Goh.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
Expected goals is echt zo'n bizarre onzin.
ik kijk graag met iemand die er een beetje doorheen lultquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond het eerst oprecht leuk voor die keepert, maar door hem mis ik de Nintendo Direct dus ik vind hem een lul.
Hoop mensen halen hun trein niet meer als ze de verlenging blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Het is echt een stuk leger dan aan het begin van de wedstrijd of niet?
Morgen weer werken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
De treinreizigers buiten de provincie moeten echt al een tijdje terugquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
ja, iedereen uit de provincie zal gewoon de trein naar huis willen pakkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Openbaar vervoer is kut.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Waarmee?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
VOLGENS MIJ HEEFT DE TREIN ER IETS MEE VAN DOEN JONGENS
of morgen gewoon weer vroeg bikkelenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Openbaar vervoerquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Als die volgend seizoen niet in Engeland speelt krijgt user @Scrummie van mij een fles wodka.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:22 schreef aTypisch het volgende:
hancko is ook weer weg he deze zomer?
Hij is gehuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:24 schreef Netsplitter het volgende:
Idrissi is echt een miskoop van heb ik jou daar....
Dat verlies je hebben we voor saus verlenging gespeeld.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:22 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk verdient deze wedstrijd wel strafschoppen.
Godzijdankquote:
Ik ben tegen homofobiequote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
En weer recht op de keeper met zo'n homo schotje.
Tja, dat heb je dan over jezelf afgeroepenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat verlies je hebben we voor saus verlenging gespeeld.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
En weer recht op de keeper met zo'n homo schotje.
Dat doen ze al de gehele wedstrijd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan over jezelf afgeroepen
Idrissiquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
Hoe kan Bullaude nu al strompelen, of wie heeft 22
Keeper van nec is veel beter.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan over jezelf afgeroepen
120+4 misschienquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:29 schreef Haringkop het volgende:
Dit beslissen we toch wel voordat het pingels trappen wordt
Dan heb je ook geen tijd meer voor corners natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier heeft Dilrosun op getraind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |