Hmm... zowel bij Hamilton (in z'n dominante periode) als bij Verstappen zie je dat zij in staat zijn om van achterin het veld zich terug te vechten naar voren. Daarbij uiteraard wel geholpen door een dominante auto, maar toch. Ik zie zowel Verstappen als Hamilton wel als echt goede racers.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bottas was wel goed over 1 rondje maar mist wel racecraft, eigenlijk zelfde type als Hamilton maar dan van een lager niveau, Perez kan dat kwalificeren niet goed, racen gaat hem wel beter af.
Dat ben ik dus niet met je eens, Hamilton is echt snel maar qua racecraft haalt hij het niet bij Verstappen.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hmm... zowel bij Hamilton (in z'n dominante periode) als bij Verstappen zie je dat zij in staat zijn om van achterin het veld zich terug te vechten naar voren. Daarbij uiteraard wel geholpen door een dominante auto, maar toch. Ik zie zowel Verstappen als Hamilton wel als echt goede racers.
Terwijl je bij Bottas en ook Perez ziet dat die daar veel meer moeite mee hebben (hadden). Hamilton vocht zich terug, Bottas zat in zo'n geval gerust tien ronden vast achter een Alfa Romeo of zo. Perez heeft zich afgelopen race wel knap teruggevochten, maar die heeft in het verleden ook wel van die Bottas-situaties gehad.
In het begin van zijn carriere toonde hij natuurlijk wel aan over racecraft te beschikken. Met het dominant worden van zijn auto is hij echter te zeer gaan vertrouwen op zijn bandenmanagement en pure snelheid en heeft hij zijn racecraft een beetje verwaarloosd.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, Hamilton is echt snel maar qua racecraft haalt hij het niet bij Verstappen.
Je had het over de wereldwijde publieke opinie. Ik neem niet aan dat de Nederlandse pers veel buiten Nederland gelezen wordt. De Britse pers daarentegen wordt over de hele wereld gelezen. Dus ja, die is overheersend voor de wereldwijde publieke opinie.quote:Op maandag 24 juli 2023 00:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wij laten ons in Nederland dus ook volledig benvloeden door de Engelse pers? Vreemd dst Verstappen hier dan zo populair is.
Bottas heeft het grote geluk gehad dat toen hij bij Mercedes reed een gat van 3 tot 4 tiende niet zo heel veel uitmaakte voor zijn positie op de grid.quote:
Ja klopt, het zit veel dichter op elkaar, alhoewel Ferrari en RBR toen wel met elkaar competitief waren. De Mercedes was echter makkelijker tienden sneller door de party mode.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Bottas heeft het grote geluk gehad dat toen hij bij Mercedes reed een gat van 3 tot 4 tiende niet zo heel veel uitmaakte voor zijn positie op de grid.
Voor Sergio betekent dat nu dus P9 omdat het zo dicht bij elkaar zit, maar racen kan Sergio zeer goed, verdedigen en inhalen ook.
Ik had het niet over de Nederlandse pers, maar over de Nederlandse fans. Waarom laten wij ons niet benvloeden door die Britse pers?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je had het over de wereldwijde publieke opinie. Ik neem niet aan dat de Nederlandse pers veel buiten Nederland gelezen wordt. De Britse pers daarentegen wordt over de hele wereld gelezen. Dus ja, die is overheersend voor de wereldwijde publieke opinie.
Zijn er genoeg die dat wel doen. Ook hier.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik had het niet over de Nederlandse pers, maar over de Nederlandse fans. Waarom laten wij ons niet benvloeden door die Britse pers?
Omdat we een Nederlandse topcoureur hebben. De Duitsers vonden hem ook geen lul. De Britten doen nu net alsof Vettel van het niveau Latifi was.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik had het niet over de Nederlandse pers, maar over de Nederlandse fans. Waarom laten wij ons niet benvloeden door die Britse pers?
Wat is er eigenlijk van dat kwalificatiekanon Bottas overgebleven zonder de Mercedes? Hij had nog 4 poles in 2021. Perez nul.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ook dat het betere kwalificeren van Bottas het verschil maakte en uiteraard auto's waar het moeilijker volgen/inhalen was, als je dan van P2 start dan is de kans groter dat je daar ook finisht.
Ik zeg niet dat Hamilton nooit enige racecraft heeft laten zien, maar inhalen zonder een pk-voordeel en DRS is al tien jaar gewoon een heel zwak punt. Veel excuusaanvallen, veel hetzelfde proberen en een andere uitkomst verwachten. Heerlijk voor Alonso met 2-3 seconden langzamere auto in Hongarije. Het heeft Hamilton zelfs het WK gekost door dat getreuzel achter Perez. Maar ook in de jaren daarvoor in de strijd met Vettel was het al niks qua inhalen.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hmm... zowel bij Hamilton (in z'n dominante periode) als bij Verstappen zie je dat zij in staat zijn om van achterin het veld zich terug te vechten naar voren. Daarbij uiteraard wel geholpen door een dominante auto, maar toch. Ik zie zowel Verstappen als Hamilton wel als echt goede racers.
Terwijl je bij Bottas en ook Perez ziet dat die daar veel meer moeite mee hebben (hadden). Hamilton vocht zich terug, Bottas zat in zo'n geval gerust tien ronden vast achter een Alfa Romeo of zo. Perez heeft zich afgelopen race wel knap teruggevochten, maar die heeft in het verleden ook wel van die Bottas-situaties gehad.
Dat deden 'we' wel hoor, met name de Nederlandse pers liet zich beinvloeden door de Britse pers. Al die Vettel haalt, al die 'foutloze' races van Hamilton om toch nog iets van de Mercedes aan hem toe te schrijven.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mja wat moet je antwoorden op zo'n debiele vraagquote:Op maandag 24 juli 2023 12:35 schreef -XOR- het volgende:
https://packaged-media.re(...)93ff8b5b97c3acbb#t=0
![]()
Hier zit ergens wel een kern van waarheid in, denk ik. Dit is waarschijnlijk ook waarom de Mercedes strategen altijd veel meer met track position bezig zijn dan bijvoorbeeld Red Bull. En in mijn ogen dus ook waarom het meer dan eens voorgekomen is dat Lewis na een SC met oude banden voorop reed, terwijl de auto's achter hem nieuwe gehaald hadden. Dat is echt niet alleen in AD '21 gebeurd.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zeg niet dat Hamilton nooit enige racecraft heeft laten zien, maar inhalen zonder een pk-voordeel en DRS is al tien jaar gewoon een heel zwak punt. Veel excuusaanvallen, veel hetzelfde proberen en een andere uitkomst verwachten. Heerlijk voor Alonso met 2-3 seconden langzamere auto in Hongarije. Het heeft Hamilton zelfs het WK gekost door dat getreuzel achter Perez. Maar ook in de jaren daarvoor in de strijd met Vettel was het al niks qua inhalen.
Volgens mij blijkt uit dit forum heel duidelijk dat men zich juist wel laat benvloeden door de Britse pers. Alleen niet op de manier die jij bedoelt, maar in tegenovergestelde richting: alles wat in Engeland gezegd of geschreven wordt, wordt hier aangegrepen om de Hamilton- en Mercedeshaat levend te houden. Ik zie hier bij diverse users een haast obsessief gedrag wat dat betreft.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mwah. Hij heeft het niet heel vaak hoeven doen, omdat de auto zo sterk was. Echter, de keren dat het wel moest, heeft-ie behoorlijk indrukwekkende inhaalraces laten zien. In tegenstelling tot Bottas.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In het begin van zijn carriere toonde hij natuurlijk wel aan over racecraft te beschikken. Met het dominant worden van zijn auto is hij echter te zeer gaan vertrouwen op zijn bandenmanagement en pure snelheid en heeft hij zijn racecraft een beetje verwaarloosd.
Als je voortdurend de positie 1 of 2 hebt dan wordt je natuurlijk ook behoudzuchtig. Dat is niet zo heel raar, de straatvechter die in Alonso of Verstappen zit, zit niet in hem, de optimistische opportunist Vettel ook niet. Hamilton is vrij vroeg in zijn carriere een berekenende bandenmanager geworden, die liever uit het gevecht blijft of aan de binnenkant zit om een 'oops, I did it again' tikje te geven of de ander geen ruimte te laten. Improviseren, een of twee bochten vooruit denken, snelheid inleveren maar daar waar de ander er toch niet langs kan om momentum te behouden, dat is niet echt zijn ding. Elk gevecht is iets geworden waar hij in zijn hoofd meer van te verliezen heeft dan te winnen denk ik. Het is niet het spelletje dat hij graag speelt.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Hier zit ergens wel een kern van waarheid in, denk ik. Dit is waarschijnlijk ook waarom de Mercedes strategen altijd veel meer met track position bezig zijn dan bijvoorbeeld Red Bull. En in mijn ogen dus ook waarom het meer dan eens voorgekomen is dat Lewis na een SC met oude banden voorop reed, terwijl de auto's achter hem nieuwe gehaald hadden. Dat is echt niet alleen in AD '21 gebeurd.
Als je er vertrouwen in hebt dat je coureur z'n voorganger(s) kan inhalen, dan is die track position wat minder belangrijk. Dan kan Hamilton klagen dat hij een 'sitting duck' is, maar blijkbaar heeft Mercedes dus niet het vertrouwen dat hij degene(n) voor hem (makkelijk) kan inhalen. Heel anders dan de RB-strategen dat met Verstappen doen en deden, ook al vr hij de snelste auto had.
Dat post race interview was hilarisch.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Norris is er ook wel klaar mee.
https://www.gpblog.com/nl(...)en-slechte-auto.html
Als Norris daar beter mee om kan gaan en sneller is dan Ricciardo, betekent dat het dus ook aan Ricciardo ligt en niet alleen aan de auto.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat post race interview was hilarisch.
Norris bevestigt dat Mclaren al jaren een onbestuurbare auto bouwt. Die onvoorspelbaar is en waarbij het onduidelijk is waar en hoe je naar de limiet kan pushen.
Wat simpel bevestigt dat het niet aan Ricciardo lag, maar aan de auto.
En dan ook Hamilton onderuit de zak geven dat hij veel te veel zeurt en tot in de grond toe verwend is, omdat hij geen idee heeft hoe het is om in een slechte auto te moeten rijden die in de onderste regionen bungelt.
Norrisquote:Op maandag 24 juli 2023 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Norris is gewend om in slechte auto's te rijden en Ricciardo gewend om in Newey auto's te rijden.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Norris daar beter mee om kan gaan en sneller is dan Ricciardo, betekent dat het dus ook aan Ricciardo ligt en niet alleen aan de auto.
Deze discussie gaat een beetje langs elkaar heen. De stelling was dat genoeg mensen Schumacher, Hamilton of Senna als persoon niet trokken. Ik antwoordde daarop dat dat ook bij Vettel wel het geval was, met het vingertje. Dat vonden die mensen dus zelf, dat was hun mening.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat wel doen. Ook hier.
Maar je had het over de wereldwijde publieke opinie. Dus niet alleen de Nederlandse fans.
Sainz en Alonso hadden het er daar ook al eens met elkaar over. Volgens mij na de gp van Australi.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Lijkt wel of ze een hitlist aan het samenstellen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:01 schreef Jane het volgende:
CultLH heeft Lando inmiddels toegevoegd aan het lijstje:
Max, Masi, Horner, RB, Hannah, Toto, Mercedes... (ik vergeet er wrs nog een paar).
Deden we dat maar. Hamilton is een baas. Max heeft de titel eigenlijk geschonken gekregen. Was niet eerlijk gegaan. Weg met max. Mexit.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Deden we dat maar. Hamilton is een baas. Max heeft de titel eigenlijk geschonken gekregen. Was niet eerlijk gegaan. Weg met max. Mexit.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Deden we dat maar. Hamilton is een baas. Max heeft de titel eigenlijk geschonken gekregen. Was niet eerlijk gegaan. Weg met max. Mexit.
Dat was het wel. Deal with it.quote:
Als het andersom was gegaan, had je het niet eerlijk gevonden.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was het wel. Deal with it.
Dan ook. Je kan niets meer aan de uitkomst veranderen. Max heeft de titel. Punt.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:14 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Als het andersom was gegaan, had je het niet eerlijk gevonden.
Idd, maar er moest even getrolled worden schijnbaar.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:08 schreef Starflyer het volgende:
Hadden we niet een ander topic voor oude koeien?
Misschien kunnen we Hongarije 2021 er ook nog even bij pakken. For old times sake.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kan t weer over de nabeschouwing van afgelopen week gaan?
Max
Of die race dat Lewis achter Max reed in Hongarije, er rode banden onder gooide en ruim 20 seconden goedmaakte in 12 ronden, inhaalde, en won.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Hongarije 2021 er ook nog even bij pakken. For old times sake.
Bowling with Bottas.
Of die keer dat Lewis er geen rode banden onder deed?quote:Op maandag 24 juli 2023 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of die race dat Lewis achter Max reed in Hongarije, er rode banden onder gooide en ruim 20 seconden goedmaakte in 12 ronden, inhaalde, en won.
2019, toen zat ik op de tribune daarquote:Op maandag 24 juli 2023 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of die race dat Lewis achter Max reed in Hongarije, er rode banden onder gooide en ruim 20 seconden goedmaakte in 12 ronden, inhaalde, en won.
Zelfs als die beslissing in AD dubieus is (ik zit op de lijn-Jane, scheidsrechter beslist en daar heb je het behoudens overduidelijke fouten maar mee te doen) dan nog is die titel natuurlijk niet gestolen. Er zijn nog 20 races in een jaar. Je kunt een dergelijke claim niet op een judgement call van de wedstrijdleiding baseren.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:18 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Mag ik je wel een fijne avond wensen, of trol ik je dan? We hoeven elkaar toch niet te haten, omdat jij vindt dat Max de titel heeft, en ik vind, dat deze titel gestolen is? Het is geen politiek, hoop ik tenminste.
Fijne avond in ieder geval kerel.
KLB en VBL, daar post je het meeste!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:14 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Hoe is dit trollen, ik heb gewoon normale argumenten, als je er niet van gediend bent en enkel wil praten over hoe geweldig Max is, en in je bubbel wilt zitten en je wil afvragen waarom de Britse media geen bereik heeft in Nederland. Dan zeg dat gewoon, dan ben ik weg.
Pirelli is ook schuldig, Max lag 1ste in Baku, klapte zijn band en hij crashte, weg 26 punten.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zelfs als die beslissing in AD dubieus is (ik zit op de lijn-Jane, scheidsrechter beslist en daar heb je het behoudens overduidelijke fouten maar mee te doen) dan nog is die titel natuurlijk niet gestolen. Er zijn nog 20 races in een jaar. Je kunt een dergelijke claim niet op een judgement call van de wedstrijdleiding baseren.
Volgens mij kende 2021 meer races dan alleen Abu Dhabi. Max was dat jaar de beste, daar doet de controverse in de laatste paar ronden van het seizoen niets aan af.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Niet vanwege zijn racen, vanwege een controversile keuze gemaakt door n iemand. En nu maakt diezelfde persoon nog steeds dit soort keuzes? Nee eh? Waarom zou dat toch zijn?
Hij heeft de titel, maar of die hem ook verdiend had? Nee.
Heb je ook nog een mening over of Senna 3 wereldtitels terecht heeft of dat Prost er eigenlijk 5 heeft en Senna maar 2? Ik bedoel, 1990 is toch niet zo heel lang geleden toch?quote:Op maandag 24 juli 2023 22:14 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Hoe is dit trollen, ik heb gewoon normale argumenten, als je er niet van gediend bent en enkel wil praten over hoe geweldig Max is, en in je bubbel wilt zitten en je wil afvragen waarom de Britse media geen bereik heeft in Nederland. Dan zeg dat gewoon, dan ben ik weg.
Of wat dacht je van de zeer discutabele wereldtitel van Hamilton in 2008, ofwel: "Crashgate".quote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je ook nog een mening over of Senna 3 wereldtitels terecht heeft of dat Prost er eigenlijk 5 heeft en Senna maar 2? Ik bedoel, 1990 is toch niet zo heel lang geleden toch?
Of zo.
Oh, gemist...quote:
Motorsport.comquote:De makers van de fraaie trofeen voor de podiumfinishers van de Grand Prix van Hongarije, Herendi Porceln, vinden het zonde dat de bokaal van racewinnaar Max Verstappen tijdens de podiumceremonie kapot is gegaan. Ze zitten niet bij de pakken neer en hebben toegezegd dat er een nieuw exemplaar komt, waar al aan gewerkt wordt.
[..]"
quote:
En niet te vergeten Adelaide 1994 waar Schumacher Hill beroofde van een wereldtitel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:28 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Of wat dacht je van de zeer discutabele wereldtitel van Hamilton in 2008, ofwel: "Crashgate".
Felipe Massa wil ook graag die wereldtitel terug...
Nog geluk dat lewis alles daarna in het putje gooide. Nothing gained, nothing lost.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Pirelli is ook schuldig, Max lag 1ste in Baku, klapte zijn band en hij crashte, weg 26 punten.
Nieuwe trol gearriveerd.quote:
Echt hequote:
Omdat TeamLH voor eeuwig in een psychose er over blijftquote:
De gemiddelde, oudere Brit is er nog ziek vanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En niet te vergeten Adelaide 1994 waar Schumacher Hill beroofde van een wereldtitel.
Ow jaaa die naam heb ik echt te lang niet meer gehoord!!! Hulde!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer eigenlijk dat zo'n Neel Jani geen kans heeft gekregen in de F1, behalve als testrijder
die was geweldig in de A1 voor Zwitserland, 1x kampioen 2x runner up
nu dit jaar ook weer 3de in 24 uur van Le Mans
Ik reageer er niet opquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon doorverwijzen naar het oude koeien topic.
Echt he.quote:
hebben jullie ooit de trofeen kast gezien van max of is dat een aparte kamer geworden?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:39 schreef Sally het volgende:
Al voorbijgekomen?
FORMULE 1 / GP VAN HONGARIJE NIEUWS
Makers trofeen F1 Hongarije werken aan vervangend exemplaar voor Verstappen
[..]
Motorsport.com
Het ding blijft de gemoederen bezighouden![]()
![]()
Hij zet ze gewoon een beetje her en der door z'n huis.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben jullie ooit de trofeen kast gezien van max of is dat een aparte kamer geworden?
Verreweg de meeste prijzen gaan naar de fabriek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben jullie ooit de trofeen kast gezien van max of is dat een aparte kamer geworden?
Even flexenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zet ze gewoon een beetje her en der door z'n huis.
[ afbeelding ]
de fabrikant krijgt toch al een prijs. hoeft je nog niet eens een keer van je coureurs de prijs te hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verreweg de meeste prijzen gaan naar de fabriek.
dat is zijn dure drinkbeker, snap jequote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zet ze gewoon een beetje her en der door z'n huis.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel eens unne feateau voorbij zien komen jaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Oh dat interview gemist - had best willen (terug?) zienquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he.
Ik heb zoveel goede gezien op TT en YT.
Dat interview achter af met die meid "Lando you have done something" rn dan die "what?" met dat gezicht van Lando
yup dat was diequote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat interview gemist - had best willen (terug?) zien![]()
Of was dat met de huppeltut van Sky Sports met d'r schattige deerndle jurkje aan...?![]()
Dan had ik het wel een beetje gezien, hahaha
Ja - gezien idd - later op YTquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup dat was die
dat ze daarna van lando de schuld kreeg dat zij het was die zei dat Max de beker fout neer had gezet ofzo
Alleen als ze winnen, niet voor tweede en derde plaatsen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de fabrikant krijgt toch al een prijs. hoeft je nog niet eens een keer van je coureurs de prijs te hebben.
En Valtteri "Ik wil bowlen" Bottas natuurlijk. Weet je welke andere besnorde man er ook wilde bowlen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Pirelli is ook schuldig, Max lag 1ste in Baku, klapte zijn band en hij crashte, weg 26 punten.
Valtteri Bowltas.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En Valtteri "Ik wil bowlen" Bottas natuurlijk. Weet je welke andere besnorde man er ook wilde bowlen?
welk decennium ongeveer?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En Valtteri "Ik wil bowlen" Bottas natuurlijk. Weet je welke andere besnorde man er ook wilde bowlen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat, en dat hij gewoon een poepstart had en de rest veel beter weg was. En als je nu ng niet weet hoe Max rijdt, dan heb je al die jaren zitten slapen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:04 schreef PzKpfw het volgende:
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)t-van-max-verstappen
Wat een debiel die Hamilton, is zelf degene die bij de start vrijwel direct richting Max stuurt
En Max zijn overwinning uitgebreid ging vieren?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef daNpy het volgende:
Hij had liever dat Max hem op het achterwiel aantikte en het ziekenhuis instuurde?
Slechte garp...quote:
Lewis rijdt zelf ook zo, hij heeft zelf vaak genoeg Rosberg van het circuit geduwd na de start van de race.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat, en dat hij gewoon een poepstart had en de rest veel beter weg was. En als je nu ng niet weet hoe Max rijdt, dan heb je al die jaren zitten slapen.
Maar wat is zo? Ik heb geen fout gezien van Verstappen bij de start, hij was gewoon beter weg en houdt de binnenkant, Lewis had wielspin, probeert toch nog Max te pakken en verliest daardoor nog even 2 plekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Lewis rijdt zelf ook zo, hij heeft zelf vaak genoeg Rosberg van het circuit geduwd na de start van de race.
Het is ook geen fout, ze verdedigen hun lijn en positie.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is zo? Ik heb geen fout gezien van Verstappen bij de start, hij was gewoon beter weg en houdt de binnenkant, Lewis had wielspin, probeert toch nog Max te pakken en verliest daardoor nog even 2 plekken.
Ze doen het allemaal, dus een beetje vreemd om erover te gaan huilen. Max liet ruimte genoeg, maargoed voor feiten is het hele team blind dus gewoon negeren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het is ook geen fout, ze verdedigen hun lijn en positie.
Hij had inderdaad eerder moeten inzien dat hij beter voor de 2e plek zou moeten gaan. Maar hij koos ervoor om het toch te proberen. Dat was moedig maar kon daardoor niet verdedigen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is zo? Ik heb geen fout gezien van Verstappen bij de start, hij was gewoon beter weg en houdt de binnenkant, Lewis had wielspin, probeert toch nog Max te pakken en verliest daardoor nog even 2 plekken.
Had ie wel mooi kunnen gebruiken om dan weer in de slachtofferrol te kruipen en dan dat misbruiken voor aandachtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:32 schreef daNpy het volgende:
Hij had liever dat Max hem op het achterwiel aantikte en het ziekenhuis instuurde?
Dat doet ie nu ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:33 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Had ie wel mooi kunnen gebruiken om dan weer in de slachtofferrol te kruipen en dan dat misbruiken voor aandacht
Moedig? Eerder matig.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij had inderdaad eerder moeten inzien dat hij beter voor de 2e plek zou moeten gaan. Maar hij koos ervoor om het toch te proberen. Dat was moedig maar kon daardoor niet verdedigen.
Here you goquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat interview gemist - had best willen (terug?) zien![]()
Of was dat met de huppeltut van Sky Sports met d'r schattige deerndle jurkje aan...?![]()
Dan had ik het wel een beetje gezien, hahaha
Die poepstart viel wel mee. Hij was maar 0.1s langzamer van 0-100 km/uur, zag ik (op basis van de telemetrie). Hij verloor het vooral bij het aanremmen voor de bocht. Verstappen remde veel later.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat, en dat hij gewoon een poepstart had en de rest veel beter weg was. En als je nu ng niet weet hoe Max rijdt, dan heb je al die jaren zitten slapen.
Wat ik achteraf las is dat Mercedes ook wat te weinig koeling had waardoor ze zaterdag wat sneller waren maar zondag de motor terug hebben moeten schroeven omdat die de hitte niet kwijt kon, Red Bull had de auto volledig op race pace getrimd, met dus wel voldoende koeling maar wat op zaterdag wel een paar tiende scheelde voor hun.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die poepstart viel wel mee. Hij was maar 0.1s langzamer van 0-100 km/uur, zag ik (op basis van de telemetrie). Hij verloor het vooral bij het aanremmen voor de bocht. Verstappen remde veel later.
https://twitter.com/FData(...)rPGiCq0AS-X3RNg&s=19
Dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Achteraf gezien was het niet wijs.quote:
Thnx - die kijk ik graag nog es, lol!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Here you go
= oh sorry gemiat dat je die toch al gezien had
Ik was al lang blij dat het geen crash werd maar ook met een topstart van Lewis had het niet heel lang geduurd voor Max er voorbij zou gaan maar was hij waarschijnlijk wel als 2e gefinisht.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het niet wijs.
Maar ik heb respect voor iedereen die Verstappen zo veel mogelijk dwars zit op de baan.
Volgende keer beter.
Met twee McLarens erachter die minimaal net zo snel waren is een P3 denk ik reeelquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat het geen crash werd maar ook met een topstart van Lewis had het niet heel lang geduurd voor Max er voorbij zou gaan maar was hij waarschijnlijk wel als 2e gefinisht.
Uiteindelijk maakte Max een fout en verbeterde zijn tijd niet, terwijl Hamilton er een flinke 0,003 seconde onder zat. Oftewel, het scheelde maar een haartje, maar nu Hamilton zijn eerste pole heeft gehaald in weet ik hoeveel races wordt het opgeblazen alsof ie 5 seconden sneller was als de rest.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik achteraf las is dat Mercedes ook wat te weinig koeling had waardoor ze zaterdag wat sneller waren maar zondag de motor terug hebben moeten schroeven omdat die de hitte niet kwijt kon, Red Bull had de auto volledig op race pace getrimd, met dus wel voldoende koeling maar wat op zaterdag wel een paar tiende scheelde voor hun.
In 33 races, las ik. The irony.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakte Max een fout en verbeterde zijn tijd niet, terwijl Hamilton er een flinke 0,003 seconde onder zat. Oftewel, het scheelde maar een haartje, maar nu Hamilton zijn eerste pole heeft gehaald in weet ik hoeveel races wordt het opgeblazen alsof ie 5 seconden sneller was als de rest.
Terwijl nr #44 de pole position hadquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max die zijn 44e F1-race won met 33 seconden voorsprong
Met drie duizendste voorsprong. Drie keer raden wie er dit weekend terugkeerde en de teamgenoot van Max was toen die zijn eerste zege boektequote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terwijl nr #44 de pole position had
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met drie duizendste voorsprong. Drie keer raden wie er dit weekend terugkeerde en de teamgenoot van Max was toen die zijn eerste zege boekte
Allemaal geen toeval en dat in de 33e Formule 1-race die Guanyu Zhou reed
En nummer 3 een zetje gaf.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met drie duizendste voorsprong. Drie keer raden wie er dit weekend terugkeerde en de teamgenoot van Max was toen die zijn eerste zege boekte
Zhou die een Alpine junior was, terwijl Alpine uiteraard gewoon Renault is. En Max die zijn 1e race won met een Renaultmotor in zijn bolide in 2016. Het cirkeltje = rondquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zijn iets op het spoorquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zhou die een Alpine junior was, terwijl Alpine uiteraard gewoon Renault is. En Max die zijn 1e race won met een Renaultmotor in zijn bolide in 2016. Het cirkeltje = rond![]()
Dacht al dat het zoiets was.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
"De start was niet de slechtste die ik heb gehad, maar het was overduidelijk niet zo goed als die van Max. Ik had wat wielspin en toen zat Max aan de binnenkant. Daarna duwde hij mij wijd."
Dit is louter een weergave van de gebeurtenissen, ik zie Lewis nergens per se klagen over Max. Misschien wel in n van de andere interviews, maar dat is niet op te maken uit het artikel. Het artikel haalt namelijk een interview van Sky Sports aan, terwijl de uitspraak van DC afkomstig is uit een programma van Channel 4.
Er is een veel makkelijkere oplossing. De post van jou en chevy wegjorissen en over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dacht al dat het zoiets was.
Eigenlijk moet je hier continu met 3 man contra-modereren om alle smaad en leugens te weerleggen
Hooguit tot de as vh kwaadquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is een veel makkelijkere oplossing. De post van jou en chevy wegjorissen en over tot de orde van de dag.
Ontopic. Behoort Hamilton tot het as van het kwaad of nog niet?
Track limits?quote:
Geeft het belang van een open blik en een kritische kijk aan. En daar is op een forum gelukkig de ruimte voor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dacht al dat het zoiets was.
Eigenlijk moet je hier continu met 3 man contra-modereren om alle smaad en leugens te weerleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |