Oh, ik constateerde iets op het veld en ik maak de vertaalslag naar het forum voor lurkers die niet in de gelegenheid zijn de wedstrijd te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voegt zo'n post van jou nou toe behalve zuigen?
Lijkt me ook wel logisch toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt van Mislintat, maar betrokken is hij wel.
Ja vandaar het "galacticos" gedeelte. Maar goed ga zo door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik constateerde iets op het veld en ik maak de vertaalslag naar het forum voor lurkers die niet in de gelegenheid zijn de wedstrijd te kijken
Love him or hate himquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt van Mislintat, maar betrokken is hij wel.
Gek hequote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Shaktar kan er toch helemaal niets van.
Na vanmiddag zeker.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Kudus mogen we echt niet kwijt raken, helaas is die kans natuurlijk enorm groot.
Tsja nu hij een transfer kan maken gaat ie opeens goed voetballenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:40 schreef Simmertje het volgende:
Speelt echt sterk inderdaad, zou toch heel fijn zijn als hij nog een jaartje kan blijven.
Goede vraag.quote:
Zn zuigmiddel is op denk ik.quote:
En een spits hè, zei Sven zelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Denk zelf dat we niet al teveel inkomende transfers meer hoeven te verwachten, met uitzondering van vervanging Alvarez, Kudus en Timber. Hoop zelf wel dat er verdedigend nog een beest komt.
Dat lijkt me niet met ook Aertssen en Rasmussen basis.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Zou Sala-Edine nu de voorkeur hebben boven Wijndal? Lijkt wel alsnog de beoogde basis11 nu speelt en de reserves na rust.
Das ook wel weer waar..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet met ook Aertssen en Rasmussen basis.
en pinksteren.quote:
Shit ik moest lachen. Tijd om te stoppen vandaag.quote:
Een gebbetje is aan jou niet besteed. Nou ja, we gaan maar door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja vandaar het "galacticos" gedeelte. Maar goed ga zo door zou ik zeggen.
Is maar wat je een leuk grapje vind. Maar van een mod verwacht je iets meer dan kansloos getroll Maar de lat ligt hier erg laag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een gebbetje is aan jou niet besteed. Nou ja, we gaan maar door zou ik zeggen.
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is maar wat je een leuk grapje vind. Maar van een mod verwacht je iets meer dan kansloos getroll Maar de lat ligt hier erg laag.
Litmanen lijkt wel constant mad ja. Slechte relatie thuis vrees ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.
Lafca is gewoon altijd mad. Vermakelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.
Kan dus over 10 minuten uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Het is weer uit met de pret, Taylor in de basis.
Vies mad zelfsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lafca is gewoon altijd mad. Vermakelijk
CV van Jong zit er al een paar jaar nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:16 schreef Ramboetan het volgende:
Wie is die Milovanovic?
Edit: Volgens een app was hij er in gekomen, maar dat is weer gewijzigd.
Hoe is het toch mogelijk, ik heb nog niets gezien van deze wedstrijd en ik ben nu al klaar met Taylorquote:
Eerste helft toch ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:25 schreef Simmertje het volgende:
Het wisselen is begonnen, vanaf nu zegt het allemaal vrij weinig meer.
Dit was wel opzichtig ja, hij wilde door een speler heen spelen of zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is het circus alweer geopend, ja?
Aanvallend zit het wel snor, alleen eventueel nog een extra spits.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Daramy oogt veel beter dan voor zijn uitleen.
Doet me een beetje denken aan Schönequote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Dven het volgende:
Van den Boomen was lekker met pasjes aan het strooien.
Was na Kudus de beste in de eerste helft. Valt positief op.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Dven het volgende:
Van den Boomen was lekker met pasjes aan het strooien.
Ja, Bosz is al aan het bellen of hij naar PisV wil komen....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een schok. Branco van den Boomen kan voetballen.
Als laatste man wegdraaien en zo de spits van de tegenstander inspelen. Dit gebeurt bepaalde 4e klassers 2 maal per seizoen, maar Bassey watquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is het circus alweer geopend, ja?
Dit was niet eens inspelen, hij stond gewoon naast hem, hoe kan je dat niet zien?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als laatste man wegdraaien en zo de spits van de tegenstander inspelen. Dit gebeurt bepaalde 4e klassers 2 maal per seizoen, maar Bassey wat
Ik heb echt geen idee amigo. Ook dat het hem zo regelmatig overkomt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was niet eens inspelen, hij stond gewoon naast hem, hoe kan je dat niet zien?
Dit iddquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:41 schreef Simmertje het volgende:
Ook weer een Pasveertje. Wel een lekker duidelijke voorbereiding voor Maurice, keuzes worden niet moeilijk gemaakt.
Er moet wel wat bij hoor, je moet gewoon kampioen worden en als dat tegenzit 2e, nog een keer CL missen, zeker in die nieuwe setup met nog meer geld dan zit je meteen weer op het niveau van Feyenoord en PSV qua begroting.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het toch wel erg leuk om al die talenten een kans te zien krijgen... dat betekent wel dat je niveau wisselvalliger zal zijn. Aan de andere kant, het afgelopen jaar was het dat ook.
Ja er mag zeker wat bij, met name achterin. Maar het is ook niet erg om de talenten minimaal als backup-opties te houden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat bij hoor, je moet gewoon kampioen worden en als dat tegenzit 2e, nog een keer CL missen, zeker in die nieuwe setup met nog meer geld dan zit je meteen weer op het niveau van Feyenoord en PSV qua begroting.
Alsjeblieft zeg... als Rulli weer verkocht wordt moet voor dat geld direct een nieuwe nummer 1 gekocht worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:51 schreef freaky40 het volgende:
Pasveer staat op pole position lijkt me als nummer 1 keeper voor dit seizoen mocht Rulli vertrekken.
Lijkt me ook maar hij keept zondag? gewoon las ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... als Rulli weer verkocht wordt moet voor dat geld direct een nieuwe nummer 1 gekocht worden.
Niets nieuws dus. Bevestiging van wat we al wisten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef Simmertje het volgende:
Wijndal en Bassey vielen weer enorm negatief op. Dus de focus kan op het halen van twee nieuwe verdedigers.
Klopt, moet het hopelijk makkelijker maken voor Maurice/Mislintat om de juiste keuzes nu te maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niets nieuws dus. Bevestiging van wat we al wisten.
Ironie?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een schok. Branco van den Boomen kan voetballen.
Denk dat Mislintat dat wel al wist maar blijft vreemd dat zo'n Wijndal het niet oppikt, Bassey is gewoon verkeerd gescout.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, moet het hopelijk makkelijker maken voor Maurice/Mislintat om de juiste keuzes nu te maken.
mooi, fijn als dat iig een zekerheidje wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk het niet, speelde echt heel sterk de eerste helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |