Een sportieve vooruitgang is Turkije ook niet, maar ik snap wel dat hij het komende seizoen voor de prijzen wil spelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij ajax kreeg hij 6,5 miljoen, bij Fenerbahce 4,2 miljoen. Dus keihard cashen ja
Wat doet De Wolf eigenlijk bij jullie? (als het niet te veel is, lijkt het me een prima vergelijking)quote:Op zondag 16 juli 2023 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Sneijdertje in de John de Wolf rol. Nouja, oke.
Eigenlijk heb ik geen flauw idee maar ik verwacht er niet al teveel van. Schijnt wel dat ie sommige besprekingen doet, maar het meeste ligt gewoon bij Hulshof, Pusic en Slot uiteraard. Spelers zijn er in elk geval wel gek mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat doet De Wolf eigenlijk bij jullie? (als het niet te veel is, lijkt het me een prima vergelijking)
Laten we het hopen, tot nu toe na z'n carriere een 12 ambachten 13 ongelukken gebeuren, maar je weet nooit.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:52 schreef Heeinz het volgende:
Sneijder![]()
Je hoeft hem er niet bij te nemen om de tactiek uit te werken maar binnen de groep is het gewoon een topgozer die veel kan betekenen voor met name jonge gasten
Zo is het ook, nu al afschieten heeft iig geen zin. Heb de indruk dat Ajax/Mislintat momenteel voor veel mensen niets goed kan doenquote:Op zondag 16 juli 2023 23:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we het hopen, tot nu toe na z'n carriere een 12 ambachten 13 ongelukken gebeuren, maar je weet nooit.
Daarin is Tadic ook weggegaan , omdat die labiele kabouter dreigde op zijn auto te gaan stampen in een dronken bui.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:04 schreef Scorpie het volgende:
Sneijder
Wat een visie, wat een beleidgeweldig nieuws, het lek is boven
Ja maar we moeten KRITISCH zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo is het ook, nu al afschieten heeft iig geen zin. Heb de indruk dat Ajax/Mislintat momenteel voor veel mensen niets goed kan doen
“Hoi Dusan ook al was je de meest waardevolle speler vorig jaar we gaan je dit jaar minder laten spelen want Bergwijn moet op je plek en de nieuwe trainer die nog nooit op niveau heeft gevoetbald vind dat net zoals ik een goed idee.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarin is Tadic ook weggegaan , omdat die labiele kabouter dreigde op zijn auto te gaan stampen in een dronken bui.
Sinds FC Losersvlucht is aangetrokken , er niet veel dingen goed gaan volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Hoi Dusan ook al was je de meest waardevolle speler vorig jaar we gaan je dit jaar minder laten spelen want Bergwijn moet op je plek en de nieuwe trainer die nog nooit op niveau heeft gevoetbald vind dat net zoals ik een goed idee.
Ook verkopen we Kudus, Timber en Alvarez, is er geen geld voor versterkingen en willen we Wesley Sneijder een prominente rol geven binnen de club.
Wat vind je daarvan?”
Ik mis Maurice in dit verhaal als verzender van dit verhaal.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Hoi Dusan ook al was je de meest waardevolle speler vorig jaar we gaan je dit jaar minder laten spelen want Bergwijn moet op je plek en de nieuwe trainer die nog nooit op niveau heeft gevoetbald vind dat net zoals ik een goed idee.
Ook verkopen we Kudus, Timber en Alvarez, is er geen geld voor versterkingen en willen we Wesley Sneijder een prominente rol geven binnen de club.
Wat vind je daarvan?”
Vorig jaar was die meest waardevolle speler natuurlijk weergaloos en compleet onomstreden.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?”
Of deze loopbaan?quote:Op zondag 16 juli 2023 23:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorig jaar was die meest waardevolle speler natuurlijk weergaloos en compleet onomstreden.
Over niet op niveau gevoetbald hebben, van wie was dit ook weer de loopbaan?
1989–1990 FC Twente
1990–1992 De Graafschap
1992–1994 FC Twente
1994–1995 RKC
1995–1996 FC Utrecht
1996–2002 FC Twente
Best wel weer een leuk weekend gehad hier hoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:10 schreef De_Pel het volgende:
Gaat ie naar Fenerbahçe
Die club is 10 jaar geleden voor het laatst kampioen geworden in de 13e competitie van Europa en mag zodoende binnenkort de 2e voorronde van de conference League-debuut spelen
En daar levert ie nog salaris voor in ook.
Dan moet het momenteel wel écht intens kut zijn in Amsterdam.
Hij had nog één jaar contract als speler bij Ajax en daarna verder binnen de club met ongetwijfeld een heel ander salaris. Nu tekent hij een tweejarig contract plus tekengeld, dus wel degelijk meer geld voor hem. Nog los van gunstigere belastingtarieven daar.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:10 schreef De_Pel het volgende:
En daar levert ie nog salaris voor in ook.
Denk niet dat hij inlevert, maar verder heb je gelijk, contract als speler zou vast niet verlengd worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 02:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had nog één jaar contract als speler bij Ajax en daarna verder binnen de club met ongetwijfeld een heel ander salaris. Nu tekent hij een tweejarig contract plus tekengeld, dus wel degelijk meer geld voor hem. Nog los van gunstigere belastingtarieven daar.
Bij Fener zal die wel een basisplek krijgen en niet wekelijks in de krant hoeven te lezen dat hij eigenlijk niet meer meekan.quote:Op maandag 17 juli 2023 02:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had nog één jaar contract als speler bij Ajax en daarna verder binnen de club met ongetwijfeld een heel ander salaris. Nu tekent hij een tweejarig contract plus tekengeld, dus wel degelijk meer geld voor hem. Nog los van gunstigere belastingtarieven daar.
Alvarez speelde ook die hele pot, wordt hij niet gefeliciteerd?quote:Op maandag 17 juli 2023 08:11 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Niks van gezien verder, hopelijk zit er een leuke transfer voor hem in.
quote:Op maandag 17 juli 2023 08:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alvarez speelde ook die hele pot, wordt hij niet gefeliciteerd?
Sneijder hoeft wmb trouwens niet in een functie terug te keren bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |