Volgens mij welquote:
Dat is denk ik ook een beetje Babette haar verhaal. Dan weer dit en dan weer dat. Zo gaat ze ook met mensen om dus ik denk dat ze heel veel vrienden heeft maar weinig echte vrienden.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst die Babette Sijbens eens gegoogeld, , veel pogingen bekend te worden, in Hunted, kookklunzen facebook, tiktok en op linked in allemaal banen maar vooral eigenaresse van dit en van dat en kapster geweest, op afbeeldingen met de ducklips, af en toe.
Ok en nu? Google de rest ook evenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:25 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst die Babette Sijben eens gegoogeld, , veel pogingen bekend te worden, in Hunted, kookklunzen facebook, tiktok en op linked in allemaal banen maar vooral eigenaresse van dit en van dat en kapster geweest, op afbeeldingen met de ducklips, af en toe.
Ik kan niet wachten op mes van Isaac en Marciano in de rug van Bepquote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is al haar vriendinnen daar kwijt, nu helemaal afhankelijk van Marciano, en de domme psychologe van de koude grond heeft niets door hoe ze door hem bespeeld is.
Leuk 'n eliminatie vlak voor het slapen gaan, doe maar rond 23:45quote:Op zondag 16 juli 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd nu naar de eliminatie, als die morgen al komt
Oh ook niet eens bedoeld als argument of discussie. Als aanvulling. Ben het juist helemaal met je eens.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat maakt iemand niet de aandoening. Dan is het nog steeds een persoon met borderline en geen borderliner. Maar goed, dat is verder geen discussie voor hier.
Hij komt er al uitquote:Op zondag 16 juli 2023 22:22 schreef Adat231 het volgende:
wat moeten we met die rupie in het bad stream al zo lang?
Als je sport mag dat ... en ICE sport de hele dagquote:Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef engine het volgende:
Waarom Isaac hele dagen met muziek in mag lopen is mij ook een raadsel.
dat zal dan wel de bedoeling zijn dat we dat zien. nou point made graag wat anders wmbquote:Op zondag 16 juli 2023 22:22 schreef engine het volgende:
Valt mij op dat Rupie en Ima al de hele avond elkaar niet gezien hebben.
En soundlock?
Inderdaad, ook letterlijk zo gehoord. Enkele dagen geleden ook nog. Babbel zat net boven bij Immadi en marciano, een bal op te gooien: "wij, de groep" waarop marciano nog vroeg: welke groep bedoel je?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef juul. het volgende:
Isaac en Marciano hebben al gezegd tegen elkaar dat ze nooit op de kop van Moirama, Rupie, Imi en elkaar zullen drukken, Beppie zat daar niet bij
Ze zoekt smoesjes om er onderuit te komenquote:Op zondag 16 juli 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Babette twijfelt of ze er over de rug overheen kan springen vanwege haar stuitje. Voorover kan ook niet want de pols weetjewel.
Ze gaat zo oefenen geloof ik maar wacht tot iedereen naar bed is.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zoekt smoesjes om er onderuit te komen
Wendy komt ook weer ter sprakequote:Op zondag 16 juli 2023 22:41 schreef schizolientje het volgende:
ze zit nu met voorbedachte rade met Erik te praten want ze wil weten wat hij gaat doen. Had ze het al met Marciano over.
Jawel hoor, Erik mag Wendy nietquote:Op zondag 16 juli 2023 22:42 schreef realkijkers het volgende:
Erik tegen Babbel: "Wendy is een afhankelijk mens, jij niet"
No way dat Erik dat echt denkt.
De vorige pogingen van Babbel, info loskrijgen bij Erik, faalden ook.
Mirthe denk ik. Pocahandtasquote:
hij vergeet jasper en myrte erbij te zeggenquote:Op zondag 16 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
Jij, Bern en ik zegt Isaac over wie het hoogste zouden kunnen springen.
Babette gaat zo nog oefenen maar wil niet dat anderen het zien.
Volgens mij valt het wel mee hoe hoog Marciano kan springen (wat ik vanmiddag gezien heb). Denk ongeveer hetzelfde als Jasper en Mirthe. Isaac kwam daar nog wel een stukje boven. Bern heb ik ook niet echt gezien dus weet ik niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij vergeet jasper en myrte erbij te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |