Ja, maar dat wil niet zeggen dat hij weg gaat of hoeft.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de belangstelling stond van een club.
Als Hato doorzet waar hij vorig seizoen mee begonnen is dan zal Bassey niet veel aan spelen toekomen, denk dat hij als pure mandekker wel wat kan maar moet je wel een goeie voetballer als rcv ernaast hebben staan, maar beter is gewoon 2 CV's die wat kunnen met een bal.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de belangstelling stond van een club.
Dat laatste inderdaad. We hebben in enkele wedstrijden heel goed kunnen zien wat de tegenstander dan doet: Bassey de opbouw laten verzorgen. Nou, dan kun je wel inpakken.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Hato doorzet waar hij vorig seizoen mee begonnen is dan zal Bassey niet veel aan spelen toekomen, denk dat hij als pure mandekker wel wat kan maar moet je wel een goeie voetballer als rcv ernaast hebben staan, maar beter is gewoon 2 CV's die wat kunnen met een bal.
Dat was wel zo maar lag niet alleen aan hem, als je weet dat iemand matig aan de bal is moet je er omheen voor oplossingen zorgen maar als niemand de bal wil hebben wordt het wel moeilijk. Plus dat sinds vertrek Haller de lange bal niet meer gespeeld kon worden, alleen die mogelijkheid al dwingt de tegenstander wat meer terug waardoor je ook weer wat meer ruimte krijgt.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. We hebben in enkele wedstrijden heel goed kunnen zien wat de tegenstander dan doet: Bassey de opbouw laten verzorgen. Nou, dan kun je wel inpakken.
Klaassen op 6?quote:Op maandag 17 juli 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was wel zo maar lag niet alleen aan hem, als je weet dat iemand matig aan de bal is moet je er omheen voor oplossingen zorgen maar als niemand de bal wil hebben wordt het wel moeilijk. Plus dat sinds vertrek Haller de lange bal niet meer gespeeld kon worden, alleen die mogelijkheid al dwingt de tegenstander wat meer terug waardoor je ook weer wat meer ruimte krijgt.
Niemand bakte er iets van afgelopen jaar.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:47 schreef Black-Death het volgende:
Toch bijzonder dat Sanchez gewoon de rechtsback is van Mexico. Waarom bakt hij er bij ons dan zo weinig van?
Ik heb er niets van gezien maar neem aan dat zij wat conservatiever voetballen.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:47 schreef Black-Death het volgende:
Toch bijzonder dat Sanchez gewoon de rechtsback is van Mexico. Waarom bakt hij er bij ons dan zo weinig van?
Klaassen heeft werkelijk niets van een 6, dat gaat niet goedkomen.quote:
Kan Klaassen niet in een package deal mee met Tadic?quote:Op maandag 17 juli 2023 13:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klaassen heeft werkelijk niets van een 6, dat gaat niet goedkomen.
Voordeel van Klaassen is wel dat het niet zo'n haantje is en hij wel op de bank kan zonder stennis te schoppen. Ik weet niet of hij qua salaris erg op de begroting drukt maar voor de breedte kan het lijkt me op zich geen kwaad om die er nog een jaartje bij te hebben.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan Klaassen niet in een package deal mee met Tadic?
Volgens mij is hij ook wel 1 van de grootverdieners.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voordeel van Klaassen is wel dat het niet zo'n haantje is en hij wel op de bank kan zonder stennis te schoppen. Ik weet niet of hij qua salaris erg op de begroting drukt maar voor de breedte kan het lijkt me op zich geen kwaad om die er nog een jaartje bij te hebben.
Dat zegt niks. Mexico kan er heel weinig van.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:47 schreef Black-Death het volgende:
Naast de sportieve malaise roert nu ook de tokkie-afdeling van Ajax zichquote:Als Sneijder komt, is het oorlog
Helaas moeten we wederom woorden vuil maken aan Wesley Sneijder, nu hij volgens geruchten dreigt terug te komen bij Ajax. Niet als chef catering, niet als terreinknecht, maar naar verluid zelfs als onderdeel van de technische staf van Ajax 1. We zullen direct duidelijk zijn: deze dwaas is absoluut NIET welkom bij onze club.
Ruim drie jaar geleden hebben we Sneijder al duidelijk gemaakt dat hij persona non grata is boven de N201. Zoiets geldt niet voor een paar zielige jaren, zoals zijn twee mislukte huwelijken, maar voor altijd. Wesley, wanneer ook maar één procent van alle geruchten rondom jouw komst naar Ajax klopt, dan bewijs je des te meer dat je een ware idioot bent.
Na ons statement dacht je leuk te zijn met een schijtlollig (lees: tyfus debiel) filmpje. De media kopten onder andere: ‘Sneijder hekelt F-Side’ en ‘Sneijder heeft maling aan harde kern Ajax’. Dit, en de nichterige avances die je maakt naar FC Utrecht en haar supporters, zijn onacceptabel. Hoewel je aan de buitenwereld hebt laten weten dat je relatie met Utrecht – verrassend genoeg wederom een kortstondige variant – is gestopt, geloven wij daar geen snars van. En al zou het wel kloppen, dan ben je niets anders dan een schizofreen.
Mochten er daadwerkelijk gesprekken plaats hebben gevonden, dan vinden wij de onwetendheid bij de RVC en waarnemend directie over de achtergrond tussen Sneijder en supporters alle perken te buiten. Er is vanzelfsprekend nog één situatie die wij nog meer veroordelen: de daadwerkelijke komst van deze schoft. Een groot Ajacied zei ooit: ‘Voetbal is oorlog’. Als Sneijder komt, dán is het oorlog.
Redelijk genuanceerd verhaal, discussie voeren mag altijd.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naast de sportieve malaise roert nu ook de tokkie-afdeling van Ajax zich
Zeg het maar boys
Ik geloof niet dat er überhaupt iemand onder de supporters op hem zit te wachten.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg het maar boys
dit idd.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er überhaupt iemand onder de supporters op hem zit te wachten.Loopt al vanaf zijn pensioen te janken over verschillende Ajax gerelateerde dingen, meestal ook nog totaal ongefundeerd. Maar met het vertrek van Tadic (helaas) lijkt de laatste insider van de Telegraaf ook te zijn vertrokken (gelukkig) en daar lijkt deze dwaas uitermate geschikt voor. Ajax is heeft rust en een duidelijk sportief plan nodig, daar past deze onrustzoeker totaal niet bij.
Z'n verstand gebruiken godverredomme.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat doet De Wolf eigenlijk bij jullie? (als het niet te veel is, lijkt het me een prima vergelijking)
Liever geen Sneijder, maar als ik moet kiezen tussen dergelijke hooligandebieltjes of een van de beste Ajax-spelers deze eeuw dan kies ik voor die laatste.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg het maar boys
Gaat wel erg ver dit, hij is ook weer geen van Bommel ofzo hè.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg het maar boys
Beide hebben wel een gevoel bij Fortuna . Al moet je alles met een grote korrel zout nemen bij de dubbele tong-dwerg. Over een maand weer een goed gevoel bij Utrecht of Den Bosch.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver dit, hij is ook weer geen van Bommel ofzo hè.
quote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Volgens The Guardian is een bod van 23 miljoen op Bassey afgewezen door Ajax.
Minstens het dubbele.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Die is er vooral om ballen op te pompen maar goed, John gaat daar niet interessant over doen en kent zijn plek.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat doet De Wolf eigenlijk bij jullie? (als het niet te veel is, lijkt het me een prima vergelijking)
John lijkt me ook wel een sympathieke gast.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is er vooral om ballen op te pompen maar goed, John gaat daar niet interessant over doen en kent zijn plek.
Dat gaat met Sneijder natuurlijk niet gebeuren.
Wat een triestigheidquote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg het maar boys
Warme club.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg het maar boys
Hier geloof ik echt geen bal vanquote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
https://guardian.ng/sport(...)nited-target-dennis/quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet terug te vinden in de Guardian maar dat kan ook aan mij liggen.
Maar dit is niet The Guardian uit de UK, dat is wel een serieuze krant maar een/de Nigeriaanse versie, dus dat kunnen we dan wel met wat korrels zout nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://guardian.ng/sport(...)nited-target-dennis/
Maar dan nog.........
En The Guardian baseert zich weer op bronnen uit Nederland
ohja inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dit is niet The Guardian uit de UK, dat is wel een serieuze krant maar een/de Nigeriaanse versie, dus dat kunnen we dan wel wat korrels zout nemen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dit is niet The Guardian uit de UK, dat is wel een serieuze krant maar een/de Nigeriaanse versie, dus dat kunnen we dan wel met wat korrels zout nemen.
Dan kan je Sneijder net zo goed een contract geven voor op het middenveldquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:10 schreef Enchanter het volgende:
Het is erg stil rond transfers of krijgen we zo meteen te horen :"we gaan het met deze groep doen" ?
Die dan eind augustus alsnog vertrekt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan kan je Sneijder net zo goed een contract geven voor op het middenveld.
Nee we hebben geen lek naar Mike meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:10 schreef Enchanter het volgende:
Het is erg stil rond transfers of krijgen we zo meteen te horen :"we gaan het met deze groep doen" ?
Ff los van het sentiment, wat zou hij toevoegen? Stukje ervaring wellicht op topniveau als speler, maar wat verder?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:41 schreef Heeinz het volgende:
F-side
Des te meer reden om Sneijder binnen te halen
Heeft hij eigenlijk FIFA certificeringen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ff los van het sentiment, wat zou hij toevoegen? Stukje ervaring wellicht op topniveau als speler, maar wat verder?
Ik las (ik meen in het Parool) dat hij toch weer een trainerscursus wil gaan doen, dan zou het een stage of zo zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ff los van het sentiment, wat zou hij toevoegen? Stukje ervaring wellicht op topniveau als speler, maar wat verder?
Was het niet Sneijder die op z'n pikkie getrapt was dat 'ie van de FIFA geen verkorte trainerscursus mocht doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las (ik meen in het Parool) dat hij toch weer een trainerscursus wil gaan doen, dan zou het een stage of zo zijn.
Ik dacht bij de KNVB, hij vond zichzelf meer coach/manager dan veldtrainer en wilde eigenlijk alleen info over dat eerste, kortom een cursus op maat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Was het niet Sneijder die op z'n pikkie getrapt was dat 'ie van de FIFA geen verkorte trainerscursus mocht doen?
Of was dat iemand anders?
'stukje' ervaring jaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
mja dat mag, ik ben skeptisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'stukje' ervaring ja
Je hebt afscheid genomen van Tadic, ga er maar vanuit dat Alvarez ook weggaat en wellicht Klaassen ook. Iemand die weet hoe het eraan toe gaat in het topvoetbal is dan meer dan welkom. Niet om de tactiek uit te denken maar voor de kleedkamer, als verbinding tussen staf en spelers, begeleiding van jonge spelers, enzovoort. Ik ben groot voorstander
Ik weet het niet, hij is mij wat te wispelturig na z'n actieve carriere om nog serieus genomen te worden als het om topvoetbal gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'stukje' ervaring ja
Je hebt afscheid genomen van Tadic, ga er maar vanuit dat Alvarez ook weggaat en wellicht Klaassen ook. Iemand die weet hoe het eraan toe gaat in het topvoetbal is dan meer dan welkom. Niet om de tactiek uit te denken maar voor de kleedkamer, als verbinding tussen staf en spelers, begeleiding van jonge spelers, enzovoort. Ik ben groot voorstander
Sneijder is veel te veel een flierefluiter, die heeft helemaal de discipline niet om een serieuze officiele functie te bekleden binnen een club als Ajax op dit moment.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij is mij wat te wispelturig na z'n actieve carriere om nog serieus genomen te worden als het om topvoetbal gaat.
En waarom had Tadic impact, omdat hij het goede voorbeeld gaf, dat kan je van een te dikke Wesley toch niet zeggen.
Gewoon een waanzinnige tokkie, dus dat klikt ongetwijfeld goed met de hoofdtrainer.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sneijder is veel te veel een flierefluiter, die heeft helemaal de discipline niet om een serieuze officiele functie te bekleden binnen een club als Ajax op dit moment.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een waanzinnige tokkie, dus dat klikt ongetwijfeld goed met de hoofdtrainer.
quote:De Telegraaf wist zondag te melden dat directeur voetbalzaken Sven Mislintat al meerdere gesprekken zou hebben gevoerd met Sneijder over een rol in de technische staf. Er zou nog geen akkoord zijn tussen de partijen, vanwege het recente overlijden van Sneijders' moeder moeten de gesprekken nog verder worden gevoerd.
Onder het bericht, dat gisteren werd geplaatst, zijn de reacties verschillend. Sommigen zijn het eens met de harde kern: "Wel Heitinga wegjagen en dan zo’n knuppel weer halen", aldus een van hen. "Hoezo moeten we alleen mensen aannemen met een Ajax verleden?", zegt een ander.
Maar er klinkt ook veel kritiek op het statement: "Niet zo aanstellen, clowns", bijvoorbeeld. En: "Sneijder is een aanwinst voor de club. Misschien iets meer respect voor een speler die heel veel voor de club heeft betekend en misschien nog kan betekenen."
Wat voor functie gaat Sneijder dan vervullen in godsnaam?quote:
Die is toch met Kluivert mee naar geen idee meer waar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:23 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we niet gewoon Bogarde terughalen?
Turkijequote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is toch met Kluivert mee naar geen idee meer waar.
Zolang hij dat wispelturige niet heeft gehad in een officiële functie geef ik het wel een kansquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij is mij wat te wispelturig na z'n actieve carriere om nog serieus genomen te worden als het om topvoetbal gaat.
En waarom had Tadic impact, omdat hij het goede voorbeeld gaf, dat kan je van een te dikke Wesley toch niet zeggen.
Maar denken dat hij een enorme impact kan hebben in de kleedkamer is ook maar een aanname.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang hij dat wispelturige niet heeft gehad in een officiële functie geef ik het wel een kans
En de fitheid van een actieve speler vergelijken met die van iemand die al jaren niet meer voetbalt is natuurlijk ook niet de beste vergelijking
Is Tadic eindelijk weg, kan Bergwijn nog niet links spelenquote:Voetbal International brengt een alleraardigst achtergrondartikel over Ajax-talent Mohamed Daramy. De jonge Deense voetballer werd in 2021 door de Amsterdammers vastgelegd met hoge verwachtingen, maar kwam al snel op een zijspoor terecht. Afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan FC Kopenhagen, waar hij een heel goed seizoen draaide. VI maakt een analyse van zijn sterke en zwakke punten, sprak met een plaatselijke journalist en pakte de statistieken erbij. Het blad verwacht dat Daramy dit seizoen sterker binnen zal komen dan twee jaar terug en dat met het vertrek van Tadic nieuwe mogelijkheden ontstaan voor de linksbuiten. "Hij was als linksbuiten de ster van het team. Het plan was simpel: geef de bal aan Daramy, dan gebeurt er iets bijzonders", aldus de journalist.
Waarom zou dat niet kunnen? Enige wat ie hoeft te doen is beter zijn. Lastige opgave maar heeft het in eigen hand.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is Tadic eindelijk weg, kan Bergwijn nog niet links spelen
Wedstrijd nog ergens te zien?quote:
Dan moet ik maar gaan thuiswerken zo hahaquote:
quote:‘Afwezigheid Rulli tegen Shakhtar voedt geruchten over snelle exit’
Gerónimo Rulli heeft nogmaals aangegeven graag terug te willen keren bij Villarreal, schrijft El Periódico Mediterráneo dinsdag. De doelman van Ajax heeft recent gesprekken gevoerd met de leiding van de Spaanse club, die nu bekijkt hoe realistisch een terugkeer van de Argentijn is. Niet geheel toevallig ontbreekt Rulli dinsdagmiddag bij het tweede oefenduel van Ajax in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Villarreal is voor het komende seizoen nog op zoek naar een nieuwe doelman met wat ervaring. Momenteel heeft de Spaanse club met Filip Jörgensen (21) en Iker Álvarez (21) met name jonge keepers onder contract staan, terwijl ook Pepe Reina (40) nog altijd actief is in het Estadio de la Ceramica. Rulli begeeft zich volgens Villarreal in de perfecte leeftijdscategorie voor een eerste doelman, waardoor hij mogelijk gepolst wordt voor een terugkeer deze zomer.
Diario AS schrijft dinsdag dat Rulli inmiddels heeft gesproken met de clubleiding van Villarreal. De club bekijkt welke mogelijkheden er nog meer zijn en in hoeverre de komst van de wereldkampioen haalbaar is. Volgens de Spaanse krant is een terugkaar naar Villarreal 'zijn belangrijkste doel'. Het feit dat hij vorig jaar voor acht miljoen euro naar Ajax is verkocht maakt de situatie er echter niet gemakkelijker op.
Naast Rulli, die bij een terugkeer flink water bij de wijn moet doen, staat ook Dinamo Zagreb-doelman Dominik Livakovic hoog op het lijstje in Villarreal. In zijn geboorteland beschikt de Kroatische international over een aflopend contract, waardoor hij deze zomer voor een vast bedrag van tien miljoen euro zou mogen vertrekken. Voor Livakovic zijn er echter meerdere kapers op de kust. De 28-jarige keeper geniet ook belangstelling van Fiorentina en Fenerbahçe.
Mocht Rulli er toch voor kiezen om bij Ajax te blijven, dan lijkt hij de onbetwiste eerste doelman te zijn. Hoewel de 31-jarige sluitpost tijdens zijn eerste half jaar in Amsterdam geen ijzersterke indruk achterliet, ziet het ernaar uit dat hij een streepje voor heeft op concurrenten Jay Gorter en Remko Pasveer. Rulli kwam in het afgelopen seizoen in 25 officiële wedstrijden in actie voor Ajax. 10 keer wist de viervoudig international van Argentinië de nul te houden, 25 keer moest hij vissen.
Ziggo is nog op vakantie maar een voorbeschouwing op een wedstrijd waar een stuk of 20 spelers per team in actie gaan komen lijkt me ook wat zinloos.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Komt er geen voorbeschouwing of iets dergelijks? Nog steeds dat duffe tennis.
Rulli staat naast het veld gewoon te kijken naar de wedstrijd, dus hij is niet volledig afwezig.quote:
Nah werd tijdje terug al gemeld.. maar hoop dat ie blijft, was vorig seizoen niet foutloos maar heb wel vertrouwen in hem. Alvarez had ook tijdje nodig om te wennen hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:11 schreef freaky40 het volgende:
Welnee, ik geloof niets van dat gerucht van Rulli.
Oh, ik constateerde iets op het veld en ik maak de vertaalslag naar het forum voor lurkers die niet in de gelegenheid zijn de wedstrijd te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voegt zo'n post van jou nou toe behalve zuigen?
Lijkt me ook wel logisch toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt van Mislintat, maar betrokken is hij wel.
Ja vandaar het "galacticos" gedeelte. Maar goed ga zo door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik constateerde iets op het veld en ik maak de vertaalslag naar het forum voor lurkers die niet in de gelegenheid zijn de wedstrijd te kijken
Love him or hate himquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt van Mislintat, maar betrokken is hij wel.
Gek hequote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Shaktar kan er toch helemaal niets van.
Na vanmiddag zeker.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Kudus mogen we echt niet kwijt raken, helaas is die kans natuurlijk enorm groot.
Tsja nu hij een transfer kan maken gaat ie opeens goed voetballenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:40 schreef Simmertje het volgende:
Speelt echt sterk inderdaad, zou toch heel fijn zijn als hij nog een jaartje kan blijven.
Goede vraag.quote:
Zn zuigmiddel is op denk ik.quote:
En een spits hè, zei Sven zelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Denk zelf dat we niet al teveel inkomende transfers meer hoeven te verwachten, met uitzondering van vervanging Alvarez, Kudus en Timber. Hoop zelf wel dat er verdedigend nog een beest komt.
Dat lijkt me niet met ook Aertssen en Rasmussen basis.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Zou Sala-Edine nu de voorkeur hebben boven Wijndal? Lijkt wel alsnog de beoogde basis11 nu speelt en de reserves na rust.
Das ook wel weer waar..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet met ook Aertssen en Rasmussen basis.
en pinksteren.quote:
Shit ik moest lachen. Tijd om te stoppen vandaag.quote:
Een gebbetje is aan jou niet besteed. Nou ja, we gaan maar door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja vandaar het "galacticos" gedeelte. Maar goed ga zo door zou ik zeggen.
Is maar wat je een leuk grapje vind. Maar van een mod verwacht je iets meer dan kansloos getroll Maar de lat ligt hier erg laag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een gebbetje is aan jou niet besteed. Nou ja, we gaan maar door zou ik zeggen.
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is maar wat je een leuk grapje vind. Maar van een mod verwacht je iets meer dan kansloos getroll Maar de lat ligt hier erg laag.
Litmanen lijkt wel constant mad ja. Slechte relatie thuis vrees ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.
Lafca is gewoon altijd mad. Vermakelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.
Kan dus over 10 minuten uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Het is weer uit met de pret, Taylor in de basis.
Vies mad zelfsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lafca is gewoon altijd mad. Vermakelijk
CV van Jong zit er al een paar jaar nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:16 schreef Ramboetan het volgende:
Wie is die Milovanovic?
Edit: Volgens een app was hij er in gekomen, maar dat is weer gewijzigd.
Hoe is het toch mogelijk, ik heb nog niets gezien van deze wedstrijd en ik ben nu al klaar met Taylorquote:
Eerste helft toch ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:25 schreef Simmertje het volgende:
Het wisselen is begonnen, vanaf nu zegt het allemaal vrij weinig meer.
Dit was wel opzichtig ja, hij wilde door een speler heen spelen of zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is het circus alweer geopend, ja?
Aanvallend zit het wel snor, alleen eventueel nog een extra spits.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Daramy oogt veel beter dan voor zijn uitleen.
Doet me een beetje denken aan Schönequote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Dven het volgende:
Van den Boomen was lekker met pasjes aan het strooien.
Was na Kudus de beste in de eerste helft. Valt positief op.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Dven het volgende:
Van den Boomen was lekker met pasjes aan het strooien.
Ja, Bosz is al aan het bellen of hij naar PisV wil komen....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een schok. Branco van den Boomen kan voetballen.
Als laatste man wegdraaien en zo de spits van de tegenstander inspelen. Dit gebeurt bepaalde 4e klassers 2 maal per seizoen, maar Bassey watquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is het circus alweer geopend, ja?
Dit was niet eens inspelen, hij stond gewoon naast hem, hoe kan je dat niet zien?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als laatste man wegdraaien en zo de spits van de tegenstander inspelen. Dit gebeurt bepaalde 4e klassers 2 maal per seizoen, maar Bassey wat
Ik heb echt geen idee amigo. Ook dat het hem zo regelmatig overkomt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was niet eens inspelen, hij stond gewoon naast hem, hoe kan je dat niet zien?
Dit iddquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:41 schreef Simmertje het volgende:
Ook weer een Pasveertje. Wel een lekker duidelijke voorbereiding voor Maurice, keuzes worden niet moeilijk gemaakt.
Er moet wel wat bij hoor, je moet gewoon kampioen worden en als dat tegenzit 2e, nog een keer CL missen, zeker in die nieuwe setup met nog meer geld dan zit je meteen weer op het niveau van Feyenoord en PSV qua begroting.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het toch wel erg leuk om al die talenten een kans te zien krijgen... dat betekent wel dat je niveau wisselvalliger zal zijn. Aan de andere kant, het afgelopen jaar was het dat ook.
Ja er mag zeker wat bij, met name achterin. Maar het is ook niet erg om de talenten minimaal als backup-opties te houden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat bij hoor, je moet gewoon kampioen worden en als dat tegenzit 2e, nog een keer CL missen, zeker in die nieuwe setup met nog meer geld dan zit je meteen weer op het niveau van Feyenoord en PSV qua begroting.
Alsjeblieft zeg... als Rulli weer verkocht wordt moet voor dat geld direct een nieuwe nummer 1 gekocht worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:51 schreef freaky40 het volgende:
Pasveer staat op pole position lijkt me als nummer 1 keeper voor dit seizoen mocht Rulli vertrekken.
Lijkt me ook maar hij keept zondag? gewoon las ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... als Rulli weer verkocht wordt moet voor dat geld direct een nieuwe nummer 1 gekocht worden.
Niets nieuws dus. Bevestiging van wat we al wisten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef Simmertje het volgende:
Wijndal en Bassey vielen weer enorm negatief op. Dus de focus kan op het halen van twee nieuwe verdedigers.
Klopt, moet het hopelijk makkelijker maken voor Maurice/Mislintat om de juiste keuzes nu te maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niets nieuws dus. Bevestiging van wat we al wisten.
Ironie?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Denk dat Mislintat dat wel al wist maar blijft vreemd dat zo'n Wijndal het niet oppikt, Bassey is gewoon verkeerd gescout.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, moet het hopelijk makkelijker maken voor Maurice/Mislintat om de juiste keuzes nu te maken.
mooi, fijn als dat iig een zekerheidje wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk het niet, speelde echt heel sterk de eerste helft.
Dat komt ook omdat hij niet voor Excelsior of PEC heeft gevoetbald.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ironie. Ik heb nogal wat mensen vreemd laatdunkend zien doen over hem.
Allemaal Toulouse kenners op FOKquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ironie. Ik heb nogal wat mensen vreemd laatdunkend zien doen over hem.
Prima trap maar gaat het een stuk lastiger krijgen als de ruimtes klein zijn. Neem aan dat Steijn niet gaat counteren, al heeft hij daar momenteel misschien wel wat meer de selectie voor. Prima om transfervrij op te pikken, maar (hopelijk) gewoon een iets goedkopere Grillitsch (waar onze Stijn ook al fan van was, maar dit geheel terzijde).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allemaal Toulouse kenners op FOK
Ik heb echt geen idee, had nog nooit van hem gehoord. Maar je weet nooit hoe iemand zich ontwikkeld heeft in het buitenland. Misschien is die wel echt goed gescout. Ja dat was een bijzondere act van Stijn. Sowieso dat doen alsof het onder domme Sjohn beter ging was ook een vreemde act van Ajacieden. Maar daar kwamen ze na het seizoen wel op terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima trap maar gaat het een stuk lastiger krijgen als de ruimtes klein zijn. Neem aan dat Steijn niet gaat counteren, al heeft hij daar momenteel misschien wel wat meer de selectie voor. Prima om transfervrij op te pikken, maar (hopelijk) gewoon een iets goedkopere Grillitsch (waar onze Stijn ook al fan van was, maar dit geheel terzijde).
Heerenveenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allemaal Toulouse kenners op FOK
Misschien een ontzettende laatbloeier, wie zal het zeggen. Maar op dat soort posities heb ik daar nooit zoveel vertrouwen in eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, had nog nooit van hem gehoord. Maar je weet nooit hoe iemand zich ontwikkeld heeft in het buitenland. Misschien is die wel echt goed gescout. Ja dat was een bijzondere act van Stijn. Sowieso dat doen alsof het onder domme Sjohn beter ging was ook een vreemde act van Ajacieden. Maar daar kwamen ze na het seizoen wel op terug.
Kan ie niet centraal achterin spelen me zulke passes ;-)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een ontzettende laatbloeier, wie zal het zeggen. Maar op dat soort posities heb ik daar nooit zoveel vertrouwen in eigenlijk
Het is een AZ-aankoop. Die zijn gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Wotte het volgende:
Vind de prestaties van Wijndal best opmerkelijk. Die zakte bij AZ vrijwel nooit door de ondergrens. Kan me nog een pot tegen Ajax herinneren waar hij vrij dwingend aanwezig was in positieve zin. Nu lukt vrijwel niets meer bij hem terwijl de Wijndal van AZ gewoon een prima back zou zijn voor Ajax.
Slechter kon op dat moment ook niet maar blij dat John weg is en die Branco, gewoon even afwachten, gaf een paar goeie ballen en is dan ook wel handig met vrije trappen want ook dat was een zorgenkindje afgelopen seizoen, al kwam dat misschien omdat Tadic ze allemaal wilde nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, had nog nooit van hem gehoord. Maar je weet nooit hoe iemand zich ontwikkeld heeft in het buitenland. Misschien is die wel echt goed gescout. Ja dat was een bijzondere act van Stijn. Sowieso dat doen alsof het onder domme Sjohn beter ging was ook een vreemde act van Ajacieden. Maar daar kwamen ze na het seizoen wel op terug.
het was niet veel beter, maar idd slechter kon niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slechter kon op dat moment ook niet maar blij dat John weg is en die Branco, gewoon even afwachten, gaf een paar goeie ballen en is dan ook wel handig met vrije trappen want ook dat was een zorgenkindje afgelopen seizoen, al kwam dat misschien omdat Tadic ze allemaal wilde nemen.
Hij schijnt niet te kunnen lopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het heeft allemaal met mentaliteit en inzet te maken. Ventje Wijndal heeft een lekker contract binnen en denkt dat ie er met 75% inzet en wat lachen ook wel komt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Wotte het volgende:
Vind de prestaties van Wijndal best opmerkelijk. Die zakte bij AZ vrijwel nooit door de ondergrens. Kan me nog een pot tegen Ajax herinneren waar hij vrij dwingend aanwezig was in positieve zin. Nu lukt vrijwel niets meer bij hem terwijl de Wijndal van AZ gewoon een prima back zou zijn voor Ajax.
Nouja, was bij AZ toch al niet heel stabiel verdedigend, werd bij Oranje al vrij vlot voorbijgestreefd door Malacia.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met mentaliteit en inzet te maken. Ventje Wijndal heeft een lekker contract binnen en denkt dat ie er met 75% inzet en wat lachen ook wel komt.
Lijkt me als overlappende back ook wel behoorlijk moeilijk spelen met Tadic voor je die deed alles uit stilstand.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, was bij AZ toch al niet heel stabiel verdedigend, werd bij Oranje al vrij vlot voorbijgestreefd door Malacia.
Al denk ik dat het met Bergwijn nog steeds wel een aardig koppeltje kan vormen, misschien niet de beste linkerkant van Europa. Maar toch.
Bassey zou toch al weg gaan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef Simmertje het volgende:
Wijndal en Bassey vielen weer enorm negatief op. Dus de focus kan op het halen van twee nieuwe verdedigers.
En met zijn 'easy easy' tijdens de eerste bosloop van het seizoen een paar weken terug heeft hij zich ook al niet geliefd gemaakt. Ga jij eerst maar eens presteren vriendelijke vriend, want met de instelling van vorig seizoen hoef je niet meer terug te komen en mag je lekker banken! Dat laffe AZ mentaliteitje van je hebben wij hier hoegenaamd een broertje dood aan!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met mentaliteit en inzet te maken. Ventje Wijndal heeft een lekker contract binnen en denkt dat ie er met 75% inzet en wat lachen ook wel komt.
Geen AZ speler zou zo arrogant zijn om het te hebben over de beste linkerkant.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat laffe AZ mentaliteitje van je hebben wij hier hoegenaamd een broertje dood aan!
quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn maakt op mij echt een onzekere indruk tot nu toe
Het lijkt op een soort marionet pop van mitslewasky
Hij straalt niet meer de arrogantie man uit die we bij sparta zagen
Hij voelt dat de druk gigantische is en hij is ook de situatie niet gewend bij een dergelijke grote club
daarom moet je altijd mensen trainer maken die in het verleden bij grote clubs hebben gevoetbald of gewerkt
hij mist gewoon de ervaring
quote:Keeper Bayindir naar Ajax?
Vanuit Turkije sijpelt door dat Fenerbahçe-keeper Altay Bayindir op weg is naar Ajax. De Amsterdammers zouden hebben voldaan aan de gelimiteerde transfersom van 6 miljoen euro in zijn contract. De 25-jarige Bayindir is sinds begin 2022 de aanvoerder van Fenerbahçe en speelde vijf interlands. Het is onduidelijk wat de eventuele komst van de 1,98 meter lange Turk betekent voor Ajax-keeper Gerónimo Rulli, over wie onlangs wel het gerucht ging dat hij ongelukkig is in Amsterdam. Fenerbahçe heeft met Kroatisch international Dominik Livakovic de opvolger van Bayindir bijna binnen. (Bron: TGRT Haber)
Gewoon negeren joh, stopt vanzelf.quote:
ja als Rulli echt weg wilt moet je wel een nieuwe keeper hebben.quote:
Dit is inmiddels bewezen onjuistquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh, stopt vanzelf.
Ik lees geen goede verhalen over deze keeper, dus hoop dat het een slecht geruchtje is.quote:
heeft nota bene in de Ajax jeugd gevoetbaldquote:Op woensdag 19 juli 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Jammer van dat PSV-hoofd van Branco alleen, maar hij kan goed ballen.
Hij heeft wel een punt. PSV-ers hebben vaak wel van die propper/van ginkel hoofden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
heeft nota bene in de Ajax jeugd gevoetbald
Nou ja een Klaassen hoofd is ook niet allesquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. PSV-ers hebben vaak wel van die propper/van ginkel hoofden.
Kop als een bak met wurmen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja een Klaassen hoofd is ook niet alles
Wat heb je gelezen dan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik lees geen goede verhalen over deze keeper, dus hoop dat het een slecht geruchtje is.
Pijnlijk om te zeggen, maar Klaassen heeft dan ook echt een feyenoord hoofd. Lelijke voetballers zijn vaak feyenoorders namelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja een Klaassen hoofd is ook niet alles
quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zeggen, maar Klaassen heeft dan ook echt een feyenoord hoofd. Lelijke voetballers zijn vaak feyenoorders namelijk.
Don't let this slip, Sven.quote:David Ornstein
@David_Ornstein
🚨 EXCL: Fulham have made an initial bid in writing to Ajax for centre-back Calvin Bassey. Proposal for 23yo Nigeria international worth around £15m. #Ajax yet to respond. Has previously been interest from Brighton. Contract 2027 @TheAthleticFC
#FFC #BHAFC
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"quote:
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"
Kennelijk nog steeds wel interessant voor PL clubs. Bij 20 miljoen moet je die man toch laten gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"
Dit is bijna net zo'n waardeloze verouderde take als in de serie A speelt iedereen op de 0.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.
10 miljoen op de fiets ermeequote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kennelijk nog steeds wel interessant voor PL clubs. Bij 20 miljoen moet je die man toch laten gaan.
Dan kijk je blijkbaar nooit naar de PL. Het tegenovergestelde is tegenwoordig waar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.
Laat ik het zo zeggen, in Engeland mag je nog steeds een bal het stadion uitrossen, niet alles hoeft voetballend opgelost te worden. Zeker niet bij alles vanaf de subtop tot de degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo'n waardeloze verouderde take als in de serie A speelt iedereen op de 0.
Dit ja, zelfs middenvelder types als Alvarez worden steeds minder daar, op welke positie dan ook je moet wel wat met een bal kunnen bij zo'n beetje de top 10 daar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kijk je blijkbaar nooit naar de PL. Het tegenovergestelde is tegenwoordig waar.
Dat wel, hij is ook best wel bruikbaar bij de wat mindere goden in de PL.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Verder is Bassey natuurlijk altijd interessant voor die clubs als homegrown-speler.
Denk ook dat het beter is om afscheid te nemen, desnoods met een verhuur van een jaar, Hato is een broekie maar die is gewoon goed, dus mocht Bassey blijven komt hij ook niet veel aan spelen toe.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
Los van dat Bassey totaal niet kan voetballen, zie ik nou ook niet echt een goede verdediger in hem. Ondanks zijn postuur kan hij ook niet koppen. Hij is wel snel, dat wel.
Waarom terecht? Hij is een (te) dure bankzitter dus als je hem kan slijten is dat beter en 1 zo'n moment is ook het ergste niet maar het gaat er meer om wat hij doet als hij de bal heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Bassey nergens heen gaat, en terecht. Je kunt hem prima gebruiken als mandekker maar niet als voetballer. Denk overigens na die bijna blunder van gisteren geen club meer interesse in hem toont nu. Op dat niveau mag dit niet meer gebeuren, en het was bovendien niet de eerste keer zo'n knullig moment...
gestopt met lezen bij "vanuit Turkije"quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik lees geen goede verhalen over deze keeper, dus hoop dat het een slecht geruchtje is.
Als hij die basisdingetjes nu nog niet kan, lijkt het me ook niet dat dat nog gaat komenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:34 schreef manny het volgende:
Bassey kan, als je hem wat basisdingetjes leert, een prima speler zijn voor als je met veel ruimte in de rug speelt. En ja, we gaan counterploegen tegenkomen.
Helaas zijn die basisdingetjes het aannemen van een bal en hem verder spelen naar iemand met hetzelfde shirt die ook nog binnen de lijnen staat.
Hele middelmatige keeper, chaotisch, onbetrouwbaar. Fener fans zijn hem liever kwijt dan rijk.quote:
Dit, niet dat gisteren veel voorstelde maar het verschil met Hato op die plek was schrijnend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij die basisdingetjes nu nog niet kan, lijkt het me ook niet dat dat nog gaat komen
Ik zal het gejuich toen hij er in kwam in de Kuip nooit meer vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:34 schreef manny het volgende:
Bassey kan, als je hem wat basisdingetjes leert, een prima speler zijn voor als je met veel ruimte in de rug speelt. En ja, we gaan counterploegen tegenkomen.
Helaas zijn die basisdingetjes het aannemen van een bal en hem verder spelen naar iemand met hetzelfde shirt die ook nog binnen de lijnen staat.
Ja mede dankzij zijn beperkte capaciteitenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het een moeilijke aan de ene kant verdient hij wel nog een kans de hele verdediging was vorig seizoen een rommeltje.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:37 schreef Simmertje het volgende:
Ik had voor gistermiddag ook nog het gevoel om Bassey dit seizoen een kans te geven. Maar dan meteen in de eerste beste wedstrijd zo'n kapitale (f'jes) blunder en ik heb weer genoeg gezien.
Toch maar mooi de 1-2 over de streep getrokken, het gejuich achteraf was wat minder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zal het gejuich toen hij er in kwam in de Kuip nooit meer vergeten
Ik vind het helemaal niet zo moeilijk, op zijn positie heb je nu een betere en voor de bank is hij te duur.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het een moeilijke aan de ene kant verdient hij wel nog een kans de hele verdediging was vorig seizoen een rommeltje.
Kwam ook alleen maar doordat die albino van jullie zo lekker contrasteerde met een druppeltje bloedquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch maar mooi de 1-2 over de streep getrokken, het gejuich achteraf was wat minder waarschijnlijk.
Gedrag van kakkerlakken goedkeurenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kwam ook alleen maar doordat die albino van jullie zo lekker contrasteerde met een druppeltje bloed
Waar zeg ik dat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gedrag van kakkerlakken goedkeuren
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kwam ook alleen maar doordat die albino van jullie zo lekker contrasteerde met een druppeltje bloed
Bagatelliseren danquote:
Hoe ben ik aan het bagatelliseren? Ik zeg alleen dat ik denk dat Feyenoord waarschijnlijk had gewonnen als de wedstrijd niet stilgelegd was. Nergens zeg ik wel of niet dat dat terecht is, of dat ik sympathie heb voor de gooier.quote:
Door je toon over 'die albino' en 'druppeltje bloed' wek je de indruk alsof je het allemaal maar flauwekul vond.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe ben ik aan het bagatelliseren? Ik zeg alleen dat ik denk dat Feyenoord waarschijnlijk had gewonnen als de wedstrijd niet stilgelegd was. Nergens zeg ik wel of niet dat dat terecht is, of dat ik sympathie heb voor de gooier.
Want ik vond het terecht dat de wedstrijd stil kwam te liggen, en idioten als diegene mogen wat mij betreft een stadionverbod krijgen.
Leer lezen kneus.
We zullen het nooit weten maar zo'n aanname kunnen we weinig mee want ik heb wel vaker klassiekers gezien dat Feyenoord de betere was en toch niet won, thuis scheelde het ook maar een vingertopje en het was 3-2 ipv 2-3 geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe ben ik aan het bagatelliseren? Ik zeg alleen dat ik denk dat Feyenoord waarschijnlijk had gewonnen als de wedstrijd niet stilgelegd was. Nergens zeg ik wel of niet dat dat terecht is, of dat ik sympathie heb voor de gooier.
Want ik vond het terecht dat de wedstrijd stil kwam te liggen, en idioten als diegene mogen wat mij betreft een stadionverbod krijgen.
Leer lezen kneus.
Tegelijkertijd is de aanname dat Bassey de 1-2 over de streep heeft getrokken ook behoorlijk gechargeerdquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
niveautje weer met die grappige bijnaampjes.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Uiteraard maar het juichen had dus niet het juiste effect, verder denk ik wel dat het beter is dat die jongen elders gaat voetballen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is de aanname dat Bassey de 1-2 over de streep heeft getrokken ook behoorlijk gechargeerd
Eens. Dat is echt héél treurig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
niveautje weer met die grappige bijnaampjes.
Jezus zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 19 maart 2023 07:02 schreef Malavita het volgende:
Matchday! Kakkerlakken vernederen vandaagquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef Malavita het volgende:
Kakkerlakken die naast hun schoenen lopen, het kan verkeren.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Dat is echt héél treurig.ben er voor op mijn vingers getikt. Sindsdien gaat het modden maar matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar das een dode discussie inmiddels![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Dat is echt héél treurig.KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
AD meldde dat Bassey voor zijn kans wilt gaan bij Ajax. Die instelling valt te prijzen, maar ik stem voor een vertrek.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:23 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel een serieuze(re) bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |