Ze is haar vriendengroepje aan het verliezen, eigenlijk is ze ze al kwijtquote:Op zondag 16 juli 2023 19:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze wilt vooral aandacht, 24/7 in de schijnwerpers staan. Die gaat echt niet vrijwillig naar huis.
Dat is Sasha, zo te horen, niet van planquote:Op zondag 16 juli 2023 19:14 schreef schizolientje het volgende:
Niet op haar stemmen zou ik denken, ze haat toch wel
Er langs gelopen, telt dat ookquote:Op zondag 16 juli 2023 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze allemaal al "gesprongen" hebben.. weet Febo nu precies hoe hoog die lat moet liggen om iemand weg te krijgen![]()
Moira ook al over die lat geweest? of er onderdoor gekropen?
Sas ziet de dingen wel goed.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is Sasha, zo te horen, niet van plan
En toch vind ik haar beredeneringen vaak wel goedquote:Op zondag 16 juli 2023 19:28 schreef mangalie het volgende:
[..]Sasha speelt het niet slim...Maakt aldoor verkeerde keuzes..
In het weekend kan ze geen 24 uur aanvragen, dat kan morgen dus pas en dan zou ze dinsdag pas naar huis kunnen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:30 schreef realkijkers het volgende:
Zoe: ik heb besloten overmorgen naar huis te gaan.
waarom niet nu?
ik geloof er niets van.
het is zieltjes winnen
24 uur aanvragen he , kan niet in weekendquote:Op zondag 16 juli 2023 19:30 schreef realkijkers het volgende:
waarom niet nu?
ik geloof er niets van.
het is zieltjes winnen
Je mag in het weekend geen 24 uur aan vragen dan kan ze morgen pas doen en dan heeft ze nog 24 uur bedenktijdquote:Op zondag 16 juli 2023 19:30 schreef realkijkers het volgende:
waarom niet nu?
ik geloof er niets van.
het is zieltjes winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |