Dat deed Obelix ook regelmatigquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een leeuwin.
Die hebben geen kapsel.
En er is gezien dat ze een wild zwijn verorberde.
Een kruisingquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:52 schreef Gia het volgende:
Mevrouw zit allang op de Veluwe, waarschijnlijk.
Binnenkort een nestje!
Mooi scenario voor een nieuwe Dick Maas film.quote:
En de baas geen zin in een nestje ...quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien is ze al drachtig?! Met die wolven begon het ook met 1.
De leeuwin zou door 2 agenten gezien zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Klinkt als een Puma op de Veluwe verhaal
Tuurlijk. Die leeuwin heeft superkrachten en loopt ergens tussen vannacht 00:00 uur en nu (of eigenlijk tussen sinds die 2 agenten haar hebben gezien en nu) wel ff van dichtbij Berlijn naar de Veluwequote:Op donderdag 20 juli 2023 16:52 schreef Gia het volgende:
Mevrouw zit allang op de Veluwe, waarschijnlijk.
Binnenkort een nestje!
Dat is ong 500 km ....quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die leeuwin heeft superkrachten en loopt ergens tussen vannacht 00:00 uur en nu (of eigenlijk tussen sinds die 2 agenten haar hebben gezien en nu) wel ff van dichtbij Berlijn naar de Veluwe![]()
Ongezien
Sprinten houden ze geen 500 a 600 km vol hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is ong 500 km ....
Ze kan tijdens een sprint 60 km per uur halen.
Niet? Hoe vind jij die staart er dan uitzien? Of doe ff een screenshot.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:03 schreef Alarmonoff het volgende:
De staart lijkt niet op die van een leeuwin.
[ afbeelding ]
Wie had dat nou gedacht, dat leeuwen gevaarlijk kunnen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuw bericht: 'Doodgebeten zwijn toont aan dat leeuw in Berlijn gevaarlijk kan zijn' - https://nos.nl/l/2483536
Ik zat eerlijk gezegd een paar keer zo toen ik het las:
Normaliter zullen die elkaar zelden tegenkomen. Andere habitat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zo’n leeuw is dan wel weer goed tegen de wolven, of pakt ie die dan weer niet?
Dit is geen leeuwin, dat is een jong mannetje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:03 schreef Alarmonoff het volgende:
De staart lijkt niet op die van een leeuwin.
[ afbeelding ]
De staart lijkt te hangen en lijkt korter dan bij een leeuw, het donkere gedeelte van de pluim lijkt langer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet? Hoe vind jij die staart er dan uitzien? Of doe ff een screenshot.
Ahh kijk, in de deelstaat Brandenburg mogen mensen dus gewoon een leeuw bezitten. Misschien daar eens even gaan kijken of er daar niet ergens een half aangevreten leeuweneigenaar in huis ligt.quote:
ja dacht ik alquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dit is geen leeuwin, dat is een jong mannetje.
Gewoon bij de plaatselijke dierenwinkels vragen of er de laatste tijd iemand wekelijks 200 kilo Felix kwam halenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh kijk, in de deelstaat Brandenburg mogen mensen dus gewoon een leeuw bezitten. Misschien daar eens even gaan kijken of er daar niet ergens een half aangevreten leeuweneigenaar in huis ligt.
Dus uitzetten op de Veluwe is minder nuttig dan zo op het eerste gezicht zou lijken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaliter zullen die elkaar zelden tegenkomen. Andere habitat.
Maar nee, ik verwacht niet dat ze wolven eten. Wel dat ze (i.i.g. deels) concurreren om dezelfde prooidieren. Dus daar zou best een gevecht over kunnen uitbreken met gewonden of erger ten gevolg.
Ik zeg, doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus uitzetten op de Veluwe is minder nuttig dan zo op het eerste gezicht zou lijken?
Kattenallergie ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zeg, doen.
Al was het alleen maar om Michaelmoore op de kast te jagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |