quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus uitzetten op de Veluwe is minder nuttig dan zo op het eerste gezicht zou lijken?
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zeg, doen.
Al was het alleen maar om Michaelmoore op de kast te jagen
Paul de Leeuw als leeuwin ....quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef Pheno het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het @:paul is, verkleed als leeuw om de oranjevrouwen toe te juichen. Alleen is ie in de verkeerde stad
Ik heb weleens een leeuwin gezien in de Berlijnse dierentuin. Hoe denk je dat ik me voel?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ik was pasgeleden nog in Berlijn, komt wel dichtbij zo
Te laat, ik lig al vanaf de eerste hulp te fokken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Heeft @:Erasmus zich al gemeld?
Da's vaak zo met die uitheemsen. 😅quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
En de baas geen zin in een nestje ...
Die loopt altijd in elk topic te miepen over wolven op de Veluwe.quote:
Als een leeuwin je pakt heb je geen Eerste Hulp meer nodig hoor. Dan wordt het tijd om de Dela te bellen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Te laat, ik lig al vanaf de eerste hulp te fokken.
Heeft de Nederlandse media niet gehaald merk ik.
Loekie is een mannetje. In Berlijn loopt een vrouwtje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Straks reclame op de tv
Dan komt Loekie toch wel
Snel de tv aanzetten daar dan dan komt ze wel kijkenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Loekie is een mannetje. In Berlijn loopt een vrouwtje.
Of Loekie is al naar Berlijn afgereisd. Vroeger had Loekie een vriendinnetje, een meisjesleeuw. Er liep ook een muis rond.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Snel de tv aanzetten daar dan dan komt ze wel kijken
Tijd voor een panterwagenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)waar-in-het-voordeel
Helaas premium
Ik heb er ooit, elf jaar geleden, drie maanden gewoond, nota bene in het deel wat nu als LEVENSGEVAARLIJK is bestempeld. Dit is niet uit te houden, ik word gek van de spanningquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb weleens een leeuwin gezien in de Berlijnse dierentuin. Hoe denk je dat ik me voel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |