SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe graag ik hem ook mag en ik onderschat zijn rol en inzet echt niet, denk ik dat hij er verstandig aan doet om voor zichzelf/zijn portemonnee te kiezen. Ik zou niets liever zien dan dat hij weer gaat schitteren in ons shirt, maar ik denk ook dat zijn kans geweest is om als eerste keus bij de selectie te zitten en aangezien je als profvoetballer korte tijd hebt om je fortuin bij elkaar te spelen zou het verstandiger zijn voor hem.quote:
Kiest iemand eens voor persoonlijk geluk in plaats van geld, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe graag ik hem ook mag en ik onderschat zijn rol en inzet echt niet, denk ik dat hij er verstandig aan doet om voor zichzelf/zijn portemonnee te kiezen. Ik zou niets liever zien dan dat hij weer gaat schitteren in ons shirt, maar ik denk ook dat zijn kans geweest is om als eerste keus bij de selectie te zitten en aangezien je als profvoetballer korte tijd hebt om je fortuin bij elkaar te spelen zou het verstandiger zijn voor hem.
Hee joh, ik oordeel niet. Ik denk alleen dat het verstandiger is op de lange termijn. Als hij hiermee gelukkiger is, dan heb ik hem er graag bij want het is een geweldig mens.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kiest iemand eens voor persoonlijk geluk in plaats van geld, is het weer niet goed.
Misschien moet Slot eens met die jongen voor het hotel gaan staan om te zeggen dat ie moet vertrekkenquote:
Ali is een heel fijn persoon. Althans zo komt hij in interviews altijd over. Maar Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling. Tijd om door te gaan. Als hij niet meer in de plannen van Slotball voorkomt dan is het beste om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Van mij mag Ali altijd blijven
Het is ook onzin dat ie niet goed genoeg zou zijn voor een reserverol, afgelopen jaar zeker in de 2e seizoenshelft gewoon erg belangrijk geweest.
Ik zou hem op hetzelfde niveau inschalen als Timber, Pedersen en Wellenreuther. Moeten we daar dan ook afscheid van nemen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ali is een heel fijn persoon. Althans zo komt hij in interviews altijd over. Maar Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling. Tijd om door te gaan. Als hij niet meer in de plannen van Slotball voorkomt dan is het beste om afscheid te nemen
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:03 schreef Zipportal het volgende:
Joey Kooij mag geen duels Feyenoord fluiten vanwege Calvin Stengs
https://www.telegraaf.nl/(...)anwege-calvin-stengs
De Feyenoord wetten.
Benieuwd of er nu serieus werk gemaakt gaat worden van die Jap.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het AD was een minuut eerder, zie mijn post!
Als Feyenoord een beetje slim is dan hebben ze al een akkoord met de nieuwe spits voordat dit naar buiten is gebracht. Je mag deze week toch wel een nieuwe verwachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of er nu serieus werk gemaakt gaat worden van die Jap.
Is toch gewoon eentweetje met AD?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Waarom het EH hier als één van de eerste meekomt is mij een raadsel.
Wist niet dat ook EH daaronder viel. Van de Dordtenaar/Tubantia etc. wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is toch gewoon eentweetje met AD?
Moderator onlogisch heeft geen idee hoe een warm bad werkt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ali is een heel fijn persoon. Althans zo komt hij in interviews altijd over. Maar Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling. Tijd om door te gaan. Als hij niet meer in de plannen van Slotball voorkomt dan is het beste om afscheid te nemen
Jammer van mijn weddenschap met @GurneyIsBestOke . Was overtuigd van de winst.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Jaaa, einde tijdperk Danilo
@:Dombohetolifantje1
Wat was de weddenschap dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer van mijn weddenschap met @:GurneyisbestOke . Was overtuigd van de winst.
Oh echt? Wat was mijn weddenschap?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 5 weken en jij hebt een fles vodka binnen maat.
Dank, ik weet hier echt helemaal niets meer van. Teveel vodka.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met @:Caland , Hancko, en een club uit de PL.
(graag gedaan)
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank, ik weet hier echt helemaal niets meer van. Teveel vodka.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die volgend seizoen niet in Engeland speelt krijgt user @:scrummie van mij een fles wodka.
Ik wil wel met je wedden dat Sydney er 15 in gaat rammen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer van mijn weddenschap met @:GurneyisbestOke . Was overtuigd van de winst.
6 miljoen dollar per jaar in Saudi kon hij krijgen......zijn huidige salaris is 500k per jaar en in Engeland verdiende hij rond de 3miljoen. Hij is 29 maar zal de kans om CL te spelen wel niet willen missen. Even nee zeggen tegen een 10x op je huidige salaris terwijl je 30 wordt in Augustus.....quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:31 schreef Qarrad het volgende:
Hoe graag ik hem ook mag en ik onderschat zijn rol en inzet echt niet, denk ik dat hij er verstandig aan doet om voor zichzelf/zijn portemonnee te kiezen. Ik zou niets liever zien dan dat hij weer gaat schitteren in ons shirt, maar ik denk ook dat zijn kans geweest is om als eerste keus bij de selectie te zitten en aangezien je als profvoetballer korte tijd hebt om je fortuin bij elkaar te spelen zou het verstandiger zijn voor hem.
Ik mag hopen dat Feyenoord aan de landenbingo gaat denken. Komt nu wel onder druk te staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil wel met je wedden dat Sydney er 15 in gaat rammen.
Hopelijk gewoon een ziek snelle negerspits uit Gabon als Boadu niet doorgaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Feyenoord aan de landenbingo gaat denken. Komt nu wel onder druk te staan.
Balde weer ophalenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk gewoon een ziek snelle negerspits uit Gabon als Boadu niet doorgaat.
Lekker counteren in de CL.
Dan heb je zo’n beetje iedereen wel gehad van de AZ-bingo he?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
Ik zou overigens best tevreden zijn met Boadu, toch weer een ander type.
Svensson als Pedersen verkocht wordt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je zo’n beetje iedereen wel gehad van de AZ-bingo he?
Bronzen medaille, die gaat morgen tekenen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Het bericht dat moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |