abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2023 @ 18:00:09 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210025390
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:25 schreef Blues het volgende:
Allemaal geleerd op therapie 2 jr geleden en ik kan je vertellen, had ik dat maar tig jaar eerder geleerd/gehoord.
Had m'n leven een stuk aangenamer en minder moeizaam gemaakt in m'n hoofd.
Herkenbaar. :Y

Op het gevaar af dat me 'how can I make this about me' verweten wordt, wat niet mijn intentie is: Ik heb 2 jaar geleden, nadat ik bewusteloos van straat werd opgeraapt en 4 dagen hartbewaking als beloning kreeg, ook even goed moeten bedenken wat ik nu wel en niet wilde en moest. Ik wilde voor die tijd geen -isten en -logen die mij gingen vertellen wat goed voor mij was, dat kon ik immers zelf wel. Dacht ik...

Nog steeds volg ik af en toe mijn oude denk- en prestatiedrang patroon, dat is kennelijk ook een stukje karakter/moeilijk af te leren gewenning. Maar ik besef me dan, dankzij wat simpele trucjes, ook vrij snel dat ik die fout heb gemaakt en doe dan weer een stapje terug.

Het maakt het leven een stuk gemakkelijker, ondanks de tegenslagen die we allemaal, ik dus ook, op z'n tijd hebben...

/Einde preek...
pi_210025525
Nou ik had een frustrerende thuiswerkdag. Het idee is 8:00-16:30 werken maar ik ben net maar gestopt. Sinds de lunch met één casus beziggeweest -- normaal krijg ik er 10 op een dag af. Dit was echt bar ingewikkeld. Dus ik hoop maar dat ik het allemaal goed gedaan heb en dat men er wat aan heeft :X

Fijn dat jouw thuiswerkdag beter was dan dat @Blues :D
pi_210025530
@MadMaster -O- ;( je collega ;(
En @Blues collega ook al ;(
pi_210025536
Ik zag de "maak dat de kat wijs" van @AnneX ook als een soort :6 :6 naar wat er eerder gezegd was... kennelijk andere interpretatie van de uitdrukking.
pi_210025593
Verder is de gevel tegenover m'n huis nu bijna af, dus niet zo veel interessante bouwactiviteiten meer te bespioneren tijdens het thuiswerken -O-

Net ff opgezocht wat er eigenlijk waar gaat komen in dat gebouw, dus wie mijn overburen worden. Eind dit jaar of Q1 2024 komt er een verzorgingshuis in de vleugel van het gebouw die het dichtst bij mij is. Achter elk raampje een andere bejaarde. (pardon, senior.) Ik hoop dat het een beetje een levendige boel wordt en niet al te bejaarde bejaarden.

De andere drie vleugels zijn een mix van zelfstandige seniorenappartementen (1 slaapkamer en een balkon) en startersappartementen (studio, met mini inpandig balkon / loggia). Ben ik even blij dat ik hier woon en niet daar, want de starters"appartementen" zijn maar 40 m2 en allemaal heel onhandig van vorm. Je zit eigenlijk altijd vanaf je bank ook naar je bed te kijken, of je moet je bank tegen je bed aan zetten. En dat voor de schamele prijs van ca 700 euro. Jippie _O-

Er komt een zwembad in het gebouw :o en een restaurant en bibliotheek. Staat alleen nergens of het een "echt" zwembad is of alleen maar zo'n lauwwarm minibad. Als het een echt 25-meterbad zou zijn zou dat wel gaaf zijn. Lekker zwemmen en dan hup naar huis hup m'n bed in. O+
pi_210025608
En jij mag ook in dat zwembad? Da's wel ideaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_210025635
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
En jij mag ook in dat zwembad? Da's wel ideaal
Er staat dat het zwembad ook voor niet-bewoners toegankelijk zal zijn. Alleen staat er nog niet hoe dat dan gaat werken qua tijden/abonnement/etc. Ik ben benieuwd iig :D
  maandag 24 juli 2023 @ 18:25:22 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210025654
Spoilers!
pi_210025691
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:10 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik had een frustrerende thuiswerkdag. Het idee is 8:00-16:30 werken maar ik ben net maar gestopt. Sinds de lunch met één casus beziggeweest -- normaal krijg ik er 10 op een dag af. Dit was echt bar ingewikkeld. Dus ik hoop maar dat ik het allemaal goed gedaan heb en dat men er wat aan heeft :X

Fijn dat jouw thuiswerkdag beter was dan dat @:Blues :D
Balen joh!

Ik kies zelf mijn werkzaamheden uit het aanbod dat er is, dat scheelt een hoop denk ik.
pi_210025696
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:16 schreef Tele6 het volgende:
Verder is de gevel tegenover m'n huis nu bijna af, dus niet zo veel interessante bouwactiviteiten meer te bespioneren tijdens het thuiswerken -O-

Net ff opgezocht wat er eigenlijk waar gaat komen in dat gebouw, dus wie mijn overburen worden. Eind dit jaar of Q1 2024 komt er een verzorgingshuis in de vleugel van het gebouw die het dichtst bij mij is. Achter elk raampje een andere bejaarde. (pardon, senior.) Ik hoop dat het een beetje een levendige boel wordt en niet al te bejaarde bejaarden.

De andere drie vleugels zijn een mix van zelfstandige seniorenappartementen (1 slaapkamer en een balkon) en startersappartementen (studio, met mini inpandig balkon / loggia). Ben ik even blij dat ik hier woon en niet daar, want de starters"appartementen" zijn maar 40 m2 en allemaal heel onhandig van vorm. Je zit eigenlijk altijd vanaf je bank ook naar je bed te kijken, of je moet je bank tegen je bed aan zetten. En dat voor de schamele prijs van ca 700 euro. Jippie _O-

Er komt een zwembad in het gebouw :o en een restaurant en bibliotheek. Staat alleen nergens of het een "echt" zwembad is of alleen maar zo'n lauwwarm minibad. Als het een echt 25-meterbad zou zijn zou dat wel gaaf zijn. Lekker zwemmen en dan hup naar huis hup m'n bed in. O+
Als het een verzorgingshuis is (wat eigenlijk niet meer bestaat): reken op bejaarde bejaarden. Zonder fikse handicap kom je daar niet meer in.
Worden het zelfstandige aanleunwoningen dan heb je kans op meer levendigheid.

Je zwembad :D Gaaf *O* O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210025699
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Op het gevaar af dat me 'how can I make this about me' verweten wordt, wat niet mijn intentie is: Ik heb 2 jaar geleden, nadat ik bewusteloos van straat werd opgeraapt en 4 dagen hartbewaking als beloning kreeg, ook even goed moeten bedenken wat ik nu wel en niet wilde en moest. Ik wilde voor die tijd geen -isten en -logen die mij gingen vertellen wat goed voor mij was, dat kon ik immers zelf wel. Dacht ik...

Nog steeds volg ik af en toe mijn oude denk- en prestatiedrang patroon, dat is kennelijk ook een stukje karakter/moeilijk af te leren gewenning. Maar ik besef me dan, dankzij wat simpele trucjes, ook vrij snel dat ik die fout heb gemaakt en doe dan weer een stapje terug.

Het maakt het leven een stuk gemakkelijker, ondanks de tegenslagen die we allemaal, ik dus ook, op z'n tijd hebben...

/Einde preek...
Joh, da's ook niet iets wat je vaak moet doen.
Luisteren naar lijf (en hoofd) is altijd wel aan te raden (en lastig)
pi_210025709
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Balen joh!

Ik kies zelf mijn werkzaamheden uit het aanbod dat er is, dat scheelt een hoop denk ik.
Ik had ook wel soort van keus -- we hadden er vandaag met z'n drieën een stuk of 20. Je kan alleen niet meteen zien welke de rottige zijn en welke je zo doorheen fietst. Sommige collega's beginnen dan aan eentje en haken dan af en beginnen aan een ander zodra ze zien dat het een moeilijke is, maar ik vind dat niet netjes. Dus doorbikkelen maar. Iemand moet het doen :s)
pi_210025750
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik had ook wel soort van keus -- we hadden er vandaag met z'n drieën een stuk of 20. Je kan alleen niet meteen zien welke de rottige zijn en welke je zo doorheen fietst. Sommige collega's beginnen dan aan eentje en haken dan af en beginnen aan een ander zodra ze zien dat het een moeilijke is, maar ik vind dat niet netjes. Dus doorbikkelen maar. Iemand moet het doen :s)
En als jij het altijd doet is dat keimakkelijk want dan kunnen andere collega’s de kantjes er vanaf lopen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210025759
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als het een verzorgingshuis is (wat eigenlijk niet meer bestaat): reken op bejaarde bejaarden. Zonder fikse handicap kom je daar niet meer in.
Worden het zelfstandige aanleunwoningen dan heb je kans op meer levendigheid.

Je zwembad :D Gaaf *O* O+
Je moet er een indicatie voor een verpleegafdeling voor hebben, dus dat zijn waarschijnlijk wel de bejaarde bejaarden idd. Veel geraniums straks hiertegenover dan :+
De zelfstandige seniorenwoningen zitten in de andere vleugels van het gebouw, gemixt met de starters-studio's.
pi_210025796
quote:

[..]

/Einde preek...
Geen preek en het is about you :D ^O^ Wat heftig die ervaring :{

Het positieve is bij mij niet aangeboren en bovenop een niet heel leuke jeugd en een aantal heftige dingen in m'n verdere leven dacht ik ook altijd dat psychologische professionele hulp mij niet kon helpen.
'Doe t zelf wel'en 'Laat me nou maar' enz.
Jammer dat ik, net als jij, mezelf die hulp nooit eerder heb gegund.
Maar het is nooit te laat en we hebben er veel van geleerd waardoor het echt veel beter gaat ^O^
pi_210025803
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2023 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb als verlaat verjaardagscadeau een lockpickset gekregen en ik overweeg naar de brug naar Katendrecht te fietsen om liefdesslotjes er af te halen.
Hoerenloper, laat dat :{w
pi_210025824
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:16 schreef Tele6 het volgende:

Het is mss een komen en 'gaan' van bejoirden, afwisselend toch :P

Lekker een zwembad, hoop dat je daar terecht mag *O*
pi_210025857
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wij hebben er ook 1 die de meest complexe, lastige klussen overslaat.
Altijd, standaard met de eeuwige smoes dat ze 'daar nooit op ingewerkt is' en 'er zijn nog zoveel andere klussen' die ook gedaan moeten worden 'toch?'
}:| }:|
pi_210025898
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Het is mss een komen en 'gaan' van bejoirden, afwisselend toch :P

Bwehehehe, jij dacht het, jij zegt het. #zwartehumor

Gemiddelde verblijfsduur op een PG (dementie) afdeling ligt op minder dan een jaar.
Bij somatiek zal dat vast een stuk(je) langer zijn.
pi_210025900
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik heb wel eens vaker nagedacht over yoga of meditatie voor even stilstaan.

En zo'n bericht van @:MadMaster(sterke , trouwens) krijg ik dan weer die haast van, die onrust. Want zo vergankelijk is het dus en ik ben nog lang niet klaar en ik wil nog zoveel en en en... :{
Beter heb je lol in wat je wel doet (of lekker niet) dan dat je alles half doet door fomo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210025912
Ik zal jullie mijn levensmotto nog even opdringen.

Ik moet verrassend weinig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210025921
En bij ons is een van de weinig door het hele gebouw bekende collega's heel onverwachts overleden aan een botbreuk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210025928
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij hebben er ook 1 die de meest complexe, lastige klussen overslaat.
Altijd, standaard met de eeuwige smoes dat ze 'daar nooit op ingewerkt is' en 'er zijn nog zoveel andere klussen' die ook gedaan moeten worden 'toch?'
}:| }:|
Ik liep vandaag mijn mail door.
Gelukkig is bijna-vakantievierende collega er morgen nog een dag. Kan ze mijn ‘heb je wat met deze mail gedaan?’ X10 mails nog lezen.
Toch best handig om te weten of klusjes nu wel of niet gedaan zijn :7

Niet dat ik daar deze week veel tijd voor heb want het is de tijd voor de jaarlijkse uitstapjes. Twee musea, eentje met lunch en eentje met diner gaat driekwart van mijn door-de-weekse werkweek worden :+
pi_210025947
@MadMaster wat een verdrietig bericht ;( gecondoleerd!
@Blues ook al zo'n naar verhaal ;(

quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:19 schreef Blues het volgende:

[..]
En leg jezelf niet zoveel op zou ik willen zeggen tegen een paar cullers hier.
Al die lijstjes, al dat 'moeten',doe vooral wat je happy maakt, sta positief in het leven.
Laat iedereen achter je rug om kletsen en trek je niets aan wat mensen mogelijk kunnen denken over je.
Laat het bij hen, loop in je eigen schoenen en probeer er wat leuks van te maken, elke dag weer, je bent er maar even, in dit ene leven *O*
Hier ben ik het deels mee eens, maar deels ook niet. Het ligt nogal aan om wat voor dingen het gaat.
Als ik niks 'moet' van mezelf, dan lig ik hele dagen op de bank of in bed series te kijken. En dat lijkt dan leuk en relaxed, maar op de langere termijn word ik daar vooral heel erg ongelukkig van. Sommige dingen 'moeten', júist om zo happy mogelijk te zijn en blijven. De dingen op mijn lijst die ik postte zijn dingen die 'moeten', om mezelf gezond en fit te houden en om de kans dat ik me over het algemeen happy voel zo groot mogelijk te maken. Ik wéét dat het dingen zijn waar ik soms op het moment zelf even geen zin in heb, maar die op de wat langere termijn heel helpend voor me zijn.

Als het gaat om 'ik moet mijn huis altijd tiptop opgeruimd hebben' of zo, dan voel ik dat minder als iets wat ik zou moeten. Maar ik heb ook een vriendin die gewoon heel onrustig wordt van rommel, en voor haar is haar huis opgeruimd houden dus juist weer iets wat bijdraagt aan een happy life. Dus is ook gewoon heel persoonlijk.

Tevens is 'sta positief in het leven' dan juist weer iets wat ik lees als 'je moet positief in het leven staan' :+ (maar ik begrijp wel hoe je het bedoelt, hoor). Ik begrijp wel waarom dat kan helpen, en dat het goed is te proberen om dat meer te doen, maar dat is (in elk geval voor mij) best wel lastig soms (/vaak).
  maandag 24 juli 2023 @ 18:58:02 #123
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210025954
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
En bij ons is een van de weinig door het hele gebouw bekende collega's heel onverwachts overleden aan een botbreuk.
Holy moly, een gecompliceerde botbreuk met ernstige bloeding of…?
Heb als gewondenverzorger tijdens militaire dienst veel botbreuken meegemaakt, maar nooit 1 met fatale afloop.
pi_210025969
quote:
11s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Holy moly, een gecompliceerde botbreuk met ernstige bloeding of…?
Heb als gewondenverzorger tijdens militaire dienst veel botbreuken meegemaakt, maar nooit 1 met fatale afloop.
Nee, gebroken scheenbeen. Het kwam ook erg onverwacht. Geen idee wat er precies is misgegaan (hij lag in het ziekenhuis).
pi_210025974
Jezus @sigme, jij ook gecondoleerd! ;(
pi_210025999
quote:
whoa, wat erg. Da's schrikken
pi_210026006
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, gebroken scheenbeen. Het kwam ook erg onverwacht. Geen idee wat er precies is misgegaan (hij lag in het ziekenhuis).
Vet-embolie misschien?

Hoe dan ook… narigheid -O-
pi_210026015
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:41 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hoerenloper, laat dat :{w
Onbeperkt gratis oefenmateriaal!
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 24 juli 2023 @ 19:07:40 #129
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210026051
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:MadMaster wat een verdrietig bericht ;( gecondoleerd!
@:Blues ook al zo'n naar verhaal ;(
[..]
Hier ben ik het deels mee eens, maar deels ook niet. Het ligt nogal aan om wat voor dingen het gaat.
Als ik niks 'moet' van mezelf, dan lig ik hele dagen op de bank of in bed series te kijken. En dat lijkt dan leuk en relaxed, maar op de langere termijn word ik daar vooral heel erg ongelukkig van. Sommige dingen 'moeten', júist om zo happy mogelijk te zijn en blijven. De dingen op mijn lijst die ik postte zijn dingen die 'moeten', om mezelf gezond en fit te houden en om de kans dat ik me over het algemeen happy voel zo groot mogelijk te maken. Ik wéét dat het dingen zijn waar ik soms op het moment zelf even geen zin in heb, maar die op de wat langere termijn heel helpend voor me zijn.

Als het gaat om 'ik moet mijn huis altijd tiptop opgeruimd hebben' of zo, dan voel ik dat minder als iets wat ik zou moeten. Maar ik heb ook een vriendin die gewoon heel onrustig wordt van rommel, en voor haar is haar huis opgeruimd houden dus juist weer iets wat bijdraagt aan een happy life. Dus is ook gewoon heel persoonlijk.

Tevens is 'sta positief in het leven' dan juist weer iets wat ik lees als 'je moet positief in het leven staan' :+ (maar ik begrijp wel hoe je het bedoelt, hoor). Ik begrijp wel waarom dat kan helpen, en dat het goed is te proberen om dat meer te doen, maar dat is (in elk geval voor mij) best wel lastig soms (/vaak).
'Moeten is dwang', zeggen ze wel eens.
Als je dingen 'moet' die binnen je bereik/mogelijkheden liggen, dan is dat echter geen dwang.
Ze leveren je energie op en zijn plezierig.

Maar als je jezelf dingen oplegt die niet realiseerbaar zijn, ook al wil je het nog zo graag en doe je er alles voor, dan kan 'moeten' wel dwang/obsessief worden.

De kunst is die 2 soorten van 'moeten' uit elkaar te houden, wat soms behoorlijk lastig is en ook voor iedereen anders is. Zo lang het 'moeten' voor jou werkt zonder dat het je negatief beïnvloedt, dan is er niks aan de hand…
  maandag 24 juli 2023 @ 19:09:11 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210026067
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vet-embolie misschien?

Hoe dan ook… narigheid -O-
Ik zat al te denken aan trombose o.i.d., maar dan moet je ook een (inwendige) bloeding hebben gehad. Het klinkt in ieder geval bizar…
pi_210026068
quote:
Mooi kut.
pi_210026205
Het kan zomaar gebeurd zijn, voor ons allemaal *O* Van hartinfarct tot hersenbloeding en ongevallen - het kan de gezondste/meest oplettende persoon overkomen. Je kan je risico wel wat proberen te beperken, maar de kans is nooit 100% dat je er morgenavond nog bent. Of de mensen waar je om geeft er nog zijn.

Dus weest lief voor elkander en voor jezelf O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210026263
quote:
80s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Ik zal jullie mijn levensmotto nog even opdringen.

Ik moet verrassend weinig

SPOILER
Mijn kruis is juist dat ik verrot veel moet.
Mijn overwinning is dat ik daarmee heb leren leven en ondanks die shit toch nog lol vind in dingen *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210026364
Vanyel is sowieso 1 van mijn grootste helden.

Er is geen woord gelogen aan wat ze zegt en ze doet het niet alleen, ze heeft ook nog eens keihard gewerkt aan dat leuk vinden en dat is ook gewoon nooit klaar.

De grootte van kruis -en haar heldinnenstatus- is op geen enkele manier in balans met het aantal woorden dat ze er aan vuil maakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210026405
Ik had al wel een idee, DP ;) Maar lief dat je het nog een keer benadrukt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210026603
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanyel is sowieso 1 van mijn grootste helden.
pi_210026674
Avond!

Ik moet ook teveel van mezelf, of van anderen, maar dat laatste heb ik zelf wel echt in de hand gewerkt :+
Heb er de laatste tijd wel veel lol in. Op af en toe een dag na dat ik liefst zou willen slapen. Maar eenmaal weer bezig is het vaak toch weer leuk/ uitdagend.

Halverwege september nu wel 10 dagen vrij, grotendeels van mijn tvt uren *O*
(Ik heb er nog een stuk of 80 die op moeten :') en nog twee weken gewoon verlof… wordt nog een uitdaging)

Nu moet ik eerst eten. Er is voor me gekookt. En ik heb net al even gedoucht. O+
pi_210026701
Je moet niks he Candaasje :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210026744
Ohja. Dit wilde ik nog delen met jullie:

Collega, dierenarts die de exoten altijd deed (en dus ook Cas al drie keer heeft gefixt), sprak vandaag de woorden:
‘Ze zeggen wel eens dat konijnenbaasjes wat typische mensen zijn… dan denk ik altijd even aan jou.’
Ik: hoezo? :o

Ondertussen te huize Candaas:

:D

(Leuk speelgoed, zo’n bovenfrees! )
pi_210026897
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:08 schreef Candaasje het volgende:

‘Ze zeggen wel eens dat konijnenbaasjes wat typische mensen zijn… dan denk ik altijd even aan jou.’

Ik ben er van overtuigd dat mensen met een pensionstal dezelfde slag zijn als de lui in Tiger King. Hooguit wat beperkt door geld of wetgeving.
pi_210027214
Hang overal post-itjes op met de tekst Moet Ik Dit Nu Doen? En vraag jezelf dat af bij elk woord.
@ mijn therapeut _O_ Heeft me heel HEEL veel inzicht gegeven in wat ik mezelf oplegde en dan moet ik ook verrassend weinig. @sigme :Y
pi_210027227
quote:

Collega, dierenarts die de exoten altijd deed (en dus ook Cas al drie keer heeft gefixt), sprak vandaag de woorden:

[ afbeelding ]

Hoi buuf :W >:)
  maandag 24 juli 2023 @ 20:43:32 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210027386
quote:

[ afbeelding ]

_O_
Spoilers!
  maandag 24 juli 2023 @ 20:48:35 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_210027491
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Er staat dat het zwembad ook voor niet-bewoners toegankelijk zal zijn. Alleen staat er nog niet hoe dat dan gaat werken qua tijden/abonnement/etc. Ik ben benieuwd iig :D
Gezien de doelgroep van het gebouw, ga maar uit van een mini bad zo heet mogelijk gestookt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210027535
't Heeft op de tekeningen iig van die ballenlijnen dus je zou er wel soort van baantjes moeten kunnen doen @z80
Waarschijnlijk bejaarden-baantjes idd.
Kan ook wel lekker zijn. Niet voor sporten maar voor herstel/ontspanning
  maandag 24 juli 2023 @ 20:51:41 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_210027549
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Joh, da's ook niet iets wat je vaak moet doen.
Luisteren naar lijf (en hoofd) is altijd wel aan te raden (en lastig)
Ik ben meestal doof voor het gemekker, gepiep en gekraak van het lijf.
Gewoon door.
  maandag 24 juli 2023 @ 20:52:45 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210027571
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
Hang overal post-itjes op met de tekst Moet Ik Dit Nu Doen? En vraag jezelf dat af bij elk woord.
@ mijn therapeut _O_ Heeft me heel HEEL veel inzicht gegeven in wat ik mezelf oplegde en dan moet ik ook verrassend weinig. @:sigme :Y
Het gaat niet om dingen moeten van jezelf die eigenlijk niet nodig. Het gaat om de moeilijke stap zetten om de dingen te doen waar je eigenlijk geen zin in hebt maar die wel goed voor jezelf zijn. Dingen waar even de slof in is gekomen weer oppakken.

Ik had 3 weken geen zin om gezond te eten en te sporten. Dat dat hoefde ik niet van mezelf. Maar dat moest ik bekopen met een zeer lijf en langdurige darmellende. Dus dan is de keuze: lui en lekker eten of sporten en gezond eten. Ik heb gekozen voor het laatste. Dat moet ik dan van mezelf. En als ik dat dan weer een paar dagen doe is dat ook wat ik wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-07-2023 21:03:29 ]
Spoilers!
pi_210027585
Vandaag de dag van nare berichten. Dan moet het klaar zijn hoor. o|O
SPOILER
@Candaasje jullie hadden toch ook een dakdekker uit het dorp aan het werk?
Heette de man Dennis R.?
Aan de hand van huisdieren het baasje typeren. Nou ja. B-)
pi_210027588
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Gewoon door.
* Tele6 kan na 20 km jankend gestrompel nu zeggen dat dat op een bepaald moment toch geen goed idee is

(ik kan nog niet trap af of heuvelaf lopen... trap op en vlak gaat prima maar naar beneden niet??? wanneer ga je naar de fysio voor zoiets? eerst 2 weken rust??)
  maandag 24 juli 2023 @ 20:54:30 #151
217702 Lonaa
Honger!
pi_210027600
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Gewoon door.
En dan gaat het lijf uit terwijl je fietst en klap je met je kop op de grond en krijgen ze je pas wakker in stabiele zijligging, na een glas koud water in je gezicht te hebben gehad en een vriendelijke toch gemeende pets tegen je wang. Top idee hoor.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210027635
Verder las ik nog over overuren, vakantiedagen, dingen wel/niet moeten.
En overleden collega’s. Diegenen gecondoleerd.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:00:28 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_210027711
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
* Tele6 kan na 20 km jankend gestrompel nu zeggen dat dat op een bepaald moment toch geen goed idee is

(ik kan nog niet trap af of heuvelaf lopen... trap op en vlak gaat prima maar naar beneden niet??? wanneer ga je naar de fysio voor zoiets? eerst 2 weken rust??)
Waar doet het pijn als je dat wel doet?
  maandag 24 juli 2023 @ 21:01:40 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_210027736
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
@ mijn therapeut _O_ Heeft me heel HEEL veel inzicht gegeven in wat ik mezelf oplegde en dan moet ik ook verrassend weinig. @:sigme :Y
Gevolgd door: Stel niet uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:03:48 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_210027775
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
En dan gaat het lijf uit terwijl je fietst en klap je met je kop op de grond en krijgen ze je pas wakker in stabiele zijligging, na een glas koud water in je gezicht te hebben gehad en een vriendelijke toch gemeende pets tegen je wang. Top idee hoor.
Ik gooi er geen alcohol bij. En slaap gelukkig ook genoeg.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:05:08 #156
217702 Lonaa
Honger!
pi_210027794
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:03 schreef z80 het volgende:

[..]
Dan gaat het vast iets langer goed ja.
Alsnog, top idee.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:05:26 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_210027800
En de vraag hoeveel pruimen kun je op voor vriendjes worden met de porseleinen troon?
10 stuks in een paar uur tijd doet niets.
pi_210027814
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het gaat niet om dingen moeten van jezelf die eigenlijk niet nodig. Het gaat om de moeilijke stap zetten om de dingen te doen waar je eigenlijk geen zin in hebt maar die wel goed voor jezelf zijn. Dingen waar even de slof in is gekomen weer oppakken.

Ik had 3 weken geen zin om gezond te eten en te sporten. Dat dat hiefde ik niet van mezelf. Maar dat moest ik bekopen met een zeer lijf en langdurige darmellende. Dus dan is de keuze: lui en lekker eten of sporten en gezond eten. Ik heb gekozen voor het laatste. Dat moet ik dan van mezelf. En als ik dat dan weer een paar dagen doe is dat ook wat ik wil.
Eerlijkheid gebiedt (met een dt toch :@ :D ) te zeggen dat dit post-it gedoetje vooral ging over dat iedereen over mijn grenzen denderde, al jaren.
Vooral op t werk.
En dit mantraatje hielp mij echt.
Ik wist niet eens wat goed voor mij was of wat IK wilde of leuk vond.
pi_210027820
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:03 schreef z80 het volgende:

[..]
Vreemde opmerking.
pi_210027840
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Eerlijkheid gebiedt (met een dt toch :@ :D ) te zeggen dat dit post-it gedoetje vooral ging over dat iedereen over mijn grenzen denderde, al jaren.
Vooral op t werk.
En dit mantraatje hielp mij echt.
Ik wist niet eens wat goed voor mij was of wat IK wilde of leuk vond.
Was je niet gewoon ook een pleaser, dat je mensen/collega's het altijd naar de zin wil(de) maken?
pi_210027884
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:08 schreef Jeroboam het volgende:

Was je niet gewoon ook een pleaser, dat je mensen/collega's het altijd naar de zin wil(de) maken?
Zou je denken :D
pi_210027894
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Zou je denken :D
Ik vind het niet ondenkbaar
pi_210028056
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Waar doet het pijn als je dat wel doet?
Niet in m'n kuit, niet in m'n scheen, maar in de plek waar die twee in elkaar overgaan aan beide kanten van m'n onderbeen. En alleen op het moment dat ik m'n been half gebogen heb en m'n hiel van die voet van de grond zodat ik m'n andere voet een trede lager kan zetten.

Het is een lastig te lokaliseren pijn dus misschien heb ik het verkeerd. Het is een rare pijn, want het voelt niet als spierkramp/spierpijn maar ook niet alsof het duidelijk uit een gewricht komt.

Sowieso raar, want het begon met donderdag na de Vierdaagsedag een dof pijnlijk gevoel in m'n heup (wat ik ken van overbelasting/instabiliteit van heup) en vrijdag had ik vervolgens eerst weer wat last van die heup maar daarna eigenlijk allerlei rare plaatsen een veel minder doffe pijn in het bijbehorende been. :?
pi_210028079
Met stijgende verbazing kijk ik de vakantieman.
Die reisorganisaties zijn gewoon tegen de wet in mensen met een beperking aan het discrimineren :o :{w
pi_210028086
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Niet in m'n kuit, niet in m'n scheen, maar in de plek waar die twee in elkaar overgaan aan beide kanten van m'n onderbeen. En alleen op het moment dat ik m'n been half gebogen heb en m'n hiel van die voet van de grond zodat ik m'n andere voet een trede lager kan zetten.

Het is een lastig te lokaliseren pijn dus misschien heb ik het verkeerd. Het is een rare pijn, want het voelt niet als spierkramp/spierpijn maar ook niet alsof het duidelijk uit een gewricht komt.

Sowieso raar, want het begon met donderdag na de Vierdaagsedag een dof pijnlijk gevoel in m'n heup (wat ik ken van overbelasting/instabiliteit van heup) en vrijdag had ik vervolgens eerst weer wat last van die heup maar daarna eigenlijk allerlei rare plaatsen een veel minder doffe pijn in het bijbehorende been. :?
Ik las kut en scheet.
Ga nogmaals lezen :@ :D
pi_210028101
quote:

[..]

Geïrriteerd beenvlies misschien?
  Official ESF Kreviewer maandag 24 juli 2023 @ 21:21:32 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210028110
Ik las kuit zonder i.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:24:57 #169
217702 Lonaa
Honger!
pi_210028170
quote:

[..]

Het klinkt als een boze pees. Door overbelasting of gekke belasting omdat je last van je heup had.
pi_210028191
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:19 schreef Blues het volgende:
Met stijgende verbazing kijk ik de vakantieman.
Die reisorganisaties zijn gewoon tegen de wet in mensen met een beperking aan het discrimineren :o :{w
Ik zag het ook. Wat moet je dan doen, iemand inhuren?

Aan de andere kant, ik heb ooit eens een reis gedaan, weinig alleengaanden, overvolle bus dus geen plek om ergens anders te gaan zitten. En de dame naast mij was door haar familie op vakantie gestuurd. Maar wat die niet doorhadden was dat ze aan het dementeren was. Ze wist niet waar ze naar toe ging (naam van de stad stond op de bus maar zij ging naar Frankrijk en niet naar Uzes), was constant kwijt, te laat, ze kon niet alleen in een restaurant naar het toilet want dan kwam ze niet weer terug. Of wanneer het bloedheet was had ze 3 lagen kleding aan. En "men" vond, omdat ik ook alleen was, best wel voor haar kon zorgen tijdens de vakantie. En ook al zit dat niet in mijn aard, ik heb nee gezegd, het is mijn vakantie en ik ben geen zorgmedewerker.
pi_210028229
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:20 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues :') :')
Thats mie *O*

Maar ja iets met overbelasting uiteraard. Rust en mss dat @AnneX er wat over kan zeggen..
pi_210028245
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zag het ook. Wat moet je dan doen, iemand inhuren?

Aan de andere kant, ik heb ooit eens een reis gedaan, weinig alleengaanden, overvolle bus dus geen plek om ergens anders te gaan zitten. En de dame naast mij was door haar familie op vakantie gestuurd. Maar wat die niet doorhadden was dat ze aan het dementeren was. Ze wist niet waar ze naar toe ging (naam van de stad stond op de bus maar zij ging naar Frankrijk en niet naar Uzes), was constant kwijt, te laat, ze kon niet alleen in een restaurant naar het toilet want dan kwam ze niet weer terug. Of wanneer het bloedheet was had ze 3 lagen kleding aan. En "men" vond, omdat ik ook alleen was, best wel voor haar kon zorgen tijdens de vakantie. En ook al zit dat niet in mijn aard, ik heb nee gezegd, het is mijn vakantie en ik ben geen zorgmedewerker.
Gelijk heb je, maar de voorbeelden op tv waren van wat andere aard.
pi_210028310
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Gelijk heb je, maar de voorbeelden op tv waren van wat andere aard.
Ja totaal anders. Maar wat ze daar ook zeiden, sommige mensen denken dat ze meer kunnen dan dat ze daadwerkelijk kunnen. Ik reis al ruim 40 jaar met groepsreizen en niet iedereen kent z'n eigen beperkingen (en niet alleen op lichamelijk gebied :D )
Voorbeeld, ik weet dat ik claustrofobie heb, dan ga ik, hoe graag ik ook zou willen, niet een piramide in, op handen en voeten kruipend. Maar ik heb ze eruit zien komen :o
Of op safari gaan en al bang zijn voor een mier. Ook niet een goede combi.
pi_210028424
Toch mee willen doen of overgehaald. Niet heel slim :{w
pi_210028472
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
Toch mee willen doen of overgehaald. Niet heel slim :{w
De meest rare opmerking ever. Reis naar Egypte, culturele reis met om de avond een lezing door de reisbegeleider (tevens egyptoloog dus die wist er wel wat van). Kamergenote (die ik niet kende vooraf) liep na een paar dagen heel sikkeneurig rond. Op mijn vraag wat er was "ik hou niet van geschiedenis, ik hou van de natuur". Ze had geen antwoord op mijn vraag waarom ze dan een reis geboekt had naar Egypte o|O
pi_210028669
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja totaal anders. Maar wat ze daar ook zeiden, sommige mensen denken dat ze meer kunnen dan dat ze daadwerkelijk kunnen. Ik reis al ruim 40 jaar met groepsreizen en niet iedereen kent z'n eigen beperkingen (en niet alleen op lichamelijk gebied :D )
Voorbeeld, ik weet dat ik claustrofobie heb, dan ga ik, hoe graag ik ook zou willen, niet een piramide in, op handen en voeten kruipend. Maar ik heb ze eruit zien komen :o
Of op safari gaan en al bang zijn voor een mier. Ook niet een goede combi.
Mensen :|W

Toen ik nog vakanties met mensen met een beperking deed was er ook een keer een deelnemer waarvan we geen idee hadden waarom hij zich had ingeschreven voor onze reis. Denk aan een lichamelijk gehandicapte puber die alleen van voetballen en bier drinken houdt. En meeging op een cultuurreis…

In duizend bochten gewrongen om hem (buiten het gezamenlijk programma om) toch iets leuks te bieden. Want die reis was al duur genoeg.

Heeft geen leuke vakantie gehad want wat we deden was uiteraard saai, daardoor nukkig (want puber), paste daardoor ook niet lekker in de groep. Wij ook een minder leuke vakantie.
Op het eind van de reis het gesprek aangegaan over zijn wensen en passendheid van dit soort reizen (want als reisleiding mocht je de organisatie ook namen van deelnemers doorgeven waarvan je dacht dat ze niet pasten in de groep (qua beperking of anderszins) en dan is het logisch dat die deelnemers dat ook weten.

Kreeg ik achteraf mooi een klacht van zijn ouders… hoe ik erbij kwam hem te weigeren!
A) dat deed ik niet, want ik mag alleen adviseren en
B) dan ken je óf je kind slecht, óf je projecteert je eigen verwachtingen ontzettend akelig op hem.
pi_210028683
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mensen :|W

Toen ik nog vakanties met mensen met een beperking deed was er ook een keer een deelnemer waarvan we geen idee hadden waarom hij zich had ingeschreven voor onze reis. Denk aan een lichamelijk beperkte puber die alleen van voetballen en bier drinken houdt. En meeging op een cultuurreis…

In duizend bochten gewrongen om hem (buiten het gezamenlijk programma om) toch iets leuks te bieden. Want die reis was al duur genoeg.

Heeft geen leuke vakantie gehad want wat we deden was uiteraard saai, daardoor nukkig (want puber), paste daardoor ook niet lekker in de groep. Wij ook een minder leuke vakantie.
Op het eind van de reis het gesprek aangegaan over zijn wensen en passendheid van dit soort reizen (want als reisleiding mocht je de organisatie ook namen van deelnemers doorgeven waarvan je dacht dat ze niet pasten in de groep (qua beperking of anderszins) en dan is het logisch dat die deelnemers dat ook weten.

Kreeg ik achteraf mooi een klacht van zijn ouders… hoe ik erbij kwam hem te weigeren!
A) dat deed ik niet, want ik mag alleen adviseren en
B) dan ken je óf je kind slecht, óf je projecteert je eigen verwachtingen ontzettend akelig op hem.
Wat sneu eigenlijk. :{
pi_210028703
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat sneu eigenlijk. :{
Absoluut. Hij was de grootste verliezer in dit verhaal.
pi_210028743
Kan me ook wel voorstellen dat er in de vertaling van cats genuanceerde woorden het één en ander verloren is gegaan bij een puber :D
pi_210028761
quote:

[..]

Ben je niet raar gaan lopen om je heup te ontlasten? Ik zou het nog een weekje aanzien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator maandag 24 juli 2023 @ 22:02:06 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210028767
Weer wat hotels geboekt voor m'n roadtrip

In Vilnius is het best goedkoop zeg. Vijf nachten in vier sterren hotel midden in centrum, inclusief ontbijt voor net geen ¤500
En net geen 10 minuutjes wandelen van mevrouw de Litouwer :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 24 juli 2023 @ 22:02:53 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210028781
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:02 schreef derLudolf het volgende:
Weer wat hotels geboekt voor m'n roadtrip
[ afbeelding ]
In Vilnius is het best goedkoop zeg. Vijf nachten in vier sterren hotel midden in centrum, inclusief ontbijt voor net geen ¤500
En net geen 10 minuutjes wandelen van mevrouw de Litouwer :+
Zou dat niet zo zijn omdat vrijwel niemand nu vrijwillig in de richting van de Russische grens reist?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210028803
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan me ook wel voorstellen dat er in de vertaling van cats genuanceerde woorden het één en ander verloren is gegaan bij een puber :D
Het was een tweefasenmodel:
Eerst 1 op 1 met puber. Die weinig reageerde. Zoals hij eigenlijk de hele reis al was.
Daarna gesprekje met ouders waarin ik (vast niet letterlijk) onze observaties herhaald heb. Hen ook heb gewezen op de reisjes naar de Spaanse kust en zo.

Fase drie was dat ik via het kantoor de klacht geserveerd kreeg. Verder geen formeel vervolg maar… jeetje.
pi_210028813
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zou dat niet zo zijn omdat vrijwel niemand nu vrijwillig in de richting van de Russische grens reist?
Litouwen is gewoon nog best goedkoop.
pi_210028901
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ben je niet raar gaan lopen om je heup te ontlasten? Ik zou het nog een weekje aanzien.
Waarschijnlijk wel ja.
Een weekje rustig aan doen is sowieso het plan. Ik ga wel m'n bovenlichaam trainen als ik het stilzitten zat word *G*
pi_210028918
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het was een tweefasenmodel:
Eerst 1 op 1 met puber. Die weinig reageerde. Zoals hij eigenlijk de hele reis al was.
Daarna gesprekje met ouders waarin ik (vast niet letterlijk) onze observaties herhaald heb. Hen ook heb gewezen op de reisjes naar de Spaanse kust en zo.

Fase drie was dat ik via het kantoor de klacht geserveerd kreeg. Verder geen formeel vervolg maar… jeetje.
Sta je dan, met je goede gedrag...
pi_210029084
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Sta je dan, met je goede gedrag...
En dit was nog het minst schokkende deel van die gedenkwaardige (en dus ook laatste met die organisatie) vakantie :')
pi_210029103
Alledrie mijn mailboxen hebben 0 ongelezen e-mails, mijn werk to do lijst is helemaal leeg en de out of office staat overal aan.

VAKANTIE *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_210029105
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Alledrie mijn mailboxen hebben 0 ongelezen e-mails, mijn werk to do lijst is helemaal leeg en de out of office staat overal aan.

*O* *O* *O* *O*
pi_210029124
quote:

Joepieeee
pi_210029192
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En dit was nog het minst schokkende deel van die gedenkwaardige (en dus ook laatste met die organisatie) vakantie :')
...

...

...
pi_210029210
quote:

Gefeliciteerd, geniet ervan. Wel 1 uur en 25 minuten na 2100 uur nog online. 8-)
pi_210029228
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, geniet ervan. Wel 1 uur en 25 minuten na 2100 uur nog online. 8-)
Mn schema geldt pas vanaf morgen want dan pas vakantie :+
Wel nu braaf richting bed voor nog een uurtje insta reels scrollen O-)
En niet voor telefoon en ereader overigens. Tv en laptop enzo.
pi_210029681
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik heb wel eens vaker nagedacht over yoga of meditatie voor even stilstaan.

En zo'n bericht van @:MadMaster(sterke , trouwens) krijg ik dan weer die haast van, die onrust. Want zo vergankelijk is het dus en ik ben nog lang niet klaar en ik wil nog zoveel en en en... :{
Maar misschien kan even stilstaan je wel net wat bewuster maken van wát je dan precies wilt. Zodat je niet uit een soort van ongemak heel woest allemaal dingen gaat doen die bij nader inzien niet echt hadden gehoeven. Dus dat je bewuster kiest voor dat concert/dat contact met die vrienden/noem maar op.
pi_210029694
quote:

[..]

/Einde preek...
Jemig. Dat is ook een heftige gebeurtenis :*
pi_210029711
quote:
Jeetje. Het soort dag waarop we met z’n allen nogal met onze neus op de eindigheid van het leven gedrukt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')