Wendie is al 11 maanden OffLimit , daar "gaat" niemand op , nog lang nietquote:Op zondag 16 juli 2023 21:03 schreef Harry het volgende:
Babette suggereert nu op Jasper of Bern te gaan..........
Marciano vraagt zich dan af op wie Wendy zou gaan.
omdat ze niet zonder immi op het kantoor mogen zitten. En dat is de enige plek waar ze niet afgeluisterd wordenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Babbel en Marci alles met Brabbelkut Manager ImieDiedie zitten te bespreken is mij een raadsel
ima behoort tot hun clubjequote:Op zondag 16 juli 2023 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom Babbel en Marci alles met Brabbelkut Manager ImieDiedie zitten te bespreken is mij een raadsel
Maar ze is zo gezellig snap dat danquote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebben
Ze is al haar vriendinnen daar kwijt, nu helemaal afhankelijk van Marciano, en de domme psychologe van de koude grond heeft niets door hoe ze door hem bespeeld is.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:06 schreef Harry het volgende:
Marciano: we kunnen ook Wendy erop zetten hè?
Babette: alle spellen met denken onder druk kan ze niet.
Babette: ik speel liever tegen Wendy dan tegen Mirthe.
Waarom is Babs een loeder Omdat kleef Zoe het hele spel heeft verraden en niet zonder Babs kon. En nu dus beste vriendjes is met alle mensen die ze haat en op hun graf zou gaan dansen. Kom op zeg Babs is een spraakwaterval en een roddeltante maar wie niet daar in de Loods. Ze zitten allemaal de hele dag of met 2 of met meerdere over iedereen te praten. Het enige is dat Babs steeds /vaak in beeld is en dit word gezien en gehoord.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruiken
haha maar de plakstrip van ima rupi dus heeft hoort bij team icequote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat ImieDieDie maar één clubje had, RupieVriendje
Ik vind dat zo'n onzin. Als je iets niet doet dan kan het ook niet op beeld staan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef maryo55 het volgende:
Je hoort vaak van oud deelnemers van andere programma s hoe ze neer gezet zijn. Vele zijn hier niet blij mee.maar kunnen hier niets aan doen.
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef maryo55 het volgende:
Je hoort vaak van oud deelnemers van andere programma s hoe ze neer gezet zijn. Vele zijn hier niet blij mee.maar kunnen hier niets aan doen.
Ze wil met iedereen wel in de finale staan..quote:Op zondag 16 juli 2023 21:14 schreef cinsan het volgende:
hoorde onlangs bep lulmadam nog zeggen ik stem niet op sasha ik wil met haar in de finale staan , misselijk kutwijf
Met daarbij de kanttekening, dat de regie kan manipuleren. Die kunnen je iets laten doen / zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderen
Ze worden heus wel bespeeld door achter.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch echt zelf, we zien de streams zelf dus daar kan een regie ook niets aan veranderen
Hooguit iets in een andere volgorde zetten. Maar als je bv nooit met Martin geslapen hebt dan kunnen ze daar ook geen beelden van hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Met daarbij de kanttekening, dat de regie kan manipuleren.
die schijt 7 kleuren strontquote:Op zondag 16 juli 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
Babette blijft maar lullen over Zoe, volgens mij schijt ze in haar broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |