Goh.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
Expected goals is echt zo'n bizarre onzin.
ik kijk graag met iemand die er een beetje doorheen lultquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond het eerst oprecht leuk voor die keepert, maar door hem mis ik de Nintendo Direct dus ik vind hem een lul.
Hoop mensen halen hun trein niet meer als ze de verlenging blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Het is echt een stuk leger dan aan het begin van de wedstrijd of niet?
Morgen weer werken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
De treinreizigers buiten de provincie moeten echt al een tijdje terugquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
ja, iedereen uit de provincie zal gewoon de trein naar huis willen pakkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Openbaar vervoer is kut.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
Waarmee?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
VOLGENS MIJ HEEFT DE TREIN ER IETS MEE VAN DOEN JONGENS
of morgen gewoon weer vroeg bikkelenquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Openbaar vervoerquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |