SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Coco op 15-07-2023 01:37:03 ]
Die willen dus Lammers, Dessers en Danilo hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:11 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Top. Een andere, betere tweede spits zou mooi zijn.
Dat mag je vinden, lang genoeg gewacht maar blijkbaar werkt het syteem niet dermate, dan blijft alleen oog om oog tand om tand over, jij en nog wat anderen users zijn prima maar er zijn er wat die van geen ophouden weten, dan rest me niet anders helaas.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:tarado is stiekem ook een beetje tong, blijkt.
Erg jammer.
Her mag ook allemaal wel wat minder in het Ajax topic. Er zitten daar inderdaad wat kneuzen die nog in een bepaalde waanzin zitten over zo’n Tadic of Klaassen bijvoorbeeld maar daar iedere keer een muntje in moeten steken is ook wel vermoeiend. Laat het nou gewoon eens.quote:
Nou nou. Bozig knulletje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon krijgen wat je anderen toewenst.
Alsof dat enige zin heeft, anderen gedragen zich als mongolen dus ik mag het ook. Daar kan ik nooit zo goed tegen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, lang genoeg gewacht maar blijkbaar werkt het syteem niet dermate, dan blijft alleen oog om oog tand om tand over, jij en nog wat anderen users zijn prima maar er zijn er wat die van geen ophouden weten, dan rest me niet anders helaas.
Het is net als met hooliganism, de goeden moeten onder de kwaden lijden, ik heb denk nog nooit dit dit topic vervuild op deze TT en gevolg na.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof dat enige zin heeft, anderen gedragen zich als mongolen dus ik mag het ook. Daar kan ik nooit zo goed tegen.
Ik snap de frustratie overigens, ben ook nog nauwelijks in het Ajax-topic te vinden maar dat heeft net zo goed met die litmanen en malavita te maken die bij iedere scheet belachelijk defensief reageren waardoor het daar keer op keer een giftig sfeertje is. Die verneuken het net zo goed.
Tadic en Klaassen zal elke verstandige en potente jongen het verschil toch wel zien. Ik eet namelijk 3 eieren per dag en vond Tadic een verschrikkelijke man met zijn maniertjes maar is toch wel elk seizoen bepalend..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Her mag ook allemaal wel wat minder in het Ajax topic. Er zitten daar inderdaad wat kneuzen die nog in een bepaalde waanzin zitten over zo’n Tadic of Klaassen bijvoorbeeld maar daar iedere keer een muntje in moeten steken is ook wel vermoeiend. Laat het nou gewoon eens.
Echt waar maak je je toch zo druk over manneke. Iemand citeert alleen het (domste) deel van een (domme) post wat hij wil benadrukken, nou nou….quote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is net als met hooliganism, de goeden moeten onder de kwaden lijden, ik heb denk nog nooit dit dit topic vervuild op deze TT en gevolg na.
Ik ben er niet trots op maar is een koekje van eigen deeg voor enkele van je clubgenoten en wie weet zien zij nu ook hoe vervelend het is.
Alsof wij niet al jaren lang last hebben van vermoeiende Ajax-trollen of zo’n leip als PSVCL. Laat staan dat bij iemand als klaas het kwartje nu valt, het zou mij verbazen als die gast zelfstandig zijn veters kan strikken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is net als met hooliganism, de goeden moeten onder de kwaden lijden, ik heb denk nog nooit dit dit topic vervuild op deze TT en gevolg na.
Ik ben er niet trots op maar is een koekje van eigen deeg voor enkele van je clubgenoten en wie weet zien zij nu ook hoe vervelend het is.
Ja joh? Zijn ze hier echt nog sneuer dan je al zou denken?quote:
Dit vind ik ook niet zo nodig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja joh? Zijn ze hier echt nog sneuer dan je al zou denken?
Laat je niet kennen joh, laat die leipo's in hun eigen wereldje levejnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof wij niet al jaren lang last hebben van vermoeiende Ajax-trollen of zo’n leip als PSVCL. Laat staan dat bij iemand als klaas het kwartje nu valt, het zou mij verbazen als die gast zelfstandig zijn veters kan strikken.
Het komt juist omdat je al twintig jaar bij het koffie-apparaat degene bent die uitgelachen wordt als Feyenoorder en Ajax is o zo veel beter, nu zijn de rollen eindelijk eens omgedraaid en sommigen gaan een beetje te ver in hun uitlachcampagne. Ik vind het ook maar sneu hoor, uiteindelijk komt die boemerang alleen maar terug in je gezicht, alleen heeft het ook geen zin om in dat kinderachtige maar mee te gaan doen om een ‘signaal’ te geven want je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde mee.
hou een aantal hondjes aan de lijn zou ik zeggen en je hebt er geen last vanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:46 schreef De_Kraam het volgende:
Forumopa Tarado is een beetje kribbig de laatste tijd.
Grote kans dat nog weken gaat duren voor onze Kroatische vriend binnen is. Dinamo Zagreb is lekker aan het rekken tot nu de CL-kwalificatie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:05 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat het vertrek van een beroepsdemagoog al niet doet met mensen.
Is dat Kroaatje eigenlijk al binnen @:zka
Dan maar die Deen binnenhalen. Ik zag vanmorgen een fameuze youtube-compilatie. Mooie speler om te zien, nohomo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Grote kans dat nog weken gaat duren voor onze Kroatische vriend binnen is. Dinamo Zagreb is lekker aan het rekken tot nu de CL-kwalificatie.
Nog nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:05 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat het vertrek van een beroepsdemagoog al niet doet met mensen.
Is dat Kroaatje eigenlijk al binnen @:zka
Ik blijf het nog steeds zo grappig vinden dat Hancko hoogstpersoonlijk verantwoordelijk was voor de Europese uitschakeling van Sparta Praag met een bizarre blunder in de 92e minuut.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Hancko duurde het vorig seizoen ook weken.
Dubbel en dwars terug betaald.
Hij wilde gewoon wat vaart achter die transfer zettenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds zo grappig vinden dat Hancko hoogstpersoonlijk verantwoordelijk was voor de Europese uitschakeling van Sparta Praag met een bizarre blunder in de 92e minuut.![]()
Vanaf 1:10 ongeveer.
Hopelijk schiet Ivanusec straks ook even een bal in eigen doel zodat hij snel naar Feyenoord kan komen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Even aanpassen. heb je een suggestie?
quote:
Hi is ziedend dat zijn 020 clubje geen geld meer heeft voor aankopen boven de 5 miljoen en dat 020 komend seizoen waarschijnlijk op plek 5 gaat eindigenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:46 schreef De_Kraam het volgende:
Forumopa Tarado is een beetje kribbig de laatste tijd.
Voor dit topic gesloten is hebben we een nieuwe aanwinstquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
[..]
die had wel iets ironischer gekund
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor dit topic gesloten is hebben we een nieuwe aanwinst
Dan moet Wieffer vanmiddag echt ophouden met zo kneitergoed spelen als dat ie nu doet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we allemaal in poststaking gaan tot er een nieuwe aanwinst is lukt het wel denk ik!
Is er nog geen Wieffer-adoratietopic?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moet Wieffer vanmiddag echt ophouden met zo kneitergoed spelen als dat ie nu doet.
Is dat zo erg?quote:
Iets met Wieffer vind ik wel leuk, daar ben ik echt van aan het genieten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Even aanpassen. heb je een suggestie?
“Jullie Feyenoorders weten niet hoe het voelt om continu belachelijk gemaakt te worden wegens het wanbeleid van jullie club!!!!!”quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:53 schreef Pistolero het volgende:
Sow, één slecht seizoen in Amsterdam en meteen de totale meltdown.
Duidelijk niks gewend daar, hier lacht de gemiddelde Feyenoorder om.
Ik wilde eigenlijk weten wat de TT was.quote:
ohquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk weten wat de TT was.
Een koekje van eigen deeg!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Jullie Feyenoorders weten niet hoe het voelt om continu belachelijk gemaakt te worden wegens het wanbeleid van jullie club!!!!!”
Viel me woensdag al op. Misschien juist omdat daar het drukzetten begint of hij past toch niet zo perfect in Slotballquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Dani krijgt genoeg advies van Dhr Slot.
Het zal beide zijn, maar voornamelijk het laatste.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel me woensdag al op. Misschien juist omdat daar het drukzetten begint of hij past toch niet zo perfect in Slotball
Prima speler die Zerrouki. Lekker fel ook en nu al constant aan het afjagen zoals Arne graag ziet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Bij Zerrouki denk ik telkens dat hij te laat is omdat er een tegenstander op duikt maar dan levert ie alsnog een prima pass af.
En dan zijn er mensen die hem willen houden als je er 5/6 miljoen voor kan krijgen omdat je zogenaamd niks beters kan krijgen voor die prijs. Ongekend.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Danilo zijn kaats is echt zo treurig, 99% balverlies.
Ja, omdat ie er wel eens wat inschiet in een behoorlijk aanvallend team.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die hem willen houden als je er 5/6 miljoen voor kan krijgen omdat je zogenaamd niks beters kan krijgen voor die prijs. Ongekend.
Dilrosun kan er ook ouderwets weer geen klote van. Sauer is nu al beter, geef die maar de kans totdat er een nieuwe vleugelspeler is.
Dat kan ik mij nog wel herinneren ja. En ook nog aangepast ook geloof ikquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
Geen enkele wanklank over het roze keepersshirt, Zoetebier werd bijna gelyncht
De tijden veranderen
Flashbacks naar de hele eerste seizoenshelft vorig seizoen. Ze combineren best prima en geven weinig weg, alleen als 2 van je 3 aanvallers alles fout doen creëer je amper kansen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:39 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het nog niet zo overtuigend allemaal vandaag, Arend Martijn ook niet zo te horen. Zerrouki, Geertruida en Paixao zijn nog wel aardig, maar niemand vlekkeloos.
Ja na een paar weken uit de verkoop gehaald. Werd toen nog een soort collectors itemquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren ja. En ook nog aangepast ook geloof ik
Als Arne morgen een politieke partij opricht en mee gaat doen met de verkiezingen haalt hij met gemak een absolute meerderheid van 81 zetels.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kinderen, moeders en vaders gillend achter dranghekken om een glimp van Arend Martijn uit Bergentheim op te vangen
De spelers konden rustig naar de kleedkamer lopen
* Danilo en Dilrosun kunnen nietquote:
Ik weet nog die ene supporter die altijd achter doel zat die nog jaren dat shirt gedragen heeft hadden we altijd mooi zicht op vanaf vak pp.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
Geen enkele wanklank over het roze keepersshirt, Zoetebier werd bijna gelyncht
De tijden veranderen
Je bedoelt dat we 2x met een net-niet opstelling spelen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:06 schreef Kerftminister het volgende:
Slim van Arend Martijn om Wieffer in de 2e helft te brengen, dan kunnen we nog even genieten.
Minteh moet ook kunnen renderen op de balletjes van Wiefferquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we 2x met een net-niet opstelling spelen?
Ik geef het nog een jaartje eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Als Sauer niet de vaste buitenspeler wordt bij Feyenoord worden @:Scrummie en ik gek.
Op zijn minst vaste invaller in plaats van Dilrosun en Ali hoop ik toch wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geef het nog een jaartje eigenlijk.
Wel uitstekend vandaag.
Ja, zoiets zal het wel moeten worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op zijn minst vaste invaller in plaats van Dilrosun en Ali hoop ik toch wel.
Dat is niet post #34.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
[..]
die had wel iets ironischer gekund
Ja. Tijd voor 2 serieuze aankopen, die het liefst ook van afstand goed kunnen schieten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Je komt eigenlijk net als vorig seizoen creativiteit tekort.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef bbuddybb het volgende:
Die Zechiel op het middenveld kan mij wel bekoren. Daar zit muziek in.
Ik zat als eerste op de treinquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen ik op varkenoord was viel die gozer met die flinke haardos me ook al op. Goede speler, wel een heel iel mannetje
Zolang je geen topic over hem hebt geopend, zul je nooit te boek komen staan als zijn grote ontdekker.quote:
Ja had het alweer aangepast.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was hem wel. Er is nog een post verwijderd.
Danilo Dilrosun en Pedersen echt direct verkopen als je er nog wat leuke miljoentjes aan kan overhouden. Zijn heel makkelijk vervangbaar en gaan je niets wezenlijks brengen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die hem willen houden als je er 5/6 miljoen voor kan krijgen omdat je zogenaamd niks beters kan krijgen voor die prijs. Ongekend.
Dilrosun kan er ook ouderwets weer geen klote van. Sauer is nu al beter, geef die maar de kans totdat er een nieuwe vleugelspeler is.
Inderdaad een goede spelertjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef bbuddybb het volgende:
Die Zechiel op het middenveld kan mij wel bekoren. Daar zit muziek in.
Oh ja? Noem één betaalbare aankoop die Danilo 'makkelijk' kan vervangen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:02 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Danilo Dilrosun en Pedersen echt direct verkopen als je er nog wat leuke miljoentjes aan kan overhouden. Zijn heel makkelijk vervangbaar en gaan je niets wezenlijks brengen.
Maar Danilo voldoet dus letterlijk aan geen één van deze criteria.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Oh ja? Noem één betaalbare aankoop die Danilo 'makkelijk' kan vervangen.
- Iemand die er direct staat als Giminez wegvalt
- Iemand die niet klaagt als bankzitter
- Iemand die er minimaal 10+ per seizoen inlegt
- Iemand die niet compleet verzuipt in de CL
Dan nog even bij voorkeur, net als Danilo - 24 jaar of jonger met restwaarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wout Weghorstquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Oh ja? Noem één betaalbare aankoop die Danilo 'makkelijk' kan vervangen.
- Iemand die er direct staat als Giminez wegvalt
- Iemand die niet klaagt als bankzitter
- Iemand die er minimaal 10+ per seizoen inlegt
- Iemand die niet compleet verzuipt in de CL
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Danilo voldoet dus letterlijk aan geen één van deze criteria.Ik hoor er graag eentje die dit wel kan, voor de prijs van max. 6 miljoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb je gewoon niet en daarom kun je w.m.b. gewoon beter Danilo houden. Houd je ook Paixao tevreden.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Ik vind dit altijd zo’n onzin hè. ‘Noem er dan 1!’quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoor er graag eentje die dit wel kan, voor de prijs van max. 6 miljoen.
Die heb je gewoon niet en daarom kun je w.m.b. gewoon beter Danilo houden. Houd je ook Paixao tevreden.
Ik heb geen naam voor je. Vind dat ook altijd zo'n flauw argument, ik ben geen scout. Gimenez, Paixao en Hancko had ook niemand van gehoord voordat ze kwamen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Die heb je gewoon niet en daarom kun je w.m.b. gewoon beter Danilo houden. Houd je ook Paixao tevreden.
Waarom voor max 6 miljoen? Waarom moet een vervanger evenveel kosten als war Danilo opbrengt? Je kan gewoon een spits van 8/10 miljoen halen, kost je onder de streep dan 2/4 miljoen. Is gewoon budget voorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:22 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef Scrummie het volgende:
Op zaterdag 15 juli 2023 17:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hoor hier alleen net dat je Danilo 'makkelijk' vervangt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo’n onzin hè. ‘Noem er dan 1!’
Ja, alsof iemand vorig jaar voor de eerste berichten Gimenez had genoemd als je toen dezelfde vraag zou stellen.
Rangers is een club die zowel Dessers, Lammers áls Danilo wil hebben. Die snappen er dus echt helemaal niks van hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoor hier alleen net dat je Danilo 'makkelijk' vervangt.
Mijn boodschap; die vervang je niet zomaar. Tuurlijk hebben we een aantal namen klaar staan, maar of ze beter zijn dan Danilo, betwijfel ik zeer.
Anders had Rangers die wel benaderd in plaats van Danilo, lijkt mij.
Misschien kunnen we van Hooijdonk oppikken in Bologna.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Mijn boodschap; die vervang je niet zomaar. Tuurlijk hebben we een aantal namen klaar staan, maar of ze beter zijn dan Danilo, betwijfel ik zeer.
Wat is dat nou weer voor denkwijze “anders had Rangers die wel benaderd”quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Snap 'm wel. Wil zo snel mogelijk op volle oorlogssterkte zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Arne zet er wat druk achter.
Heeft vast wel oren naar een stapje omhoog tov vorig seizoenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er schijnt bij PSG een goede 10 te lopen die we kunnen huren.
Ik hoop wel dat Feyenoord een serieuze poging gaat wagen. Zou natuurlijk je gedroomde versterking zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft vast wel oren naar een stapje omhoog tov vorig seizoen
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren en is niet realistisch, maar zou alleen maar om de totale meltdown in Eindhoven echt genot zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Feyenoord een serieuze poging gaat wagen. Zou natuurlijk je gedroomde versterking zijn.
Haal nou maar gewoon die Rus op.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Feyenoord een serieuze poging gaat wagen. Zou natuurlijk je gedroomde versterking zijn.
Ik acht het eigenlijk vrij realistisch dat je Simons kunt huren, die geruchten hangen er al een tijdje, maar vrees dat je een dergelijke deal pas in de loop van augustus kan maken (als een basisplek bij PSG niet voor de hand ligt).quote:Op zondag 16 juli 2023 10:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren en is niet realistisch, maar zou alleen maar om de totale meltdown in Eindhoven echt genot zijn
Klopt zon deal zal pas eind Augustus rondkomen dan. Daarom ook niet doen. Ik heb liever een selectie die eerder rond is en geen huurspelers. Dus laten ze maar gewoon een ziekgoede speler kopenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik acht het eigenlijk vrij realistisch dat je Simons kunt huren, die geruchten hangen er al een tijdje, maar vrees dat je een dergelijke deal pas in de loop van augustus kan maken (als een basisplek bij PSG niet voor de hand ligt).
En dat is meteen het probleem want we kunnen daar eigenlijk niet op wachten. En dat is ook niet nodig aangezien we zelf best wat geld hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik acht het eigenlijk vrij realistisch dat je Simons kunt huren, die geruchten hangen er al een tijdje, maar vrees dat je een dergelijke deal pas in de loop van augustus kan maken (als een basisplek bij PSG niet voor de hand ligt).
Hopen dat die twee blijven danquote:Op zondag 16 juli 2023 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
FC Emmen dan?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof Simons naar Feyenoord komt.
Natuurlijk niet.
Mwah, ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je nog wel op één a twee spelers kunt wachten tot later als het echte buitenklasse betreft. Die potjes tegen Fortuna, Sparta en Almere moet je sowieso wel winnen. Niet dat het een doel op zich moet worden om Simons te halen hoor, maar ik zou ook oppassen dat je niet te veel betaalt voor een speler die geen directe versterking blijkt om de selectie maar rond te hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
En dat is meteen het probleem want we kunnen daar eigenlijk niet op wachten. En dat is ook niet nodig aangezien we zelf best wat geld hebben.
Dat zou helemaal niet zo gek zijn hoor.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof Simons naar Feyenoord komt.
Natuurlijk niet.
Van die voetballers als Simons en Lang met een te kleine schedelquote:Op zondag 16 juli 2023 11:08 schreef Pistolero het volgende:
Simons
Alsjeblieft niet zeg, zo veel redenen waarom je dat niet zou moeten doen. Laten we nou eindelijk eens zorgen dat er van de basiself niemand gehuurd is zodat je echt waarde creeert en niet elke zomer opnieuw moet beginnen.
Nog los van het feit dat het natuurlijk totaal niet realistisch is.
Dat baseer je dan vermoedelijk alleen op CL-voetbal.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet zo gek zijn hoor.
Waarom zouden er afspraken over gemaakt zijn met PSV.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat baseer je dan vermoedelijk alleen op CL-voetbal.
Als ze hem al gaan verhuren wordt zullen ze ten alle tijden kiezen voor een hoger competitiesegment dan de Eredivisie. En als dat het wordt zullen er vast prachtige afspraken gemaakt zijn met PSV.
En je moet er vooral niet aan beginnen, haal nu maar gewoon een 10 op die hier minimaal twee seizoenen loopt.
Vergeet het nou maar gewoon.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk sowieso niet echt dat er clubs in een hoger segment dan wij happig zijn om één jaartje Simons te huren. Dan kom je toch al gauw in de subtop/middenmoot van de top vier landen uit, dan lijkt nog een seizoen in de Eredivisie blijven mij logischer eigenlijk.
Walemark moet je verhuren, Dilrosun slijten. Ali zou ik wel houden. Ook een heel ander type speler.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:46 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun
Ali
Paixao
Walemark
Wat een armoede op de flanken.
Dan heb je nog Minteh en Sauer. Zou mooi zijn als met name Sauer wat minuutjes pakt dit seizoen.
Eerlijk gezegd ben ik daar niet eens zo voor. Goede speler natuurlijk, maar dan is het weer 1 jaartje, en ben geen fan van z’n houding. Geen slotbalspeler.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon huren en dan in 021 laten spelen, gewoon om PSV te narrenquote:Op zondag 16 juli 2023 13:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik daar niet eens zo voor. Goede speler natuurlijk, maar dan is het weer 1 jaartje, en ben geen fan van z’n houding. Geen slotbalspeler.
Aan de andere kant zou het wel hilarisch zijn natuurlijk.
#announcesylviaquote:Op zondag 16 juli 2023 13:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hahaha ja Xavi Simons is haalbare kaart ja.
Ik zie Sylvia Millecam nog eerder opstaan uit haar graf. Of is ze gecremeerd?
ik heb eigenlijk niet hele warme gevoelens bij Elia. Hij deed het destijds prima, maar voor mij slechts een passant. Schrijnend dat hij zichzelf als meer wil presenteren.quote:
Als oud-stadion van Ajax ?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:09 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niet hele warme gevoelens bij Elia. Hij deed het destijds prima, maar voor mij slechts een passant. Schrijnend dat hij zichzelf als meer wil presenteren.
Uh, nee. Sommige Feyenoorders zijn meer anti-ajax dan pro Feyenoord.quote:
Zitten toch ook grotendeels gezinnen.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik zeg het ieder jaar weer, heel leuk voor kinderen maar ik snap niet dat je daar als volwassen man of vrouw naar toegaat.
Elia is wel een baasje hoor anders hadden ze Kuyt uit dat seizoen moeten doen die durf dat penalty’s nemen niet eens joh.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:09 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niet hele warme gevoelens bij Elia. Hij deed het destijds prima, maar voor mij slechts een passant. Schrijnend dat hij zichzelf als meer wil presenteren.
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op zondag 16 juli 2023 15:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uh, nee. Sommige Feyenoorders zijn meer anti-ajax dan pro Feyenoord.
Wat bijvoorbeeld veel meer speelt is dat hij zo snel mogelijk weg wilde, dan krijg je ook minder een band.
Eens, maar met je kleine toch geweldig manquote:Op zondag 16 juli 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik zeg het ieder jaar weer, heel leuk voor kinderen maar ik snap niet dat je daar als volwassen man of vrouw naar toegaat.
Zat de nieuwe keeperstrainer niet in de helikopter? Flauw.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Bespreken ook de huidige stand van zaken.
Ik vind het flauw dat Timon er niet inzat.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zat de nieuwe keeperstrainer niet in de helikopter? Flauw.
Er waren zelfs mensen die er 25 euro voor betaalde omdat het uitverkocht wasquote:Op zondag 16 juli 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Arne vorig jaar wel, omdat ie gevraagd werd zei hij toen. We weten allemaal dat dat niet zo was en het ging om een persoonlijke wens die als speler niet uit is gekomen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zat de nieuwe keeperstrainer niet in de helikopter? Flauw.
Als wij de deal eerst rondvaren, kan ik me voorstellen dat die anderen duurder worden. En vice versa.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef De_Pel het volgende:
Begreep overigens dat ajax en fener dat Zagreb ook leeg willen plunderen, ben benieuwd of dat invloed gaat hebben op onze potentiële aanwinst.
Leuk spelertje idd.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:21 schreef De_Pel het volgende:
Die De Ketelaere, zou dat niet iets voor ons zijn? Aardig spelertje wel.
Een van de ongetwijfeld tientallen(of honderden) spelers die ergens op een lijstje van Feyenoord staat maakt een transfer.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
We graven ons eigen graf.
Naar de ex-club van Szymanski.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een van de ongetwijfeld tientallen(of honderden) spelers die ergens op een lijstje van Feyenoord staat maakt een transfer.
Het is wat.
Nou ja, door Feyenoord begeerde speler zegt tie, maar als je het artikel leest toch niet zo door Feyenoord begeerde speler. Beetje clickbait weer.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
We graven ons eigen graf.
Beetje zoals het werkt in 2023.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, door Feyenoord begeerde speler zegt tie, maar als je het artikel leest toch niet zo door Feyenoord begeerde speler. Beetje clickbait weer.
Zelfs VI doet er aan mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje zoals het werkt in 2023.
Dat voetbalzone is er vandaag de dag meester in.
Ajacied met Feyenoord-verleden vertelt: “ik ben nu zo veel gelukkiger dan die periode”quote:Op zondag 16 juli 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje zoals het werkt in 2023.
Dat voetbalzone is er vandaag de dag meester in.
Eens, hopelijk pakt DtK ff door.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij de deal eerst rondvaren, kan ik me voorstellen dat die anderen duurder worden. En vice versa.
Toch wel in een Feyenoord shirt mag ik hopenquote:Op maandag 17 juli 2023 03:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na een hele dag van vertraging met reizen zit ik net vijf minuten in een Mexicaans barretje om de slotfase te kijken
Je verzint het niet
Die gaat ons deze zomer nog veel geld opleveren.quote:Op maandag 17 juli 2023 03:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi voor hemEn ook helemaal zelf gedaan
Gelukkig hebben we een goede tweede spitsquote:Op maandag 17 juli 2023 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die gaat ons deze zomer nog veel geld opleveren.
quote:Op maandag 17 juli 2023 04:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een goede tweede spits
Veel plezier baasquote:Op maandag 17 juli 2023 03:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na een hele dag van vertraging met reizen zit ik net vijf minuten in een Mexicaans barretje om de slotfase te kijken
Je verzint het niet
100 mlnquote:Op maandag 17 juli 2023 05:31 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Wel echt een heerlijke goal ook, zelf gecreëerd
Wat een goal en gelukkig maar 5 minuten meegedaanquote:Op maandag 17 juli 2023 05:31 schreef Bombvis het volgende:
Uitstekende goal.quote:Op maandag 17 juli 2023 05:31 schreef Bombvis het volgende:
Zat z'n vriendin vermomd bij de Panama aanhang?quote:Op maandag 17 juli 2023 07:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een goal en gelukkig maar 5 minuten meegedaan
[ link | afbeelding ]
+10 miljoen
Als er maar geen club met een grote zak geld langskomtquote:Op maandag 17 juli 2023 09:02 schreef hhh38 het volgende:
Met 2 weken vakantie is ie 31 juli terug, misschien nog een paar dagen later. Eerste competitiewedstrijd op 13 augustus moet geen probleem zijn om te halen.
80 miljoen vragen, komen ze niet meer terug.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er maar geen club met een grote zak geld langskomt
Nouja, als de zak maar groot genoeg is.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer gaat de koffiejuffrouw op vakantie @:ZKA ?
Als een club 50 miljoen biedt dan is het niet meer verantwoord om hem niet te verkopen.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt heel sneu. Ik zag al weer wat comments onder nieuwsberichten van hem dat deze vakanties alles zouden vertragen!!.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer gaat de koffiejuffrouw op vakantie @:ZKA ?
Joh laat gaan. Alsof dat geouwehoer verder ook maar enige invloed heeft behalve op wat twitter kneusjes die vooral daar een grote bek hebben.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt heel sneu. Ik zag al weer wat comments onder nieuwsberichten van hem dat deze vakanties alles zouden vertragen!!.
Wel grappig, want wie was het ook alweer die zei dat KloeseGod volledig bereikbaar was om 'kort te dekken'. Er zijn nota bene meerdere biedingen op Ivanusec uitgebracht tijdens zijn vakantie, dus wat is het nou?
Ik krijg echt de touwtyfus van dit soort ophitsende gedoe. De twittercomments(ik weet het..) zijn ook weer een feest aan gejank en gezeik. Sommige dingen veranderen nooit.
Ik vraag me altijd af of wilde Mexicanen echt een clubshirt gaan kopen van hun held en niet gewoon het Mexicaanse shirt.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:56 schreef Cara het volgende:
Wel redelijk aardige timing om met Castore je nieuwe Feyenoord-shirt in Mexico beschikbaar te hebben.
Ja, je hebt wel gelijk. Maar ik ga gewoon verschrikkelijk slecht op dit soort gedoe.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh laat gaan. Alsof dat geouwehoer verder ook maar enige invloed heeft behalve op wat twitter kneusjes die vooral daar een grote bek hebben.
Antwoorden is inmiddels ook niet meer mogelijk
Dat is juist het hele punt inderdaad, dingen als scherpte en gebrek aan concentratie zijn een stuk makkelijker trainbaar dan dingen als basisvaardigheden, techniek en inzicht. Dat laatste heeft hij allemaal wel namelijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:19 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind dat we hier ook te vroeg Kasanwirjo aan het afschrijven zijn. Laat genoeg goede dingen zien, alleen wisselt het af met momenten van concentratieverlies die op ons niveau echt funest kunnen zijn. Hij is nog jong, dus daar valt echt wel aan te werken.
Dat had Geertruida tot een paar jaar terug ook. Hoe nonchalant hij bijvoorbeeld soms ballen inleverde. Plafond van Geert is verder wel hoger uiteraard.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is juist het hele punt inderdaad, dingen als scherpte en gebrek aan concentratie zijn een stuk makkelijker trainbaar dan dingen als basisvaardigheden, techniek en inzicht. Dat laatste heeft hij allemaal wel namelijk.
Dat opwinden om elke tweet begint ook heel erg vermoeiend te worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh laat gaan. Alsof dat geouwehoer verder ook maar enige invloed heeft behalve op wat twitter kneusjes die vooral daar een grote bek hebben.
Antwoorden is inmiddels ook niet meer mogelijk
Het is alleen wel iets wat je bij uitstek leert door te spelen dus misschien is het een idee om hem te verhuren.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is juist het hele punt inderdaad, dingen als scherpte en gebrek aan concentratie zijn een stuk makkelijker trainbaar dan dingen als basisvaardigheden, techniek en inzicht. Dat laatste heeft hij allemaal wel namelijk.
Denk dat er deze week wel wat gaat gebeuren.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel langer moet het niet gaan duren. Eerste wedstrijd al over minder dan 3 weken.
Zou kunnen. We hebben er ook maar 2 tot 3 nodig dus het kan snel gaan.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er deze week wel wat gaat gebeuren.
Misschien wat minder op twitter zitten dan maar.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:19 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben voor een verbod op het woord 'Doorpakken' en wordt doodmoe van al dat 'er moet snel wat bij!!' gedoe.
Dat gaat de goede kant opquote:Op maandag 17 juli 2023 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is vooral de deur dichthouden. Gimenez moest zo nodig weer eens zijn best doen.
Ik verwacht in ieder geval 1 aanvallende middenvelder óf vleugelspeler. Waarschijnlijk gewoon die Ivanusec natuurlijk, maar wellicht gaat het ineens snel met een andere speler.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er deze week wel wat gaat gebeuren.
Heel vermoeiend ja. Mensen die zich druk maken om zijn tweets zijn nog veel erger. Lees het dan niet. Jankerd @Pistolero .quote:Op maandag 17 juli 2023 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat opwinden om elke tweet begint ook heel erg vermoeiend te worden.
Klootzak is het ook.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is vooral de deur dichthouden. Gimenez moest zo nodig weer eens zijn best doen.
SantiGodquote:Op maandag 17 juli 2023 11:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Klootzak is het ook.
Wel heel tof voor die jongen. Verder moet KloesoeGod gewoon elke club die voor Santi komt direct wegsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |