Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"
Kennelijk nog steeds wel interessant voor PL clubs. Bij 20 miljoen moet je die man toch laten gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat een club die beelden van Bassey ziet en dan denkt: "joh die moeten we hebben"
Dit is bijna net zo'n waardeloze verouderde take als in de serie A speelt iedereen op de 0.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.
10 miljoen op de fiets ermeequote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kennelijk nog steeds wel interessant voor PL clubs. Bij 20 miljoen moet je die man toch laten gaan.
Dan kijk je blijkbaar nooit naar de PL. Het tegenovergestelde is tegenwoordig waar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in Engeland wordt natuurlijk niet zo zeer het opbouwen verwacht. In de mandekking is het gewoon een prima speler, maar zodra hij denkt dat ie moet gaan voetballen gaat het mis. Daar kom je in Engeland over het algemeen wel mee weg.
Laat ik het zo zeggen, in Engeland mag je nog steeds een bal het stadion uitrossen, niet alles hoeft voetballend opgelost te worden. Zeker niet bij alles vanaf de subtop tot de degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo'n waardeloze verouderde take als in de serie A speelt iedereen op de 0.
Dit ja, zelfs middenvelder types als Alvarez worden steeds minder daar, op welke positie dan ook je moet wel wat met een bal kunnen bij zo'n beetje de top 10 daar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kijk je blijkbaar nooit naar de PL. Het tegenovergestelde is tegenwoordig waar.
Dat wel, hij is ook best wel bruikbaar bij de wat mindere goden in de PL.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Verder is Bassey natuurlijk altijd interessant voor die clubs als homegrown-speler.
Denk ook dat het beter is om afscheid te nemen, desnoods met een verhuur van een jaar, Hato is een broekie maar die is gewoon goed, dus mocht Bassey blijven komt hij ook niet veel aan spelen toe.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
Los van dat Bassey totaal niet kan voetballen, zie ik nou ook niet echt een goede verdediger in hem. Ondanks zijn postuur kan hij ook niet koppen. Hij is wel snel, dat wel.
Waarom terecht? Hij is een (te) dure bankzitter dus als je hem kan slijten is dat beter en 1 zo'n moment is ook het ergste niet maar het gaat er meer om wat hij doet als hij de bal heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Bassey nergens heen gaat, en terecht. Je kunt hem prima gebruiken als mandekker maar niet als voetballer. Denk overigens na die bijna blunder van gisteren geen club meer interesse in hem toont nu. Op dat niveau mag dit niet meer gebeuren, en het was bovendien niet de eerste keer zo'n knullig moment...
gestopt met lezen bij "vanuit Turkije"quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik lees geen goede verhalen over deze keeper, dus hoop dat het een slecht geruchtje is.
Als hij die basisdingetjes nu nog niet kan, lijkt het me ook niet dat dat nog gaat komenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:34 schreef manny het volgende:
Bassey kan, als je hem wat basisdingetjes leert, een prima speler zijn voor als je met veel ruimte in de rug speelt. En ja, we gaan counterploegen tegenkomen.
Helaas zijn die basisdingetjes het aannemen van een bal en hem verder spelen naar iemand met hetzelfde shirt die ook nog binnen de lijnen staat.
Hele middelmatige keeper, chaotisch, onbetrouwbaar. Fener fans zijn hem liever kwijt dan rijk.quote:
Dit, niet dat gisteren veel voorstelde maar het verschil met Hato op die plek was schrijnend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij die basisdingetjes nu nog niet kan, lijkt het me ook niet dat dat nog gaat komen
Ik zal het gejuich toen hij er in kwam in de Kuip nooit meer vergetenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:34 schreef manny het volgende:
Bassey kan, als je hem wat basisdingetjes leert, een prima speler zijn voor als je met veel ruimte in de rug speelt. En ja, we gaan counterploegen tegenkomen.
Helaas zijn die basisdingetjes het aannemen van een bal en hem verder spelen naar iemand met hetzelfde shirt die ook nog binnen de lijnen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |