Lijkt wel of ze een hitlist aan het samenstellen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:01 schreef Jane het volgende:
CultLH heeft Lando inmiddels toegevoegd aan het lijstje:
Max, Masi, Horner, RB, Hannah, Toto, Mercedes... (ik vergeet er wrs nog een paar).
Deden we dat maar. Hamilton is een baas. Max heeft de titel eigenlijk geschonken gekregen. Was niet eerlijk gegaan. Weg met max. Mexit.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik had het niet over de Nederlandse pers, maar over de Nederlandse fans. Waarom laten wij ons niet beïnvloeden door die Britse pers?
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Deden we dat maar. Hamilton is een baas. Max heeft de titel eigenlijk geschonken gekregen. Was niet eerlijk gegaan. Weg met max. Mexit.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Deden we dat maar. Hamilton is een baas. Max heeft de titel eigenlijk geschonken gekregen. Was niet eerlijk gegaan. Weg met max. Mexit.
Dat was het wel. Deal with it.quote:
Als het andersom was gegaan, had je het niet eerlijk gevonden.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was het wel. Deal with it.
Dan ook. Je kan niets meer aan de uitkomst veranderen. Max heeft de titel. Punt.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:14 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Als het andersom was gegaan, had je het niet eerlijk gevonden.
Idd, maar er moest even getrolled worden schijnbaar.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:08 schreef Starflyer het volgende:
Hadden we niet een ander topic voor oude koeien?
Misschien kunnen we Hongarije 2021 er ook nog even bij pakken. For old times sake.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kan t weer over de nabeschouwing van afgelopen week gaan?
Max
Of die race dat Lewis achter Max reed in Hongarije, er rode banden onder gooide en ruim 20 seconden goedmaakte in 12 ronden, inhaalde, en won.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Hongarije 2021 er ook nog even bij pakken. For old times sake.
Bowling with Bottas.
Of die keer dat Lewis er geen rode banden onder deed?quote:Op maandag 24 juli 2023 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of die race dat Lewis achter Max reed in Hongarije, er rode banden onder gooide en ruim 20 seconden goedmaakte in 12 ronden, inhaalde, en won.
2019, toen zat ik op de tribune daarquote:Op maandag 24 juli 2023 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of die race dat Lewis achter Max reed in Hongarije, er rode banden onder gooide en ruim 20 seconden goedmaakte in 12 ronden, inhaalde, en won.
Zelfs als die beslissing in AD dubieus is (ik zit op de lijn-Jane, scheidsrechter beslist en daar heb je het behoudens overduidelijke fouten maar mee te doen) dan nog is die titel natuurlijk niet gestolen. Er zijn nog 20 races in een jaar. Je kunt een dergelijke claim niet op een judgement call van de wedstrijdleiding baseren.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:18 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Mag ik je wel een fijne avond wensen, of trol ik je dan? We hoeven elkaar toch niet te haten, omdat jij vindt dat Max de titel heeft, en ik vind, dat deze titel gestolen is? Het is geen politiek, hoop ik tenminste.
Fijne avond in ieder geval kerel.
KLB en VBL, daar post je het meeste!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:14 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Hoe is dit trollen, ik heb gewoon normale argumenten, als je er niet van gediend bent en enkel wil praten over hoe geweldig Max is, en in je bubbel wilt zitten en je wil afvragen waarom de Britse media geen bereik heeft in Nederland. Dan zeg dat gewoon, dan ben ik weg.
Pirelli is ook schuldig, Max lag 1ste in Baku, klapte zijn band en hij crashte, weg 26 punten.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zelfs als die beslissing in AD dubieus is (ik zit op de lijn-Jane, scheidsrechter beslist en daar heb je het behoudens overduidelijke fouten maar mee te doen) dan nog is die titel natuurlijk niet gestolen. Er zijn nog 20 races in een jaar. Je kunt een dergelijke claim niet op een judgement call van de wedstrijdleiding baseren.
Volgens mij kende 2021 meer races dan alleen Abu Dhabi. Max was dat jaar de beste, daar doet de controverse in de laatste paar ronden van het seizoen niets aan af.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Niet vanwege zijn racen, vanwege een controversiële keuze gemaakt door één iemand. En nu maakt diezelfde persoon nog steeds dit soort keuzes? Nee eh? Waarom zou dat toch zijn?
Hij heeft de titel, maar of die hem ook verdiend had? Nee.
Heb je ook nog een mening over of Senna 3 wereldtitels terecht heeft of dat Prost er eigenlijk 5 heeft en Senna maar 2? Ik bedoel, 1990 is toch niet zo heel lang geleden toch?quote:Op maandag 24 juli 2023 22:14 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Hoe is dit trollen, ik heb gewoon normale argumenten, als je er niet van gediend bent en enkel wil praten over hoe geweldig Max is, en in je bubbel wilt zitten en je wil afvragen waarom de Britse media geen bereik heeft in Nederland. Dan zeg dat gewoon, dan ben ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |