Goh.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
Expected goals is echt zo'n bizarre onzin.
ik kijk graag met iemand die er een beetje doorheen lultquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond het eerst oprecht leuk voor die keepert, maar door hem mis ik de Nintendo Direct dus ik vind hem een lul.
Hoop mensen halen hun trein niet meer als ze de verlenging blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Het is echt een stuk leger dan aan het begin van de wedstrijd of niet?
Morgen weer werken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
De treinreizigers buiten de provincie moeten echt al een tijdje terugquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
ja, iedereen uit de provincie zal gewoon de trein naar huis willen pakkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Openbaar vervoer is kut.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Waarmee?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
VOLGENS MIJ HEEFT DE TREIN ER IETS MEE VAN DOEN JONGENS
of morgen gewoon weer vroeg bikkelenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Openbaar vervoerquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Als die volgend seizoen niet in Engeland speelt krijgt user @Scrummie van mij een fles wodka.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:22 schreef aTypisch het volgende:
hancko is ook weer weg he deze zomer?
Hij is gehuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:24 schreef Netsplitter het volgende:
Idrissi is echt een miskoop van heb ik jou daar....
Dat verlies je hebben we voor saus verlenging gespeeld.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:22 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk verdient deze wedstrijd wel strafschoppen.
Godzijdankquote:
Ik ben tegen homofobiequote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
En weer recht op de keeper met zo'n homo schotje.
Tja, dat heb je dan over jezelf afgeroepenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat verlies je hebben we voor saus verlenging gespeeld.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
En weer recht op de keeper met zo'n homo schotje.
Dat doen ze al de gehele wedstrijd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan over jezelf afgeroepen
Idrissiquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
Hoe kan Bullaude nu al strompelen, of wie heeft 22
Keeper van nec is veel beter.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan over jezelf afgeroepen
120+4 misschienquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:29 schreef Haringkop het volgende:
Dit beslissen we toch wel voordat het pingels trappen wordt
Dan heb je ook geen tijd meer voor corners natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier heeft Dilrosun op getraind.
Ik zei voor de 4-4 al dat de bal er koekoek in zat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:32 schreef onlogisch het volgende:
In het KNVB topic zijn ze nu erg zuur.
(Ik wilde dit posten, maar toen lag opeens de 4-4 erin)
@:maxi-mus
@:AFCNIels
@:GGMM
RTquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord zet zich echt voor schut vanavond.
Die spoort niet helemaal vanavond, eerder al die achterlijke sliding.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef H.FR het volgende:
Die ingooi had trouwens ook nooit moeten komen, super triest uitverdedigen van Hartman.
Slot had Pedersen ook altijd moeten laten staan en Haryman moeten wisselen na 45 minutenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef H.FR het volgende:
Die ingooi had trouwens ook nooit moeten komen, super triest uitverdedigen van Hartman.
Ja, geen goede pot van zijn kant.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die spoort niet helemaal vanavond, eerder al die achterlijke sliding.
De verdediging van Feyenoord moet zich kapot schamen!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef alopio het volgende:
Nec is letterlijk 4x voor de goal geweest
In de uitwedstrijd ook al 1x voor de goal en 1 doelpunt. Wat een ploeg/quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef alopio het volgende:
Nec is letterlijk 4x voor de goal geweest
komt ook wat te snelquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die spoort niet helemaal vanavond, eerder al die achterlijke sliding.
Dilrosun gaat sowieso missenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:35 schreef Scrummie het volgende:
Penalty's en die gaan we niet winnen.
Ja. Nog een reden waarom het kut is dat Cillessen niet speelt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:35 schreef Scrummie het volgende:
Ook inderdaad. Die valt sowieso ook niet goed in.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
Benita echt kansloos slecht bij die tegengoal.
Die heeft wel een jaartje nodig ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt ook wat te snel
maar het alternatief is het ook niet echt
Paixao ipv Hartmanquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:36 schreef Binge-watch het volgende:
Kokcu
Hancko
Hartman
Timber
Gimenez
Deze vijf gok ik zomaar.
NEC moet er een paar over of naast schieten want die mof pakt niets.
Dit wordt een slachtveldquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:37 schreef Piles het volgende:
Een keeper van 23 reddingen vs een keeper van 4 schoten, 4 goals.
Dit wordt spannend.
Matige keeper.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:37 schreef alopio het volgende:
Hoe kan je nou tegen 10 man 2 goals tegenkrijgen
Aan de andere kant heeft Idrissi ook niks gedaan de verlening.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:36 schreef mrchlle het volgende:
Het is dat de commentator herhaalde dat NEC al een half uur met 10 man staat.. schandalig dit.
Ik heb er heel weinig vertrouwen in.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
Wellenreuter die nu de held wordt zou wel in deze pot passen.
Inderdaad schandalig. Hoe debiel om die 4-4 nog om je oren te krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon twee goals incasseren, echt schandalig
Dan wint Feyenoordquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:38 schreef Caland het volgende:
Zag ik nou serieus Cillessen tips geven
Wat een avond
Eens, daar viel ook veel op aan te merken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar verdedigend mag dit ook nooit natuurlijk
Die laatste mag je nooit meer gebeuren, echt heel amateuristisch. Gewoon wegmaaien die balquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig. Hoe debiel om die 4-4 nog om je oren te krijgen
Niet te vroeg duikenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:38 schreef Caland het volgende:
Wat een avond
Hij pakte de eerste 3 toen tegen AZ.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er heel weinig vertrouwen in.
Die was moe. Waarvan weet ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Idrissi ook niks gedaan de verlening.
Had je gewoon rustig moeten uitspelen jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die laatste mag je nooit meer gebeuren, echt heel amateuristisch. Gewoon wegmaaien die bal
volg jij nec een beetje?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:38 schreef Caland het volgende:
Wat een avond
Ik had die 4-4 een juister moment gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:41 schreef Qarrad het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn als Wellenreuther nu ineens alles pakt. Over pieken op het juiste moment gesproken
Ik hoop dat Feyenoord het redt, het is toch de charme van het bekervoetbal als een amateurploeg ver komt.quote:
Hij pakte er toen tegen AZ zelfs één van kooplul.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Caland het volgende:
Wellenreuther is gewoon een Cillessen dus
Gefeliciteerd NEC
El Ossoquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef Kerftminister het volgende:
Nu hadden we Pratto wel kunnen gebruiken.
Volgens @maxi-mus is ie goed in pingels!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom ligt jullie keeper al tijdens de aanloop?
Ik baseer me wel op 1 pot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens @:maxi-mus is ie goed in pingels!
Of perongeluk op Wlelenreither schieten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:44 schreef alopio het volgende:
Dit gaat niet goed. Of nec moet hem naast of op de paal schieten
Owquote:
Niet genoeg getraind op pingelsquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je lijit Pistolero wel
Hij was toen al echt goed maar Boekhoorn wilde de dikke lul uithangen en haalde Cillessenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volg jij nec een beetje?
is dit echt een degelijke keeper of was hij hij voor de komst van de cil niet echt sterk?
want het is wel bijzonder dat hij dan twee transferperiodes blijft
Zo keept hij ookquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:46 schreef CR7 het volgende:
Die Brandenburg loopt er ook bij alsof die Neuer is.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:35 schreef Scrummie het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:48 schreef PicoMMP het volgende:
Gefeliciteerd met deze prestatie Feyenoordvrienden!
Echt hé. Wat een keeper.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:49 schreef Netsplitter het volgende:
Brandenhorst voor mij nog steeds man of the match
Een sluit het ander niet uit, domme lul.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
1. keeper pakt een bal in een penaltyreeks
2. ??
3. zoutzak
Kan geen pingel stoppen, WellenGod welquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:49 schreef Netsplitter het volgende:
Brandenhorst voor mij nog steeds man of the match
Strategie Europa is bekend.quote:
geniet er eens van johquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Een sluit het ander niet uit, domme lul.
Wekker over minder dan 5 uur genotquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht vanavond op tijd naar bed te gaan maar ik slaap het komende uur niet.
Dan had NEC er 11quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Keeper telde als 2 en Idrissi als -1. Dus eigenlijk 10 tegen 12.
tegen NECquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:51 schreef Haringkop het volgende:
Orkun wel een held, alles gegeven, zware week.
Antigenot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wekker over minder dan 5 uur genot
Jammer dat ie niet opstond en het team bij de hand nam en dit gewoon in 90 minuten klaarde. Tegen 10 man tegen fucking NEC. Walgelijk slecht was het.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:51 schreef Haringkop het volgende:
Orkun wel een held, alles gegeven, zware week.
bizar slecht is een understatementquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Bizar slecht achterin, dat wordt nog wel een dingetje.
Wordt?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Bizar slecht achterin, dat wordt nog wel een dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |