Oh, ik constateerde iets op het veld en ik maak de vertaalslag naar het forum voor lurkers die niet in de gelegenheid zijn de wedstrijd te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voegt zo'n post van jou nou toe behalve zuigen?
Lijkt me ook wel logisch toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt van Mislintat, maar betrokken is hij wel.
Ja vandaar het "galacticos" gedeelte. Maar goed ga zo door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik constateerde iets op het veld en ik maak de vertaalslag naar het forum voor lurkers die niet in de gelegenheid zijn de wedstrijd te kijken
Love him or hate himquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:26 schreef Simmertje het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt van Mislintat, maar betrokken is hij wel.
Gek hequote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Shaktar kan er toch helemaal niets van.
Na vanmiddag zeker.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Kudus mogen we echt niet kwijt raken, helaas is die kans natuurlijk enorm groot.
Tsja nu hij een transfer kan maken gaat ie opeens goed voetballenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:40 schreef Simmertje het volgende:
Speelt echt sterk inderdaad, zou toch heel fijn zijn als hij nog een jaartje kan blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |