Goede vraag.quote:
Zn zuigmiddel is op denk ik.quote:
En een spits hè, zei Sven zelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Denk zelf dat we niet al teveel inkomende transfers meer hoeven te verwachten, met uitzondering van vervanging Alvarez, Kudus en Timber. Hoop zelf wel dat er verdedigend nog een beest komt.
Dat lijkt me niet met ook Aertssen en Rasmussen basis.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Zou Sala-Edine nu de voorkeur hebben boven Wijndal? Lijkt wel alsnog de beoogde basis11 nu speelt en de reserves na rust.
Das ook wel weer waar..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet met ook Aertssen en Rasmussen basis.
en pinksteren.quote:
Shit ik moest lachen. Tijd om te stoppen vandaag.quote:
Een gebbetje is aan jou niet besteed. Nou ja, we gaan maar door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja vandaar het "galacticos" gedeelte. Maar goed ga zo door zou ik zeggen.
Is maar wat je een leuk grapje vind. Maar van een mod verwacht je iets meer dan kansloos getroll Maar de lat ligt hier erg laag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een gebbetje is aan jou niet besteed. Nou ja, we gaan maar door zou ik zeggen.
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is maar wat je een leuk grapje vind. Maar van een mod verwacht je iets meer dan kansloos getroll Maar de lat ligt hier erg laag.
Litmanen lijkt wel constant mad ja. Slechte relatie thuis vrees ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon niet zo lopen zeiken en huilen over dit soort dingen. Je komt behoorlijk gefrustreerd over. Maar goed, dit hoort in FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |