op dat bankje plaatsnemen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:02 schreef H.FR het volgende:
Als ik het zo hoor wel net zo duur als die Pepi die nu bij PSV speelt. Wordt extra interessant hoe beiden zich ontwikkelen.
Ik kan mij overigens niet voorstellen dat Feyenoord dat bedrag voor een tweede spits op tafel gaat leggen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:02 schreef H.FR het volgende:
Als ik het zo hoor wel net zo duur als die Pepi die nu bij PSV speelt. Wordt extra interessant hoe beiden zich ontwikkelen.
Eens, maar uiteindelijk toch het voordeel van de Danilomiljoenen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij overigens niet voorstellen dat Feyenoord dat bedrag voor een tweede spits op tafel gaat leggen.
Maar hee, ik laat mij graag verrassen @:Dennis @:Arne
Alsof de rest van de selectie dat wel doet tegen slot....quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat die spleetogen toch nooit hun muil los durven te trekken tegen de baas. Die gaat probleemloos op dat bankje plaatsnemen.
Gernot.
*Toekomstige eerste spitsquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij overigens niet voorstellen dat Feyenoord dat bedrag voor een tweede spits op tafel gaat leggen.
Ik heb nog geen seconde van de beste man gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw scoutingswerk blind hoor.
Alsof die Kroat naar Feyenoord komt. Die kan wel een stap hogerop.quote:
Oei,quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde van de beste man gezien.
Die komt gewoon.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof die Kroat naar Feyenoord komt. Die kan wel een stap hogerop.
Dan is het heel logischequote:Op woensdag 26 juli 2023 11:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof die Kroat naar Feyenoord komt. Die kan wel een stap hogerop.
Ja want Honda was ook zo'n muurbloempje.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat die spleetogen toch nooit hun muil los durven te trekken tegen de baas. Die gaat probleemloos op dat bankje plaatsnemen.
Gernot.
En hij mag zelf wel wat aan zijn tandjes doenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag z’n wijf alleen wel thuislaten, de tandjes zeg.
Allemaal zwarte haren in huis.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
het is een potentiële eerste spits dan wel, santigod ben je normaal gesproken volgende zomer kwijtquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Da's Wendy van Dijk joh.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@KingRolandquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar is Bullaude weer op de training aanwezig.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar is Bullaude weer op de training aanwezig.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hij mag zelf wel wat aan zijn tandjes doen
quote:
ik zou graag foto's van jullie willen zien...quote:
Geloof dat de groene zijde voor de kameraadjes is (je kon gratis kaarten claimen) en denk dat alleen de eerste ringvakken in de verkoop zijn gegaan (maar dat weet ik niet zeker).quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn morgen niet alle zijden open? Ik keek even voor kaartjes en er was alleen beschikbaarheid op de gele en blauwe zijdes.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik zou graag foto's van jullie willen zien...
Als bij Cercle er 22 inlegt terwijl dat elftal 8e is geworden en de Belgische competitie stuk defensiever is dan de Nederlandse....dan kan je bij Feyenoord er makkelijk minimaal ook 20 inleggen ja per seizoen. Daarnaast lijkt het op basis van wat YT-beelden vooral een lepe spits, beweegt goed en rond goed af. Zie hem heel graag komen van de verschillende opties die ik in de media las.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een potentiële eerste spits dan wel, santigod ben je normaal gesproken volgende zomer kwijt
die wil na een goed of slecht seizoen wel een stap zetten denk ik
Prachtige wedstrijd. Benfica heeft sowieso echt een mooi elftal. Kijk wel naar deze wedstrijd uit. En natuurlijk de terugkomst van onze Baas.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:57 schreef Caland het volgende:
Feyenoord-Benfica zelfs al uitverkocht. Jeetje.
meteen halenquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt als een echte Arendspits.
Aha, NN is wel nog beschikbaar voor 15 euro.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat de groene zijde voor de kameraadjes is (je kon gratis kaarten claimen) en denk dat alleen de eerste ringvakken in de verkoop zijn gegaan (maar dat weet ik niet zeker).
Ik ben wel een beetje van uit het oog uit het hart wat dat betreft (behalve bij Sini). Kijk meer uit naar de eerste minuten van Santi, Mintthee en Stengs in de komende potjes in de Kuip.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:02 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Prachtige wedstrijd. Benfica heeft sowieso echt een mooi elftal. Kijk wel naar deze wedstrijd uit. En natuurlijk de terugkomst van onze Baas.
Dat vind ik een beetje raar...quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik zou graag foto's van jullie willen zien...
Krijgt Kokcu ook zijn officiële afscheid deze wedstrijd?quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:02 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Prachtige wedstrijd. Benfica heeft sowieso echt een mooi elftal. Kijk wel naar deze wedstrijd uit. En natuurlijk de terugkomst van onze Baas.
Oh dan is het zowaar ook uitverkocht johquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Aha, NN is wel nog beschikbaar voor 15 euro.
Villarreal is Spaans onlo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. We rollen die Portugezen op. Slopen dat hele middenveld.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwauhh, op de gehele gele zijde zijn nog kaarten beschikbaar. Behalve op de 2e ring dan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dan is het zowaar ook uitverkocht joh
Ik moet nog steeds wennen aan het successupportersgehalte na dergelijke jaren
Villarreal is een bejaardenteam met voetbalvibes. Die verloren laatst nog dik van Sankt fucking Gallen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht nou maar even af wat het effect van Stengs gaat zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:04 schreef Cara het volgende:
Maak me wel zorgen over gebrek aan creativiteit op ons middenveld nu. Of van der Belt moet opstaan.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, wat is er in de tussentijd gebeurd dat hij opeens geweldig moet zijn?
Ik vond het een slappe zak in de tijd dat iedereen dacht dat het een talent was voor de wereldtopquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Caland destijds wel ja
Maar volgens Caland tegenwoordig niet
Beticht je @Caland nu van het kijken door een gekleurde bril? Dat lijkt me nou helemaal niks voor hem.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Caland destijds wel ja
Maar volgens Caland tegenwoordig niet
Het is tegenwoordig een middenvelder die meeverdedigend in de top van de lijstjes naar voren komt en ook nog eens creativiteit brengt, maar dat deed hij altijd al wequote:Op woensdag 26 juli 2023 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, wat is er in de tussentijd gebeurd dat hij opeens geweldig moet zijn?
Vreemd dat Nice er niets mee wil, dan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een middenvelder die meeverdedigend in de top van de lijstjes naar voren komt en ook nog eens creativiteit brengt, maar dat deed hij altijd al we
Daar kan Arend wel wat mee gok ik zomaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |