Dat hangt blijkbaar van Susan Lenderink afquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
Met vertrek Timber, Alvarez en Tadic zou er financieel toch een hoop mogelijk moeten zijn.
Vertrouwen hebben in onze jonkiesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:23 schreef Ramboetan het volgende:
Lijkt erop dat we dit seizoen net zo zielig gaan zijn als Feyenoord een aantal jaar geleden. Pure middelmaat met alleen Berghuis die er nog iets van kan.
Het kan verkeren.
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verliesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
Met vertrek Timber, Alvarez en Tadic zou er financieel toch een hoop mogelijk moeten zijn.
Rot lekker op met je getroll.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verlies
Het is afscheid nemen van de dure spelers die meer dan 4 miljoen per jaar verdienen anders gaat de boel failliet
Het is gewoon een keiharde feit die ajax supporters niet onder ogen willen zienquote:
Heeft 0 te maken met failliet gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon een keiharde feit die ajax supporters niet onder ogen willen zien
er komen helemaal geen topspelers naar ajax
je speelt geen Cl voetbal waarom zouden er topspelers naar ajax moeten komen?
waarom?
waarom?
Luister eens naar onze nieuwe premier.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom?
waarom?
Je bent sportief helemaal failliet op dit momentquote:
Sommige reacties op die tweet zijn zo dieptriestquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Luister eens naar onze nieuwe premier.
[ twitter ]
ik heb zoveel vragen over jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom?
waarom?
Waarom verwar jij toch constant de financiële situatie bij Ajax met die van Feyenoordquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verlies
Het is afscheid nemen van de dure spelers die meer dan 4 miljoen per jaar verdienen anders gaat de boel failliet
hopelijk gebeurd dat nu idd nu Timber officieel weg isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Nou, op de rand van het weekend toch nog nieuws. Nu doorpakken!
Neem een abbo en negeer hem, bij mij heeft ie de eer om als eerste en tot nu toe enige op mijn negeer lijst te staan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik heb zoveel vragen over jou.
Waarom ben je hier?
Waarom ben je niet in de les op je opvang?
Met je failliet
Don't feed the trolls.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik heb zoveel vragen over jou.
Waarom ben je hier?
Waarom ben je niet in de les op je opvang?
Met je failliet
Volgens mijn berekeningen nog steeds 70 miljoenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoeveel staan we nu nog in het rood Klaas?
Die tweets onder dit berichtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk, of een diplomatiek antwoord?
Niet te hopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Steijn die er in de winterstop uit wordt geflikkerd en dan Dicky Advocaat als interim genotquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:23 schreef Ramboetan het volgende:
Lijkt erop dat we dit seizoen net zo zielig gaan zijn als Feyenoord een aantal jaar geleden. Pure middelmaat met alleen Berghuis die er nog iets van kan.
Het kan verkeren.
6,5miljoen per jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom?
waarom?
Gewoon een ordinaire geldwolf die meteen het zinkende schip verlaat. Weinig mis met dat eerste verder, maar dat het een opperdemagoog is zag eigenlijk iedereen wel. Behalve wat supporters die in dat kloepliefdeverhaal trapten, as usual.quote:
Opzich wel lef hebben om zoiets te roepen als je per direct het zinkende schip verlaat.quote:I would like to thank all the fans for the wonderful time I have had here. If it's up to me, this is not a final goodbye. I will forever be an Ajax player and hope to return to Amsterdam soon, in a different role as coach.
Die zal ook wel ergens een zak geld aangeboden hebben gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich wel lef hebben om zoiets te roepen als je per direct het zinkende schip verlaat.
De Dirk Kuit-specialquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich wel lef hebben om zoiets te roepen als je per direct het zinkende schip verlaat.
Waarvan de drie heren rechtsboven op een hele vreemde manier.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:36 schreef BobW het volgende:
Nu zijn ze allemaal weg.
[ afbeelding ]
Plus Overmars en Van der Sar.
De meest irritante voetballer van de Nederlandse competitie. Een zegen voor de eredivisie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Aanvoerder Deef gaat ons naar hele grote hoogten brengen!!
Als de geruchten over Besiktas waar zijn lijkt mij eigenlijk niet dat die (veel) meer gaat verdienen dan die genoemde 6,5 miljoen die hij bij Ajax zou pakken. Bovendien lijkt mij dat Besiktas een slechter elftal heeft dan Ajax, dus dat argument van hem over sterkte van het team is dan ook een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zal ook wel ergens een zak geld aangeboden hebben gekregen
Betaal je daar niet veel minder belasting? Plus volgens mij zijn ze daar ook niet vreemd van wat zakken geld onder de tafel.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als de geruchten over Besiktas waar zijn lijkt mij eigenlijk niet dat die (veel) meer gaat verdienen dan die genoemde 6,5 miljoen die hij bij Ajax zou pakken. Bovendien lijkt mij dat Besiktas een slechter elftal heeft dan Ajax, dus dat argument van hem over sterkte van het team is dan ook een beetje vreemd.
Misschien gaat die ook naar de zandbak, wie weet. Ik zal hem in ieder geval niet missen in de Eredivisie.
Emirates is alles tax-free idd qua inkomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Betaal je daar niet veel minder belasting? Plus volgens mij zijn ze daar ook niet vreemd van wat zakken geld onder de tafel.
UAE godenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Emirates is alles tax-free idd qua inkomen.
Hij heeft een zorg minder. De keuze om Tadic op de bank te moeten zetten met alle gevolgen van dien, wordt hem nu bespaard.quote:
Het is pas 14 juli joh we hebben geen haast.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:35 schreef Malavita het volgende:
Laat de inkomende transfers maar snel komen.
Matig beleid iig.
Pijnlijk ja. Er komen ook echt geen vertrouwde, grote namen voor in de plaats terug.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat een kutclub zijn we geworden zeg...
MIKA GODTS GAAT HET DOEN SAMEN MET HATO JA TOCHHHH ALLES OP DE JEUGD JAJAJJAJA RATATATATA KOMT HELEMAAL GOED DIT SEIZOEN.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pijnlijk ja. Er komen ook echt geen vertrouwde, grote namen voor in de plaats terug.
Zelfs de premier is zo'n import die na haar 20ste naar Amsterdam komt en zich ineens super Amsterdams voelt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Weinig over van die ambitieuze plannen van 3 jaar geleden inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:21 schreef Marsenal het volgende:
Jammer dat het zo moet gaan.
Ajax straalt nog weinig grote plannen uit.
Nee, daar ga ik niet in mee. Komend seizoen moet Ajax gewoon weer de intentie hebben om kampioen te worden. 2 jaar geen kampioen kunnen we ons echt niet veroorloven. Wij zijn Ajax!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:54 schreef Pedroso het volgende:
Prima zo, gewoon schoon schip maken en weer verder gaan met waar Ajax groot mee is geworden. Talentvolle jeugd aangevuld met gerichte (goede) ervaren voetballers erbij.
Ook nu hebben ze nog steeds een redelijke volle kas maar dat betekent niet dat je het dan maar over de balk moet gooien.
Dan maar een opbouwjaar, als er maar weer perspectief is voor de komende jaren.
Feyenoord en PSV mogen er dit jaar nog even aan ruiken, vanaf volgend jaar maar weer as usual (kampioen worden dus)
Wel hoor. Als je maar 2e wordt.quote:
Ja vanaf volgend jaar, maar de intentie is toch altijd landstitel pakken en daar moet op worden voorgesorteerd nu met de aankopen ook om zover mogelijk te komen in de EL.quote:
Een van de slechtste spelers vorig jaar wil jij aanvoerder maken? Wil je 5de of 6de worden? Berghuis is met zijn gedrag en wisselvalligheid ook onwaardigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komt hij terug als trainer. Dus dan is het mooi opgelost. Dat is ook altijd het idee geweest en hij had dat laatste jaartje nog best mogen blijven. Dit voelt als niet helemaal klaar. Ik zou Berghuis nu aanvoerder maken, hij is misschien wel de enige die hier nu recht op heeft, maar Klaassen eigenlijk ietsje meer. Dus als je hem kan verleiden om te blijven en dat hij dan aanvoerder wordt zie ik ook misschien nog wel gebeuren.
Was toch geen geheim dat hij Gaby Blaaser neukte?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:27 schreef Malavita het volgende:
"Ajax werd verrast toen donderdag het verzoek van Tadic binnenkwam om zijn contract per direct te ontbinden. "Dat hadden we op voorhand niet verwacht, maar de reden die hij gaf is aan hem om te vertellen omdat het een beetje een privékwestie is."
Speelt dan toch wat meer aldus Mislintat?
Zie niet in waarom dat niet kan. Klaassen gaat altijd vol in de strijd en scoort altijd een voldoende, ook toen het niet draaide dus ik denk dat hij zeker hier voor in aanmerking komt. En bovendien kan hem dit triggeren en wordt hij hier nog beter door en dat zou dan ook bij Berghuis kunnen gebeuren mocht hij het worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:31 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Een van de slechtste spelers vorig jaar wil jij aanvoerder maken? Wil je 5de of 6de worden? Berghuis is met zijn gedrag en wisselvalligheid ook onwaardig
Moeten we ons daar nu al druk over maken? Zet eerst maar eens een gebalanceerde selectie neer waar een mooi team uit te maken is, wie die band draagt is bijzaak.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dat niet kan. Klaassen gaat altijd vol in de strijd en scoort altijd een voldoende, ook toen het niet draaide dus ik denk dat hij zeker hier voor in aanmerking komt. En bovendien kan hem dit triggeren en wordt hij hier nog beter door en dat zou dan ook bij Berghuis kunnen gebeuren mocht hij het worden.
Altijd vooruit denken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten we ons daar nu al druk over maken? Zet eerst maar eens een gebalanceerde selectie neer waar een mooi team uit te maken is, wie die band draagt is bijzaak.
Stel je niet zo aan knul.quote:
Ik ben gewoon een beetje klaar met jou en nog wat anderen, leedvermaak en cynisme hou ook ik wel van maar je moet het wel fair doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan knul.
Is toch mooi man, iemand die doodserieus meent dat Klaassen nóg beter kan worden door een bandje.
Dat zeg ik helemaal niet Jan Pipo de clown! Lezen kun je ook al niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan knul.
Is toch mooi man, iemand die doodserieus meent dat Klaassen nóg beter kan worden door een bandje.
ik begrijp niet waarom de selectie zo matig is. Zou @klaasweetalles dan toch gelijk hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een keertje een mindere selectie, en meneertje rent weg.
Waar herkennen we dat van
Doe gewoon je werk, dan kan dat ook.quote:
doe normaal johquote:Op zaterdag 15 juli 2023 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe gewoon je werk, dan kan dat ook.
Doe eens normaal man? Doe lekker zelf normaal. Tsjongejonge.quote:
Mislintat hiervoor verantwoordelijk houdenquote:
Hij moet sowieso kampioen gaan worden komend seizoen, anders staat ie voor lul. Om kampioen te worden moet ie naar een grote club gaan, die hebben geen trek meer in een bejaarde speler. Dus dan gaat hij uiteindelijk naar een competitie die nog beroerder is dan de onze.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Tadic nu naar Besiktas of naar Saudi Arabië gaat dan is zijn hele redenering toch gewoon bullshit? Als hij nu bij een club tekent die CL speelt en betere potentie heeft dan Ajax dan snap ik het weer wel.
Ik wacht nog even af voordat ik hem ga verheerlijken of afvallen.
Als ie nu nog voor de knaken kiest is het wel erg tegenstrijdig om het op de kwaliteit van de selectie te gooien.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Tadic nu naar Besiktas of naar Saudi Arabië gaat dan is zijn hele redenering toch gewoon bullshit? Als hij nu bij een club tekent die CL speelt en betere potentie heeft dan Ajax dan snap ik het weer wel.
Ik krijg altijd gelijk dat is algemeen bekendquote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom de selectie zo matig is. Zou @:klaasweetalles dan toch gelijk hebben
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Van der Sar is overgebracht naar een Nederlands ziekenhuis. Ligt nog altijd op de IC.
Als Alvarez en Kudus zometeen weg zijn is Taylor onze manquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie hebben we nou nog over die een beetje kan voetballen? en dan bedoel ik niet iemand die eens in de zoveel wedstrijden iets laat zien, maar iemand die er iedere week staat.
Misschien dat hij was gebleven voor CL en een realistische kans op de titel. Maar als je voor de derde plek speelt en Europa League, dat hij liever in Saudi-Arabië gaat spelen. Besiktas zou ik wel een opvallende keus vinden aangezien hij daar ook niet even meer dan 6,5 miljoen per jaar gaan opstrijken. Turkse clubs verdienen goed, maar echt niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die 6,5 is wel erg veel trouwens, ik dacht hij op 4,5 zat, wat voor Ajax ook al heel veel is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien dat hij was gebleven voor CL en een realistische kans op de titel. Maar als je voor de derde plek speelt en Europa League, dat hij liever in Saudi-Arabië gaat spelen. Besiktas zou ik wel een opvallende keus vinden aangezien hij daar ook niet even meer dan 6,5 miljoen per jaar gaan opstrijken. Turkse clubs verdienen goed, maar echt niet zo goed.
Dat vind ik ook een raar verhaal, ik wist niet beter dan dat onze 'topspelers' ergens in de 4 zaten qua salaris.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 6,5 is wel erg veel trouwens, ik dacht hij op 4,5 zat, wat voor Ajax ook al heel veel is.
Waarschijnlijk bonus regelingen ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een raar verhaal, ik wist niet beter dan dat onze 'topspelers' ergens in de 4 zaten qua salaris.
Hoezo moet hij kampioen gaan worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij moet sowieso kampioen gaan worden komend seizoen, anders staat ie voor lul. Om kampioen te worden moet ie naar een grote club gaan, die hebben geen trek meer in een bejaarde speler. Dus dan gaat hij uiteindelijk naar een competitie die nog beroerder is dan de onze.
Ho Ho het is pas 15 juli tijd genoeg om alles te reparerenquote:
Werd een paar terug nog door de Telegraaf gemeld. Natuurlijk de vraag wat hier precies van klopt, maar met allerlei bonussen zou het mij eerlijk gezegd niet verbazen. Dat ga dus niet even terugverdienen in Turkije, zelfs 4,5 wordt al lastig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 6,5 is wel erg veel trouwens, ik dacht hij op 4,5 zat, wat voor Ajax ook al heel veel is.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is pas 14 juli joh we hebben geen haast.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
MIKA GODTS GAAT HET DOEN SAMEN MET HATO JA TOCHHHH ALLES OP DE JEUGD JAJAJJAJA RATATATATA KOMT HELEMAAL GOED DIT SEIZOEN.
Op je teentjes getrapt jochie?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho Ho het is pas 15 juli tijd genoeg om alles te repareren
En wat intereseert het hem iets of jullie zijn beredenering vinden kloppen of niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie nu nog voor de knaken kiest is het wel erg tegenstrijdig om het op de kwaliteit van de selectie te gooien.
Ik heb er gewoon al het vertrouwen in, komt helemaal goed, we mogen absoluut niet nu kritisch zijn want we hebben nog 4 weken tot de competitie begint dus tijd zat, de jeugd heeft de toekomst en we worden gewoon kampioenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op je teentjes getrapt jochie?
Ik heb maar één stand en dat is janken boehoe alles is kut ontsla ze allemaalquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon al het vertrouwen in, komt helemaal goed, we mogen absoluut niet nu kritisch zijn want we hebben nog 4 weken tot de competitie begint dus tijd zat, de jeugd heeft de toekomst en we worden gewoon kampioen
Blijkbaar wilde de helft van de jonge gasten niet meer mee het krachthonk in. Zegt ook wel weer genoeg, ongemotiveerde selectie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:24 schreef Ramboetan het volgende:
Tadic is dan wel 34 jaar oud, maar hij oogt een stuk fitter dan de meeste voetballers die eind 20 zijn. Lijkt alsof hij nog wel een paar jaar mee kan. Is ook letterlijk noot geblesseerd. Ik zou het wel weten als club zijnde.
Hij was een keer of vijf per wedstrijd geblesseerd, maar dat is weer iets anders.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:24 schreef Ramboetan het volgende:
Tadic is dan wel 34 jaar oud, maar hij oogt een stuk fitter dan de meeste voetballers die eind 20 zijn. Lijkt alsof hij nog wel een paar jaar mee kan. Is ook letterlijk noot geblesseerd. Ik zou het wel weten als club zijnde.
quote:Drietal Ajacieden wil na vertrek van Tadic ‘liever vandaag dan morgen weg’
Het vertrek van Dusan Tadic heeft voor een sneeuwbaleffect gezorgd bij Ajax, zo onthult clubwatcher Mike Verweij in de podcast Kick-off van De Telegraaf. Edson Álvarez, Mohammed Kudus en Davy Klaassen willen nu ‘liever vandaag dan morgen’ vertrekken bij de Amsterdammers. “De sneeuwbal is aan het rollen”, zegt Verweij.
Tadic kon zich niet vinden in het aankoopbeleid van Ajax en vond het niveau van de selectie ondermaats. De aanvoerder liet daarom vrijdag zijn contract ontbinden en gaat nu in de laatste fase van zijn carrière op zoek naar een uitdaging elders. Verweij vertelt in zijn podcast dat het vertrek van Tadic voor een sneeuwbaleffect zorgt in de Johan Cruijff ArenA. “Wat wel een gevaar is van deze situatie bij Ajax... Kijk, die sneeuwbal is aan het rollen.”
Ik heb wel van hem genoten, 18/19 was hij echt geweldig, die wedstrijd tegen Real wow, vorig seizoen deelde hij in de malaise.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was een keer of vijf per wedstrijd geblesseerd, maar dat is weer iets anders.
Het is alsnog opvallend dat hij dan gewoon 11 keer weet te scoren en goed is voor 18 (!) assists in de competitie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel van hem genoten, 18/19 was hij echt geweldig, die wedstrijd tegen Real wow, vorig seizoen deelde hij in de malaise.
Bizar hoe goed hij toen was. Dat hij een goede speler was wisten we wel maar dat het wereldklasse zou worden had ik in ieder geval niet verwacht.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel van hem genoten, 18/19 was hij echt geweldig, die wedstrijd tegen Real wow, vorig seizoen deelde hij in de malaise.
Ja huilende heimwee Davy wil weg?quote:
Zeker, ook wel het type speler waar toen op werd gemikt geloof ik. Geen wereldtop maar wel eronder. Al is dat hele aansluiting vinden bij de Europese top wel een vrij kansloze opgave gebleken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat aansluiten bij de Europese top is natuurlijk een doel je kan slechts zeggen we zijn tevreden waar we nu zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, ook wel het type speler waar toen op werd gemikt geloof ik. Geen wereldtop maar wel eronder. Al is dat hele aansluiting vinden bij de Europese top wel een vrij kansloze opgave gebleken.
Zo lang je een Eredivisie club bent kan je moeilijk Europese top worden/blijven.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, ook wel het type speler waar toen op werd gemikt geloof ik. Geen wereldtop maar wel eronder. Al is dat hele aansluiting vinden bij de Europese top wel een vrij kansloze opgave gebleken.
Nee dat was wat utopisch, als je nu ook weer ziet wat er aan spelers naar de zandbak gaat, dat heeft ook weer invloed op wat er hier in NL aan aardige spelers nog gaat blijven. Meer dan een opleider voor de grotere competities ga je niet worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat het in de toekomstige opzet wel wat makkelijker wordt om je in de subtop te melden, en dat was ook al moeilijk zat de laatste 20 jaarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat was wat utopisch, als je nu ook weer ziet wat er aan spelers naar de zandbak gaat, dat heeft ook weer invloed op wat er hier in NL aan aardige spelers nog gaat blijven. Meer dan een opleider voor de grotere competities ga je niet worden.
Ach altijd prikt er toch wel een club doorheen. Ook daar vlak onder.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat het in de toekomstige opzet wel wat makkelijker wordt om je in de subtop te melden, en dat was ook al moeilijk zat de laatste 20 jaar
Ik neem aan dat als NL clubs 80-90 miljoen gaan krijgen dit bij clubs uit A landen 150+ gaat zijn, dus kloofverkleinend zal het niet echt worden, je kan financieel misschien wat beter op tegen de middenmoters uit de topcompetities die geen CL spelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat het in de toekomstige opzet wel wat makkelijker wordt om je in de subtop te melden, en dat was ook al moeilijk zat de laatste 20 jaar
Dat laatste doel ik ook meer op ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als NL clubs 80-90 miljoen gaan krijgen dit bij clubs uit A landen 150+ gaat zijn, dus kloofverkleinend zal het niet echt worden, je kan financieel misschien wat beter op tegen de middenmoters uit de topcompetities die geen CL spelen.
Ik denk dat je als Ajacied gezegend mag zijn als Davy Klaassen weggaat.quote:
Hij heeft wel een beetje een Almerehoofd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk dat je als Ajacied gezegend mag zijn als Davy Klaassen weggaat.
En waar denkt Davy trouwens heen te gaan? Zit toch niemand op hem te wachten? Dat gaat toch weer ergens onderkantje Bundesliga worden? Klaassen mag in zn handjes klappen dat die bij Ajax zit
Om in je selectie te hebben prima maar het zou geen basisspeler moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk dat je als Ajacied gezegend mag zijn als Davy Klaassen weggaat.
En waar denkt Davy trouwens heen te gaan? Zit toch niemand op hem te wachten? Dat gaat toch weer ergens onderkantje Bundesliga worden? Klaassen mag in zn handjes klappen dat die bij Ajax zit
Tsja, ik zou dan liever kiezen voor een jeugdspeler.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om in je selectie te hebben prima maar het zou geen basisspeler moeten zijn.
Weet ik niet, voor een jeugdspeler is banken ook niet zo goed, dan kan die beter minuten maken in jong.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Tsja, ik zou dan liever kiezen voor een jeugdspeler.
Hier heeft Sandman wel een punt Scorpiequote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb maar één stand en dat is janken boehoe alles is kut ontsla ze allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar wordt je wel eerste mee hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Alvarez en Kudus zometeen weg zijn is Taylor onze man![]()
Vriend, op de vraag of er 1 lichtpuntje te noemen valt nu, kwam men met het antwoord dat het “pas” half juli is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier heeft Sandman wel een punt Scorpie
Waar heb jij het over..Alvarez en Kudus zijn totaal verschillende spelers dan Taylor. Daarnaast zijn Branco en Tahirovic al gekomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar wordt je wel eerste mee hoor.
Van het rechter rijtje.
Ligt er ook aan hoe je wil/kan spelen. Met veel voetballers om hem heen kun je veel hebben aan een type Klaasen/Van de Beek die vaak goed in de 16 opduiken. Met bijna allemaal non-voetballers achter hem (of zelf opgesteld als een van de twee zessen heb je er weinig aan. En voor een bankzitter verdient hij natuurlijk veel te veel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om in je selectie te hebben prima maar het zou geen basisspeler moeten zijn.
Maar verder is er geen paniek hier hoor, alleen bezorgdheidquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vriend, op de vraag of er 1 lichtpuntje te noemen valt nu, kwam men met het antwoord dat het “pas” half juli is.
Dit zijn duistere tijden mijn beste, en als je dat wil afdoen als gejank prima, maar ga dan over 3 maanden niet hier komen verkondigen dat het slecht is. Iedereen kan op zijn vingers natellen dat dit een gigantisch kut seizoen gaat worden.
jij hebt een rare voorstelling van paniek iig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar verder is er geen paniek hier hoor, alleen bezorgdheid.
Kijk eens naar je eigen clubje waar jankbal Simons nog steeds maar niet beslist wat hij gaat doenquote:
Jammer dat tadic weggaatquote:
Ziet er niet veelbelovend uit ja. En het beetje krediet dat Mike heeft is flinterdun, twee nederlagen of gelijke spelen de eerste zeven wedstrijden en hij hangt bij de achterban.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vriend, op de vraag of er 1 lichtpuntje te noemen valt nu, kwam men met het antwoord dat het “pas” half juli is.
Dit zijn duistere tijden mijn beste, en als je dat wil afdoen als gejank prima, maar ga dan over 3 maanden niet hier komen verkondigen dat het slecht is. Iedereen kan op zijn vingers natellen dat dit een gigantisch kut seizoen gaat worden.
Blijkbaar mag je de feiten niet benoemen want dan ben je "in paniek" ofzo. Dus gewoon bek dicht en net doen alsof het geen implosie is die zich voor onze ogen aan het voltrekken is, misschien helpt het?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
jij hebt een rare voorstelling van paniek iig.
Denk dat Tadic al zijn gewonnen prijzen bij Ajax wel iets leuker vind. Maar je kan je maar ergens bezig mee houden hequote:
Je denkt dat moord en brand schreeuwen op een forum wel helptquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je de feiten niet benoemen want dan ben je "in paniek" ofzo. Dus gewoon bek dicht en net doen alsof het geen implosie is die zich voor onze ogen aan het voltrekken is, misschien helpt het?
Je hebt gelijk, doek het forum maar op.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je denkt dat moord en brand schreeuwen op een forum wel helpt?
Nee vooral laten bestaan, aandoenlijk dit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, doek het forum maar op.
Tadic wil versterkingen om weer kampioen te worden. Dat ie geen CL zal spelen weet hij al 2 maanden, dus je geeft een kul reden op. Hij heeft nooit geroepen dat ie weggaat omdat ze dit jaar geen CL spelen. En onzeker of je een basisplek hebt? Nee bij Real, PSG etc zullen ze natuurlijk wel een basisplek voor hem garanderenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo moet hij kampioen gaan worden?
Hij is 34 , speelt misschien nog 1 a 2 jaar , dan is iedere buitenlandse uitdaging met frisse energie toch geweldig? Ik snap de keuze van Tadic volkomen. Geen CL, je kent alle stadions en je hebt je successen beleefd. Daarbij zijn alle steekhouders van weleer weg (incl. vd Sar en Overmars) en is het onzeker of je een basisplek hebt.
Om komend seizoen wéér naar Excelsior of Heracles te rijden - terwijl je op zijn leeftijd ook een super toffe buitenland ervaring kan bewerkstelligen. Ik zou het wel weten.
Gewoon een Win-win voor Tadic en Ajax. Koester de mooie herinneringen en ga mooi uit elkaar. Top
Het is toch gewoon een mooi praatje voor de buitenwacht. Steijn heeft hem gewoon verteld dat hij niet alles gaat spelen en daar had 'ie geen zin in.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tadic wil versterkingen om weer kampioen te worden. Dat ie geen CL zal spelen weet hij al 2 maanden, dus je geeft een kul reden op. Hij heeft nooit geroepen dat ie weggaat omdat ze dit jaar geen CL spelen.
Haha ja dat zal het zijn. De Grote Steijn die Tadic verteld dat hij hem gaat wisselen, en Tadic trok dat niet, want tja het CV van Steijn is zo indrukwekkend daar schrok Tadic van.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een mooi praatje voor de buitenwacht. Steijn heeft hem gewoon verteld dat hij niet alles gaat spelen en daar had 'ie geen zin in.
VERTEL HET ME O GROTE SCORPIO!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha ja dat zal het zijn. De Grote Steijn die Tadic verteld dat hij hem gaat wisselen, en Tadic trok dat niet.
Heeft verder niks te maken met het dramatische vorig seizoen, de volkomen apathische houding op de transfermarkt, de volledige implosie van de staf en de scouting, en de abominabele staat van de club in zijn geheel nu, het ging Tadic alleen om zijn eigen speelminuten natuurlijk.
Wie is Mike?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:59 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ziet er niet veelbelovend uit ja. En het beetje krediet dat Mike heeft is flinterdun, twee nederlagen of gelijke spelen de eerste zeven wedstrijden en hij hangt bij de achterban.
Natrappen? Wie wat? Ik geef de man groot gelijk als 'ie daar geen zin in had. Hou je domme conclusies maar gewoon weer voor jequote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:40 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die nu Tadic na gaan trappen en dan anderen proberen de maat te nemen
Hardop gelachen
Nu dat haantje weg is zullen er eindelijk spelers zijn die zich wel durven te ontplooienquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een mooi praatje voor de buitenwacht. Steijn heeft hem gewoon verteld dat hij niet alles gaat spelen en daar had 'ie geen zin in.
Mensen die iemand alleen maar veren in zijn reet steken en totaal geen kritiek durven te geven en accepterenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:40 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die nu Tadic na gaan trappen en dan anderen proberen de maat te nemen
Hardop gelachen
Iedere keer had je weer het woordenboek nodig om te zien wat het ook alweer betekende bedoel je?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog nooit iemand zo vaak het woord implosie zien gebruiken trouwens.
Ten Hag was ook een nobody dat is best aardig gelopenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha ja dat zal het zijn. De Grote Steijn die Tadic verteld dat hij hem gaat wisselen, en Tadic trok dat niet, want tja het CV van Steijn is zo indrukwekkend daar schrok Tadic van.
Heeft verder niks te maken met het dramatische vorig seizoen, de volkomen apathische houding op de transfermarkt, de volledige implosie van de staf en de scouting, en de abominabele staat van de club in zijn geheel nu, het ging Tadic alleen om zijn eigen speelminuten natuurlijk.
Zit je tampon dwars of wat?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:21 schreef Scorpie het volgende:
Magoed kampioen in maart, Steijn en Mislintat zijn wat prachtigs aan het neerzetten#helden
Nee hoor, kritiek gaan we niet meer doen, ist verboten, dus vanaf nu is alles prachtig en geweldigquote:
Ten Hag had in zijn eerste jaar wel de beschikking over een van de beste Ajax-selecties van de laatste tig jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Hag was ook een nobody dat is best aardig gelopen
Het verhaal was eerst verkopen dan pas kopen. Aangezien Timber nu verkocht is zouden we wel het geld moeten hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:04 schreef Malavita het volgende:
Krijgen we binnenkort een kroaat van 20 miljoen? Lijkt me stug als we zo op het geld zitten.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het verhaal was eerst verkopen dan pas kopen. Aangezien Timber nu verkocht is zouden we wel het geld moeten hebben.
Net als hoe Ajax met Blind en Heitinga is omgegaan?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen clubje waar jankbal Simons nog steeds maar niet beslist wat hij gaat doen
Ten Hag was een opkomende trainer met een uitstekende reputatie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk ik ben geen Ajaxied maar die PSV CL is gewoon een irritante stoorzenderquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Net als hoe Ajax met Blind en Heitinga is omgegaan?
Eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kijk ik ben geen Ajaxied maar die PSV CL is gewoon een irritante stoorzender
Had je iets anders verwacht?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:45 schreef Simmertje het volgende:
Tadic, misschien niet naar Turkije, maar Saudi Arabië. Wat een verrassing. Die man wilt gewoon nog 1x ziek cashen.
Tadic is een lul. Dat gezuig gaan we niet missen. Hopelijk een sportiever Ajax dit seizoen.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Tadic nou gewoon had gezegd dat hij na 5 jaar iets nieuws wilde, of dat hij weg wilde met z'n gezin uit Nederland uit angst vanwege die overval, dan had ik dat helemaal begrepen. Maar hij heeft gewoon een drogreden gebruikt anders teken je niet bij Fener/Besiktas/Saudi Arabië. Alsof je weggaat bij je vrouw omdat je elders naar een rijk mokkel wil maar zegt dat je weggaat omdat je vrouw het huishouden niet meer goed doet. Geen misdaad maar ook niet chique en ietswat laf. Extra kwalijk dat hij juist die reden heeft gebruikt omdat die onvrede ook heel erg leeft bij de supporters en hij die onvrede daarmee alleen maar heeft versterkt. Hij laat onze club onder extra hoogspanning achter.
Maak je niet druk joh. Zo gaan dit soort dingen. Die man is 34, had geen kans meer op een basisplek en dit was de laatste kans in zijn carrière om nog eens een ander avontuur aan te gaan.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Tadic nou gewoon had gezegd dat hij na 5 jaar iets nieuws wilde, of dat hij weg wilde met z'n gezin uit Nederland uit angst vanwege die overval, dan had ik dat helemaal begrepen. Maar hij heeft gewoon een drogreden gebruikt anders teken je niet bij Fener/Besiktas/Saudi Arabië. Alsof je weggaat bij je vrouw omdat je elders naar een rijk mokkel wil maar zegt dat je weggaat omdat je vrouw het huishouden niet meer goed doet. Geen misdaad maar ook niet chique en ietswat laf. Extra kwalijk dat hij juist die reden heeft gebruikt omdat die onvrede ook heel erg leeft bij de supporters en hij die onvrede daarmee alleen maar heeft versterkt. Hij laat onze club onder extra hoogspanning achter.
En een nieuw avontuur in mooi land. Neem je het hem kwalijk? Nee. Hij is 34.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:45 schreef Simmertje het volgende:
Tadic, misschien niet naar Turkije, maar Saudi Arabië. Wat een verrassing. Die man wilt gewoon nog 1x ziek cashen.
Van mij part gaat hij voetballen in Noord-Korea. Gaat om het feit dat hij onzin redenen aangaf voor het vertrek bij Ajax, zeg dan gewoon eerlijk dat je nog een keer keihard wilt cashen voordat je stopt met voetbal.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En een nieuw avontuur in mooi land. Neem je het hem kwalijk? Nee. Hij is 34.
Beter zo'n avontuur dan nog een keer op en neer naar Almelo. In ds koude winterperiode.
Gaf hij een reden, of heeft telegraaf gezegd dat het de reden is.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Van mij part gaat hij voetballen in Noord-Korea. Gaat om het feit dat hij onzin redenen aangaf voor het vertrek bij Ajax, zeg dan gewoon eerlijk dat je nog een keer keihard wilt cashen voordat je stopt met voetbal.
Dit vat het wel samen jaquote:Op zondag 16 juli 2023 08:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
was te verwachten.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:43 schreef Simmertje het volgende:
Pijnlijk hoor. Zit je dan opeens met Noa Lang als grote man in je voorhoede.
We kruipen weer langszaam naar plek 2 en dat zonder dat er een bal gespeeld is.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
was te verwachten.
Maaegoed, hun probleem. Die van ons zijn minstens net zo groot.
eensquote:Op zondag 16 juli 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kruipen weer langszaam naar plek 2 en dat zonder dat er een bal gespeeld is.![]()
Daarom gewoon naar jezelf kijken, ik heb het al eerder gezegd, als dit het is per 31/08 dan heb je een groot probleem maar het is nog niet zover.
Hou toch op zeg. Denk dat het hem ook duidelijk is gemaakt dat hij niet onomstreden gaat zijn dit seizoenquote:Op zondag 16 juli 2023 09:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Van mij part gaat hij voetballen in Noord-Korea. Gaat om het feit dat hij onzin redenen aangaf voor het vertrek bij Ajax, zeg dan gewoon eerlijk dat je nog een keer keihard wilt cashen voordat je stopt met voetbal.
Dus voor Ajax uiteindelijk ook gewoon een reden om afscheid te nemen. Iemand die 6,5 miljoen per jaar pakt hoort niet op de bank in de Eredivisie.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Denk dat het hem ook duidelijk is gemaakt dat hij niet onomstreden gaat zijn dit seizoen
Iemand die 6,5 pakt gaat niet elders voor 3,5 + 2,5 spelen dus ik denk dat die 6,5 niet klopt.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dus voor Ajax uiteindelijk ook gewoon een reden om afscheid te nemen. Iemand die 6,5 miljoen per jaar pakt hoort niet op de bank in de Eredivisie.
ben wel echt benieuwd of die in Turkije nou echt zo veel meer gaat verdienen. Er zal echt wel meer spelen, zoals idd zijn niet meer zo onomstreden status komend seizoenquote:Op zondag 16 juli 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iemand die 6,5 pakt gaat niet elders voor 3,5 + 2,5 spelen dus ik denk dat die 6,5 niet klopt.
Met een lachbuiquote:
Rooie en Kokkiequote:
Je loopt 5 dagen achterquote:
Of hij irriteert zich dood aan spelers als Brubby die als hobbies “chillen, slapen en een beetje PlayStationen” heeft, terwijl ze geen potje fatsoenlijk uitspelen. Of een wisselspelertje die zichzelf ziet als onderdeel van de beste linkerkant van Europa.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
Er zal echt wel meer spelen, zoals idd zijn niet meer zo onomstreden status komend seizoen
alles kanquote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of hij irriteert zich dood aan spelers als Brubby die als hobbies “chillen, slapen en een beetje PlayStationen” heeft, terwijl ze geen potje fatsoenlijk uitspelen. Of een wisselspelertje die zichzelf ziet als onderdeel van de beste linkerkant van Europa.
Dusan is ook buiten het voetbal een MVP met nadruk op de p, dus het kan ook wel iets in de privesfeer zijn wat de doorslag gaf in de optelsom.quote:
Dit vast en zeker. Prima als je daar een speler of twee, drie van hebt in de selectie. Maar bij Ajax is het ondertussen wel het merendeel zo lijkt het. Tadic zal ook wel een groot contrast hebben gemerkt in mentaliteit ten opzichte van enkele seizoenen terug toen men ook nog jongens had als De Ligt, Tagliafico, Veltman, Huntelaar, Blind en Schöne.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of hij irriteert zich dood aan spelers als Brubby die als hobbies “chillen, slapen en een beetje PlayStationen” heeft, terwijl ze geen potje fatsoenlijk uitspelen. Of een wisselspelertje die zichzelf ziet als onderdeel van de beste linkerkant van Europa.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dusan is ook buiten het voetbal een MVP met nadruk op de p, dus het kan ook wel iets in de privesfeer zijn wat de doorslag gaf in de optelsom.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch geen geheim dat hij Gaby Blaaser neukte?
Ligt er aan. Welke functie. Materiaalman kan prima.quote:
Barmanquote:Op zondag 16 juli 2023 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan. Welke functie. Materiaalman kan prima.
Dit is gewoon fukking lachwekkendquote:
Bij ajax kreeg hij 6,5 miljoen, bij Fenerbahce 4,2 miljoen. Dus keihard cashen jaquote:Op zondag 16 juli 2023 09:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
alleen maar bevestiging dat het dus niet alleen om geld gaatquote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij ajax kreeg hij 6,5 miljoen, bij Fenerbahce 4,2 miljoen. Dus keihard cashen ja
Nee, het gaat hem om de CL titelquote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
alleen maar bevestiging dat het dus niet alleen om geld gaat
Dit dus...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doen alsof de Turkse competitie een sportieve vooruitgang isquote:
Vreselijke. Simpele ziel zonder diepgang. Geen Sneijder aub. We glijden steeds verder af...quote:
dat beweer ik iig nietquote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Doen alsof de Turkse competitie een sportieve vooruitgang is
Beter weer, eten, leefstijl, nieuw avontuur en mogelijk ook basisplek.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Doen alsof de Turkse competitie een sportieve vooruitgang is
Dat ligt helemaal aan je politieke voorkeur.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Beter weer, eten, leefstijl, nieuw avontuur en mogelijk ook basisplek.
Snapt niemand dat dit ook belangrijk is? Heerlijk leven hoor in Turkije....
denk niet dat Tadic daar veel zal over hoeven klagen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je politieke voorkeur.
Tadic: Erdogan is the greatest president i lived under!quote:Op zondag 16 juli 2023 21:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je politieke voorkeur.
Nee, wat homofobie en vrouwenrechten betreft zitten ze op één lijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
denk niet dat Tadic daar veel zal over hoeven klagen.
ok hans.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee, wat homofobie en vrouwenrechten betreft zitten ze op één lijn.
Een sportieve vooruitgang is Turkije ook niet, maar ik snap wel dat hij het komende seizoen voor de prijzen wil spelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij ajax kreeg hij 6,5 miljoen, bij Fenerbahce 4,2 miljoen. Dus keihard cashen ja
Wat doet De Wolf eigenlijk bij jullie? (als het niet te veel is, lijkt het me een prima vergelijking)quote:Op zondag 16 juli 2023 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Sneijdertje in de John de Wolf rol. Nouja, oke.
Eigenlijk heb ik geen flauw idee maar ik verwacht er niet al teveel van. Schijnt wel dat ie sommige besprekingen doet, maar het meeste ligt gewoon bij Hulshof, Pusic en Slot uiteraard. Spelers zijn er in elk geval wel gek mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat doet De Wolf eigenlijk bij jullie? (als het niet te veel is, lijkt het me een prima vergelijking)
Laten we het hopen, tot nu toe na z'n carriere een 12 ambachten 13 ongelukken gebeuren, maar je weet nooit.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:52 schreef Heeinz het volgende:
Sneijder![]()
Je hoeft hem er niet bij te nemen om de tactiek uit te werken maar binnen de groep is het gewoon een topgozer die veel kan betekenen voor met name jonge gasten
Zo is het ook, nu al afschieten heeft iig geen zin. Heb de indruk dat Ajax/Mislintat momenteel voor veel mensen niets goed kan doenquote:Op zondag 16 juli 2023 23:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we het hopen, tot nu toe na z'n carriere een 12 ambachten 13 ongelukken gebeuren, maar je weet nooit.
Daarin is Tadic ook weggegaan , omdat die labiele kabouter dreigde op zijn auto te gaan stampen in een dronken bui.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:04 schreef Scorpie het volgende:
Sneijder
Wat een visie, wat een beleidgeweldig nieuws, het lek is boven
Ja maar we moeten KRITISCH zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo is het ook, nu al afschieten heeft iig geen zin. Heb de indruk dat Ajax/Mislintat momenteel voor veel mensen niets goed kan doen
“Hoi Dusan ook al was je de meest waardevolle speler vorig jaar we gaan je dit jaar minder laten spelen want Bergwijn moet op je plek en de nieuwe trainer die nog nooit op niveau heeft gevoetbald vind dat net zoals ik een goed idee.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarin is Tadic ook weggegaan , omdat die labiele kabouter dreigde op zijn auto te gaan stampen in een dronken bui.
Sinds FC Losersvlucht is aangetrokken , er niet veel dingen goed gaan volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Hoi Dusan ook al was je de meest waardevolle speler vorig jaar we gaan je dit jaar minder laten spelen want Bergwijn moet op je plek en de nieuwe trainer die nog nooit op niveau heeft gevoetbald vind dat net zoals ik een goed idee.
Ook verkopen we Kudus, Timber en Alvarez, is er geen geld voor versterkingen en willen we Wesley Sneijder een prominente rol geven binnen de club.
Wat vind je daarvan?”
Ik mis Maurice in dit verhaal als verzender van dit verhaal.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Hoi Dusan ook al was je de meest waardevolle speler vorig jaar we gaan je dit jaar minder laten spelen want Bergwijn moet op je plek en de nieuwe trainer die nog nooit op niveau heeft gevoetbald vind dat net zoals ik een goed idee.
Ook verkopen we Kudus, Timber en Alvarez, is er geen geld voor versterkingen en willen we Wesley Sneijder een prominente rol geven binnen de club.
Wat vind je daarvan?”
Vorig jaar was die meest waardevolle speler natuurlijk weergaloos en compleet onomstreden.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?”
Of deze loopbaan?quote:Op zondag 16 juli 2023 23:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorig jaar was die meest waardevolle speler natuurlijk weergaloos en compleet onomstreden.
Over niet op niveau gevoetbald hebben, van wie was dit ook weer de loopbaan?
1989–1990 FC Twente
1990–1992 De Graafschap
1992–1994 FC Twente
1994–1995 RKC
1995–1996 FC Utrecht
1996–2002 FC Twente
Best wel weer een leuk weekend gehad hier hoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:10 schreef De_Pel het volgende:
Gaat ie naar Fenerbahçe
Die club is 10 jaar geleden voor het laatst kampioen geworden in de 13e competitie van Europa en mag zodoende binnenkort de 2e voorronde van de conference League-debuut spelen
En daar levert ie nog salaris voor in ook.
Dan moet het momenteel wel écht intens kut zijn in Amsterdam.
Hij had nog één jaar contract als speler bij Ajax en daarna verder binnen de club met ongetwijfeld een heel ander salaris. Nu tekent hij een tweejarig contract plus tekengeld, dus wel degelijk meer geld voor hem. Nog los van gunstigere belastingtarieven daar.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:10 schreef De_Pel het volgende:
En daar levert ie nog salaris voor in ook.
Denk niet dat hij inlevert, maar verder heb je gelijk, contract als speler zou vast niet verlengd worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 02:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had nog één jaar contract als speler bij Ajax en daarna verder binnen de club met ongetwijfeld een heel ander salaris. Nu tekent hij een tweejarig contract plus tekengeld, dus wel degelijk meer geld voor hem. Nog los van gunstigere belastingtarieven daar.
Bij Fener zal die wel een basisplek krijgen en niet wekelijks in de krant hoeven te lezen dat hij eigenlijk niet meer meekan.quote:Op maandag 17 juli 2023 02:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had nog één jaar contract als speler bij Ajax en daarna verder binnen de club met ongetwijfeld een heel ander salaris. Nu tekent hij een tweejarig contract plus tekengeld, dus wel degelijk meer geld voor hem. Nog los van gunstigere belastingtarieven daar.
Alvarez speelde ook die hele pot, wordt hij niet gefeliciteerd?quote:Op maandag 17 juli 2023 08:11 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Niks van gezien verder, hopelijk zit er een leuke transfer voor hem in.
quote:Op maandag 17 juli 2023 08:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alvarez speelde ook die hele pot, wordt hij niet gefeliciteerd?
Sneijder hoeft wmb trouwens niet in een functie terug te keren bij Ajax.
Op zich qua namen valt het inderdaad nog mee maar verdedigend moet er echt wel iets substantieels bij en wat we wel gaan missen zijn de winnaars, jongens als Tagliafico, Martinez, Alvarez maar ook Tadic, wisten toch wel hoe je een wedstrijd over de streep moest trekken.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dramatisch staan we ervoor eigenlijk? Op zich, middenveld en aanval is met Taylor, vd Boomen, Klaassen en Berghuis, Brobbey, Bergwijn voor eredivisiebegrippen goed - als de spelers weer wat meer in vorm komen. Verdediging is matig, maar dat is wel weer de specialiteit van onze coach. Teams van de concurrentie zou ik niet veel hoger inschatten. Feyenoord is uiteraard topfavoriet, hopen op een choke daar.
Dit is niet tot nauwelijks beter dan wat AZ voor die linies heeft.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dramatisch staan we ervoor eigenlijk? Op zich, middenveld en aanval is met Taylor, vd Boomen, Klaassen en Berghuis, Brobbey, Bergwijn voor eredivisiebegrippen goed - als de spelers weer wat meer in vorm komen. Verdediging is matig, maar dat is wel weer de specialiteit van onze coach. Teams van de concurrentie zou ik niet veel hoger inschatten. Feyenoord is uiteraard topfavoriet, hopen op een choke daar.
Dat is een hele grote als.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En die zette gewoon CR7 op de bank. JE MOET JE MOND HOUDEN, HET IS NIET JOUW WEDSTRIJD.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar het wordt in die zin voorin wel eenvoudiger dat de diepgang gewoon op de linkervleugel zit en Berghuis dan die Tadic rol op de andere kant zou kunnen vervullen, maar Kudus is ook nog niet weg hè.quote:
En ik kijk met een schuin oog naar meneer Hansen.quote:Op zondag 16 juli 2023 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd hoe Unuvar, Regeer, Baas en de Waal het straks gaan doen.
Sontje "Achahbar" Hansenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
En ik kijk met een schuin oog naar meneer Hansen.
Bij AZ vertrekt ook wel weer het een en ander deze transferperiode. Maar zij hebben toch makkelijker vervanger ingepast, naar mijn gevoel.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is niet tot nauwelijks beter dan wat AZ voor die linies heeft.
Zijn die Duitsers behendig in.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:33 schreef Houniet het volgende:
Even over Sneijder, dat filmpje in de auto zit mij nog erg dwars maar hij is toch groter dan dat? Althans in mijn ogen denk ik dat hij wel een goede toevoeging kan zijn, zeker voor het middenveld op de trainingen.
Dat hele Tadic verhaal moeten we maar laten gaan, we weten nog helemaal niets. De man verdiend een groots afscheid en we gaan door. Sven moet nu even gas gaan geven.
En plus, hij zegt ook 'teams van de concurrentie zou ik niet veel hoger inschatten', niet dat we beter zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bij AZ vertrekt ook wel weer het een en ander deze transferperiode. Maar zij hebben toch makkelijker vervanger ingepast, naar mijn gevoel.
Ga er vanuit dat hij wel weet welk merk bitterballen we moeten serveren.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Sneijder is wel een goede om de catering te helpen vorm te geven.
Kudus speelt alleen voor zichzelf. Paar leuke potten gehad maar daar heb je ook niet heel veel aanquote:Op maandag 17 juli 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar het wordt in die zin voorin wel eenvoudiger dat de diepgang gewoon op de linkervleugel zit en Berghuis dan die Tadic rol op de andere kant zou kunnen vervullen, maar Kudus is ook nog niet weg hè.
Een spits erbij zou ook wel prettig zijn.
Ik hoop eigenlijk wel dat we die nog kunnen slijten ergens, maar ik hoor geen enkel gerucht over hem...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kudus speelt alleen voor zichzelf. Paar leuke potten gehad maar daar heb je ook niet heel veel aan
Helaas niet.quote:
Die gaan we ook niet missen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kudus speelt alleen voor zichzelf. Paar leuke potten gehad maar daar heb je ook niet heel veel aan
Die gaat op staan dit seizoen.quote:
Dat filmpje boeit mij niet zo veel maar ik heb hem niet vaak op een zinnig woord kunnen betrappen, dat zit me meer dwars.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:33 schreef Houniet het volgende:
Even over Sneijder, dat filmpje in de auto zit mij nog erg dwars maar hij is toch groter dan dat? Althans in mijn ogen denk ik dat hij wel een goede toevoeging kan zijn, zeker voor het middenveld op de trainingen.
Dat hele Tadic verhaal moeten we maar laten gaan, we weten nog helemaal niets. De man verdiend een groots afscheid en we gaan door. Sven moet nu even gas gaan geven.
Ik heb ook liever dat hij goed verkocht wordt maar het is wel een speciale voetballer.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Verdediging is middelmaat en aanvallend mag er ook nog wel wat bij, vooral op rechts.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee waarom? Die gaat nergens heen. Hem kun je uitstekend gebruiken op de plek waar hij het beste rendeert. Hem moet je puur en alleen voor verdedigen gebruiken en niet om mee te voetballen. Dat moeten andere doen.quote:
Ik dacht dat hij in de belangstelling stond van een club.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee waarom? Die gaat nergens heen. Hem kun je uitstekend gebruiken op de plek waar hij het beste rendeert. Hem moet je puur en alleen voor verdedigen gebruiken en niet om mee te voetballen. Dat moeten andere doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |