Als ie nu nog voor de knaken kiest is het wel erg tegenstrijdig om het op de kwaliteit van de selectie te gooien.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Tadic nu naar Besiktas of naar Saudi Arabië gaat dan is zijn hele redenering toch gewoon bullshit? Als hij nu bij een club tekent die CL speelt en betere potentie heeft dan Ajax dan snap ik het weer wel.
Ik wacht nog even af voordat ik hem ga verheerlijken of afvallen.
Ik krijg altijd gelijk dat is algemeen bekendquote:Op zaterdag 15 juli 2023 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom de selectie zo matig is. Zou @:klaasweetalles dan toch gelijk hebben
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:51 schreef Oriente het volgende:
Van der Sar is overgebracht naar een Nederlands ziekenhuis. Ligt nog altijd op de IC.
Als Alvarez en Kudus zometeen weg zijn is Taylor onze manquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie hebben we nou nog over die een beetje kan voetballen? en dan bedoel ik niet iemand die eens in de zoveel wedstrijden iets laat zien, maar iemand die er iedere week staat.
Misschien dat hij was gebleven voor CL en een realistische kans op de titel. Maar als je voor de derde plek speelt en Europa League, dat hij liever in Saudi-Arabië gaat spelen. Besiktas zou ik wel een opvallende keus vinden aangezien hij daar ook niet even meer dan 6,5 miljoen per jaar gaan opstrijken. Turkse clubs verdienen goed, maar echt niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Tadic nu naar Besiktas of naar Saudi Arabië gaat dan is zijn hele redenering toch gewoon bullshit? Als hij nu bij een club tekent die CL speelt en betere potentie heeft dan Ajax dan snap ik het weer wel.
Ik wacht nog even af voordat ik hem ga verheerlijken of afvallen.
Die 6,5 is wel erg veel trouwens, ik dacht hij op 4,5 zat, wat voor Ajax ook al heel veel is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Misschien dat hij was gebleven voor CL en een realistische kans op de titel. Maar als je voor de derde plek speelt en Europa League, dat hij liever in Saudi-Arabië gaat spelen. Besiktas zou ik wel een opvallende keus vinden aangezien hij daar ook niet even meer dan 6,5 miljoen per jaar gaan opstrijken. Turkse clubs verdienen goed, maar echt niet zo goed.
Dat vind ik ook een raar verhaal, ik wist niet beter dan dat onze 'topspelers' ergens in de 4 zaten qua salaris.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 6,5 is wel erg veel trouwens, ik dacht hij op 4,5 zat, wat voor Ajax ook al heel veel is.
Waarschijnlijk bonus regelingen ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een raar verhaal, ik wist niet beter dan dat onze 'topspelers' ergens in de 4 zaten qua salaris.
Hoezo moet hij kampioen gaan worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij moet sowieso kampioen gaan worden komend seizoen, anders staat ie voor lul. Om kampioen te worden moet ie naar een grote club gaan, die hebben geen trek meer in een bejaarde speler. Dus dan gaat hij uiteindelijk naar een competitie die nog beroerder is dan de onze.
Ho Ho het is pas 15 juli tijd genoeg om alles te reparerenquote:
Werd een paar terug nog door de Telegraaf gemeld. Natuurlijk de vraag wat hier precies van klopt, maar met allerlei bonussen zou het mij eerlijk gezegd niet verbazen. Dat ga dus niet even terugverdienen in Turkije, zelfs 4,5 wordt al lastig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 6,5 is wel erg veel trouwens, ik dacht hij op 4,5 zat, wat voor Ajax ook al heel veel is.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is pas 14 juli joh we hebben geen haast.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
MIKA GODTS GAAT HET DOEN SAMEN MET HATO JA TOCHHHH ALLES OP DE JEUGD JAJAJJAJA RATATATATA KOMT HELEMAAL GOED DIT SEIZOEN.
Op je teentjes getrapt jochie?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho Ho het is pas 15 juli tijd genoeg om alles te repareren
En wat intereseert het hem iets of jullie zijn beredenering vinden kloppen of niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie nu nog voor de knaken kiest is het wel erg tegenstrijdig om het op de kwaliteit van de selectie te gooien.
Ik heb er gewoon al het vertrouwen in, komt helemaal goed, we mogen absoluut niet nu kritisch zijn want we hebben nog 4 weken tot de competitie begint dus tijd zat, de jeugd heeft de toekomst en we worden gewoon kampioenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op je teentjes getrapt jochie?
Ik heb maar één stand en dat is janken boehoe alles is kut ontsla ze allemaalquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon al het vertrouwen in, komt helemaal goed, we mogen absoluut niet nu kritisch zijn want we hebben nog 4 weken tot de competitie begint dus tijd zat, de jeugd heeft de toekomst en we worden gewoon kampioen
Blijkbaar wilde de helft van de jonge gasten niet meer mee het krachthonk in. Zegt ook wel weer genoeg, ongemotiveerde selectie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:24 schreef Ramboetan het volgende:
Tadic is dan wel 34 jaar oud, maar hij oogt een stuk fitter dan de meeste voetballers die eind 20 zijn. Lijkt alsof hij nog wel een paar jaar mee kan. Is ook letterlijk noot geblesseerd. Ik zou het wel weten als club zijnde.
Hij was een keer of vijf per wedstrijd geblesseerd, maar dat is weer iets anders.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:24 schreef Ramboetan het volgende:
Tadic is dan wel 34 jaar oud, maar hij oogt een stuk fitter dan de meeste voetballers die eind 20 zijn. Lijkt alsof hij nog wel een paar jaar mee kan. Is ook letterlijk noot geblesseerd. Ik zou het wel weten als club zijnde.
quote:Drietal Ajacieden wil na vertrek van Tadic ‘liever vandaag dan morgen weg’
Het vertrek van Dusan Tadic heeft voor een sneeuwbaleffect gezorgd bij Ajax, zo onthult clubwatcher Mike Verweij in de podcast Kick-off van De Telegraaf. Edson Álvarez, Mohammed Kudus en Davy Klaassen willen nu ‘liever vandaag dan morgen’ vertrekken bij de Amsterdammers. “De sneeuwbal is aan het rollen”, zegt Verweij.
Tadic kon zich niet vinden in het aankoopbeleid van Ajax en vond het niveau van de selectie ondermaats. De aanvoerder liet daarom vrijdag zijn contract ontbinden en gaat nu in de laatste fase van zijn carrière op zoek naar een uitdaging elders. Verweij vertelt in zijn podcast dat het vertrek van Tadic voor een sneeuwbaleffect zorgt in de Johan Cruijff ArenA. “Wat wel een gevaar is van deze situatie bij Ajax... Kijk, die sneeuwbal is aan het rollen.”
Ik heb wel van hem genoten, 18/19 was hij echt geweldig, die wedstrijd tegen Real wow, vorig seizoen deelde hij in de malaise.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was een keer of vijf per wedstrijd geblesseerd, maar dat is weer iets anders.
Het is alsnog opvallend dat hij dan gewoon 11 keer weet te scoren en goed is voor 18 (!) assists in de competitie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel van hem genoten, 18/19 was hij echt geweldig, die wedstrijd tegen Real wow, vorig seizoen deelde hij in de malaise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |