Ga je lekker darten in de kantine.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:54 schreef Tengano het volgende:
Je zal daar nu met een tentje op de camping zitten
Met verdoofpijltjesquote:
Nee joh, prooi natuurlijk!!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:47 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De leeuw stapt in een lift waarna zijn kop eraf gehakt wordt? Een psychopathische duiker schiet de leeuw neer?
Staat straks triomfantelijk op de Siegessäulequote:Op donderdag 20 juli 2023 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vermoed ik wel dat ie ergens aan de rand van Berlijn gespot is, en niet bij De Brandenburger Tor of zo
Dan is dit gewoon de trailer voor zijn nieuwe film.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee joh, prooi natuurlijk!!!Maar dat wist je wel.
Wat ik frappant vond is dat Maas het idee voor deze film in 2000 kreeg en het in Berlijn wilde filmen.
Volgens mij is het Victor Reinier.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dat het enige filmpje of foto? Ik zie er meer een soort schaapachtige in.
Paulquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Die waagt zich wel in het hol van de leeuw dan.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt in Berlijn gefilmd is ...
Je zou denken dat die agenten niet gek zijnquote:Sindsdien kwamen meerdere meldingen binnen over het dier. Ook agenten hebben de leeuwin twee keer gespot.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Je zou denken dat die agenten niet gek zijn
Of het is een hond met een leeuwenkapsel...quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:35 schreef Hathor het volgende:
Als geen enkele dierentuin of circus in de buurt een leeuw mist, dan blijft er nog maar een optie over, dit dier was illegaal eigendom van een particulier.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Of het is een hond met een leeuwenkapsel...
Dat deden we vroeger met onze hond
Het is een leeuwin.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Of het is een hond met een leeuwenkapsel...
Dat deden we vroeger met onze hond
Klinkt als een Puma op de Veluwe verhaalquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:22 schreef Momo het volgende:
Politie Berlijn zoekt loslopende leeuw, inwoners gevraagd binnen te blijven
Waar het dier vandaan komt is tot zover een raadsel. Na een rondvraag van de politie lijken dierentuinen, circussen en dierenasiels uit de omgeving geen leeuw te missen.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dat deed Obelix ook regelmatigquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een leeuwin.
Die hebben geen kapsel.
En er is gezien dat ze een wild zwijn verorberde.
Een kruisingquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:52 schreef Gia het volgende:
Mevrouw zit allang op de Veluwe, waarschijnlijk.
Binnenkort een nestje!
Mooi scenario voor een nieuwe Dick Maas film.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |