Ga je lekker darten in de kantine.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:54 schreef Tengano het volgende:
Je zal daar nu met een tentje op de camping zitten
Met verdoofpijltjesquote:
Nee joh, prooi natuurlijk!!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:47 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De leeuw stapt in een lift waarna zijn kop eraf gehakt wordt? Een psychopathische duiker schiet de leeuw neer?
Staat straks triomfantelijk op de Siegessäulequote:Op donderdag 20 juli 2023 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vermoed ik wel dat ie ergens aan de rand van Berlijn gespot is, en niet bij De Brandenburger Tor of zo
Dan is dit gewoon de trailer voor zijn nieuwe film.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee joh, prooi natuurlijk!!!Maar dat wist je wel.
Wat ik frappant vond is dat Maas het idee voor deze film in 2000 kreeg en het in Berlijn wilde filmen.
Volgens mij is het Victor Reinier.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dat het enige filmpje of foto? Ik zie er meer een soort schaapachtige in.
Paulquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Die waagt zich wel in het hol van de leeuw dan.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt in Berlijn gefilmd is ...
Je zou denken dat die agenten niet gek zijnquote:Sindsdien kwamen meerdere meldingen binnen over het dier. Ook agenten hebben de leeuwin twee keer gespot.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Je zou denken dat die agenten niet gek zijn
Of het is een hond met een leeuwenkapsel...quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:35 schreef Hathor het volgende:
Als geen enkele dierentuin of circus in de buurt een leeuw mist, dan blijft er nog maar een optie over, dit dier was illegaal eigendom van een particulier.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Of het is een hond met een leeuwenkapsel...
Dat deden we vroeger met onze hond
Het is een leeuwin.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Of het is een hond met een leeuwenkapsel...
Dat deden we vroeger met onze hond
Klinkt als een Puma op de Veluwe verhaalquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:22 schreef Momo het volgende:
Politie Berlijn zoekt loslopende leeuw, inwoners gevraagd binnen te blijven
Waar het dier vandaan komt is tot zover een raadsel. Na een rondvraag van de politie lijken dierentuinen, circussen en dierenasiels uit de omgeving geen leeuw te missen.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dat deed Obelix ook regelmatigquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een leeuwin.
Die hebben geen kapsel.
En er is gezien dat ze een wild zwijn verorberde.
Een kruisingquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:52 schreef Gia het volgende:
Mevrouw zit allang op de Veluwe, waarschijnlijk.
Binnenkort een nestje!
Mooi scenario voor een nieuwe Dick Maas film.quote:
En de baas geen zin in een nestje ...quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien is ze al drachtig?! Met die wolven begon het ook met 1.
De leeuwin zou door 2 agenten gezien zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Klinkt als een Puma op de Veluwe verhaal
Tuurlijk. Die leeuwin heeft superkrachten en loopt ergens tussen vannacht 00:00 uur en nu (of eigenlijk tussen sinds die 2 agenten haar hebben gezien en nu) wel ff van dichtbij Berlijn naar de Veluwequote:Op donderdag 20 juli 2023 16:52 schreef Gia het volgende:
Mevrouw zit allang op de Veluwe, waarschijnlijk.
Binnenkort een nestje!
Dat is ong 500 km ....quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die leeuwin heeft superkrachten en loopt ergens tussen vannacht 00:00 uur en nu (of eigenlijk tussen sinds die 2 agenten haar hebben gezien en nu) wel ff van dichtbij Berlijn naar de Veluwe![]()
Ongezien
Sprinten houden ze geen 500 a 600 km vol hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is ong 500 km ....
Ze kan tijdens een sprint 60 km per uur halen.
Niet? Hoe vind jij die staart er dan uitzien? Of doe ff een screenshot.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:03 schreef Alarmonoff het volgende:
De staart lijkt niet op die van een leeuwin.
[ afbeelding ]
Wie had dat nou gedacht, dat leeuwen gevaarlijk kunnen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuw bericht: 'Doodgebeten zwijn toont aan dat leeuw in Berlijn gevaarlijk kan zijn' - https://nos.nl/l/2483536
Ik zat eerlijk gezegd een paar keer zo toen ik het las:
Normaliter zullen die elkaar zelden tegenkomen. Andere habitat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zo’n leeuw is dan wel weer goed tegen de wolven, of pakt ie die dan weer niet?
Dit is geen leeuwin, dat is een jong mannetje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:03 schreef Alarmonoff het volgende:
De staart lijkt niet op die van een leeuwin.
[ afbeelding ]
De staart lijkt te hangen en lijkt korter dan bij een leeuw, het donkere gedeelte van de pluim lijkt langer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet? Hoe vind jij die staart er dan uitzien? Of doe ff een screenshot.
Ahh kijk, in de deelstaat Brandenburg mogen mensen dus gewoon een leeuw bezitten. Misschien daar eens even gaan kijken of er daar niet ergens een half aangevreten leeuweneigenaar in huis ligt.quote:
ja dacht ik alquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dit is geen leeuwin, dat is een jong mannetje.
Gewoon bij de plaatselijke dierenwinkels vragen of er de laatste tijd iemand wekelijks 200 kilo Felix kwam halenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh kijk, in de deelstaat Brandenburg mogen mensen dus gewoon een leeuw bezitten. Misschien daar eens even gaan kijken of er daar niet ergens een half aangevreten leeuweneigenaar in huis ligt.
Dus uitzetten op de Veluwe is minder nuttig dan zo op het eerste gezicht zou lijken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaliter zullen die elkaar zelden tegenkomen. Andere habitat.
Maar nee, ik verwacht niet dat ze wolven eten. Wel dat ze (i.i.g. deels) concurreren om dezelfde prooidieren. Dus daar zou best een gevecht over kunnen uitbreken met gewonden of erger ten gevolg.
Ik zeg, doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus uitzetten op de Veluwe is minder nuttig dan zo op het eerste gezicht zou lijken?
Kattenallergie ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zeg, doen.
Al was het alleen maar om Michaelmoore op de kast te jagen
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus uitzetten op de Veluwe is minder nuttig dan zo op het eerste gezicht zou lijken?
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zeg, doen.
Al was het alleen maar om Michaelmoore op de kast te jagen
Paul de Leeuw als leeuwin ....quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef Pheno het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het @:paul is, verkleed als leeuw om de oranjevrouwen toe te juichen. Alleen is ie in de verkeerde stad
Ik heb weleens een leeuwin gezien in de Berlijnse dierentuin. Hoe denk je dat ik me voel?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ik was pasgeleden nog in Berlijn, komt wel dichtbij zo
Te laat, ik lig al vanaf de eerste hulp te fokken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Heeft @:Erasmus zich al gemeld?
Da's vaak zo met die uitheemsen. 😅quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
En de baas geen zin in een nestje ...
Die loopt altijd in elk topic te miepen over wolven op de Veluwe.quote:
Als een leeuwin je pakt heb je geen Eerste Hulp meer nodig hoor. Dan wordt het tijd om de Dela te bellen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Te laat, ik lig al vanaf de eerste hulp te fokken.
Heeft de Nederlandse media niet gehaald merk ik.
Loekie is een mannetje. In Berlijn loopt een vrouwtje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Straks reclame op de tv
Dan komt Loekie toch wel
Snel de tv aanzetten daar dan dan komt ze wel kijkenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Loekie is een mannetje. In Berlijn loopt een vrouwtje.
Of Loekie is al naar Berlijn afgereisd. Vroeger had Loekie een vriendinnetje, een meisjesleeuw. Er liep ook een muis rond.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Snel de tv aanzetten daar dan dan komt ze wel kijken
Tijd voor een panterwagenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)waar-in-het-voordeel
Helaas premium
Ik heb er ooit, elf jaar geleden, drie maanden gewoond, nota bene in het deel wat nu als LEVENSGEVAARLIJK is bestempeld. Dit is niet uit te houden, ik word gek van de spanningquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb weleens een leeuwin gezien in de Berlijnse dierentuin. Hoe denk je dat ik me voel?
Die eerste moest ik googlen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom sturen we Benno de Leeuw niet![]()
Of Paul de Leeuw![]()
Als die opgevroten zijn ligt ze voor pampus 14 dagen
die heeft meer onderkinnen dan Brulsquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die eerste moest ik googlen.
Had ik dat maar niet gedaan![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Paul, Benno en Patty sturenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:22 schreef MissHobje het volgende:
Dat beest krijgt toch een keer honger zou je denken
Hij heeft schijnbaar al een wild zwijn opquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:22 schreef MissHobje het volgende:
Dat beest krijgt toch een keer honger zou je denken
Ik zou mijn Teckel ook binnenhouden als hier een leeuw los zou lopenquote:
Nou ja, wat dacht u van gewoon een wat kleiner rondje met de hond lopen en de hond gewoon, zoals het hoort, aan de lijn houden?quote:
Kop kan ik niet echt goed zien, maar die staart is inderdaad heel erg raar. Lijkt meer op de staart van een wild zwijn eigenlijk. Misschien zitten we ook wel gewoon naar een wild zwijn te kijken in dat filmpje?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Lijkt mij op het eerste gezicht en die vage beelden geen leeuwin eigenlijk. Staart lijkt te kort en de kop heeft een gekke vorm.
Maar wat zou het dan wel zijn? Het is wel groot en een katachtige sowieso.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:57 schreef maily het volgende:
Twijfel slaat toe over ontsnapte leeuwin in Berlijn
filmpje in de link
circus-directeur; dat is geen leeuwin; wij zien daar geen leeuwin op het filmpje
Ik vind zijn vraag wel goed.. waar is het kadaver van dat zwijn dan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:57 schreef maily het volgende:
Twijfel slaat toe over ontsnapte leeuwin in Berlijn
filmpje in de link
circus-directeur; dat is geen leeuwin; wij zien daar geen leeuwin op het filmpje
ja ....quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wat zou het dan wel zijn? Het is wel groot en een katachtige sowieso.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind zijn vraag wel goed.. waar is het kadaver van dat zwijn dan.
Ik neem aan dat de politie die wel gevonden heeft omdat ze zelf dat verhaal naar buiten brachten van dat ie zat te knabbelen aan het zwijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind zijn vraag wel goed.. waar is het kadaver van dat zwijn dan.
Ik las eerder al dat het kadaver niet is gevonden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie die wel gevonden heeft omdat ze zelf dat verhaal naar buiten brachten van dat ie zat te knabbelen aan het zwijn.
Hmm.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las eerder al dat het kadaver niet is gevonden.
Verdovende kogelsquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom schieten ze dan niet? Eventueel met verdovende kogels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |