Oh natuurlijk, was de enige nog zonder bijnaamquote:Op zondag 16 juli 2023 22:54 schreef Limbus het volgende:
[..]
Handtas is Zoë die altijd als derde aanhangsel bij iemand moet zijn als een handtas
zpe = ook eddyquote:Op zondag 16 juli 2023 22:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, was de enige nog zonder bijnaam
Die is woestboos dat Imi geen tijd voor hem heeft… bezitterig mannetje, hoorquote:Op zondag 16 juli 2023 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rupert kijkt opgefokt uit zijn ogen, iets aan de hand daar in de loods?
Woestboos?quote:Op zondag 16 juli 2023 22:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Die is woestboos dat Imi geen tijd voor hem heeft… bezitterig mannetje, hoor
Haha ja, ook de 1e keer dat ik dat woord gebruik… zie dat tegenwoordig ineens vaak voorbij komenquote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 23:01 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Haha ja, ook de 1e keer dat ik dat woord gebruik… zie dat tegenwoordig ineens vaak voorbij komen
Ze willen volgens mij nooit dingen uitpraten als ze gehoord worden, dus net onder de douche heeft Rupi Imi ter verantwoording geroepen. Ik kon het niet verstaan, maar ik zag Rupi boos kijken en heftig gebaren en Imi droevig kijken.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ohja prima hoormaar ging mij meer over dat ik Rupert eigenlijk niet boos gezien heb vanavond. Ik dacht dat ook even dat ze misschien een botsing hadden maar lijkt weinig aan de hand.
Ja zou kunnen hoor. Ik kon/wou ze ook niet verstaan onder de douche.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij nooit dingen uitpraten als ze gehoord worden, dus net onder de douche heeft Rupi Imi ter verantwoording geroepen. Ik kon het niet verstaan, maar ik zag Rupi boos kijken en heftig gebaren en Imi droevig kijken.
Daarvoor zat Imi lange tijd met Marciano en Babette in het kantoor en toen kwam Rupi al aan de deur om aandacht vragen. Daar moesten Marciano en Babette om lachen en ze gingen gewoon door met het gesprek.
Op eigen tempo zegt Marciano, maar hij accepteert niet als ze zegt dat het eigenlijk niet gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |