Lopend?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Oei, die wil je niet tegenkomen
Hoe komt ze daar?
Laat leeuwen asjeblieft wegblijven hier, anders is het gejank van Michaelmoore niet meer te overzienquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:27 schreef Piles het volgende:
Maar weer eens iets anders dan een wolf. Wordt toch steeds zichtbaarder, die klimaatverandering
Aanname.quote:
quote:
quote:
Ik verwachtte uiteraard geen kloppend antwoord hier. Het was, zoals men dat noemt, een retorische vraag.quote:
In het filmpje zie ik geen staartquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die hebben maar korte staartjes.
[ afbeelding ]
Staart leeuw:
[ afbeelding ]
Maar hoe kom je als een particulier aan een leeuwenwelpje?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik verwachtte uiteraard geen kloppend antwoord hier. Het was, zoals men dat noemt, een retorische vraag.
Maar goed, om even te speculeren: ze zal niet ontsnapt zijn uit een dierentuin of circus, want dan was er vast een nieuwsbericht over geweest. Dus dan zal ze wellicht bij een particulier vandaan komen die de welp zo ontzettend schattig vond, maar die de volwassen versie toch moeilijk te handelen vond.
Lopend kan, of ze is er met de auto heen gebracht.
Beter kijken, lange staart met een kwast. Duidelijk een leeuwenstaart.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In het filmpje zie ik geen staart
Ja hoor, vaak genoeg van die idioten die via een illegaal circuit zo'n 'huisdier' aanschaffen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar hoe kom je als een particulier aan een leeuwenwelpje?Die koop je niet in de dierenwinkel. En zelfs in het illegale circuit lijkt mij dit heel erg moeilijk
Een leeuw kan ik mij echt niet voorstellen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, vaak genoeg van die idioten die via een illegaal circuit zo'n 'huisdier' aanschaffen.
Ik zie het ja!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beter kijken, lange staart met een kwast. Duidelijk een leeuwenstaart.
Je hebt altijd idioten...quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een leeuw kan ik mij echt niet voorstellen.
WTF!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt altijd idioten...
https://www.ad.nl/home/on(...)uisdier-af~af9c43b8/
Arme diertjesquote:,,Leeuwen staan bekend als stoer en statig, maar ik heb nog nooit zulke doodsbange welpjes gezien. Op de videobeelden zien we ze gillend en blazend rondlopen."
Oneens. Ik zie dat andersquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beter kijken, lange staart met een kwast. Duidelijk een leeuwenstaart.
Bontkraagje te grazen nemen en hij heeft het ook weer warmquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig of een leeuw in ons klimaat kan overleven? De zomerperiode lijkt mij geen probleem maar de winter?
Ik ben een leeuw en gedij hier goedquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig of een leeuw in ons klimaat kan overleven? De zomerperiode lijkt mij geen probleem maar de winter?
Winterpoes:quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat is vast beter dan in Italie waar je de tent uitzweetquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:54 schreef Tengano het volgende:
Je zal daar nu met een tentje op de camping zitten
Als je nu in Berlijn in je tent zit en deze overmaatse Felix komt voorbij gewandeld, ga je ook wel zwetenquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vast beter dan in Italie waar je de tent uitzweet
gewoon een currywurst gooienquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je nu in Berlijn in je tent zit en deze overmaatse Felix komt voorbij gewandeld, ga je ook wel zweten
I wouldn't mindquote:
Menig sjeik heeft er 1. d’r was toch ook een voetballer van oranje een paar jaar terug die er 1 heeft/had?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een leeuw kan ik mij echt niet voorstellen.
Depay had een lijger, of poseerde er iig meequote:Op donderdag 20 juli 2023 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Menig sjeik heeft er 1. d’r was toch ook een voetballer van oranje een paar jaar terug die er 1 heeft/had?
Nu nog hyena's, giraffen en nijlpaarden. Leuk, diversiteit!quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:27 schreef Piles het volgende:
Maar weer eens iets anders dan een wolf. Wordt toch steeds zichtbaarder, die klimaatverandering
Wat zijn ze groot!! Prachtige dieren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:40 schreef Tengano het volgende:
Beetje off topic, maar zo kan het ook![]()
[ afbeelding ]
Het is toch veel waarschijnljiker dat het om een leeuw gaat, puma heeft een klassieke kattenstaart, lynx heeft puntige oren. Deze heeft een staart met kwast en 'vlakke' oren. Ga er maar vanuit dat experts dit ook gewoon een leeuw vinden, want in de Duitse media (Bild bijv.) worden ook experts op het gebied van grote katachtigen gequote.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Op basis van die zeer onduidelijke beelden zou het mogelijk ook een couger of heel misschien een lynx kunnen zijn.
Het zal mij benieuwen!
Ja ik denk ook dat een lynx niet zo snel een volwassen zwijn zou vangen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is toch veel waarschijnljiker dat het om een leeuw gaat, puma heeft een klassieke kattenstaart, lynx heeft puntige oren. Deze heeft een staart met kwast en 'vlakke' oren. Ga er maar vanuit dat experts dit ook gewoon een leeuw vinden, want in de Duitse media (Bild bijv.) worden ook experts op het gebied van grote katachtigen gequote.
En een leeuwenpaspoortje met een DNA link zodat ze poep op de straat wel terug kunnen traceren naar de eigenaar!quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk komt er nu een aanlijnplicht voor leeuwen
Ik hoop dat ze de leeuw kunnen verdoven en levend vangen, zou jammer zijn als ie afgeschoten moet worden.quote:
Zo ongeveer elke dierentuin heeft leeuwen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja hoor. Heb je wel eens een lynx gezien? Die is half zo klein als een leeuw.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Op basis van die zeer onduidelijke beelden zou het mogelijk ook een couger of heel misschien een lynx kunnen zijn.
Het zal mij benieuwen!
De leeuw stapt in een lift waarna zijn kop eraf gehakt wordt? Een psychopathische duiker schiet de leeuw neer?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:30 schreef Hiddendoe het volgende:
Dankzij Dick Maas kunnen we zien hoe dit eventueel zou kunnen aflopen.
Afhankelijk van je tuinquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:47 schreef Momo het volgende:
Nog geen nieuw nieuws he sinds vanochtend, je zal er maar wonen in dat gebied, dan ga je niet buiten je koffie drinken in de tuin
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon lokken met een draadje aan een touwtje en pspspspsps roepen
Waarom zou je in godsnaam een leeuw als huisdier nemen en niet gewoon een lijgerquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:35 schreef Hathor het volgende:
Als geen enkele dierentuin of circus in de buurt een leeuw mist, dan blijft er nog maar een optie over, dit dier was illegaal eigendom van een particulier.
Hoogstwaarschijnlijk uit Afrikaquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:24 schreef Morri2 het volgende:
Een leeuw waarvan men niet weet waar die vandaan komt...
Hij krijgt een villa in een dure wijk en wordt in z'n kont geneukt door de buurman?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:47 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De leeuw stapt in een lift waarna zijn kop eraf gehakt wordt? Een psychopathische duiker schiet de leeuw neer?
En ijsberen. En pinguins.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke dierentuin heeft leeuwen.
Sneu voor die dierenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:04 schreef Momo het volgende:
Er zijn mensen met leeuwen als huisdier, nouja in van die oliestaatjes waar mensen niet meer weten wat ze met de tijd/geld moeten.
Een troost, het blijven wilde, en gevaarlijke, dieren, dus vroeg of laat gaat het fout.quote:
Vraag me dan wel af wat er met zo'n dier gebeurd. Als het fout gaat. Eigen schuld als zo'n dier de eigenaar bijt, maar zal je zien dat zo'n dier ook maar dood moet omdat hij iemand heeft aangevallen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een troost, het blijven wilde, en gevaarlijke, dieren, dus vroeg of laat gaat het fout.
De originele versie, de componist kreeg er 1 pond voorquote:
Geen idee, waarom houden sommige mensen een python als huisdier? Of een tarantula?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een leeuw als huisdier nemen en niet gewoon een lijger
Nou vermoed ik wel dat ie ergens aan de rand van Berlijn gespot is, en niet bij De Brandenburger Tor of zoquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:34 schreef Pheno het volgende:
Voor een leeuw in een stad kan ie zich wel goed verstoppen
Misschien wil ie die ook beklimmen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vermoed ik wel dat ie ergens aan de rand van Berlijn gespot is, en niet bij De Brandenburger Tor of zo
Of gemigreerd uit Afrika vanwege de klimaatverandering.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:35 schreef Hathor het volgende:
Als geen enkele dierentuin of circus in de buurt een leeuw mist, dan blijft er nog maar een optie over, dit dier was illegaal eigendom van een particulier.
Meegekomen op een van die bootjes?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Of gemigreerd uit Afrika vanwege de klimaatverandering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |