Ik hoorde het ook. Het werd niet duidelijk waar het over gingquote:Op zondag 16 juli 2023 16:23 schreef Limbus het volgende:
Waar had Jasper het over dat Immadidin een mail had gekregen en toen zei Sasha ja weet ik ………de rest verstond ik niet
quote:Op zondag 16 juli 2023 16:23 schreef Limbus het volgende:
Waar had Jasper het over dat Immadidin een mail had gekregen en toen zei Sasha ja weet ik ………de rest verstond ik niet
Is de laatste tijd veel onduidelijk van wat ze zeggenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Het werd niet duidelijk waar het over ging
Ja ze doet haar bestquote:
Daarom was ik ook zo verbaasd om het te zienquote:Op zondag 16 juli 2023 16:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Is toch bijzonder om te zien? Het lijkt wel een ander persoon hier
Smerig, ze weten dat ze deze opdracht, mocht dit de eli zijn, onmogelijk kan.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Moraima moet in het Nederlands praten zegt de stem
Bern heeft het met 5 man op Moraima gaan
waarom smerig?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Smerig, ze weten dat ze deze opdracht, mocht dit de eli zijn, onmogelijk kan.
Denk eens na.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom smerig?
Het kan een uitgelezen kans zijn om Morrie eruit te spelen.
Het is ook de bedoeling om iemand weg te krijgenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of juist wel heel leuk voor de kijkerquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Daar gaat de Febo niet mee akkoord anders weet je toch al van mijlen ver wie er vertrekt. Ook niet leuk voor de kijker.
Ik denk heel goed na . Ze komen zo dicht bij de finale dat je gewoon elke kans aan moet grijpen om een tegenstander naar huis te sturen.quote:
It's all in the gamequote:Op zondag 16 juli 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft het geluk gehad dat ze onder de vleugels van de bro,s zit maar die had nooit zo ver moeten komen qua inbreng.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling om iemand weg te krijgen
Dan hebben ze ergens gelijk dat ze Moriama nemen, want die voegt niet veel toe
Bij geen overlegtijd gaan ze op Moriama
Mochten ze wel overleggen kunnen ze altijd nog afwijken
Niet leuk voor de kijker? Alsof die kaartende mensen wel leuk zijn voor de kijkerquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
Daar gaat de Febo niet mee akkoord anders weet je toch al van mijlen ver wie er vertrekt. Ook niet leuk voor de kijker.
het is ook geweldige tv als morrie deze opdracht niet haalt en vloekend en tierend de show moet verlaten.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Totaal niet logisch, TV maak technisch gezien.
Dat gaat niet gebeuren, dat weet jij (zelfs) ook...quote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook geweldige tv als morrie deze opdracht niet haalt en vloekend en tierend de show moet verlaten.
Bij borderline is het wel degelijk meer een gehele persoonlijkheids stoornis, dan apart van. Niet zoals Gille de la Tourette bijvoorbeeld, wat niet direct gekoppeld is aan bewust gedrag richting anderen. Borderline is wel de uitzondering waar de persoon geheel gedraagt volgens de stoornis. Er is geen moment los daarvan. Er is ook geen verschil te maken tussen de momenten van uiting van de stoornis en niet. Alleen meer en minder.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Borderliner bestaat sowieso niet net zo min als grieper bestaat. Je bent niet je ziekte of aandoening maar je hebt het.
Ja dacht ook dat ze daar op gingenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:57 schreef Setje72 het volgende:
Ik hoopte ZO op Babette...die griet hangt me me strot echt uit
Nu het einde nadert zullen ze daar wel minder problemen mee hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef freaky40 het volgende:
dat denk ik ookquote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
Ze denken dat het zo maar morgen kan zijn dat ze weer moeten elimineren zeggen Sas en Bern
En ingelikt bij Rupert en Imadiddin daar zal ze ook geen stem van krijgenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die heeft het geluk gehad dat ze onder de vleugels van de bro,s zit maar die had nooit zo ver moeten komen qua inbreng.
Ik bepaal liever gewoon zelf wat ik denk of weet. Heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, dat weet jij (zelfs) ook...
Dat maakt iemand niet de aandoening. Dan is het nog steeds een persoon met borderline en geen borderliner. Maar goed, dat is verder geen discussie voor hier.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Bij borderline is het wel degelijk meer een gehele persoonlijkheids stoornis, dan apart van. Niet zoals Gille de la Tourette bijvoorbeeld, wat niet direct gekoppeld is aan bewust gedrag richting anderen. Borderline is wel de uitzondering waar de persoon geheel gedraagt volgens de stoornis. Er is geen moment los daarvan. Er is ook geen verschil te maken tussen de momenten van uiting van de stoornis en niet. Alleen meer en minder.
-knip- doe dit maar nietquote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bepaal liever gewoon zelf wat ik denk of weet. Heb ik jou niet voor nodig
Wat te denken van Zoe. Maar nee, Zoe mag niet want Febo top talentje voor de eindoverwinning. Dacht dat ze trouwens naar huis wilde? Mag natuurlijk niet van de opper oempa loempa....quote:Op zondag 16 juli 2023 17:04 schreef cinsan het volgende:
morrie eruit kost alleen maar geld en brengt niks binnen , met haar dominant en minachtend gedrag , ik kan dit niet , dit wil ik niet
Jammer hoor, dat het niet te volgen is.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:05 schreef spapaars het volgende:
Het gaat goed met een aantal springers, tenminste aan de reactie van Sasha te zien, op de streams niets te zien.
Eens met Mirthe.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe kan wel lachen met Babette,
Ze zit al drie dagen op kamer 4, alleen met hem
Dat is waar zegt Mirthe
OP Mori gaan is wel erg makkelijk
Mirthe vindt het niet leuk dan om te zien omdat die het niet eens probeert
Viel mij ook op, ze zonderen zich af. Denk dat het einde nabij is met deze slappe vertoning.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe kan wel lachen met Babette,
Ze zit al drie dagen op kamer 4, alleen met hem
Dat is waar zegt Mirthe
OP Mori gaan is wel erg makkelijk
Mirthe vindt het niet leuk dan om te zien omdat die het niet eens probeert
Die twee zijn de hele dag aan het babbelen, en aan het babbelen en aan het babbelen met zijn 2enquote:Op zondag 16 juli 2023 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ze zonderen zich af. Denk dat het einde nabij is met deze slappe vertoning.
roddelen , stemming bespreken en veel onzin lullen doen die2 de hele dagquote:Op zondag 16 juli 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee zijn de hele dag aan het babbelen, en aan het babbelen en aan het babbelen met zijn 2en
En vooral zichzelf goedpratenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
roddelen , stemming bespreken en veel onzin lullen doen die2 de hele dag
ik weet het nietquote:Op zondag 16 juli 2023 17:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice heeft het over mori wat mij betreft
Dacht dat hij het had over de onterechte nominatie van Janet.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Weer samenhangend gebrabbel van Isaak. Hij maakt halve zinnen vaak niet af \Niet mee gekregen op wie hij nog niet wilde stemmen?
100% Brô 100%quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Weer samenhangend gebrabbel van Isaak. Hij maakt halve zinnen vaak niet af \Niet mee gekregen op wie hij nog niet wilde stemmen?
Ik denk echt Mori, omdat hij ook aangaf dat er nu eentje bezig was met oefenen, en zover ik weet is dat Zoë.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik weet het niet
hij zegt nu net,
"zij verdient het niet om hier nu te zijn"
maar wie??
Idd wat mij betreft hoort Morrie daar zeker niet, veel dingen wil of kan ze niet aan mee doen.
Klopt, dat was na wat hij over ‘luie’ mensen zei.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat hij het had over de onterechte nominatie van Janet.
Zoe deed ook liever niet dan wel ergens aan mee en het moet niet zo zijn dat ze nu ineens aktiever wordt er niet meer naar haar gedrag daarvoor gekeken wordt.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk echt Mori, omdat hij ook aangaf dat er nu eentje bezig was met oefenen, en zover ik weet is dat Zoë.
Neemt niet weg dat ook Zoë de kantjes eraf heeft gelopen, maar Mori is nog net wat erger wat mij betreft.
En dan moet je zo eens kijken hoe hard ze gaat zitten Dat doe je echt niet als je een zeer stuitje hebt helemaal zo piepertje als `Babette nietquote:Op zondag 16 juli 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
alles wat Babbel in de keuken doet, bord ophouden zodat morrie op kan scheppen, kijk je uit voor je polsje lieve schat???
Voedertijdquote:Op zondag 16 juli 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Marciano zijn uit hun hok gekomen
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd.quote:
Zeker. Dat is al een eeuwenoud gebruik. Wordt veelal i.p.v. zout er op gegooid maar je kunt het ook beide doen.quote:
Niet op de slaapkamerquote:
Zal toch tijd worden voor een goed gesprek met een psycholoog.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë ligt op bed te snikken en Mirthe zit erbij.
Zoë ziet het weer helemaal niet meer zitten, 1 groot tranendal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |