Dat komt ook omdat hij niet voor Excelsior of PEC heeft gevoetbald.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ironie. Ik heb nogal wat mensen vreemd laatdunkend zien doen over hem.
Allemaal Toulouse kenners op FOKquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ironie. Ik heb nogal wat mensen vreemd laatdunkend zien doen over hem.
Prima trap maar gaat het een stuk lastiger krijgen als de ruimtes klein zijn. Neem aan dat Steijn niet gaat counteren, al heeft hij daar momenteel misschien wel wat meer de selectie voor. Prima om transfervrij op te pikken, maar (hopelijk) gewoon een iets goedkopere Grillitsch (waar onze Stijn ook al fan van was, maar dit geheel terzijde).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allemaal Toulouse kenners op FOK
Ik heb echt geen idee, had nog nooit van hem gehoord. Maar je weet nooit hoe iemand zich ontwikkeld heeft in het buitenland. Misschien is die wel echt goed gescout. Ja dat was een bijzondere act van Stijn. Sowieso dat doen alsof het onder domme Sjohn beter ging was ook een vreemde act van Ajacieden. Maar daar kwamen ze na het seizoen wel op terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima trap maar gaat het een stuk lastiger krijgen als de ruimtes klein zijn. Neem aan dat Steijn niet gaat counteren, al heeft hij daar momenteel misschien wel wat meer de selectie voor. Prima om transfervrij op te pikken, maar (hopelijk) gewoon een iets goedkopere Grillitsch (waar onze Stijn ook al fan van was, maar dit geheel terzijde).
Heerenveenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allemaal Toulouse kenners op FOK
Misschien een ontzettende laatbloeier, wie zal het zeggen. Maar op dat soort posities heb ik daar nooit zoveel vertrouwen in eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, had nog nooit van hem gehoord. Maar je weet nooit hoe iemand zich ontwikkeld heeft in het buitenland. Misschien is die wel echt goed gescout. Ja dat was een bijzondere act van Stijn. Sowieso dat doen alsof het onder domme Sjohn beter ging was ook een vreemde act van Ajacieden. Maar daar kwamen ze na het seizoen wel op terug.
Kan ie niet centraal achterin spelen me zulke passes ;-)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een ontzettende laatbloeier, wie zal het zeggen. Maar op dat soort posities heb ik daar nooit zoveel vertrouwen in eigenlijk
Het is een AZ-aankoop. Die zijn gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Wotte het volgende:
Vind de prestaties van Wijndal best opmerkelijk. Die zakte bij AZ vrijwel nooit door de ondergrens. Kan me nog een pot tegen Ajax herinneren waar hij vrij dwingend aanwezig was in positieve zin. Nu lukt vrijwel niets meer bij hem terwijl de Wijndal van AZ gewoon een prima back zou zijn voor Ajax.
Slechter kon op dat moment ook niet maar blij dat John weg is en die Branco, gewoon even afwachten, gaf een paar goeie ballen en is dan ook wel handig met vrije trappen want ook dat was een zorgenkindje afgelopen seizoen, al kwam dat misschien omdat Tadic ze allemaal wilde nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, had nog nooit van hem gehoord. Maar je weet nooit hoe iemand zich ontwikkeld heeft in het buitenland. Misschien is die wel echt goed gescout. Ja dat was een bijzondere act van Stijn. Sowieso dat doen alsof het onder domme Sjohn beter ging was ook een vreemde act van Ajacieden. Maar daar kwamen ze na het seizoen wel op terug.
het was niet veel beter, maar idd slechter kon niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slechter kon op dat moment ook niet maar blij dat John weg is en die Branco, gewoon even afwachten, gaf een paar goeie ballen en is dan ook wel handig met vrije trappen want ook dat was een zorgenkindje afgelopen seizoen, al kwam dat misschien omdat Tadic ze allemaal wilde nemen.
Hij schijnt niet te kunnen lopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een schok. Branco van den Boomen kan voetballen.
Het heeft allemaal met mentaliteit en inzet te maken. Ventje Wijndal heeft een lekker contract binnen en denkt dat ie er met 75% inzet en wat lachen ook wel komt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Wotte het volgende:
Vind de prestaties van Wijndal best opmerkelijk. Die zakte bij AZ vrijwel nooit door de ondergrens. Kan me nog een pot tegen Ajax herinneren waar hij vrij dwingend aanwezig was in positieve zin. Nu lukt vrijwel niets meer bij hem terwijl de Wijndal van AZ gewoon een prima back zou zijn voor Ajax.
Nouja, was bij AZ toch al niet heel stabiel verdedigend, werd bij Oranje al vrij vlot voorbijgestreefd door Malacia.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met mentaliteit en inzet te maken. Ventje Wijndal heeft een lekker contract binnen en denkt dat ie er met 75% inzet en wat lachen ook wel komt.
Lijkt me als overlappende back ook wel behoorlijk moeilijk spelen met Tadic voor je die deed alles uit stilstand.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, was bij AZ toch al niet heel stabiel verdedigend, werd bij Oranje al vrij vlot voorbijgestreefd door Malacia.
Al denk ik dat het met Bergwijn nog steeds wel een aardig koppeltje kan vormen, misschien niet de beste linkerkant van Europa. Maar toch.
Bassey zou toch al weg gaan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef Simmertje het volgende:
Wijndal en Bassey vielen weer enorm negatief op. Dus de focus kan op het halen van twee nieuwe verdedigers.
En met zijn 'easy easy' tijdens de eerste bosloop van het seizoen een paar weken terug heeft hij zich ook al niet geliefd gemaakt. Ga jij eerst maar eens presteren vriendelijke vriend, want met de instelling van vorig seizoen hoef je niet meer terug te komen en mag je lekker banken! Dat laffe AZ mentaliteitje van je hebben wij hier hoegenaamd een broertje dood aan!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met mentaliteit en inzet te maken. Ventje Wijndal heeft een lekker contract binnen en denkt dat ie er met 75% inzet en wat lachen ook wel komt.
Geen AZ speler zou zo arrogant zijn om het te hebben over de beste linkerkant.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat laffe AZ mentaliteitje van je hebben wij hier hoegenaamd een broertje dood aan!
quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn maakt op mij echt een onzekere indruk tot nu toe
Het lijkt op een soort marionet pop van mitslewasky
Hij straalt niet meer de arrogantie man uit die we bij sparta zagen
Hij voelt dat de druk gigantische is en hij is ook de situatie niet gewend bij een dergelijke grote club
daarom moet je altijd mensen trainer maken die in het verleden bij grote clubs hebben gevoetbald of gewerkt
hij mist gewoon de ervaring
quote:Keeper Bayindir naar Ajax?
Vanuit Turkije sijpelt door dat Fenerbahçe-keeper Altay Bayindir op weg is naar Ajax. De Amsterdammers zouden hebben voldaan aan de gelimiteerde transfersom van 6 miljoen euro in zijn contract. De 25-jarige Bayindir is sinds begin 2022 de aanvoerder van Fenerbahçe en speelde vijf interlands. Het is onduidelijk wat de eventuele komst van de 1,98 meter lange Turk betekent voor Ajax-keeper Gerónimo Rulli, over wie onlangs wel het gerucht ging dat hij ongelukkig is in Amsterdam. Fenerbahçe heeft met Kroatisch international Dominik Livakovic de opvolger van Bayindir bijna binnen. (Bron: TGRT Haber)
Gewoon negeren joh, stopt vanzelf.quote:
ja als Rulli echt weg wilt moet je wel een nieuwe keeper hebben.quote:
Dit is inmiddels bewezen onjuistquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh, stopt vanzelf.
Ik lees geen goede verhalen over deze keeper, dus hoop dat het een slecht geruchtje is.quote:
heeft nota bene in de Ajax jeugd gevoetbaldquote:Op woensdag 19 juli 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Jammer van dat PSV-hoofd van Branco alleen, maar hij kan goed ballen.
Hij heeft wel een punt. PSV-ers hebben vaak wel van die propper/van ginkel hoofden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
heeft nota bene in de Ajax jeugd gevoetbald
Nou ja een Klaassen hoofd is ook niet allesquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. PSV-ers hebben vaak wel van die propper/van ginkel hoofden.
Kop als een bak met wurmen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja een Klaassen hoofd is ook niet alles
Wat heb je gelezen dan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik lees geen goede verhalen over deze keeper, dus hoop dat het een slecht geruchtje is.
Pijnlijk om te zeggen, maar Klaassen heeft dan ook echt een feyenoord hoofd. Lelijke voetballers zijn vaak feyenoorders namelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja een Klaassen hoofd is ook niet alles
quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zeggen, maar Klaassen heeft dan ook echt een feyenoord hoofd. Lelijke voetballers zijn vaak feyenoorders namelijk.
Don't let this slip, Sven.quote:David Ornstein
@David_Ornstein
🚨 EXCL: Fulham have made an initial bid in writing to Ajax for centre-back Calvin Bassey. Proposal for 23yo Nigeria international worth around £15m. #Ajax yet to respond. Has previously been interest from Brighton. Contract 2027 @TheAthleticFC
#FFC #BHAFC
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"quote:
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"
Kennelijk nog steeds wel interessant voor PL clubs. Bij 20 miljoen moet je die man toch laten gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"
Dit is bijna net zo'n waardeloze verouderde take als in de serie A speelt iedereen op de 0.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.
10 miljoen op de fiets ermeequote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kennelijk nog steeds wel interessant voor PL clubs. Bij 20 miljoen moet je die man toch laten gaan.
Dan kijk je blijkbaar nooit naar de PL. Het tegenovergestelde is tegenwoordig waar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.
Laat ik het zo zeggen, in Engeland mag je nog steeds een bal het stadion uitrossen, niet alles hoeft voetballend opgelost te worden. Zeker niet bij alles vanaf de subtop tot de degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo'n waardeloze verouderde take als in de serie A speelt iedereen op de 0.
Dit ja, zelfs middenvelder types als Alvarez worden steeds minder daar, op welke positie dan ook je moet wel wat met een bal kunnen bij zo'n beetje de top 10 daar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kijk je blijkbaar nooit naar de PL. Het tegenovergestelde is tegenwoordig waar.
Dat wel, hij is ook best wel bruikbaar bij de wat mindere goden in de PL.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Verder is Bassey natuurlijk altijd interessant voor die clubs als homegrown-speler.
Denk ook dat het beter is om afscheid te nemen, desnoods met een verhuur van een jaar, Hato is een broekie maar die is gewoon goed, dus mocht Bassey blijven komt hij ook niet veel aan spelen toe.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
Los van dat Bassey totaal niet kan voetballen, zie ik nou ook niet echt een goede verdediger in hem. Ondanks zijn postuur kan hij ook niet koppen. Hij is wel snel, dat wel.
Waarom terecht? Hij is een (te) dure bankzitter dus als je hem kan slijten is dat beter en 1 zo'n moment is ook het ergste niet maar het gaat er meer om wat hij doet als hij de bal heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Bassey nergens heen gaat, en terecht. Je kunt hem prima gebruiken als mandekker maar niet als voetballer. Denk overigens na die bijna blunder van gisteren geen club meer interesse in hem toont nu. Op dat niveau mag dit niet meer gebeuren, en het was bovendien niet de eerste keer zo'n knullig moment...
gestopt met lezen bij "vanuit Turkije"quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik lees geen goede verhalen over deze keeper, dus hoop dat het een slecht geruchtje is.
Als hij die basisdingetjes nu nog niet kan, lijkt het me ook niet dat dat nog gaat komenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:34 schreef manny het volgende:
Bassey kan, als je hem wat basisdingetjes leert, een prima speler zijn voor als je met veel ruimte in de rug speelt. En ja, we gaan counterploegen tegenkomen.
Helaas zijn die basisdingetjes het aannemen van een bal en hem verder spelen naar iemand met hetzelfde shirt die ook nog binnen de lijnen staat.
Hele middelmatige keeper, chaotisch, onbetrouwbaar. Fener fans zijn hem liever kwijt dan rijk.quote:
Dit, niet dat gisteren veel voorstelde maar het verschil met Hato op die plek was schrijnend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij die basisdingetjes nu nog niet kan, lijkt het me ook niet dat dat nog gaat komen
Ik zal het gejuich toen hij er in kwam in de Kuip nooit meer vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:34 schreef manny het volgende:
Bassey kan, als je hem wat basisdingetjes leert, een prima speler zijn voor als je met veel ruimte in de rug speelt. En ja, we gaan counterploegen tegenkomen.
Helaas zijn die basisdingetjes het aannemen van een bal en hem verder spelen naar iemand met hetzelfde shirt die ook nog binnen de lijnen staat.
Ja mede dankzij zijn beperkte capaciteitenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het een moeilijke aan de ene kant verdient hij wel nog een kans de hele verdediging was vorig seizoen een rommeltje.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:37 schreef Simmertje het volgende:
Ik had voor gistermiddag ook nog het gevoel om Bassey dit seizoen een kans te geven. Maar dan meteen in de eerste beste wedstrijd zo'n kapitale (f'jes) blunder en ik heb weer genoeg gezien.
Toch maar mooi de 1-2 over de streep getrokken, het gejuich achteraf was wat minder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zal het gejuich toen hij er in kwam in de Kuip nooit meer vergeten
Ik vind het helemaal niet zo moeilijk, op zijn positie heb je nu een betere en voor de bank is hij te duur.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het een moeilijke aan de ene kant verdient hij wel nog een kans de hele verdediging was vorig seizoen een rommeltje.
Kwam ook alleen maar doordat die albino van jullie zo lekker contrasteerde met een druppeltje bloedquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch maar mooi de 1-2 over de streep getrokken, het gejuich achteraf was wat minder waarschijnlijk.
Gedrag van kakkerlakken goedkeurenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kwam ook alleen maar doordat die albino van jullie zo lekker contrasteerde met een druppeltje bloed
Waar zeg ik dat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gedrag van kakkerlakken goedkeuren
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kwam ook alleen maar doordat die albino van jullie zo lekker contrasteerde met een druppeltje bloed
Bagatelliseren danquote:
Hoe ben ik aan het bagatelliseren? Ik zeg alleen dat ik denk dat Feyenoord waarschijnlijk had gewonnen als de wedstrijd niet stilgelegd was. Nergens zeg ik wel of niet dat dat terecht is, of dat ik sympathie heb voor de gooier.quote:
Door je toon over 'die albino' en 'druppeltje bloed' wek je de indruk alsof je het allemaal maar flauwekul vond.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe ben ik aan het bagatelliseren? Ik zeg alleen dat ik denk dat Feyenoord waarschijnlijk had gewonnen als de wedstrijd niet stilgelegd was. Nergens zeg ik wel of niet dat dat terecht is, of dat ik sympathie heb voor de gooier.
Want ik vond het terecht dat de wedstrijd stil kwam te liggen, en idioten als diegene mogen wat mij betreft een stadionverbod krijgen.
Leer lezen kneus.
We zullen het nooit weten maar zo'n aanname kunnen we weinig mee want ik heb wel vaker klassiekers gezien dat Feyenoord de betere was en toch niet won, thuis scheelde het ook maar een vingertopje en het was 3-2 ipv 2-3 geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe ben ik aan het bagatelliseren? Ik zeg alleen dat ik denk dat Feyenoord waarschijnlijk had gewonnen als de wedstrijd niet stilgelegd was. Nergens zeg ik wel of niet dat dat terecht is, of dat ik sympathie heb voor de gooier.
Want ik vond het terecht dat de wedstrijd stil kwam te liggen, en idioten als diegene mogen wat mij betreft een stadionverbod krijgen.
Leer lezen kneus.
Tegelijkertijd is de aanname dat Bassey de 1-2 over de streep heeft getrokken ook behoorlijk gechargeerdquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
niveautje weer met die grappige bijnaampjes.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Uiteraard maar het juichen had dus niet het juiste effect, verder denk ik wel dat het beter is dat die jongen elders gaat voetballen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is de aanname dat Bassey de 1-2 over de streep heeft getrokken ook behoorlijk gechargeerd
Eens. Dat is echt héél treurig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
niveautje weer met die grappige bijnaampjes.
Jezus zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 19 maart 2023 07:02 schreef Malavita het volgende:
Matchday! Kakkerlakken vernederen vandaagquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef Malavita het volgende:
Kakkerlakken die naast hun schoenen lopen, het kan verkeren.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Dat is echt héél treurig.ben er voor op mijn vingers getikt. Sindsdien gaat het modden maar matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar das een dode discussie inmiddels![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Dat is echt héél treurig.KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
AD meldde dat Bassey voor zijn kans wilt gaan bij Ajax. Die instelling valt te prijzen, maar ik stem voor een vertrek.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:23 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel een serieuze(re) bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |