Op zich qua namen valt het inderdaad nog mee maar verdedigend moet er echt wel iets substantieels bij en wat we wel gaan missen zijn de winnaars, jongens als Tagliafico, Martinez, Alvarez maar ook Tadic, wisten toch wel hoe je een wedstrijd over de streep moest trekken.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dramatisch staan we ervoor eigenlijk? Op zich, middenveld en aanval is met Taylor, vd Boomen, Klaassen en Berghuis, Brobbey, Bergwijn voor eredivisiebegrippen goed - als de spelers weer wat meer in vorm komen. Verdediging is matig, maar dat is wel weer de specialiteit van onze coach. Teams van de concurrentie zou ik niet veel hoger inschatten. Feyenoord is uiteraard topfavoriet, hopen op een choke daar.
Dit is niet tot nauwelijks beter dan wat AZ voor die linies heeft.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dramatisch staan we ervoor eigenlijk? Op zich, middenveld en aanval is met Taylor, vd Boomen, Klaassen en Berghuis, Brobbey, Bergwijn voor eredivisiebegrippen goed - als de spelers weer wat meer in vorm komen. Verdediging is matig, maar dat is wel weer de specialiteit van onze coach. Teams van de concurrentie zou ik niet veel hoger inschatten. Feyenoord is uiteraard topfavoriet, hopen op een choke daar.
Dat is een hele grote als.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En die zette gewoon CR7 op de bank. JE MOET JE MOND HOUDEN, HET IS NIET JOUW WEDSTRIJD.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Hag was ook een nobody dat is best aardig gelopen
Dat is wel zo maar het wordt in die zin voorin wel eenvoudiger dat de diepgang gewoon op de linkervleugel zit en Berghuis dan die Tadic rol op de andere kant zou kunnen vervullen, maar Kudus is ook nog niet weg hè.quote:
En ik kijk met een schuin oog naar meneer Hansen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd hoe Unuvar, Regeer, Baas en de Waal het straks gaan doen.
Sontje "Achahbar" Hansenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
En ik kijk met een schuin oog naar meneer Hansen.
Bij AZ vertrekt ook wel weer het een en ander deze transferperiode. Maar zij hebben toch makkelijker vervanger ingepast, naar mijn gevoel.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is niet tot nauwelijks beter dan wat AZ voor die linies heeft.
Zijn die Duitsers behendig in.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:33 schreef Houniet het volgende:
Even over Sneijder, dat filmpje in de auto zit mij nog erg dwars maar hij is toch groter dan dat? Althans in mijn ogen denk ik dat hij wel een goede toevoeging kan zijn, zeker voor het middenveld op de trainingen.
Dat hele Tadic verhaal moeten we maar laten gaan, we weten nog helemaal niets. De man verdiend een groots afscheid en we gaan door. Sven moet nu even gas gaan geven.
En plus, hij zegt ook 'teams van de concurrentie zou ik niet veel hoger inschatten', niet dat we beter zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bij AZ vertrekt ook wel weer het een en ander deze transferperiode. Maar zij hebben toch makkelijker vervanger ingepast, naar mijn gevoel.
Ga er vanuit dat hij wel weet welk merk bitterballen we moeten serveren.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Sneijder is wel een goede om de catering te helpen vorm te geven.
Kudus speelt alleen voor zichzelf. Paar leuke potten gehad maar daar heb je ook niet heel veel aanquote:Op maandag 17 juli 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar het wordt in die zin voorin wel eenvoudiger dat de diepgang gewoon op de linkervleugel zit en Berghuis dan die Tadic rol op de andere kant zou kunnen vervullen, maar Kudus is ook nog niet weg hè.
Een spits erbij zou ook wel prettig zijn.
Ik hoop eigenlijk wel dat we die nog kunnen slijten ergens, maar ik hoor geen enkel gerucht over hem...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kudus speelt alleen voor zichzelf. Paar leuke potten gehad maar daar heb je ook niet heel veel aan
Helaas niet.quote:
Die gaan we ook niet missen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kudus speelt alleen voor zichzelf. Paar leuke potten gehad maar daar heb je ook niet heel veel aan
Die gaat op staan dit seizoen.quote:
Dat filmpje boeit mij niet zo veel maar ik heb hem niet vaak op een zinnig woord kunnen betrappen, dat zit me meer dwars.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:33 schreef Houniet het volgende:
Even over Sneijder, dat filmpje in de auto zit mij nog erg dwars maar hij is toch groter dan dat? Althans in mijn ogen denk ik dat hij wel een goede toevoeging kan zijn, zeker voor het middenveld op de trainingen.
Dat hele Tadic verhaal moeten we maar laten gaan, we weten nog helemaal niets. De man verdiend een groots afscheid en we gaan door. Sven moet nu even gas gaan geven.
Ik heb ook liever dat hij goed verkocht wordt maar het is wel een speciale voetballer.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Verdediging is middelmaat en aanvallend mag er ook nog wel wat bij, vooral op rechts.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee waarom? Die gaat nergens heen. Hem kun je uitstekend gebruiken op de plek waar hij het beste rendeert. Hem moet je puur en alleen voor verdedigen gebruiken en niet om mee te voetballen. Dat moeten andere doen.quote:
Ik dacht dat hij in de belangstelling stond van een club.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee waarom? Die gaat nergens heen. Hem kun je uitstekend gebruiken op de plek waar hij het beste rendeert. Hem moet je puur en alleen voor verdedigen gebruiken en niet om mee te voetballen. Dat moeten andere doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |