abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210024774
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net per mail het bericht dat een collega op 59-jarige leeftijd onverwacht is overleden. -O-

Dan wordt je weer even met beide benen op de grond gezet en besef je je weer dat alles maar relatief is...
Kut. ;(
Vorige week hoorden we op werk dat mijn oude teamleider en mijn project-maatje, tof mens, op 60 jarige leeftijd overleed.
Was al tijdje ziek, en toch nog doorwerken vanuit huis.
Klotezooi :( ;(
pi_210024776
Deed een goeie thuiswerkdag.
We zijn zalig bij *O*
  maandag 24 juli 2023 @ 17:12:38 #78
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210024786
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Kut. ;(
Vorige week hoorden we op werk dat mijn oude teamleider en mijn project-maatje, tof mens, op 60 jarige leeftijd overleed.
Was al tijdje ziek, en toch nog doorwerken vanuit huis.
Klotezooi :( ;(
Zeker ook kut, klote, enz.
Je moet toch gewoon minimaal een paar jaar van je pensioen kunnen genieten?

In relatie tot de TT: Het leven is een zure bom...
  maandag 24 juli 2023 @ 17:17:12 #79
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210024816
quote:
8s.gif Op maandag 24 juli 2023 15:46 schreef Kreator het volgende:
DE FINANCIAL MEDEWERKER HIER HEEFT HAAR GELUID AAN STAAN EN KRIJGT DE HELE DAG TEAMS, WHATSAPP EN ANDERE BERICHTEN. DE HELE DAG. 9 UUR PER DAG. DE HELE DAG. 20X PER MINUUT.
Thuiswerken yolo *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_210024827
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zeker ook kut, klote, enz.
Je moet toch gewoon minimaal een paar jaar van je pensioen kunnen genieten?

In relatie tot de TT: Het leven is een zure bom...
En leg jezelf niet zoveel op zou ik willen zeggen tegen een paar cullers hier.
Al die lijstjes, al dat 'moeten',doe vooral wat je happy maakt, sta positief in het leven.
Laat iedereen achter je rug om kletsen en trek je niets aan wat mensen mogelijk kunnen denken over je.
Laat het bij hen, loop in je eigen schoenen en probeer er wat leuks van te maken, elke dag weer, je bent er maar even, in dit ene leven *O*
pi_210024845
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net per mail het bericht dat een collega op 59-jarige leeftijd onverwacht is overleden. -O-

Dan wordt je weer even met beide benen op de grond gezet en besef je je weer dat alles maar relatief is...
Lees dit nu pas. Wat erg en wat jong.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210024852
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Al die lijstjes, al dat 'moeten',doe vooral wat je happy maakt, sta positief in het leven.
Laat iedereen achter je rug om kletsen en trek je niets aan wat mensen mogelijk kunnen denken over je.
Laat het bij hen, loop in je eigen schoenen en probeer er wat leuks van te maken, elke dag weer, je bent er maar even, in dit ene leven *O*
Allemaal dat dus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210024857
quote:

[..]
Wijze woorden O+
pi_210024890
Allemaal geleerd op therapie 2 jr geleden en ik kan je vertellen, had ik dat maar tig jaar eerder geleerd/gehoord.
Had m'n leven een stuk aangenamer en minder moeizaam gemaakt in m'n hoofd.
pi_210024939
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 15:59 schreef yinu het volgende:

[..]
[..]
Allebei is goed toch? Niet alles kan opgelost maar sommige dingen wel. Die andere dingen moet je accepteren en een beetje lief zijn voor jezelf.

Voor mij helpt meditatie en yoga hierbij. Even een pauze inbouwen. Dan kan ik met wat meer afstand en aardiger naar mezelf kijken in plaats van te denken dat ik een stom lijf/stom hoofd heb. En dan kan ik ook aardiger naar andere mensen kijken en dat helpt dan weer omdat mensen dat vaak toch voelen ofzo.

Het werkt niet altijd maar vaak genoeg.
[..]
Dit zijn gevallen waarin het bijvoorbeeld niet werkt :{w

Ja, ik heb wel eens vaker nagedacht over yoga of meditatie voor even stilstaan.

En zo'n bericht van @MadMaster(sterke , trouwens) krijg ik dan weer die haast van, die onrust. Want zo vergankelijk is het dus en ik ben nog lang niet klaar en ik wil nog zoveel en en en... :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210024949
Vanmiddag wat e-learningen gedaan.. agressie en kindermishandeling. Gezellig joh :D :P
In september fysieke training agressie. }) })
pi_210024994
Mijn beste therapie is shoptherapie. Gewoon geld uitgeven en weer gelukkig zijn. O+
pi_210025001
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste therapie is shoptherapie. Gewoon geld uitgeven en weer gelukkig zijn. O+
Als je het online doet, moet je het op zijn minst elektroshoptherapie noemen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210025006
quote:
:D
Lekker beloningsstofje :P
pi_210025010
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:28 schreef Blues het volgende:
In september fysieke training agressie.
Daar is mijn vader voor een groot deel arbeidsongeschikt door geraakt. Kon niet meer als SEH-verpleegkundige werken. Verkeerd op de grond terecht gekomen, schade aan kapselbanden in schouder.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210025036
quote:
11s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Daar is mijn vader voor een groot deel arbeidsongeschikt door geraakt. Kon niet meer als SEH-verpleegkundige werken. Verkeerd op de grond terecht gekomen, schade aan kapselbanden in schouder.
He bah! Wat heftig :o :'(
Heb de basis training gedaan en toen al aangegeven dat ik met versleten zeer kwetsbare rug + nek mss wel bijna aan niks meedoe. Doe ik nu ook weer.
Voor de fysieke reanimatie heb ik vrijstelling.
  maandag 24 juli 2023 @ 17:40:53 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210025129
quote:

[..]
O+
  maandag 24 juli 2023 @ 17:42:11 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210025157
quote:
Dat helpt ook vaak, maar vooral als het koopjes zijn _O-
pi_210025205
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 16:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Ha, Vanyel heeft volkomen gelijk.
Handig, dat zij mij weer even erop wees 😎
Ah. De uitdrukking ‘maak dat de kat wijs’ vatte ik iets anders op.
En daarin ben ik zo te zien niet de enige ;) https://neerlandistiek.nl/2022/05/maak-dat-de-kat-wijs/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210025291
quote:

[..]
Dat!

Maar dat is door een ander vaak makkelijker gezegd dan zelf gedaan….

*week vakantie gehad heeft en vandaag eigenlijk meer vermoeid was dan toen ze wegging :') *

*dat echtecht anders gaat regelen en een week leeg gaat ruimen :Y *

*maar niet weet wanneer want lastig en veel afspraken en dit en dat :') *

En dan ben ik niet eens super kritisch of veeleisend naar mezelf, vind ik. Snel tevreden, goed is goed.
Maar veel kleine losse klusjes/activiteiten (sommigen leuk, anderen noodzaak) bouwen ook op. Ook als ik prima heel veel bij een ander kan laten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210025324
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:25 schreef Blues het volgende:
Allemaal geleerd op therapie 2 jr geleden en ik kan je vertellen, had ik dat maar tig jaar eerder geleerd/gehoord.
Je hebt het vast eerder gehoord.
Maar leren vraagt een stuk meer (werk) dan horen. En kan zwaar en spannend en eng zijn, voordat het gaat renderen.
Heb je vast zelf ook ervaren.
pi_210025349
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

Je hebt het vast eerder gehoord.
Maar leren vraagt een stuk meer (werk) dan horen. En kan zwaar en spannend en eng zijn, voordat het gaat renderen.
Heb je vast zelf ook ervaren.
Dat kan je wel zeggen ;)
pi_210025351
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat helpt ook vaak, maar vooral als het koopjes zijn _O-
Dat werkt wel dubbel zo goed, ja. Dan heb je het fijne gevoel van iets nieuws hebben en het fijne gevoel van eigenlijk gewoon geld verdienen. O+
  maandag 24 juli 2023 @ 18:00:09 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210025390
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:25 schreef Blues het volgende:
Herkenbaar. :Y

Op het gevaar af dat me 'how can I make this about me' verweten wordt, wat niet mijn intentie is: Ik heb 2 jaar geleden, nadat ik bewusteloos van straat werd opgeraapt en 4 dagen hartbewaking als beloning kreeg, ook even goed moeten bedenken wat ik nu wel en niet wilde en moest. Ik wilde voor die tijd geen -isten en -logen die mij gingen vertellen wat goed voor mij was, dat kon ik immers zelf wel. Dacht ik...

Nog steeds volg ik af en toe mijn oude denk- en prestatiedrang patroon, dat is kennelijk ook een stukje karakter/moeilijk af te leren gewenning. Maar ik besef me dan, dankzij wat simpele trucjes, ook vrij snel dat ik die fout heb gemaakt en doe dan weer een stapje terug.

Het maakt het leven een stuk gemakkelijker, ondanks de tegenslagen die we allemaal, ik dus ook, op z'n tijd hebben...

/Einde preek...
pi_210025525
Nou ik had een frustrerende thuiswerkdag. Het idee is 8:00-16:30 werken maar ik ben net maar gestopt. Sinds de lunch met één casus beziggeweest -- normaal krijg ik er 10 op een dag af. Dit was echt bar ingewikkeld. Dus ik hoop maar dat ik het allemaal goed gedaan heb en dat men er wat aan heeft :X

Fijn dat jouw thuiswerkdag beter was dan dat @Blues :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')