Ze is haar vriendengroepje aan het verliezen, eigenlijk is ze ze al kwijtquote:Op zondag 16 juli 2023 19:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze wilt vooral aandacht, 24/7 in de schijnwerpers staan. Die gaat echt niet vrijwillig naar huis.
Dat is Sasha, zo te horen, niet van planquote:Op zondag 16 juli 2023 19:14 schreef schizolientje het volgende:
Niet op haar stemmen zou ik denken, ze haat toch wel
Er langs gelopen, telt dat ookquote:Op zondag 16 juli 2023 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze allemaal al "gesprongen" hebben.. weet Febo nu precies hoe hoog die lat moet liggen om iemand weg te krijgen![]()
Moira ook al over die lat geweest? of er onderdoor gekropen?
Sas ziet de dingen wel goed.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is Sasha, zo te horen, niet van plan
En toch vind ik haar beredeneringen vaak wel goedquote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef mangalie het volgende:
[..]Sasha speelt het niet slim...Maakt aldoor verkeerde keuzes..
In het weekend kan ze geen 24 uur aanvragen, dat kan morgen dus pas en dan zou ze dinsdag pas naar huis kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:30 schreef realkijkers het volgende:
Zoe: ik heb besloten overmorgen naar huis te gaan.
waarom niet nu?
ik geloof er niets van.
het is zieltjes winnen
24 uur aanvragen he , kan niet in weekendquote:Op zondag 16 juli 2023 19:30 schreef realkijkers het volgende:
waarom niet nu?
ik geloof er niets van.
het is zieltjes winnen
Je mag in het weekend geen 24 uur aan vragen dan kan ze morgen pas doen en dan heeft ze nog 24 uur bedenktijdquote:Op zondag 16 juli 2023 19:30 schreef realkijkers het volgende:
waarom niet nu?
ik geloof er niets van.
het is zieltjes winnen
en word ze overhaald door k5 .................. en blijft zoequote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag in het weekend geen 24 uur aan vragen dan kan ze morgen pas doen en dan heeft ze nog 24 uur bedenktijd
sas slachtoffer van zoe..................... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef realkijkers het volgende:
Zoe wil dinsdag naar huis.
Dat vertelt ze tegen haar nieuwe slachtoffer, saskia.
Maar morgen voelt zoe zich weer anders, maar heeft ze wel info van saskia..
Echt idioot vind ik het. Zo'n hekel aan dat gejank. Koffer in de poort en doei.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Vind het op dit moment wel jammer dat ze het gaat aanvragen
Na de eliminatie ronde mag ze gaan. Ben zo benieuwd hoe dat gaat nu jankerd en jankerd (BB en Zoe) ruzie hebbenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Echt idioot vind ik het. Zo'n hekel aan dat gejank. Koffer in de poort en doei.
Ze voelt wellicht aan dat ze niet kan winnen....quote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
1.5 maand voor het einde je kans op ruim 8 ton weggeven. Geen woorden voor.
Ik ook, ze is zo lekker onder de huid van Beb gekropen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Vind het op dit moment wel jammer dat ze het gaat aanvragen
En dat viel juist wel mee vanmiddag. Ze kwam best nog wel netjes over die stok heen na een paar keer oefenen en ze leek er nog veel lol in te hebben ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Zoë heeft vandaag gewoon voor de 100ste keer gezien dat ze niks kan en dat doet haar pijn en daarom dit gejank en excuus.
Blablabla en dan win ik en dan koop ik een huis maar dan ben ik niet de zoe die ik ben
Vind het gewoon slap.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze voelt wellicht aan dat ze niet kan winnen....
Dat zegt ze. eerst zien.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
1.5 maand voor het einde je kans op ruim 8 ton weggeven. Geen woorden voor.
tsja, zoe zit nu haar eeuwige zeikverhaal af te geven aan het nieuwe slachtoffer.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas slachtoffer van zoe..................... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:
En daar is natuurlijk geen greintje eigenbelang bij voor Sashaquote:Op zondag 16 juli 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. SaikSas is In The Pocket... áls ZooWie blijft.. gaat SeikKut haar overal mee helpen
Oh jeeh, dat zal Sasha niet meevallen. Dan gaat Zoë daar aan hangen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. SaikSas is In The Pocket... áls ZooWie blijft.. gaat SeikKut haar overal mee helpen
Het is een manier om aan een meerderheid van stemmen te komenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar is natuurlijk geen greintje eigenbelang bij voor Sasha
Zeker, De Babbel-Groep heeft haar goed verstotenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Oh jeeh, dat zal Sasha niet meevallen. Dan gaat Zoë daar aan hangen.
En "zwakke spelers" er in te houden...quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een manier om aan een meerderheid van stemmen te komen
Daarom, Sasha doet dit heus niet omdat ze zo begaan is met Zoe.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een manier om aan een meerderheid van stemmen te komen
ook dat.,quote:Op zondag 16 juli 2023 19:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
En "zwakke spelers" er in te houden...
SaikSas snapt de ballen van wat ze aanricht.. als ze met Bern gaat overleggen word het wel leukerquote:Op zondag 16 juli 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar is natuurlijk geen greintje eigenbelang bij voor Sasha
Ik denk dat Sas heel goed weet waar ze mee bezig is, die heeft niet voor niets al die maanden heel veel geobserveerd.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SaikSas snapt de ballen van wat ze aanricht.. als ze met Bern gaat overleggen word het wel leuker
quote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SaikSas snapt de ballen van wat ze aanricht.. als ze met Bern gaat overleggen word het wel leuker
Als SeikSasje denk aan Ik was jou rug, was jij de mijne, heeft ze het zéker niet begrepen "al die maanden"quote:Op zondag 16 juli 2023 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Sas heel goed weet waar ze mee bezig is, die heeft niet voor niets al die maanden heel veel geobserveerd.
Ik ook niet, maar ze is wel al ver gekomen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik geef SeikSas helemaal geen stuiver voor de eindoverwinning.
Daarom niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ik zie niet waarom Sasha niet zou kunnen winnen.
Vreemder hoe een Obesitas Vrouw met kunstknieën en een kutkarakter 27 prima deelnemers liet voorgaanquote:Op zondag 16 juli 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze is wel al ver gekomen.
Ik verwacht dat de finale een mix van opdrachten wordt, met daarbij ook lichamelijke opdrachten en dan zijn er mensen die daar sterker in zijn dan Sasha.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ik schat Sasha net zo hoog in als Isaac bijvoorbeeld. Het is geen fitnesswedstrijd.
Bij de bewoners heeft Moraima blijkbaar ook een grote gunfactor.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vreemder hoe een Obesitas Vrouw met kunstknieën en een kutkarakter 27 prima deelnemers liet voorgaan
Ik durf eigenlijk met zekerheid te zeggen dat er geen opdracht gaat zijn wie het meest gewicht kan tillen. Sasha haar figuur geeft ook weer voordelen tov het zware lijf van Isaac. Sasha is ook slimmer als Isaac denk ik. Zie geen absolute voordelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de finale een mix van opdrachten wordt, met daarbij ook lichamelijke opdrachten en dan zijn er mensen die daar sterker in zijn dan Sasha.
Maar misschien ziet de finale er heel anders uit.
maar ook die lichamelijke opdrachten zou ze kunnen halen. Niet alle lichamelijke opdrachten hebben echt met kracht te maken, kan ook balans zijn, of puzzelen met grote stukken, of ballen in een korf gooien, boogschieten enz. En Sas is echt wel zich aan het voorbereiden, niet opvallend, maar wel bezig met bijv tafeltennis, toch wat sporten en nog meer.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de finale een mix van opdrachten wordt, met daarbij ook lichamelijke opdrachten en dan zijn er mensen die daar sterker in zijn dan Sasha.
Ze kunnen net zo makkelijk met 12 mensen een weekje " De Alles Kunner" spelen.. lullige eindes is John de Mol niet vreemdquote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok er ook maar naar hoor, nog een week of 6 dan weten we meer.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk met zekerheid te zeggen dat er geen opdracht gaat zijn wie het meest gewicht kan tillen. Sasha haar figuur geeft ook weer voordelen tov het zware lijf van Isaac. Sasha is ook slimmer als Isaac denk ik. Zie geen absolute voordelen.
Is ook zo. Zelfs Moraima kan nog winnenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok er ook maar naar hoor, nog een week of 6 dan weten we meer.
Of zo'n finale ala Miljon dollar eiland....quote:Op zondag 16 juli 2023 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo makkelijk met 12 mensen een weekje " De Alles Kunner" spelen.. lullige eindes is John de Mol niet vreemd
Het zal me een zorg zijn wie wint, ik heb er wel een paar die ik het juist niet gun en daar is Moraima er één van.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook zo. Zelfs Moraima kan nog winnen
Van mij mag ze. Vind haar best leukquote:Op zondag 16 juli 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ik zie niet waarom Sasha niet zou kunnen winnen.
5 willen op haar stemmen bij een volgende eliminatiequote:Op zondag 16 juli 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de bewoners heeft Moraima blijkbaar ook een grote gunfactor.
Zeker, als de Finale Opdracht 10 ballonnen in een uur knappen gaat worden en er geen tegenstanders zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook zo. Zelfs Moraima kan nog winnen
Dat hadden ze natuurlijk al veel eerder moeten doenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 willen op haar stemmen bij een volgende eliminatie
Nah, die kijk ik niet, geen live streamsquote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of zo'n finale ala Miljon dollar eiland....
eens.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn wie wint, ik heb er wel een paar die ik het juist niet gun en daar is Moraima er één van.
Ik wil haar zien springenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 willen op haar stemmen bij een volgende eliminatie
Zeker weten, ze hopen dat het hoogspringen een eliminatie opdracht is. `en ja dan is Moraima weg want die wil niet springenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hadden ze natuurlijk al veel eerder moeten doen
DOet ze niet, ze wil niet voor gek staan zei ze vanmiddagquote:
Dan wil ik dat zienquote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOet ze niet, ze wil niet voor gek staan zei ze vanmiddag
quote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
De Analytische Geest van De Grote Erik heeft Gesproken
Hoogspringen
Het kan voor een verdien opdracht zijn
Het kan voor een eliminatie opdracht zijn
Briljant
En energy drink geloof ik. Hij heeft weer een stem erbij voor zijn team.quote:
Ik schat in dat er er één Deelnemer vrijgesteld is van de Hoogspring-Verdien-Opdracht..quote:Op zondag 16 juli 2023 20:11 schreef freaky40 het volgende:
Denk gewoon verdienen dus. Febo zal het toch niet zo voorspelbaar gaan maken voor ze.
Ik gun het Ice nog meer dan Marcia en dat zegt veel hoe ik over Marcia denk.quote:
Krijgt Zoë dat allemaal op, voor dat ze dinsdag weg gaat?😉quote:Op zondag 16 juli 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
En energy drink geloof ik. Hij heeft weer een stem erbij voor zijn team.
Ik ook wel maar denk niet dat ze een poging gaat wagenquote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Met zoveel kilo tieten en reet kom je nooit echt omhoog..
Je beperkingen onder ogen zien en toch de lat hoger leggen dan je fysieke realiteit valt soms niet meequote:
Start vanaf? Op de grond, zodat Moira er overheen kan stappen?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:29 schreef freaky40 het volgende:
Lat gaat straks steeds een stukje hoger. Des te hoger de lat komt, des te hoger het te winnen geld bedrag.
Die doet voor het joks mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Start vanaf? Op de grond, zodat Moira er overheen kan stappen?
Het maakt voor mij niets uit. Het blijft een kut koter en moet zo snel mogelijk opjorissen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef Verida het volgende:
Ik vind Zoe een kreng, een jankerd enz
maar zoals ze nu meedoet, vind ik haar leuk
Wie weet nu ze bij niemand echt meer kan schuilen dat we een andere Zoe te zien krijgen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef Verida het volgende:
Ik vind Zoe een kreng, een jankerd enz
maar zoals ze nu meedoet, vind ik haar leuk
Toen ze aan deze spelshow begon had ze die knieen al en het is niet zo heel moeilijk te bedenken dat er fysieke spellen gaan komen. Doe mee of blijf thuis.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:37 schreef Judiwi het volgende:
Moraima heeft volgens mij 2 kunst knieen, kun je toch niet van haar verwachten dat ze erover gaat springen.
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Toen ze aan deze spelshow begon had ze die knieen al en het is niet zo heel moeilijk te bedenken dat er fysieke spellen gaan komen. Doe mee of blijf thuis.
Vind ik ook hoor, dat is het risico van meedoen met zo'n spelprogramma.quote:
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebbenquote:
Ze maakt TV, en doet dat met verve. Dat is het enige wat telt. Je moet wat spraakmakende types hebben anders wordt het met nog maar zo weinig deelnemers wel erg saai. Daarom is een Erik er b.v. ook nog. En gelukkig maar.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebben
Ben wel heel benieuwd nu naar de eliminatie, als die morgen al komtquote:Op zondag 16 juli 2023 19:41 schreef woxxel het volgende:
Ze laten haar niet zo vrijwillig gaan.
Dit gaat via een eliminatie dan kan ze morgen al gaan
Je zegt dus wat we al jaren weten..... Regie bepaalt precies van begin tot eind welke Irrators mogen blijven tot de laatste week en welke Brave Sukkel ( wendie) mag gaan winnenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze maakt TV, en doet dat met verve. Dat is het enige wat telt. Je moet wat spraakmakende types hebben anders wordt het met nog maar zo weinig deelnemers wel erg saai. Daarom is een Erik er b.v. ook nog. En gelukkig maar.
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruikenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Babette: de reden waarom ik op Zoe ga stemmen is, omdat ze naar huis wil. Je snitcht mij, dus ik kan op je kop drukken.
Babette is heel goed in zich verantwoorden met haar eigen verzonnen ideeën. Ratel de ratel.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruiken
En toch denk ik dat Zoe eigenlijk helemaal niet naar huis wil. Waarom zou ze anders oefenen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Babette: de reden waarom ik op Zoe ga stemmen is, omdat ze naar huis wil. Je snitcht mij, dus ik kan op je kop drukken.
Mooi, laat Babette maar onzeker zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef Harry het volgende:
Babette: Bern kijkt me niet aan, Sasha praat niet met mij. Mirthe doet oppervlakkig. Ik denk dat ze weten dat ze op mij gaan drukken.
Jeffrey wilde ook naar huis maar daar stemde babbel niet op.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
En het merendeel trapt er in. Maar ze valt al wel meer en meer door de mand. Maar nog niet niet genoegquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Babette is heel goed in zich verantwoorden met haar eigen verzonnen ideeën. Ratel de ratel.
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerdquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook naar huis maar daar stemde babbel niet op.
is echt geen merendeel meer heb ik het gevoelquote:Op zondag 16 juli 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het merendeel trapt er in. Maar ze valt al wel meer en meer door de mand. Maar nog niet niet genoeg
De grootste helft geloof ik niet Maar we gaan het zienquote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
is echt geen merendeel meer heb ik het gevoel
ook in de loods hebben steeds meer mensen haar door
En die 2 zinnen spreken elkaar flink tegen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerd
Ze is kampioen in alles rechtlullen wat krom isquote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerd
Ze lult zichzelf meer en meer klemquote:Op zondag 16 juli 2023 21:00 schreef pingu66 het volgende:
9
[..]
Ze is kampioen in alles rechtlullen wat krom is
Daarom ligt hij ook 90% van zijn tijd daar horizontaal met Rupertquote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef Harry het volgende:
Imadiddin: je kan nooit bezig zijn met de show en het spel tegelijk.
Wendie is al 11 maanden OffLimit , daar "gaat" niemand op , nog lang nietquote:Op zondag 16 juli 2023 21:03 schreef Harry het volgende:
Babette suggereert nu op Jasper of Bern te gaan..........
Marciano vraagt zich dan af op wie Wendy zou gaan.
omdat ze niet zonder immi op het kantoor mogen zitten. En dat is de enige plek waar ze niet afgeluisterd wordenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Babbel en Marci alles met Brabbelkut Manager ImieDiedie zitten te bespreken is mij een raadsel
ima behoort tot hun clubjequote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Babbel en Marci alles met Brabbelkut Manager ImieDiedie zitten te bespreken is mij een raadsel
Maar ze is zo gezellig snap dat danquote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebben
Ze is al haar vriendinnen daar kwijt, nu helemaal afhankelijk van Marciano, en de domme psychologe van de koude grond heeft niets door hoe ze door hem bespeeld is.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:06 schreef Harry het volgende:
Marciano: we kunnen ook Wendy erop zetten hè?
Babette: alle spellen met denken onder druk kan ze niet.
Babette: ik speel liever tegen Wendy dan tegen Mirthe.
Waarom is Babs een loeder Omdat kleef Zoe het hele spel heeft verraden en niet zonder Babs kon. En nu dus beste vriendjes is met alle mensen die ze haat en op hun graf zou gaan dansen. Kom op zeg Babs is een spraakwaterval en een roddeltante maar wie niet daar in de Loods. Ze zitten allemaal de hele dag of met 2 of met meerdere over iedereen te praten. Het enige is dat Babs steeds /vaak in beeld is en dit word gezien en gehoord.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruiken
haha maar de plakstrip van ima rupi dus heeft hoort bij team icequote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat ImieDieDie maar één clubje had, RupieVriendje
Ik vind dat zo'n onzin. Als je iets niet doet dan kan het ook niet op beeld staan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef maryo55 het volgende:
Je hoort vaak van oud deelnemers van andere programma s hoe ze neer gezet zijn. Vele zijn hier niet blij mee.maar kunnen hier niets aan doen.
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef maryo55 het volgende:
Je hoort vaak van oud deelnemers van andere programma s hoe ze neer gezet zijn. Vele zijn hier niet blij mee.maar kunnen hier niets aan doen.
Ze wil met iedereen wel in de finale staan..quote:Op zondag 16 juli 2023 21:14 schreef cinsan het volgende:
hoorde onlangs bep lulmadam nog zeggen ik stem niet op sasha ik wil met haar in de finale staan , misselijk kutwijf
Met daarbij de kanttekening, dat de regie kan manipuleren. Die kunnen je iets laten doen / zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderen
Ze worden heus wel bespeeld door achter.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderen
Hooguit iets in een andere volgorde zetten. Maar als je bv nooit met Martin geslapen hebt dan kunnen ze daar ook geen beelden van hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Met daarbij de kanttekening, dat de regie kan manipuleren.
die schijt 7 kleuren strontquote:Op zondag 16 juli 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
Babette blijft maar lullen over Zoe, volgens mij schijt ze in haar broek
Volgens mij welquote:
Dat is denk ik ook een beetje Babette haar verhaal. Dan weer dit en dan weer dat. Zo gaat ze ook met mensen om dus ik denk dat ze heel veel vrienden heeft maar weinig echte vrienden.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst die Babette Sijbens eens gegoogeld, , veel pogingen bekend te worden, in Hunted, kookklunzen facebook, tiktok en op linked in allemaal banen maar vooral eigenaresse van dit en van dat en kapster geweest, op afbeeldingen met de ducklips, af en toe.
Ok en nu? Google de rest ook evenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst die Babette Sijben eens gegoogeld, , veel pogingen bekend te worden, in Hunted, kookklunzen facebook, tiktok en op linked in allemaal banen maar vooral eigenaresse van dit en van dat en kapster geweest, op afbeeldingen met de ducklips, af en toe.
Ik kan niet wachten op mes van Isaac en Marciano in de rug van Bepquote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is al haar vriendinnen daar kwijt, nu helemaal afhankelijk van Marciano, en de domme psychologe van de koude grond heeft niets door hoe ze door hem bespeeld is.
Leuk 'n eliminatie vlak voor het slapen gaan, doe maar rond 23:45quote:Op zondag 16 juli 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd nu naar de eliminatie, als die morgen al komt
Oh ook niet eens bedoeld als argument of discussie. Als aanvulling. Ben het juist helemaal met je eens.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat maakt iemand niet de aandoening. Dan is het nog steeds een persoon met borderline en geen borderliner. Maar goed, dat is verder geen discussie voor hier.
Hij komt er al uitquote:Op zondag 16 juli 2023 22:22 schreef Adat231 het volgende:
wat moeten we met die rupie in het bad stream al zo lang?
Als je sport mag dat ... en ICE sport de hele dagquote:Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef engine het volgende:
Waarom Isaac hele dagen met muziek in mag lopen is mij ook een raadsel.
dat zal dan wel de bedoeling zijn dat we dat zien. nou point made graag wat anders wmbquote:Op zondag 16 juli 2023 22:22 schreef engine het volgende:
Valt mij op dat Rupie en Ima al de hele avond elkaar niet gezien hebben.
En soundlock?
Inderdaad, ook letterlijk zo gehoord. Enkele dagen geleden ook nog. Babbel zat net boven bij Immadi en marciano, een bal op te gooien: "wij, de groep" waarop marciano nog vroeg: welke groep bedoel je?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef juul. het volgende:
Isaac en Marciano hebben al gezegd tegen elkaar dat ze nooit op de kop van Moirama, Rupie, Imi en elkaar zullen drukken, Beppie zat daar niet bij
Ze zoekt smoesjes om er onderuit te komenquote:Op zondag 16 juli 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Babette twijfelt of ze er over de rug overheen kan springen vanwege haar stuitje. Voorover kan ook niet want de pols weetjewel.
Ze gaat zo oefenen geloof ik maar wacht tot iedereen naar bed is.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zoekt smoesjes om er onderuit te komen
Wendy komt ook weer ter sprakequote:Op zondag 16 juli 2023 22:41 schreef schizolientje het volgende:
ze zit nu met voorbedachte rade met Erik te praten want ze wil weten wat hij gaat doen. Had ze het al met Marciano over.
Jawel hoor, Erik mag Wendy nietquote:Op zondag 16 juli 2023 22:42 schreef realkijkers het volgende:
Erik tegen Babbel: "Wendy is een afhankelijk mens, jij niet"
No way dat Erik dat echt denkt.
De vorige pogingen van Babbel, info loskrijgen bij Erik, faalden ook.
Mirthe denk ik. Pocahandtasquote:
hij vergeet jasper en myrte erbij te zeggenquote:Op zondag 16 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
Jij, Bern en ik zegt Isaac over wie het hoogste zouden kunnen springen.
Babette gaat zo nog oefenen maar wil niet dat anderen het zien.
Volgens mij valt het wel mee hoe hoog Marciano kan springen (wat ik vanmiddag gezien heb). Denk ongeveer hetzelfde als Jasper en Mirthe. Isaac kwam daar nog wel een stukje boven. Bern heb ik ook niet echt gezien dus weet ik niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij vergeet jasper en myrte erbij te zeggen
Oh natuurlijk, was de enige nog zonder bijnaamquote:Op zondag 16 juli 2023 22:54 schreef Limbus het volgende:
[..]
Handtas is Zoë die altijd als derde aanhangsel bij iemand moet zijn als een handtas
zpe = ook eddyquote:Op zondag 16 juli 2023 22:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, was de enige nog zonder bijnaam
Die is woestboos dat Imi geen tijd voor hem heeft… bezitterig mannetje, hoorquote:Op zondag 16 juli 2023 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rupert kijkt opgefokt uit zijn ogen, iets aan de hand daar in de loods?
Woestboos?quote:Op zondag 16 juli 2023 22:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Die is woestboos dat Imi geen tijd voor hem heeft… bezitterig mannetje, hoor
Haha ja, ook de 1e keer dat ik dat woord gebruik… zie dat tegenwoordig ineens vaak voorbij komenquote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 23:01 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Haha ja, ook de 1e keer dat ik dat woord gebruik… zie dat tegenwoordig ineens vaak voorbij komen
Ze willen volgens mij nooit dingen uitpraten als ze gehoord worden, dus net onder de douche heeft Rupi Imi ter verantwoording geroepen. Ik kon het niet verstaan, maar ik zag Rupi boos kijken en heftig gebaren en Imi droevig kijken.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ohja prima hoormaar ging mij meer over dat ik Rupert eigenlijk niet boos gezien heb vanavond. Ik dacht dat ook even dat ze misschien een botsing hadden maar lijkt weinig aan de hand.
Ja zou kunnen hoor. Ik kon/wou ze ook niet verstaan onder de douche.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij nooit dingen uitpraten als ze gehoord worden, dus net onder de douche heeft Rupi Imi ter verantwoording geroepen. Ik kon het niet verstaan, maar ik zag Rupi boos kijken en heftig gebaren en Imi droevig kijken.
Daarvoor zat Imi lange tijd met Marciano en Babette in het kantoor en toen kwam Rupi al aan de deur om aandacht vragen. Daar moesten Marciano en Babette om lachen en ze gingen gewoon door met het gesprek.
Op eigen tempo zegt Marciano, maar hij accepteert niet als ze zegt dat het eigenlijk niet gaat.quote:
En Marciano zet ze op een voetstuk. Die is helemaal van het padjequote:Op zondag 16 juli 2023 23:30 schreef engine het volgende:
Erik is een persoon waar ik heel erg intellectuele voeding kan ophalen.
Volgens mij Zoequote:Op zondag 16 juli 2023 23:42 schreef realkijkers het volgende:
Ok, afgaande op wat isaac nu zegt tegen marciano en babbel, is Sas: "handtas"?
Bang dat ze na 1 sprong gaat kwispelenquote:Op zondag 16 juli 2023 23:12 schreef engine het volgende:
Babette neemt even pauze. Toch teveel last van het stuitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |