Hij kijkt alsof hij moet huilenquote:
'It's like a bunch of F2 cars against a Formula 1 car'quote:Op maandag 24 juli 2023 07:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij moet huilen
Ja nu maak je het ze lastigquote:Op maandag 24 juli 2023 03:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hmm, hoe zit het dan met de users hier die beweren dat de RBR helemaal niet zo enorm dominant is en het succes vooral komt vanwege de uitzonderlijke klasse van Verstappen?
Zo lang Checo niet continu 2e finisht hebben ze een punt vind je niet?quote:Op maandag 24 juli 2023 03:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hmm, hoe zit het dan met de users hier die beweren dat de RBR helemaal niet zo enorm dominant is en het succes vooral komt vanwege de uitzonderlijke klasse van Verstappen?
Niks aan gelogenquote:Op maandag 24 juli 2023 08:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'It's like a bunch of F2 cars against a Formula 1 car'
Niet als ze tegelijkertijd komen met het argument dat iedereen in een RBR gewoon op het podium moet kunnen eindigen.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Zo lang Checo niet continu 2e finisht hebben ze een punt vind je niet?
Tja, de radio inzetten om je concurrentie op het verkeerde been te zetten. Jij vindt dat niet kies? Is een beetje van dezelfde orde als allemaal naar buiten rennen, terwijl je zelf helemaal geen pitstop gaat doen, maar hoopt dat de concurrentie het dan wel doet. Dat soort spelletjes horen er gewoon bij.quote:Op maandag 24 juli 2023 07:25 schreef XL het volgende:
En dan klaag ik nog niet eens over de boordradio’s: oh, mijn banden zijn slecht en ik moet pitten. Maar eerst rijd ik nog even 2 sec sneller als daarvoor de race uit en haal nog wat ferrari’s in
Dat blijft altijd een discussie, je kan stellen dat de auto zo snel is als de 2e rijder ermee gaat maar dat vind ik ook een beetje onzin, wel is het vaak zo dat als de 2e rijder er ook snel mee is de auto wat makkelijker te besturen is, uiteraard hangt dat ook van de 2e rijder af en die van Red Bull is toch wel de zwakste van de topteams.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet als ze tegelijkertijd komen met het argument dat iedereen in een RBR gewoon op het podium moet kunnen eindigen.
Bottas >>>>>>>>>>>>> Perezquote:Op maandag 24 juli 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat blijft altijd een discussie, je kan stellen dat de auto zo snel is als de 2e rijder ermee gaat maar dat vind ik ook een beetje onzin, wel is het vaak zo dat als de 2e rijder er ook snel mee is de auto wat makkelijker te besturen is, uiteraard hangt dat ook van de 2e rijder af en die van Red Bull is toch wel de zwakste van de topteams.
Geen idee, moet je hun vragen.quote:Op maandag 24 juli 2023 03:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
'Aardige kans'quote:Op maandag 24 juli 2023 08:34 schreef Tijn het volgende:
Volgend weekend alweer Spa
Weer een circuit waar Max wel een aardige kans maakt, zou je denken.
Bottas was wel goed over 1 rondje maar mist wel racecraft, eigenlijk zelfde type als Hamilton maar dan van een lager niveau, Perez kan dat kwalificeren niet goed, racen gaat hem wel beter af.quote:
Nattekat gebruik ook zijn eigen inzicht in wat hij moet geloven van Toto.quote:Op maandag 24 juli 2023 02:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat mag je natuurlijk vinden, maar dat was het punt niet. Een bron is geloofwaardig of niet. Een bron wordt niet opeens geloofwaardig wanneer de uitspraken je bevallen en dan ongeloofwaardig als je liever iets anders had gehoord.
Ok wat jij wilt.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet als ze tegelijkertijd komen met het argument dat iedereen in een RBR gewoon op het podium moet kunnen eindigen.
Bottas finishte (muv het laatste halve jaar denk ik) toch wel wat vaker op het podum als 50% van de races.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bottas was wel goed over 1 rondje maar mist wel racecraft, eigenlijk zelfde type als Hamilton maar dan van een lager niveau, Perez kan dat kwalificeren niet goed, racen gaat hem wel beter af.
Die auto die Mercedes toen had was gewoon loeisnel. En Bottas kan ook wel hard rijden, dat is het probleem niet. Dus al met al loop je dan makkelijk bij de concurrentie weg en heb je weinig echte racecraft nodig om op het podium te belanden.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas finishte (muv het laatste halve jaar denk ik) toch wel wat vaker op het podum als 50% van de races.
Ik schat Perez ook hoger in maar de resultaten ondersteunen dat niet echt.
Ja klopt, zoals ik al eerder zei was die Mercedes makkelijk te besturen en toch mega snel. Voor DRS overtakes heb je weinig racecraft nodig.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die auto die Mercedes toen had was gewoon loeisnel. En Bottas kan ook wel hard rijden, dat is het probleem niet. Dus al met al loop je dan makkelijk bij de concurrentie weg en heb je weinig echte racecraft nodig om op het podium te belanden.
Denk ook dat het betere kwalificeren van Bottas het verschil maakte en uiteraard auto's waar het moeilijker volgen/inhalen was, als je dan van P2 start dan is de kans groter dat je daar ook finisht.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas finishte (muv het laatste halve jaar denk ik) toch wel wat vaker op het podum als 50% van de races.
Ik schat Perez ook hoger in maar de resultaten ondersteunen dat niet echt.
Met een snellere auto hoef je ook minder op de grens te rijden en als je dan ook nog party mode hebt om foutjes weg te poetsen op het rechte stuk wordt het helemaal simpel idd.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ook dat het betere kwalificeren van Bottas het verschil maakte en uiteraard auto's waar het moeilijker volgen/inhalen was, als je dan van P2 start dan is de kans groter dat je daar ook finisht.
Het is ook de kwalificatie die Pérez nu nekt. De Red Bull lijkt moeilijk in het juiste window te komen tijdens een korte run, terwijl het in de race juist beter werkt dan de concurrentie. Als Checo een keer normaal kwalificeert, moet P2 gewoon altijd lukken, ook al is het nog steeds mijlenver achter Max.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk ook dat het betere kwalificeren van Bottas het verschil maakte en uiteraard auto's waar het moeilijker volgen/inhalen was, als je dan van P2 start dan is de kans groter dat je daar ook finisht.
Hebben jullie dat ook, dat als je een quote van Toto leest je automatisch zijn accent opzet in je hoofdquote:Op maandag 24 juli 2023 08:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'It's like a bunch of F2 cars against a Formula 1 car'
Nu welquote:Op maandag 24 juli 2023 10:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook, dat als je een quote van Toto leest je automatisch zijn accent opzet in je hoofd
Ja, dat zei je al. En ik vind het suf om iemand wel als onderbouwing van je standpunt op te voeren als je het toevallig een keer eens bent met die persoon, terwijl je diegene normaal gesproken alleen maar aan het afzeiken bent.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nattekat gebruik ook zijn eigen inzicht in wat hij moet geloven van Toto.
Wat mij betreft heeft hij totaal gelijk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |