Dat staat er niet bijquote:
of eli mss straksquote:Op zondag 16 juli 2023 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Zou.dit oefenen zijn voor morgen voor de eliminatie?
Nee joh. Is nooit op zondag. En dan zouden ze wel in de slaapkamers moeten zitten en niet zelf opbouwen.quote:
Moet ze dan gaan landen op haar pijnlijke stuitje?quote:Op zondag 16 juli 2023 13:46 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan kan de smoes van Babette over haar pols in de prullenbak ☺️
Die was al opgehaald met het vuilnis.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:46 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan kan de smoes van Babette over haar pols in de prullenbak ☺️
Volgens mij kan je dit toch ook niet zomaar doen.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt me niet dat ze het in de loods moeten gaan doen..... zitten ze straks tegen het dak aan
kan veranderen hequote:Op zondag 16 juli 2023 13:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee joh. Is nooit op zondag. En dan zouden ze wel in de slaapkamers moeten zitten en niet zelf opbouwen.
karmaquote:Op zondag 16 juli 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ze dan gaan landen op haar pijnlijke stuitje?
omat er nog eten is en erik heeft vrijstelling volgt normaal eli achteraanquote:Op zondag 16 juli 2023 13:49 schreef xsaskiax het volgende:
Wat raar dat ze gelijk liepen te roepen dat dit voor de volgende eliminatie is..... niemand noemde 'verdienopdracht'..
Als ze loyaal aan Jeff was geweest dan had ze hem weggestemd. Dat ze er veel tijd in heeft gestoken en hem daarom liet blijven is eigenbelang.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dit toch ook niet zomaar doen.
Kijken hoe hoog Moraima komt![]()
Babette tegen Sasha over het naar huis stemmen van iemand die daar niet graag wil zijn
Sasha vraagt waarom ze dan niet op Jeff gestemd heeft
Loyaliteit, ze had veel tijd in hem gestopt
euhhhhhhhh dat heeft ze ook in zoë
Mat is natquote:Op zondag 16 juli 2023 13:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat heeft Wendy een natte plek in d'r kruis?
sas heeft bep doorquote:Op zondag 16 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette zit haar straatje weer schoon te praten, ik geloof niet dat Sasha er in trapt
Voordat Babs aan dit gesprek begon zei ze tegen Sasha om dit niet door te vertellen, hoe kan je dit nu in deze setting en met zo'n bedrag aan iemand vragen!quote:Op zondag 16 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette zit haar straatje weer schoon te praten, ik geloof niet dat Sasha er in trapt
Ja vast welquote:
En vooral omdat ze het Zoë verwijtquote:Op zondag 16 juli 2023 13:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voordat Babs aan dit gesprek begon zei ze tegen Sasha om dit niet door te vertellen, hoe kan je dit nu in deze setting en met zo'n bedrag aan iemand vragen!
Ik heb nog niks gehoord dat heel vertrouwelijk zou zijn…quote:Op zondag 16 juli 2023 13:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voordat Babs aan dit gesprek begon zei ze tegen Sasha om dit niet door te vertellen, hoe kan je dit nu in deze setting en met zo'n bedrag aan iemand vragen!
Ging niet over clienten, ging over iets van iemand in de loods, wie kon ik niet goed volgen.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord dat heel vertrouwelijk zou zijn…
Babette heeft het over cliënten waar ze meer afstand van heeft. Welke cliënten? Ze zit in het 1e jaar van haar opleiding?
Ik hoor de naam Jeffrey regelmatig vallen😁quote:Op zondag 16 juli 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ging niet over clienten, ging over iets van iemand in de loods, wie kon ik niet goed volgen.
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoordquote:Op zondag 16 juli 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ging niet over clienten, ging over iets van iemand in de loods, wie kon ik niet goed volgen.
O echt, dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat het over een eli ging.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoord
Applaus!quote:Op zondag 16 juli 2023 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima kijkt met zo'n blik, je kunt wel lullen kerel, maar ga het toch niet doen
Volgens mij zijn alle proeven tot nu toe een makkie voor Mirthe geweest.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:48 schreef engine het volgende:
Dit ziet er uit als iets dat Mirthe weer heel goed kan. Ze is al aan het oefenen
Wat zei hij dan over haar?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:15 schreef engine het volgende:
Terwijl die sma 1,50 ook kan
Isaac over Mirthe. Dan ben je gewoon een debiel als je zo praat.
Sma betekent toch gewoon meisje of iets van dien aard? Is straattaal hoor.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:15 schreef engine het volgende:
Terwijl die sma 1,50 ook kan
Isaac over Mirthe. Dan ben je gewoon een debiel als je zo praat.
Smaquote:
Weet ik niffoquote:Op zondag 16 juli 2023 14:19 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Sma betekent toch gewoon meisje of iets van dien aard? Is straattaal hoor.
Zou hij het ook met z'n handen in z'n zakken kunnenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:22 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat Erik weer van de andere kant springt. Alles op zijn eigen manier.
ze MOET maar meedoen bep , hoop dat ze eens kram in hare mond kreeg voor paar dagenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Dit leer je niet zo 1 2 3, heb je echt wel veel oefening en lenigheid voor nodig!
Sommige hebben die lenigheid, andere helemaal niet..
En Babs hoeft niet, heeft au aan haar stuitje en pols...
Als ze idd moeten, dan MOET mori ook...anders is het direct exit!!quote:Op zondag 16 juli 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze MOET maar meedoen bep , hoop dat ze eens kram in hare mond kreeg voor paar dagen
i hope soquote:Op zondag 16 juli 2023 14:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als ze idd moeten, dan MOET mori ook...anders is het direct exit!!![]()
quote:
top van sasquote:Op zondag 16 juli 2023 14:26 schreef engine het volgende:
Ook Sasha erover na wat oefenenhet proberen is al het halve werk
Babette met haar stuitje, als je daar op valt kun je blind worden, ik heb me kapot gelachen, wat een onzin. Toen ik t op tv zag dat ze viel en keihard HELP HELP ging roepen,quote:
Weer die kontquote:
Toch knap dat ze het probeert..quote:
Bewaar je nooit een kopie voor jezelf?quote:Op zondag 16 juli 2023 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wederom een account gecancelled, bedankt Talpa ....![]()
Ga er vandoor, filmpjes blijven nu maar 48 uur online staan, daarna worden ze verwijderd ....![]()
Welterusten
Ze is even in beeld geweest. Met rokje. Ging sport kleding aantrekken. Nu zie ik haar niet meerquote:Op zondag 16 juli 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
Is Zoë al gesignaleerd bij dit gebeuren? Of staat ze haar make-up weer bij te werken?
Ze ging sportkleding aantrekken dus.. maar dan duurt het nog wel ff voor ze terug is want die kan niet langs een spiegel lopen zonder een kwast te gebruiken.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze is even in beeld geweest. Met rokje. Ging sport kleding aantrekken. Nu zie ik haar niet meer
Jaja en toch werkt hij met haar samenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:45 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoorde Isaac mopperen over de show die Babette weer opvoerde met haar: ik kan niet rennen. Die is ook aan alle kanten klaar met haar.
Zag je die blik van Wendy ?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
Babette staat nu weer ineens bij Wendy te gebberen en te geinen dat ze vannacht gaan oefenen....en lachen....
Ach wat Isaac zegt neem ik ook altijd met een korreltje zout want dat raakt kant noch wal..quote:Op zondag 16 juli 2023 14:45 schreef Yver73 het volgende:
Ik hoorde Isaac mopperen over de show die Babette weer opvoerde met haar: ik kan niet rennen. Die is ook aan alle kanten klaar met haar.
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jaja en toch werkt hij met haar samen
Isaac
Is een meerekkert denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Ff een andere broek aantrekken Wen, spijkerbroek geeft nu niet echt mee..
doet ice meer uit eigenbelang , anders is hij pion kwijt uit zijn teamquote:Op zondag 16 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.
Hij kan haar niet missen om de meerderheid te houden van hun groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij kan niet het vriendinnetje van zijn mattie naar huis sturen, natuurlijk.
En zo doen ze dat allemaal.. ze hebben eigenlijk allemaal elkaar nodig om voor nu te overleven. Zeker tot de finalequote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
doet ice meer uit eigenbelang , anders is hij pion kwijt uit zijn team
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:22 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat Erik weer van de andere kant springt. Alles op zijn eigen manier.
Dat is zo oud fabeltje dat je daar blind van kan wordenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:31 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Babette met haar stuitje, als je daar op valt kun je blind worden, ik heb me kapot gelachen, wat een onzin. Toen ik t op tv zag dat ze viel en keihard HELP HELP ging roepen,echt wat een maf wijf is dat. Met haar opmerking dat ze bang is voor pijn , ze doet me steeds meer aan een puber denken.
Hij kan niet van haar op aan. Hoe dikwijls heeft ze al niet anders gestemd?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
Hoogspringen heeft niets met de benen te maken maar met de romp en of je links of rechts wilt kantelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?
dat zegde hij van de week ook tegen rupi en ima b&b moet eruit ze is onbetrouwbaarquote:Op zondag 16 juli 2023 14:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan niet van haar op aan. Hoe dikwijls heeft ze al niet anders gestemd?
Ze hanteert nu ook een loopje alsof ze geblesseerd is.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo oud fabeltje dat je daar blind van kan worden![]()
Ja erg is dat het, ik kan niet tegen pijn, ik kan niet tegen pijn
Dat snap ik. Vond ik gewoon grappig dat Erik de eerste is die het weer anders aanpakt.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heeft met voorkeurs been te maken. Hoort gewoon bij de sport om dat te mogen kiezen?
heeft ook te maken met welk been je het liefste afzet,quote:Op zondag 16 juli 2023 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoogspringen heeft niets met de benen te maken maar met de romp en of je links of rechts wilt kantelen.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:
Iets wat je koud kunt eten, want ze komt er net achter dat het fornuis helemaal niet aan staat 🤣quote:
Erg hygiënisch doet ze dat nietquote:
Moriamaquote:Op zondag 16 juli 2023 15:03 schreef engine het volgende:
De hele tijd zit ik op jou te wachten. Dat is toch niet leuk!
Ballonnen tellen!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
was is Jasper aan het doen bij het zwembad?
Je moet het maar net weten, dacht even die is van het padje afquote:
Stage gelopen misschien?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Klopt ze had het over haar cliënten buiten, daar stond ze ver van afquote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Vaak doen ze het in azijn leggen dan komt er veel vet af van het vleesquote:Op zondag 16 juli 2023 15:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vlees in de week leggen vind ik ook erg smerig.
Ook met kip?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak doen ze het in azijn leggen dan komt er veel vet af van het vlees
Wat ik vaak zie is dat men het daarna afspoelt droogdept en dan in de pan om te bakken.
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjesquote:Op zondag 16 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Zoë durft niet geloof ik. Ze staat er nu al een tijdje omgekleed en al. De stok is verzet voor haar en er gebeurd niks.
Ja ook hier zal ze wel weer niks van kunnen. Ze is maar gaan zitten zodat ze zeker weet dat ze er niks van kan.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjes
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjes
Net als Babette nuquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.
Ja, ook met kip, zelf doe ik het niet, Maar er zijn er die het wel doenquote:
Dat is het voordeel van zijn lange benenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, daar kan gemakkelijk nog 30 cm bij.
Jappie hopt er ook zo overheenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van zijn lange benen
Dat is nieuw voor mij. Voor dat ik vegetariër werd waste ik de kip onder de kraan en dan braden in de pan.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ook met kip, zelf doe ik het niet, Maar er zijn er die het wel doen
Kip met zout en azijn, en daarna afspoelen met water, dat is wat een aantal mensen doen die ik ken.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ook met kip, zelf doe ik het niet, Maar er zijn er die het wel doen
Dat is sowieso een warrige prater, net als Zoe.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat zit Babette nu dom te lullen Een wirwar aan woorden
Het is niet echt goed te volgen en dan dat zachter praten er tussen doorquote:Op zondag 16 juli 2023 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is sowieso een warrige prater, net als Zoe.
Is er iemand die dit kan analyseren...quote:Op zondag 16 juli 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft alles kapot gemaakt
Babette zag Zoë in de keuken staan, gefluister gefluister
Ik kan Babette niet echt volgen
Iets van ze heeft het wel weer voor elkaar, ik trek mij wel terug
Ze staat daar met haar ijzeren streken
Dan denk ik jesus Christ
Dan denk ik bij mijn zelf Mijn God
Ze wordt nu natuurlijk gedreven want ze wil beter zijn dan mij
Bla bla bla bla bla
Het kan zijn dat ze geluk heeft zegt Babette
Maar zegt Marciano ze heeft geen geluk
wat zijn dat 2 gevaarlijke mensen bep en tiano , altijd roddelen en stoken , en hun wassen hun handelen in onschuldquote:Op zondag 16 juli 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft alles kapot gemaakt
Babette zag Zoë in de keuken staan, gefluister gefluister
Ik kan Babette niet echt volgen
Iets van ze heeft het wel weer voor elkaar, ik trek mij wel terug
Ze staat daar met haar ijzeren streken
Dan denk ik jesus Christ
Dan denk ik bij mijn zelf Mijn God
Ze wordt nu natuurlijk gedreven want ze wil beter zijn dan mij
Bla bla bla bla bla
Het kan zijn dat ze geluk heeft zegt Babette
Maar zegt Marciano ze heeft geen geluk
Wacht, ik ben al op zoek naar een bijbel.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is er iemand die dit kan analyseren...
Zw was net wel aan het oefenenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook hier zal ze wel weer niks van kunnen. Ze is maar gaan zitten zodat ze zeker weet dat ze er niks van kan.
Als we het al niet wisten zakt ze nu alsnog door het ijs.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
"Kijk, als ik er ga staan gaat ze weg", zeg Babette
En ze gaat verder met lullen, maar ze praat over niemand hoor echt niet
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wacht, ik ben al op zoek naar een bijbel.
Niet gevaarlijk, wél hypocriet. Maar die komen nog wel aan hun trekken.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat zijn dat 2 gevaarlijke mensen bep en tiano , altijd roddelen en stoken , en hun wassen hun handelen in onschuld
Oh ja daat gaat zequote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het over cognitieve dissonantie bij Zoë
Met deze hoogte kan dat nog.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:53 schreef engine het volgende:
Zoë doet een hupje en zet dan met twee voeten af
Volgens mij heeft ze het vanmorgen in dat boek gelezenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]Moet ik naast een bijbel nu ook nog een woordenboek op gaan zoeken!
Lekker interressant doen en iedereen begrijpt natuurlijk war dat is. Zulke mensen willen graag xat iemand vraagt wat dat betekent zodat ze weer een uur kunnen orerenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het over cognitieve dissonantie bij Zoë
Hebben we nu een 2de Eunice erbij?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het vanmorgen in dat boek gelezen
En dan zie je gewoon een heel ander mens. Ze heeft zich aangekleed voor de situatie, concentreert zich, doet haar best en dan lukt het ook nog. En als ze dan wegloopt, dan loopt ze gewoon heel zelfverzekerd.quote:
Ze heeft dat al een paar keer genoemd vanmorgenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Lekker interressant doen en iedereen begrijpt natuurlijk war dat is. Zulke mensen willen graag xat iemand vraagt wat dat betekent zodat ze weer een uur kunnen oreren
Dat gebeurd er vermoedelijk bij haar ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil tikken wat Babette zegt maar mijn brein slaat het niet eens meer op
Ik had precies hetzelfde gevoel!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan zie je gewoon een heel ander mens. Ze heeft zich aangekleed voor de situatie, concentreert zich, doet haar best en dan lukt het ook nog. En als ze dan wegloopt, dan loopt ze gewoon heel zelfverzekerd.
Haast aandoenlijk om te zien.
Ze blijft het herhalen omdat er vermoedelijk nog niemand heeft gevraagd wat ze bedoeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft dat al een paar keer genoemd vanmorgen
Waarschijnlijk, dure woorden gebruikt ze om indruk te makenquote:
Ik heb zo vaak spijt van dingen, moet ik daarmee naar een dokter?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, dure woorden gebruikt ze om indruk te maken
Kort weg zegt ze dat Zoe soms een keuze maakt die botst met haar gedachte
'Maar dat heeft iedereen wel eens
Stel je koopt een paar schoen dan kom je thuis en denk je shit had ik niet moeten doen.
Dan heb je dus cognitieve dissonantie ( hoop dat ik het goed uitleg)
Je kan altijd een consult bij Babette aanvragenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak spijt van dingen, moet ik daarmee naar een dokter?
quote:Op zondag 16 juli 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd een consult bij Babette aanvragen
Ze heeft toch het boek over emoties gelezen de afgelopen dagen? Daar zullen wel een paar termen in hebben gestaan die ze nu te pas en te onpas ter sprake brengt.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Vannacht had Babette t ook over borderliner (zoe) die termen nag een psycholoog of vplk niet eens gebruiken. . Is medisch en aan een arts/psychiater in dit geval. En iedereen is lekker bezig met het springen en zo en Babette en Marciano weer in het web
Zoë kan NIETSquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.
Borderliner bestaat sowieso niet net zo min als grieper bestaat. Je bent niet je ziekte of aandoening maar je hebt het.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Vannacht had Babette t ook over borderliner (zoe) die termen nag een psycholoog of vplk niet eens gebruiken. . Is medisch en aan een arts/psychiater in dit geval. En iedereen is lekker bezig met het springen en zo en Babette en Marciano weer in het web
Ik hoorde het ook. Het werd niet duidelijk waar het over gingquote:Op zondag 16 juli 2023 16:23 schreef Limbus het volgende:
Waar had Jasper het over dat Immadidin een mail had gekregen en toen zei Sasha ja weet ik ………de rest verstond ik niet
quote:Op zondag 16 juli 2023 16:23 schreef Limbus het volgende:
Waar had Jasper het over dat Immadidin een mail had gekregen en toen zei Sasha ja weet ik ………de rest verstond ik niet
Is de laatste tijd veel onduidelijk van wat ze zeggenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Het werd niet duidelijk waar het over ging
Ja ze doet haar bestquote:
Daarom was ik ook zo verbaasd om het te zienquote:Op zondag 16 juli 2023 16:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Is toch bijzonder om te zien? Het lijkt wel een ander persoon hier
Smerig, ze weten dat ze deze opdracht, mocht dit de eli zijn, onmogelijk kan.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Moraima moet in het Nederlands praten zegt de stem
Bern heeft het met 5 man op Moraima gaan
waarom smerig?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Smerig, ze weten dat ze deze opdracht, mocht dit de eli zijn, onmogelijk kan.
Denk eens na.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom smerig?
Het kan een uitgelezen kans zijn om Morrie eruit te spelen.
Het is ook de bedoeling om iemand weg te krijgenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of juist wel heel leuk voor de kijkerquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Daar gaat de Febo niet mee akkoord anders weet je toch al van mijlen ver wie er vertrekt. Ook niet leuk voor de kijker.
Ik denk heel goed na . Ze komen zo dicht bij de finale dat je gewoon elke kans aan moet grijpen om een tegenstander naar huis te sturen.quote:
It's all in the gamequote:Op zondag 16 juli 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft het geluk gehad dat ze onder de vleugels van de bro,s zit maar die had nooit zo ver moeten komen qua inbreng.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling om iemand weg te krijgen
Dan hebben ze ergens gelijk dat ze Moriama nemen, want die voegt niet veel toe
Bij geen overlegtijd gaan ze op Moriama
Mochten ze wel overleggen kunnen ze altijd nog afwijken
Niet leuk voor de kijker? Alsof die kaartende mensen wel leuk zijn voor de kijkerquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Daar gaat de Febo niet mee akkoord anders weet je toch al van mijlen ver wie er vertrekt. Ook niet leuk voor de kijker.
het is ook geweldige tv als morrie deze opdracht niet haalt en vloekend en tierend de show moet verlaten.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Totaal niet logisch, TV maak technisch gezien.
Dat gaat niet gebeuren, dat weet jij (zelfs) ook...quote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook geweldige tv als morrie deze opdracht niet haalt en vloekend en tierend de show moet verlaten.
Bij borderline is het wel degelijk meer een gehele persoonlijkheids stoornis, dan apart van. Niet zoals Gille de la Tourette bijvoorbeeld, wat niet direct gekoppeld is aan bewust gedrag richting anderen. Borderline is wel de uitzondering waar de persoon geheel gedraagt volgens de stoornis. Er is geen moment los daarvan. Er is ook geen verschil te maken tussen de momenten van uiting van de stoornis en niet. Alleen meer en minder.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Borderliner bestaat sowieso niet net zo min als grieper bestaat. Je bent niet je ziekte of aandoening maar je hebt het.
Ja dacht ook dat ze daar op gingenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:57 schreef Setje72 het volgende:
Ik hoopte ZO op Babette...die griet hangt me me strot echt uit
Nu het einde nadert zullen ze daar wel minder problemen mee hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
dat denk ik ookquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Ze denken dat het zo maar morgen kan zijn dat ze weer moeten elimineren zeggen Sas en Bern
En ingelikt bij Rupert en Imadiddin daar zal ze ook geen stem van krijgenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die heeft het geluk gehad dat ze onder de vleugels van de bro,s zit maar die had nooit zo ver moeten komen qua inbreng.
Ik bepaal liever gewoon zelf wat ik denk of weet. Heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, dat weet jij (zelfs) ook...
Dat maakt iemand niet de aandoening. Dan is het nog steeds een persoon met borderline en geen borderliner. Maar goed, dat is verder geen discussie voor hier.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Bij borderline is het wel degelijk meer een gehele persoonlijkheids stoornis, dan apart van. Niet zoals Gille de la Tourette bijvoorbeeld, wat niet direct gekoppeld is aan bewust gedrag richting anderen. Borderline is wel de uitzondering waar de persoon geheel gedraagt volgens de stoornis. Er is geen moment los daarvan. Er is ook geen verschil te maken tussen de momenten van uiting van de stoornis en niet. Alleen meer en minder.
-knip- doe dit maar nietquote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bepaal liever gewoon zelf wat ik denk of weet. Heb ik jou niet voor nodig
Wat te denken van Zoe. Maar nee, Zoe mag niet want Febo top talentje voor de eindoverwinning. Dacht dat ze trouwens naar huis wilde? Mag natuurlijk niet van de opper oempa loempa....quote:Op zondag 16 juli 2023 17:04 schreef cinsan het volgende:
morrie eruit kost alleen maar geld en brengt niks binnen , met haar dominant en minachtend gedrag , ik kan dit niet , dit wil ik niet
Jammer hoor, dat het niet te volgen is.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:05 schreef spapaars het volgende:
Het gaat goed met een aantal springers, tenminste aan de reactie van Sasha te zien, op de streams niets te zien.
Eens met Mirthe.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe kan wel lachen met Babette,
Ze zit al drie dagen op kamer 4, alleen met hem
Dat is waar zegt Mirthe
OP Mori gaan is wel erg makkelijk
Mirthe vindt het niet leuk dan om te zien omdat die het niet eens probeert
Viel mij ook op, ze zonderen zich af. Denk dat het einde nabij is met deze slappe vertoning.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe kan wel lachen met Babette,
Ze zit al drie dagen op kamer 4, alleen met hem
Dat is waar zegt Mirthe
OP Mori gaan is wel erg makkelijk
Mirthe vindt het niet leuk dan om te zien omdat die het niet eens probeert
Die twee zijn de hele dag aan het babbelen, en aan het babbelen en aan het babbelen met zijn 2enquote:Op zondag 16 juli 2023 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ze zonderen zich af. Denk dat het einde nabij is met deze slappe vertoning.
roddelen , stemming bespreken en veel onzin lullen doen die2 de hele dagquote:Op zondag 16 juli 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee zijn de hele dag aan het babbelen, en aan het babbelen en aan het babbelen met zijn 2en
En vooral zichzelf goedpratenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
roddelen , stemming bespreken en veel onzin lullen doen die2 de hele dag
ik weet het nietquote:Op zondag 16 juli 2023 17:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice heeft het over mori wat mij betreft
Dacht dat hij het had over de onterechte nominatie van Janet.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Weer samenhangend gebrabbel van Isaak. Hij maakt halve zinnen vaak niet af \Niet mee gekregen op wie hij nog niet wilde stemmen?
100% Brô 100%quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Weer samenhangend gebrabbel van Isaak. Hij maakt halve zinnen vaak niet af \Niet mee gekregen op wie hij nog niet wilde stemmen?
Ik denk echt Mori, omdat hij ook aangaf dat er nu eentje bezig was met oefenen, en zover ik weet is dat Zoë.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik weet het niet
hij zegt nu net,
"zij verdient het niet om hier nu te zijn"
maar wie??
Idd wat mij betreft hoort Morrie daar zeker niet, veel dingen wil of kan ze niet aan mee doen.
Klopt, dat was na wat hij over ‘luie’ mensen zei.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat hij het had over de onterechte nominatie van Janet.
Zoe deed ook liever niet dan wel ergens aan mee en het moet niet zo zijn dat ze nu ineens aktiever wordt er niet meer naar haar gedrag daarvoor gekeken wordt.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk echt Mori, omdat hij ook aangaf dat er nu eentje bezig was met oefenen, en zover ik weet is dat Zoë.
Neemt niet weg dat ook Zoë de kantjes eraf heeft gelopen, maar Mori is nog net wat erger wat mij betreft.
En dan moet je zo eens kijken hoe hard ze gaat zitten Dat doe je echt niet als je een zeer stuitje hebt helemaal zo piepertje als `Babette nietquote:Op zondag 16 juli 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
alles wat Babbel in de keuken doet, bord ophouden zodat morrie op kan scheppen, kijk je uit voor je polsje lieve schat???
Voedertijdquote:Op zondag 16 juli 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Marciano zijn uit hun hok gekomen
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd.quote:
Zeker. Dat is al een eeuwenoud gebruik. Wordt veelal i.p.v. zout er op gegooid maar je kunt het ook beide doen.quote:
Niet op de slaapkamerquote:
Zal toch tijd worden voor een goed gesprek met een psycholoog.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë ligt op bed te snikken en Mirthe zit erbij.
Zoë ziet het weer helemaal niet meer zitten, 1 groot tranendal
Ze wilt vooral aandacht, 24/7 in de schijnwerpers staan. Die gaat echt niet vrijwillig naar huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |