abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210025999
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
En bij ons is een van de weinig door het hele gebouw bekende collega's heel onverwachts overleden aan een botbreuk.
whoa, wat erg. Da's schrikken
We have far more in common than that which devides us..
pi_210026006
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, gebroken scheenbeen. Het kwam ook erg onverwacht. Geen idee wat er precies is misgegaan (hij lag in het ziekenhuis).
Vet-embolie misschien?

Hoe dan ook… narigheid -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210026015
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:41 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hoerenloper, laat dat :{w
Onbeperkt gratis oefenmateriaal!
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 24 juli 2023 @ 19:07:40 #129
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210026051
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:MadMaster wat een verdrietig bericht ;( gecondoleerd!
@:Blues ook al zo'n naar verhaal ;(
[..]
Hier ben ik het deels mee eens, maar deels ook niet. Het ligt nogal aan om wat voor dingen het gaat.
Als ik niks 'moet' van mezelf, dan lig ik hele dagen op de bank of in bed series te kijken. En dat lijkt dan leuk en relaxed, maar op de langere termijn word ik daar vooral heel erg ongelukkig van. Sommige dingen 'moeten', júist om zo happy mogelijk te zijn en blijven. De dingen op mijn lijst die ik postte zijn dingen die 'moeten', om mezelf gezond en fit te houden en om de kans dat ik me over het algemeen happy voel zo groot mogelijk te maken. Ik wéét dat het dingen zijn waar ik soms op het moment zelf even geen zin in heb, maar die op de wat langere termijn heel helpend voor me zijn.

Als het gaat om 'ik moet mijn huis altijd tiptop opgeruimd hebben' of zo, dan voel ik dat minder als iets wat ik zou moeten. Maar ik heb ook een vriendin die gewoon heel onrustig wordt van rommel, en voor haar is haar huis opgeruimd houden dus juist weer iets wat bijdraagt aan een happy life. Dus is ook gewoon heel persoonlijk.

Tevens is 'sta positief in het leven' dan juist weer iets wat ik lees als 'je moet positief in het leven staan' :+ (maar ik begrijp wel hoe je het bedoelt, hoor). Ik begrijp wel waarom dat kan helpen, en dat het goed is te proberen om dat meer te doen, maar dat is (in elk geval voor mij) best wel lastig soms (/vaak).
'Moeten is dwang', zeggen ze wel eens.
Als je dingen 'moet' die binnen je bereik/mogelijkheden liggen, dan is dat echter geen dwang.
Ze leveren je energie op en zijn plezierig.

Maar als je jezelf dingen oplegt die niet realiseerbaar zijn, ook al wil je het nog zo graag en doe je er alles voor, dan kan 'moeten' wel dwang/obsessief worden.

De kunst is die 2 soorten van 'moeten' uit elkaar te houden, wat soms behoorlijk lastig is en ook voor iedereen anders is. Zo lang het 'moeten' voor jou werkt zonder dat het je negatief beïnvloedt, dan is er niks aan de hand…
  maandag 24 juli 2023 @ 19:09:11 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210026067
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vet-embolie misschien?

Hoe dan ook… narigheid -O-
Ik zat al te denken aan trombose o.i.d., maar dan moet je ook een (inwendige) bloeding hebben gehad. Het klinkt in ieder geval bizar…
pi_210026068
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
En bij ons is een van de weinig door het hele gebouw bekende collega's heel onverwachts overleden aan een botbreuk.
Mooi kut.
pi_210026205
Het kan zomaar gebeurd zijn, voor ons allemaal *O* Van hartinfarct tot hersenbloeding en ongevallen - het kan de gezondste/meest oplettende persoon overkomen. Je kan je risico wel wat proberen te beperken, maar de kans is nooit 100% dat je er morgenavond nog bent. Of de mensen waar je om geeft er nog zijn.

Dus weest lief voor elkander en voor jezelf O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210026263
quote:
80s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Ik zal jullie mijn levensmotto nog even opdringen.

Ik moet verrassend weinig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kruis is juist dat ik verrot veel moet.
Mijn overwinning is dat ik daarmee heb leren leven en ondanks die shit toch nog lol vind in dingen *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210026364
Vanyel is sowieso 1 van mijn grootste helden.

Er is geen woord gelogen aan wat ze zegt en ze doet het niet alleen, ze heeft ook nog eens keihard gewerkt aan dat leuk vinden en dat is ook gewoon nooit klaar.

De grootte van kruis -en haar heldinnenstatus- is op geen enkele manier in balans met het aantal woorden dat ze er aan vuil maakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210026405
Ik had al wel een idee, DP ;) Maar lief dat je het nog een keer benadrukt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210026603
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanyel is sowieso 1 van mijn grootste helden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210026674
Avond!

Ik moet ook teveel van mezelf, of van anderen, maar dat laatste heb ik zelf wel echt in de hand gewerkt :+
Heb er de laatste tijd wel veel lol in. Op af en toe een dag na dat ik liefst zou willen slapen. Maar eenmaal weer bezig is het vaak toch weer leuk/ uitdagend.

Halverwege september nu wel 10 dagen vrij, grotendeels van mijn tvt uren *O*
(Ik heb er nog een stuk of 80 die op moeten :') en nog twee weken gewoon verlof… wordt nog een uitdaging)

Nu moet ik eerst eten. Er is voor me gekookt. En ik heb net al even gedoucht. O+
pi_210026701
Je moet niks he Candaasje :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210026744
Ohja. Dit wilde ik nog delen met jullie:

Collega, dierenarts die de exoten altijd deed (en dus ook Cas al drie keer heeft gefixt), sprak vandaag de woorden:
‘Ze zeggen wel eens dat konijnenbaasjes wat typische mensen zijn… dan denk ik altijd even aan jou.’
Ik: hoezo? :o

Ondertussen te huize Candaas:

:D

(Leuk speelgoed, zo’n bovenfrees! )
pi_210026897
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:08 schreef Candaasje het volgende:

‘Ze zeggen wel eens dat konijnenbaasjes wat typische mensen zijn… dan denk ik altijd even aan jou.’

Ik ben er van overtuigd dat mensen met een pensionstal dezelfde slag zijn als de lui in Tiger King. Hooguit wat beperkt door geld of wetgeving.
pi_210027214
Hang overal post-itjes op met de tekst Moet Ik Dit Nu Doen? En vraag jezelf dat af bij elk woord.
@ mijn therapeut _O_ Heeft me heel HEEL veel inzicht gegeven in wat ik mezelf oplegde en dan moet ik ook verrassend weinig. @sigme :Y
pi_210027227
quote:

Collega, dierenarts die de exoten altijd deed (en dus ook Cas al drie keer heeft gefixt), sprak vandaag de woorden:

[ afbeelding ]

Hoi buuf :W >:)
  maandag 24 juli 2023 @ 20:43:32 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210027386
quote:

[ afbeelding ]

_O_
Spoilers!
  maandag 24 juli 2023 @ 20:48:35 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_210027491
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Er staat dat het zwembad ook voor niet-bewoners toegankelijk zal zijn. Alleen staat er nog niet hoe dat dan gaat werken qua tijden/abonnement/etc. Ik ben benieuwd iig :D
Gezien de doelgroep van het gebouw, ga maar uit van een mini bad zo heet mogelijk gestookt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210027535
't Heeft op de tekeningen iig van die ballenlijnen dus je zou er wel soort van baantjes moeten kunnen doen @z80
Waarschijnlijk bejaarden-baantjes idd.
Kan ook wel lekker zijn. Niet voor sporten maar voor herstel/ontspanning
  maandag 24 juli 2023 @ 20:51:41 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_210027549
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Joh, da's ook niet iets wat je vaak moet doen.
Luisteren naar lijf (en hoofd) is altijd wel aan te raden (en lastig)
Ik ben meestal doof voor het gemekker, gepiep en gekraak van het lijf.
Gewoon door.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 24 juli 2023 @ 20:52:45 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210027571
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
Hang overal post-itjes op met de tekst Moet Ik Dit Nu Doen? En vraag jezelf dat af bij elk woord.
@ mijn therapeut _O_ Heeft me heel HEEL veel inzicht gegeven in wat ik mezelf oplegde en dan moet ik ook verrassend weinig. @:sigme :Y
Het gaat niet om dingen moeten van jezelf die eigenlijk niet nodig. Het gaat om de moeilijke stap zetten om de dingen te doen waar je eigenlijk geen zin in hebt maar die wel goed voor jezelf zijn. Dingen waar even de slof in is gekomen weer oppakken.

Ik had 3 weken geen zin om gezond te eten en te sporten. Dat dat hoefde ik niet van mezelf. Maar dat moest ik bekopen met een zeer lijf en langdurige darmellende. Dus dan is de keuze: lui en lekker eten of sporten en gezond eten. Ik heb gekozen voor het laatste. Dat moet ik dan van mezelf. En als ik dat dan weer een paar dagen doe is dat ook wat ik wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-07-2023 21:03:29 ]
Spoilers!
pi_210027585
Vandaag de dag van nare berichten. Dan moet het klaar zijn hoor. o|O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Candaasje jullie hadden toch ook een dakdekker uit het dorp aan het werk?
Heette de man Dennis R.?
Aan de hand van huisdieren het baasje typeren. Nou ja. B-)
pi_210027588
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik ben meestal doof voor het gemekker, gepiep en gekraak van het lijf.
Gewoon door.
* Tele6 kan na 20 km jankend gestrompel nu zeggen dat dat op een bepaald moment toch geen goed idee is

(ik kan nog niet trap af of heuvelaf lopen... trap op en vlak gaat prima maar naar beneden niet??? wanneer ga je naar de fysio voor zoiets? eerst 2 weken rust??)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')