whoa, wat erg. Da's schrikkenquote:Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
En bij ons is een van de weinig door het hele gebouw bekende collega's heel onverwachts overleden aan een botbreuk.
Vet-embolie misschien?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, gebroken scheenbeen. Het kwam ook erg onverwacht. Geen idee wat er precies is misgegaan (hij lag in het ziekenhuis).
'Moeten is dwang', zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:MadMaster wat een verdrietig berichtgecondoleerd!
@:Blues ook al zo'n naar verhaal
[..]
Hier ben ik het deels mee eens, maar deels ook niet. Het ligt nogal aan om wat voor dingen het gaat.
Als ik niks 'moet' van mezelf, dan lig ik hele dagen op de bank of in bed series te kijken. En dat lijkt dan leuk en relaxed, maar op de langere termijn word ik daar vooral heel erg ongelukkig van. Sommige dingen 'moeten', júist om zo happy mogelijk te zijn en blijven. De dingen op mijn lijst die ik postte zijn dingen die 'moeten', om mezelf gezond en fit te houden en om de kans dat ik me over het algemeen happy voel zo groot mogelijk te maken. Ik wéét dat het dingen zijn waar ik soms op het moment zelf even geen zin in heb, maar die op de wat langere termijn heel helpend voor me zijn.
Als het gaat om 'ik moet mijn huis altijd tiptop opgeruimd hebben' of zo, dan voel ik dat minder als iets wat ik zou moeten. Maar ik heb ook een vriendin die gewoon heel onrustig wordt van rommel, en voor haar is haar huis opgeruimd houden dus juist weer iets wat bijdraagt aan een happy life. Dus is ook gewoon heel persoonlijk.
Tevens is 'sta positief in het leven' dan juist weer iets wat ik lees als 'je moet positief in het leven staan'(maar ik begrijp wel hoe je het bedoelt, hoor). Ik begrijp wel waarom dat kan helpen, en dat het goed is te proberen om dat meer te doen, maar dat is (in elk geval voor mij) best wel lastig soms (/vaak).
Ik zat al te denken aan trombose o.i.d., maar dan moet je ook een (inwendige) bloeding hebben gehad. Het klinkt in ieder geval bizar…quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vet-embolie misschien?
Hoe dan ook… narigheid
Mooi kut.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
En bij ons is een van de weinig door het hele gebouw bekende collega's heel onverwachts overleden aan een botbreuk.
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Ik zal jullie mijn levensmotto nog even opdringen.
Ik moet verrassend weinigMijn kruis is juist dat ik verrot veel moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn overwinning is dat ik daarmee heb leren leven en ondanks die shit toch nog lol vind in dingen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op maandag 24 juli 2023 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanyel is sowieso 1 van mijn grootste helden.
Ik ben er van overtuigd dat mensen met een pensionstal dezelfde slag zijn als de lui in Tiger King. Hooguit wat beperkt door geld of wetgeving.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:08 schreef Candaasje het volgende:
‘Ze zeggen wel eens dat konijnenbaasjes wat typische mensen zijn… dan denk ik altijd even aan jou.’
Ik: hoezo?![]()
Hoi buufquote:Op maandag 24 juli 2023 20:08 schreef Candaasje het volgende:
Ohja. Dit wilde ik nog delen met jullie:
Collega, dierenarts die de exoten altijd deed (en dus ook Cas al drie keer heeft gefixt), sprak vandaag de woorden:
‘Ze zeggen wel eens dat konijnenbaasjes wat typische mensen zijn… dan denk ik altijd even aan jou.’
Ondertussen te huize Candaas:
[ afbeelding ]![]()
(Leuk speelgoed, zo’n bovenfrees! )
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:08 schreef Candaasje het volgende:
Ohja. Dit wilde ik nog delen met jullie:
Collega, dierenarts die de exoten altijd deed (en dus ook Cas al drie keer heeft gefixt), sprak vandaag de woorden:
Ondertussen te huize Candaas:
[ afbeelding ]![]()
(Leuk speelgoed, zo’n bovenfrees! )
Gezien de doelgroep van het gebouw, ga maar uit van een mini bad zo heet mogelijk gestookt.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er staat dat het zwembad ook voor niet-bewoners toegankelijk zal zijn. Alleen staat er nog niet hoe dat dan gaat werken qua tijden/abonnement/etc. Ik ben benieuwd iig
Ik ben meestal doof voor het gemekker, gepiep en gekraak van het lijf.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joh, da's ook niet iets wat je vaak moet doen.
Luisteren naar lijf (en hoofd) is altijd wel aan te raden (en lastig)
Het gaat niet om dingen moeten van jezelf die eigenlijk niet nodig. Het gaat om de moeilijke stap zetten om de dingen te doen waar je eigenlijk geen zin in hebt maar die wel goed voor jezelf zijn. Dingen waar even de slof in is gekomen weer oppakken.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:35 schreef Blues het volgende:
Hang overal post-itjes op met de tekst Moet Ik Dit Nu Doen? En vraag jezelf dat af bij elk woord.
@ mijn therapeutHeeft me heel HEEL veel inzicht gegeven in wat ik mezelf oplegde en dan moet ik ook verrassend weinig. @:sigme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje jullie hadden toch ook een dakdekker uit het dorp aan het werk?
Heette de man Dennis R.?
Aan de hand van huisdieren het baasje typeren. Nou ja.![]()
* Tele6 kan na 20 km jankend gestrompel nu zeggen dat dat op een bepaald moment toch geen goed idee isquote:Op maandag 24 juli 2023 20:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben meestal doof voor het gemekker, gepiep en gekraak van het lijf.
Gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |