• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..quote:Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Naast de hele was de halve taart ook verhoogd van 2,50 naar 6 euro.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:55 schreef Zana het volgende:
[..]
Volgens mij alle afgeprijsde producten, de ene keer kon je nog een zak bollen van de voordag voor 0,25 ¤ of 0,50 ¤ krijgen en nu zijn ze altijd 1 ¤ of 1,5 ¤. Ik heb zelfs al broden met een sticker voor 2,50¤ zien liggen. Ook het gebak wat voorheen 1¤ was is nu 2,50¤ of 4¤ bij ons. Of groentepakketten war het soms nauwelijks meer schilt.
Volgens mij hebben ze gedacht dat ze de prijs kunnen opschroeven, omdat er best veel mensen toch gebruik van maken. Voordeel is wel dat je zelfs kunt kiezen in tegenstelling tot een tgtg pakket. Trouwens de Multivlaai heeft ook tgtg, in het verleden had ik meestal een hele vlaai, maar dan kun je de smaak niet kiezen.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:12 schreef gelestipjes het volgende:
Broodpakket gehaald bij de Dirk. Niet het meest gevarieerde pakket, 1 volkoren brood.....en 90 bruine bollen.
Als ik deze met de helft van die van stavromulabeta vergelijk dan is dat duidelijk een andere Hemaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:13 schreef junkiesietze het volgende:
Gister ook weer eens een 5 euro Hema box gehaald:
[ link | afbeelding ]
Viel weer beetje tegen,
Zalm is al aan het verkleuren, en ik houd niet zo van gerookte zalm.
Aspergesoep, meh.
Roomkaasdip, meh
eierkoeken, meh
Ik wil ook een keer zo'n haulquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik deze met de helft van die van stavromulabeta vergelijk dan is dat duidelijk een andere Hema
9 zakken van 10 of 15 zakken van 6?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:12 schreef gelestipjes het volgende:
Broodpakket gehaald bij de Dirk. Niet het meest gevarieerde pakket, 1 volkoren brood.....en 90 bruine bollen.
Kwestie van berichtje met foto naar tgtg sturen en je hebt het gratis. Dan is het het geld wel waardquote:Op maandag 17 juli 2023 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Zojuist de meest trieste tgtg die ik ooit gehad heb. ¤4,99 betaald voor dit. Totale waarde ¤8,88. Ik vind dit echt schandalig. Was ook flabbergasted toen ik zag wat ik uit de krat kon pakken. De salade nog even op de website opgezocht en die is ¤2,99
Voor zo weinig onder de originele prijs was ik liever zelf de winkel ingelopen en had ik dingen uitgezocht die ik liever had.![]()
[ afbeelding ]
Dat moet een foutje geweest zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Zojuist de meest trieste tgtg die ik ooit gehad heb. ¤4,99 betaald voor dit. Totale waarde ¤8,88. Ik vind dit echt schandalig. Was ook flabbergasted toen ik zag wat ik uit de krat kon pakken. De salade nog even op de website opgezocht en die is ¤2,99
Voor zo weinig onder de originele prijs was ik liever zelf de winkel ingelopen en had ik dingen uitgezocht die ik liever had.![]()
[ afbeelding ]
Wouw.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:32 schreef Sodemieters het volgende:
Pakket van IKEA voor 5 euro.
[ afbeelding ]
Wat zijn die dingen rechtsonder? Aardappels?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:32 schreef Sodemieters het volgende:
Pakket van IKEA voor 5 euro.
[ afbeelding ]
You're joking right?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat zijn die dingen rechtsonder? Aardappels?
Nee, kon niet geloven dat die kleurloze dingen die ballen waren.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
You're joking right?
Wat zouden ze nou hebben bij Ikea wat wereldberoemd is, en rond van vorm...
Mmmh. De Billy ken in alleen maar in hoekige vorm. De kleur komt wel overeen met eiken.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
You're joking right?
Wat zouden ze nou hebben bij Ikea wat wereldberoemd is, en rond van vorm...(en nee. Het zijn geen aardappelen).
Ja, volgens mij klopt dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben juist wel wat kleur, denk de kipballetjes dan eerder.
Het heeft ook niks met overgebleven voedsel te maken. Ik heb bij 2 verschillende sushizaken meerdere keren gehaald. Ik kreeg elke keer standaard 1 bakje sushi van ~15 Euro. 1 van de zaken doet ook maar 1 dag in de week mee. Bij deze kreeg ik wel niet standaard dezelfde rol.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:22 schreef Sodemieters het volgende:
Ben nu voor de derde of vierde keer bij een sushizaakje geweest en het is iedere keer exact hetzelfde. Doet toch vermoeden dat het weinig te maken heeft met dingen die overgebleven zijn, maar dat ze dit special voor TGTG maken. Het is wel voordelig.
Damn, dat is wel 40 euro ofzoquote:Op zondag 23 juli 2023 14:31 schreef mecano het volgende:
Ik heb weer een Flink pakket weten te bemachtigen voor ¤4,99.
Ben erg tevreden, ik heb deze keer zalm, kogelbiefstuk en kipdijreepjes.
[ afbeelding ]
Niemand koopt meer bij flitsbezorgers hequote:
Dan moeten ze het ook niet inkopen natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand koopt meer bij flitsbezorgers he
Die hebben hier altijd pakketten op tijden dat ik aan het werk benquote:Op zondag 23 juli 2023 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Flink heeft altijd goede pakketten. Daar ben ik nog nooit teleurgesteld.
Hier hebben ze helemaal geen pakketten helaas.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Die hebben hier altijd pakketten op tijden dat ik aan het werk ben
Wat is dat voor taart? Ziet er wel grappig uit.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nom. Bakker. Geen bolletjes![]()
[ afbeelding ]
VLAAIquote:Op maandag 24 juli 2023 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat voor taart? Ziet er wel grappig uit.
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:14 schreef Myraela het volgende:
Haha, ik wist dat je vlaai zou zeggen.Love Limburgers op de stang jagen.
Maar ik kende het met eiwitschuim nog niet, lijkt me wel lekker!
Ah, dan woon je bij mij in de buurtquote:Op maandag 24 juli 2023 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm, hier doet Flink nauwelijks meer mee, Plus is altijd uitverkocht en Dekamarkt (net open na verbouwing) heeft een fikse brand gehad dus die kunnen weer aan het verbouwen. Nou was ik daar ook meestal te laat (kom 20.15 onlline, minuut later uitverkocht)
Grappigquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ah, dan woon je bij mij in de buurt![]()
Ik heb wel eens een Flink pakket kunnen claimen, maar ik zie ze idd niet zo vaak meer.
Tot ongeveer een jaar geleden had ik ook telkens hele mooie pakketten van Flink (en Gorilla's en Getir.) Maar nu zie ik ze bijna nooit meer. De Flink dichtbij is ook vertrokken maar bij de resterende (eigenlijk te ver fietsen voor een tgtg) komt ook nooit meer iets langs.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Grappigik heb wel hele mooie pakketten van Flink gehad, jammer dat ik het nu steeds misloop.
Dat is hier ook. Geloof dat nu alleen nog Flink (dichtbij) en Getir (weet niet zeker of ze nog zitten op de oude plek) over zijn. Maar waar Flink nog af en toe "uitverkocht om" laat zien, is dat bij Getir nooit. En sinds kort kom ik wel eens in de buurt waar ze zaten (en misschien nog zitten)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:53 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Tot ongeveer een jaar geleden had ik ook telkens hele mooie pakketten van Flink (en Gorilla's en Getir.) Maar nu zie ik ze bijna nooit meer. De Flink dichtbij is ook vertrokken maar bij de resterende (eigenlijk te ver fietsen voor een tgtg) komt ook nooit meer iets langs.
Twee maanden was er wel ineens een periode dat Getir weer regelmatig pakketten had maar dat is ook weer passé.
Het zal het wel waard zijn, euro per product, maar ik zou er ook niet voor langs gaan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:40 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb iets nieuws geprobeerd; een groot kantoorgebouw waar het gaat om dingen die zijn overgebleven in het bedrijfsrestaurant. Kost slechts 3 euro, maar je krijgt ook maar weinig. Al vind ik het lastig te beoordelen of het de minimale waarde haalt - het prijsniveau in bedrijfsrestaurants kan nogal verschillen. Denk niet dat ik dit nog een keer doe.
[ afbeelding ]
Een wrap, een half stokbroodje rauwe ham en een klein, half gevuld bakje couscoussalade.
Retail waarde moet x3 eh... die wrap zal misschien net voor 3 euro gaan, maar zo'n bakje couscous of stokbroodje in bedrijfskantine? mehquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Het zal het wel waard zijn, euro per product, maar ik zou er ook niet voor langs gaan.
Dit kost in onze kantine 5 euro versquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:40 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb iets nieuws geprobeerd; een groot kantoorgebouw waar het gaat om dingen die zijn overgebleven in het bedrijfsrestaurant. Kost slechts 3 euro, maar je krijgt ook maar weinig. Al vind ik het lastig te beoordelen of het de minimale waarde haalt - het prijsniveau in bedrijfsrestaurants kan nogal verschillen. Denk niet dat ik dit nog een keer doe.
[ afbeelding ]
Een wrap, een half stokbroodje rauwe ham en een klein, half gevuld bakje couscoussalade.
Mijn vorige bedrijfscateraar zou hier met gemak 9 euro voor vragen versquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Retail waarde moet x3 eh... die wrap zal misschien net voor 3 euro gaan, maar zo'n bakje couscous of stokbroodje in bedrijfskantine? meh
rip-offquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:32 schreef Sodemieters het volgende:
Ook even bij een restaurant cq lunchroom geweest. Voor 5 euro:drie dikke sneden luxe brood en een bak tonijnsalade. Het is een bakje van het formaat dat je ook bij de Chinees krijgt en het zit vol met tonijnsalade.
[ afbeelding ]
Nee, dat denk ik niet. Wat denk je dat een halve kilo tonijnsalade kost? Wel eenzijdig.quote:
Wentelteefjes!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:02 schreef drakin het volgende:
Ik heb brood gekregen naast een magick box, wat doe je er mee als je geen vriezer tot je beschikking hebt?
lekkerquote:
Tosti'squote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker![]()
maar wat met de andere 2 halve tijgerbroden?
Ik wilde eigenlijk de overige producten ook nog uit het pakketjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tosti's
Croutons
En morgen alle drie de maaltijden met brood...
Je kan er een soort rare hamburger van maken. Dat is vaak mijn oplossing als zo'n bakje dezelfde avond op moetquote:Op zondag 30 juli 2023 22:00 schreef exelletor het volgende:
exelletor houdt van appeltaart en dan is een pakket van de Hema wel interessant:
[ afbeelding ]
+2 croissants (ham/kaas + blijkbaar een reguliere) die ik onderweg had opgegeten.
Tenzij jullie tips hebben voor filet americain, belandt een deel van de inhoud helaas wel in de prullenbak. 🙁
Ik krijg net dit:quote:
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 31 juli 2023 17:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik krijg net dit:
[ afbeelding ]
Kijk, het is wel lekker, maar het is een nieuwe toko en dit voelt extreem afgemeten aan. Fuck off met je halve koek. Ik betwijfel of het 15 euro is, maar brownie/cake zal vast 4,50 ps zijn, dus dan zit je al aan 9.
Vorige keer was het ook nipt aan (3 grote stukken taart + croissant). Het is dat het lekker is, maar halve koeken voelt gewoon...wrong.
Kijk zo'n restaurant moet het zo zien: Je gaat ergens uit eten. Neem jij genoeg met 66% korting op de eindprijs als je niet weet wat je krijgt? Je weet niet of je gebak krijgt, lunchbroodjes, avondeten restjes, overgebleven side-dish of een toetje. Dan moet je niet afgemeten gaan doen, maar gewoon flink weggeven.
Tijdje terug was deze box van een klein kaaswinkeltje ook behoorlijk afgemetenMaar lekkere kaasjes
[ afbeelding ]
We zullen het nooit weten. Nou ja, ik weet het wel. Er stonden nog 5 boxen klaar (ze zijn dicht op di en wo) in gelid, dus ze hebben het netjes afgemeten naar 15E en verdeeld. Je had ook gewoon 4 boxen kunnen makenquote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Misschien hebben ze van die halve koek een stukje afgesneden om iemand te laten proeven.
Wat was de prijs van die 4 hamburgers?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:53 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Dinnetje bestelt ook eens een box (van de Dirk)...
3,- ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat was de prijs van die 4 hamburgers?
Als het een 5 Euro pakket was, dan kom ik niet in de buurt van het minimumbedrag van 15 Euro.quote:
Nee, dat is het probleem dus. Eurootje of 10 max. Had ik haar eindelijk overgehaald...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het een 5 Euro pakket was, dan kom ik niet in de buurt van het minimumbedrag van 15 Euro.
Wat heb je ervoor betaald?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:35 schreef H_T het volgende:
Bij de kaasboer net:
-Stukje briquette du nord (rauwmelkse geitenkaas)
-Bolletje fancy mozzarella
-12 eieren
Helemaal tevredenIk ben geen fan van geitenkaas en rauwmelkse met ook nog as wordt mij te exotisch, maar daar heb ik al een mooie bestemming voor gevonden
5 euro. Deze zaak doet altijd de bon erbij. Met hun normale winkelprijs is het 17 nog watquote:
Dat ziet er wat karig uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:53 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Dinnetje bestelt ook eens een box (van de Dirk)...
Ik heb tot nu toe altijd goede Overblijvers pakketten. Al durf ik zelf de "Verrassing Overblijver" en de "Bakkerij Overblijver" niet aan omdat ik van die eerste wel eens zag dat iemand 10 hamburgers en 1 pizza kreeg en verder niks, en van de bakkerij kreeg iemand wel eens een shitload aan donuts en verder niets. Ik zou daar wel ongelukkig van worden. Maar het Groente&Fruit pakket of het vegapakket zijn vooral maaltijdsalades, kant en klare groenten, fruitsalades etc.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:03 schreef Wilma_Flintstone het volgende:
[..]
Dat ziet er wat karig uit.
Ik had een paar weken geleden Overblijvers bij AH eens geprobeerd en was aangenaam verrast, misschien geluk gehad, maar wil het nog weleens proberen in ieder geval. Voor 2,95 een speltbrood, een tijgerbrood, afbakbrood kaas/ui, donuts en twee koeken.
Plaatje werkt nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:41 schreef Bouke-p het volgende:
Vandaag voor het eerst een subway pakket gekocht. Ook gelijk voor het laatst.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:41 schreef Bouke-p het volgende:
Vandaag voor het eerst een subway pakket gekocht. Ook gelijk voor het laatst.....
[ afbeelding ]
Bij Wodan, dat ziet eruit als 2 onbelegde broodjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht, zijn dat twee droge of twee belegde broodjes? En 1 koekje.
Ja maar tenzij hij er 1,50 voor heeft betaald kom je nooit aan 1/3e winkelwaarde zo...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:20 schreef Aure het volgende:
Dat staat bij subway vaak wel in de omschrijving, dat het om onbelegde broodjes gaat of kan gaan...
Heb ik ook ooit gehad. Die zijn best prima om te toasten. Maar 2 broden... de tering.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had laatst zes broden bij Subway en dat is echt prima voor 5 euro. Twee broden is wel echt lullig.
Klopt, dat wist ik ook en dat is geen probleem.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:20 schreef Aure het volgende:
Dat staat bij subway vaak wel in de omschrijving, dat het om onbelegde broodjes gaat of kan gaan...
Ah ja het is inderdaad wel heel weinig!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Klopt, dat wist ik ook en dat is geen probleem.
Maar de hoeveelheid of beter het gebrek daaraan vind ik wel erg idioot.
Ik had laatst ook zo'n AH verrassingspakket, maar daar zaten vega producten inquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:04 schreef Tele6 het volgende:
Dat Subway pakket... triest
Ik heb Too Good To Go van m'n telefoon gegooid, want ik heb het afgelopen halfjaar niks meer ermee gedaan. Ik haal nu alleen Overblijver-pakketten bij AH. Vanavond weer een vegetarische Overblijver
Is dat niet gewoon een verwisseling geweest? Dat er nu een vegetariër met een vleespakket zat?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zo'n AH verrassingspakket, maar daar zaten vega producten in![]()
Beetje jammer als ik express niet het vegetarische pakket had genomen.
Volgens mij zijn de ochtend pakketten overblijfsels van de avond ervoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met de Dunkin Donuts pakketten, en dan vooral of je beter het ochtend of avond pakket kunt halen? Is het avondpakket verser? Als je aanrader hebt voor specifiek welke in Utrecht hoor ik het ook graag. Ik heb eerder wel eens bij Overvecht gehaald, maar die staat er niet meer tussen.
Wij halen die meestal als we visite krijgen, dan pakken we het avondpakket. Doen we bij de Dunkin aan de A2 bij Zaltbommel. Is de volgende dag trouwens nog steeds meer dan primaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met de Dunkin Donuts pakketten, en dan vooral of je beter het ochtend of avond pakket kunt halen? Is het avondpakket verser? Als je aanrader hebt voor specifiek welke in Utrecht hoor ik het ook graag. Ik heb eerder wel eens bij Overvecht gehaald, maar die staat er niet meer tussen.
Ik heb een keer een doosje gehaald bij de bakkerij van Dunkin aan de Manitobadreef. Of dat nou echt verser is dan andere zaken vind ik moeilijk te zeggen. Wel kreeg ik er 7 donuts in plaats van de meer gebruikelijke 6, maar ik weet niet of dat standaard isquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is die in Overvecht waar ik ook wel eens geweest ben, maar die staat er niet meer op helaas.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een keer een doosje gehaald bij de bakkerij van Dunkin aan de Manitobadreef. Of dat nou echt verser is dan andere zaken vind ik moeilijk te zeggen. Wel kreeg ik er 7 donuts in plaats van de meer gebruikelijke 6, maar ik weet niet of dat standaard is
Ah, dan klinkt avond als verser (want dan wss van die dag zelf). Locatie was vooral omdat het zou kunnen dat bij de een misschien vaker de 'simpele' donuts over blijven en bij andere misschien ook meer de 'lekkerdere'. Gezien de net wat andere locatie misschien net wat anders publiek ofzo.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de ochtend pakketten overblijfsels van de avond ervoor..
Locatie zou niet uit moeten maken toch? ze zijn allemaal even oud als ze TGTG op gaan.
200IQquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:44 schreef Aure het volgende:
De avondpakketten zijn inderdaad verser als je ze meteen die avond op gaat eten. Als je ze de volgende dag pas gaat opeten maakt het niet uit, want de ochtendpakketten zijn inderdaad donuts van de vorige dag.
Donuts halen en dan de volgende dag pas ervan eten vraagt een vorm van zelfbeheersing waar ik niet mee ben uitgerustquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:44 schreef Aure het volgende:
De avondpakketten zijn inderdaad verser als je ze meteen die avond op gaat eten. Als je ze de volgende dag pas gaat opeten maakt het niet uit, want de ochtendpakketten zijn inderdaad donuts van de vorige dag.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Donuts halen en dan de volgende dag pas ervan eten vraagt een vorm van zelfbeheersing waar ik niet mee ben uitgerust![]()
Avondpakket heb ik 2x gehad hier. Beide keren mocht ik een doos samenstellen met de donuts die er nog over waren van de dag. Even ervan uitgaande dat die donuts in de ochtend of overdag gemaakt waren, was het dus vers.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb de noodles en aziatische sause pakket besteld. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb voor het eerst zo'n pakket gekocht dat thuis bezorgd wordt. Ik weet niet of iedereen dezelfde pakketten ziet, lijkt me wel, maar het was dat bonen en peulvruchtenpakket an afgelopen week, omdat ik al die producten vrij regelmatig gebruik.
Binnenkort weer eens een megapan chili-achtige bonenschotel maken dus
Dat ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Sodemieters het volgende:
Tweede keer IKEA. Een muffin, soep, balletjes en zalm met pasta en rauwkost. Voor 5 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de noodles en aziatische sause pakket besteld. Ik ben benieuwd
Iets meer sauzen en minder noodles gehad, maar overal tevreden.quote:
Wat kost dat eigenlijk? want ik denk een waarde van 20 euro max?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets meer sauzen en minder noodles gehad, maar overal tevreden.
Niet dat ik voor een 2de keer dit soort pakket ga bestellen. Ik denk eerder voor Magic/peulvruchten/aziatische keuken pakket ga.
Klopt, 19,99 kost zo'n pakketquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat kost dat eigenlijk? want ik denk een waarde van 20 euro max?
Nou dan kom je zeker niet aan de 3x waarde.quote:
Ik zie ze ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben ze de bezorgpakketten uit de app gehaald?
Ik zie veggie chips pakket. De rest is uitverkocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hebben ze de bezorgpakketten uit de app gehaald?
Ik ben meestal te laat of ik moet het ophalen op momenten dat het mij niet uit komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:45 schreef Rickocum het volgende:
Ik gooi die meuk eraf. Nooit tijdig erbij. Ik denk dat dit meer iets is voor als je in een stad woont, hier denk ik 5 zaken in de buurt die er aan mee doen. Jullie hebben dan best wel mooie boxjes af en toe
Dan heeft die vegetariër ook eens wat lekkers te eten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een verwisseling geweest? Dat er nu een vegetariër met een vleespakket zat?
quote:
Ah to go. Krijg vaak dingen die uit assortiment gaan. Gewoon houdbaar dan wel non food. Ook wel mooie handdoeken gehad, kaarsen, shampoo, douchespul, wasmiddelen etc.quote:
Van de AH to Go-pakketten die ik heb gehad kwamen de meeste bij de kleine in mijn dorp. Dat was vaak een of twee bakken salade, een of meerdere smoothies en nog wat ander grut. Niets dat zo apart is als kaarsen of handdoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Ah to go. Krijg vaak dingen die uit assortiment gaan. Gewoon houdbaar dan wel non food. Ook wel mooie handdoeken gehad, kaarsen, shampoo, douchespul, wasmiddelen etc.
dat is dan hier in de stad waar ik 12quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Van de AH to Go-pakketten die ik heb gehad kwamen de meeste bij de kleine in mijn dorp. Dat was vaak een of twee bakken salade, een of meerdere smoothies en nog wat ander grut. Niets dat zo apart is als kaarsen of handdoeken
beetje raar dat ze zo rekenen, afgeprijst is afgeprijst lijkt me en dan gaan we niet opeens terug naar de oude prijs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk dat je rekent met de kortingprijzen. Gaat om de originele winkelwaarde.
ETA: o ja die stickers zijn al 50%, dan kom je er wel.
Voorwaarden ditdat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
beetje raar dat ze zo rekenen, afgeprijst is afgeprijst lijkt me en dan gaan we niet opeens terug naar de oude prijs.
2 soorten korting: 50% als je het zelf uit de bak kiest of 66% als je het via 2g2g koopt, maar ik ben het met je eens dat het dan wat matig is. Ik kies liever 50% met eigen keuze dan verrassing voor 66%.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
beetje raar dat ze zo rekenen, afgeprijst is afgeprijst lijkt me en dan gaan we niet opeens terug naar de oude prijs.
Die krieltjes en schijfjes kan je eerst nog invriezen, zodat je ze niet 1 dag hoeft op te eten. Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:28 schreef mecano het volgende:
Voor ¤2,99 bij een lunchroom/bakkerswinkel.
[ afbeelding ]
Jumbo ¤4,99
[ afbeelding ]
Veel te veel aardappelschijfjes/krieltjes gekregen. Ik heb meer dan 10 zakken ontvangen met tht datum van vandaag. De paprika was verrot en gedeelte van de aardbeien waren beschimmeld. Die vegan rendang heb ik eerder in een ander pakket ontvangen en was niet zo lekker. Verder wel prima pakket.
Ik heb gemerkt dat veel zaken die voorheen vaak meededen nu veel minder meedoen. En veel pakketten zijn wat kleiner geworden. Nu komen ze vaker net aan het bedrag.
Oh, ik had een verhaal geschreven, dat je moet uitgaan van de originele prijzen voor die 15¤ en niet van die met korting. Later zag ik pas de reactie van iemand anders.quote:
veel aardappels ja, maar wel echt voor veel meer dan 15 euro aan waarde. Ik denk zelfs wel het dubbele...quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:28 schreef mecano het volgende:
Voor ¤2,99 bij een lunchroom/bakkerswinkel.
[ afbeelding ]
Jumbo ¤4,99
[ afbeelding ]
Veel te veel aardappelschijfjes/krieltjes gekregen. Ik heb meer dan 10 zakken ontvangen met tht datum van vandaag. De paprika was verrot en gedeelte van de aardbeien waren beschimmeld. Die vegan rendang heb ik eerder in een ander pakket ontvangen en was niet zo lekker. Verder wel prima pakket.
Ik heb gemerkt dat veel zaken die voorheen vaak meededen nu veel minder meedoen. En veel pakketten zijn wat kleiner geworden. Nu komen ze vaker net aan het bedrag.
Maandag hier ook vaak goede dag!quote:Op maandag 4 september 2023 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik haalde net een prima bakkerspakket op. Zoals altijd op maandag wel hoog in de lekkernijen en laag in het brood.
2 broden
2 afbakstokbroden
2 kersenflappen
4 soesjes
1 eierkoek
3 gebakjes
Ik heb eigenlijk liever geen gebak enzo. Ik had echt brood nodig en was in de buurt van een tgtg dus heb de gok genomen. Gelukkig was er ruimte genoeg in de vriezer voor zowel brood als gebakquote:
Verschilt per vestiging. Bij mij in de buurt kan ik vanavond nog een 12-box ophalenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:10 schreef junkiesietze het volgende:
Dunkin Donuts doet volgens mij geen boxen van 12 stuks meer. Ik zie al een paar weken alleen maar 6 stuks aangeboden worden. jaa je kan er 2 van 6 nemen i know, maar toch 12 was halve euro goedkoper dan 2x6
Het is eenzijdig, maar op zich voor wie kookt en bakt nog wel te doen, omdat die boter makkelijk langer houdbaar is dan 5 liter zuivel of 5 voordeelzakken sla. Je kunt alleen ter plekke geen maaltijd van maken.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:42 schreef exelletor het volgende:
Dat moment wanneer een vakkenvuller geen zin heeft om een gebalanceerd pakket te maken:
https://www.thebestsocial(...)blijvers-verrassing/
Ik kwam tijdens de ophaal tijd erachter dat dit dus niet het tankstation was dat ik dacht dat het was.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:31 schreef junkiesietze het volgende:
Vanmiddag/avond weer een tankstation proberen... een Esso.
Ben benieuwd.
Dat is niet zo slim hequote:Op vrijdag 8 september 2023 07:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik kwam tijdens de ophaal tijd erachter dat dit dus niet het tankstation was dat ik dacht dat het was.
Blijkt dit het tankstation te zijn langs de A12, zou 20km rijden zijn om het op te halen en weer thuis te komen, en er stond file dus daar had ik geen zin in.
Met de scooter langsgereden, maar zat dikke sloot tussen en nergens een bruggetje.
Weer een gemist, en je kan niet meer cancellen in de tijd dat je het moet ophalen. kutzooi.
Is dat nou een half stokbrood? Dat vind ik echt zo lullig overkomen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:18 schreef mrien het volgende:
Pakket bij Bakker Bart gehaald, koste 4,99 en moet een waarde hebben van 14,99
[ link | afbeelding ]
Daar zou ik wel blij van worden, veel brood.quote:Op zondag 10 september 2023 11:29 schreef capricia het volgende:
Dirk van der Broek, Broodpakket.
¤3,49
[ link | afbeelding ]
(Sorry. De rest van de donuts waren al door dochter geconfisqueerd)
Ja. Ben er ook blij mee, deze hoeveelheid. De vriezer is weer gevuld.quote:Op zondag 10 september 2023 14:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Daar zou ik wel blij van worden, veel brood.
Wat is brood? Ik zou zo graag met de banale, platte tong van de wetenschap praten. Brood is toch gewoon brood. Maar dat is niet zo. Brood is een droom. Brood is verdriet. Brood is je meten met andere mensen. Dus wat is je brood? Is het wel goed brood? Voedt het voor een gelukkige toekomst? Alles is brood. Dat weet ik immers ook wel. Kijk maar. De ijscoman komt langs. In huizen waar brood is, is geld voor ijs. De hele straat kijkt als de ijscoman langskomt. De ijscoman is de goede broodman van blij zijn. Ik was blij want ik wist: ik kreeg vijf cent en de ijscoman deed er limonade op. En de hele straat keek hoe dat hoerenkind met die grote ijsco liep. Dat was brood!quote:Op zondag 10 september 2023 14:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Daar zou ik wel blij van worden, veel brood.
Ja..vond het zelf ook wel apart eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2023 11:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat nou een half stokbrood? Dat vind ik echt zo lullig overkomen.
quote:Op zondag 10 september 2023 14:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat is brood? Ik zou zo graag met de banale, platte tong van de wetenschap praten. Brood is toch gewoon brood. Maar dat is niet zo. Brood is een droom. Brood is verdriet. Brood is je meten met andere mensen. Dus wat is je brood? Is het wel goed brood? Voedt het voor een gelukkige toekomst? Alles is brood. Dat weet ik immers ook wel. Kijk maar. De ijscoman komt langs. In huizen waar brood is, is geld voor ijs. De hele straat kijkt als de ijscoman langskomt. De ijscoman is de goede broodman van blij zijn. Ik was blij want ik wist: ik kreeg vijf cent en de ijscoman deed er limonade op. En de hele straat keek hoe dat hoerenkind met die grote ijsco liep. Dat was brood!
't heeft de waarde wel, maar dat halve stookbroodje voelt wel wat pauperig aan en de rest zijn eigenlijk gewoon te dure snackbroodjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:18 schreef mrien het volgende:
Pakket bij Bakker Bart gehaald, koste 4,99 en moet een waarde hebben van 14,99
[ link | afbeelding ]
Die was hier een stuk minder toepasselijk geweest.quote:Op zondag 10 september 2023 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ik vind 'de maan' leuker.
Het was een vette, vieze voyeur die in kamers en bedden loert.
Je kunt bij de belegde broodjes ook kiezen voor een half stokbrood, zal daar van overgebleven zijn? Zonde om weg te gooien, too good to goquote:Op zondag 10 september 2023 16:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja..vond het zelf ook wel apart eigenlijk
Goed pakket dit hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het broodpakket van de Dirk van de Broek a ¤3,49.
Tevreden? Ja.
Prima hoeveelheid.
Had liever wat meer volkorenbrood gehad maar mag niet zeuren.
De vriezer zit vol en de donuts zijn alweer op
Zou dat echt 15 euro gekost hebben? Want ik kan het me bijna niet voorstellen, zelfs niet met de prijzen van tankstations...quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:44 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eindelijk een tankstation pakket kunnen scoren die wel in de buurt was
5euro
Vegan wrap
Kip wrap
Bami
Pepermunt
Valt een beetje tegen
Voor zo'n wrap betaal je gerust richting de 5 euro, die bami ook wel 3-4.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zou dat echt 15 euro gekost hebben? Want ik kan het me bijna niet voorstellen, zelfs niet met de prijzen van tankstations...
die wraps waren fucking kleinquote:Op woensdag 13 september 2023 12:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor zo'n wrap betaal je gerust richting de 5 euro, die bami ook wel 3-4.
Zou met het pepermunt net uitkomen.
Als ik dan die voorbeeldfoto er bij zie, mag ik hopen dat dat geen 5 euro pakket is.quote:Twee formules van NS, StationsHuiskamer en Kiosk, sluiten zich vanaf maandag 11 september aan bij Too Good To Go, 's werelds grootste marktplaats voor voedseloverschotten. De Too Good To Go-app biedt de mogelijkheid om overgebleven voedsel dat nog goed te consumeren is, maar dat gewoonweg niet verkocht is, een tweede kans te geven. Met de samenwerking wil NS bijdragen aan de strijd tegen voedselverspilling en hopen we bij reizigers een groter bewustzijn van de noodzaak van duurzame en vooral bewustere consumptie te creëren. Het is een van de stappen die NS neemt op weg naar afvalvrije stations
.
Kiosk doet hier al een hele tijd mee, al heb ik het nog nooit geprobeerd. Er staat bij dat het vaak afbakproducten zijn, dus ik verwacht met name saucijzenbroodjes e.d.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:54 schreef PS. het volgende:
https://nieuws.ns.nl/stat(...)-bij-too-good-to-go/
[..]
Als ik dan die voorbeeldfoto er bij zie, mag ik hopen dat dat geen 5 euro pakket is.
Jeetje, 80 Euro voor een zak van een kilo.......wat voor bonen zijn dat wel niet?quote:Op donderdag 14 september 2023 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Koffiepakket te bestellen. Is 40, was 80.... geklikt, want mogelijk interessant... 1 pak bonen van 1 kilo
Raar, er staat vanaf 11 september dit jaar. Misschien lokale franchise ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2023 17:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kiosk doet hier al een hele tijd mee, al heb ik het nog nooit geprobeerd. Er staat bij dat het vaak afbakproducten zijn, dus ik verwacht met name saucijzenbroodjes e.d.
Dat is net zulke BS als die Energy Gummies die voor nog minder (zelfde merk) op Amazon staan. Met hun `adviesprijs van 50 euro, voor 120 gummiesquote:Op donderdag 14 september 2023 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Koffiepakket te bestellen. Is 40, was 80.... geklikt, want mogelijk interessant... 1 pak bonen van 1 kilo
2 euro voor de flap, 3 euro voor het bolletje, 3 euro voor de smoothie, euro voor de banaan... dan zou de yoghurt 6 euro moeten kostenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:54 schreef PS. het volgende:
https://nieuws.ns.nl/stat(...)-bij-too-good-to-go/
[..]
Als ik dan die voorbeeldfoto er bij zie, mag ik hopen dat dat geen 5 euro pakket is.
Als het echt vies is, melding doen. Er zijn regels waar ze zich aan moeten houden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw!
Bij ons zijn alle bakker klootwijk in de omgeving overgenomen door bakker van maanen.
Bakker klootwijk wilde gewoon van de oude zut af zonder het weg te moeten gooien. Bakker van maanen wil duidelijk uit hun afval nog de laatste centen persen. Heb er nog 2 keer een pakket gehaald, me verwonderd over de vieze vloer () en de skeere pakketten, 1 ster uitgedeeld en ze uit mn favorieten gegooid. Wat een ellende. Moet nog op zoek naar een waardig vervanger.
Wel irritant want deze bakkerij zit echt om de hoek en met de afhaaltijden vaak aan het einde van de werkdag pastte dit net allemaal.
Zal qua waarde wel uit kunnen, vooral die Bizon lijm is vrij duur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:19 schreef Vanyel het volgende:
Verrassings van de bakker.
7,50
[ afbeelding ]
Wat kan je hiervan allemaal niet invriezen dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Zal qua waarde wel uit kunnen, vooral die Bizon lijm is vrij duur.
Alleen jammer dat je veel er van niet echt kunt invriezen.
Vind dat harde brood allemaal zelf niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:46 schreef Elleska het volgende:
[..]
Wat kan je hiervan allemaal niet invriezen dan?
Alleen die bladerdeegstengels gooi ik niet in de vriezer.
Gaat prima hoor, als je het na het invriezen even in de airfryer mikt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Vind dat harde brood allemaal zelf niet zo'n succes.
En dat ik nu nog een broodpakket moet zien te scoren voor de dagelijkse nood.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:21 schreef Elleska het volgende:
Ik heb geen airfyer maar de oven werkt net zo goed.
Enige nadeel van harde bolletjes enzo is dat het meer ruimte inneemt dan een brood.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:19 schreef Vanyel het volgende:
Verrassings van de bakker.
7,50
[ afbeelding ]
Broodboxen van de bakkers zijn hier 3,99 of 4,99.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:07 schreef capricia het volgende:
Bakkers heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar die zijn duurder, zeven euro plus, en dan krijg je van dat speciaal brood wat niet iedereen lust. Of een zak vol ambachelije kaasstengels, een zwaar stokbrood en een stuk gebak.
Oh, dat is fijn! Hier 7,50, Neplenbroek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Elleska het volgende:
[..]
Broodboxen van de bakkers zijn hier 3,99 of 4,99.
Sommige Neplenbroeken doen het ook voor 5.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn! Hier 7,50, Neplenbroek.
Maar de waarde klopt wel ongeveer denk ik. Kip is idioot duur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:22 schreef exelletor het volgende:
Hier maakte Flink vorig weekend niet zijn naam waar, geen flinke pakket gekregen.
[ afbeelding ]
De kwaliteit was verder wel in orde.
Zo, hopelijk heb je een grote vriezerquote:Op zondag 12 november 2023 11:30 schreef Vanyel het volgende:
Whoa wij halen ons brood tegenwoordig bijna altijd met tgtg bij de bakker. Das dan goedkoop, maar nog steeds denk ik elke keer![]()
had dit echt zoveel moeten kosten eigenlijk?
Nu ons eerste broodpakket van de Dirk.
[ afbeelding ]
3,50! Wtf echt.
Voor die prijs mag het ook best iets minder lekker zijn dan bakkersbrood.
Ja heb ik, maar niet zķ groot. Ik heb alles in een wasmand geladen. Alles behalve 4x puntjes en tijgerbollen zit erinquote:Op zondag 12 november 2023 12:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo, hopelijk heb je een grote vriezer
Wow!quote:Op zondag 12 november 2023 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja heb ik, maar niet zķ groot. Ik heb alles in een wasmand geladen. Alles behalve 4x puntjes en tijgerbollen zit erin![]()
Het zijn
4x5 appelhapjes metkorstdeeg
5 broden
5 halve beiden
4 zakken volkoren 3 zakken witte puntjes
Iets heel zwaars, dun gesneden. Rogge met zaden oid.
4 tijgerbollen
Is toch ook geen supermarkt brood?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wow!
Vergeleken met dat kreeg ik een zeer bescheiden pakketje van Ammerlaan (voor 4.99), maar op zich toch prima denk ik.
[ afbeelding ]
Ik vind bananen altijd hilarisch bij een boerderijwinkel.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg vandaag een mooi pakketje bij de boerderijwinkel:
- liter boerenkarnemelk framboos
- liter boerenkarnemelk boomgaardfruit
- halve liter boerenhangop
- 7 bananen
- boerenkool
- soepgroente
- hutspotgroente
- taugé
- kilo sperziebonen.
3,99 voor betaald.
Ja, ik vind het ook bijzonderquote:Op donderdag 30 november 2023 09:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik vind bananen altijd hilarisch bij een boerderijwinkel.
Je kan tegenwoordig bananenplanten bij de Lidl kopen dus iedereen kan ze kwekenquote:Op donderdag 30 november 2023 09:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik vind bananen altijd hilarisch bij een boerderijwinkel.
quote:Op donderdag 30 november 2023 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel goed pakket Lucky!!
Vandaag weer the Hunger Games voor een pakket van de goede bakker morgen. Hele constructie want ik moet eerst een pakket van de waardeloze bakker (standaard 1 ster) scoren zodat ik iets heb en dan bidden voor een pakket van de goede bakker een uur later, zodat ik de slechte bakker weer kan annuleren... het lijkt wel werk!
Ooo, daar ben ik jaloers op! Ik heb veel op de vierkante kilometer, maar geen paddestoelenquote:Op donderdag 30 november 2023 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen gezet op zo'n dik broodpakket van Dirk. Gewoon om te hebben. Maar ik wil helemaal geen crap eten en zo heel veel ruimte in de vriezer heb ik ook weer niet. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik er volgende week een mag als ik komende week veel uit de vriezer eet![]()
Ik ga morgen wel weer een zak gemengde paddenstoelen halen. Dik een kilo voor 3.99.
Jij als luxepoes met al je maaltijden van de traiteur gaat toch niet helemaal zelf koken johquote:Op donderdag 30 november 2023 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooo, daar ben ik jaloers op! Ik heb veel op de vierkante kilometer, maar geen paddestoelen
Vlaai kan (tenzij er slagroom/room in/op zit) echt prima in de vriezer. Per punt invriezen en dan opeten als je er zin in hebt of bezoek hebt?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:49 schreef drakin het volgende:
2 vlaaien.
3 bosjes lente in
2 zakken aardappelblokjes
1 brood
1 bak hutspot
1 vlaai is naar de buren
Brood gaat naar mams
Iemand de andere vlaai?
Friesland iets te ver helaasquote:Op donderdag 30 november 2023 10:49 schreef drakin het volgende:
2 vlaaien.
3 bosjes lente in
2 zakken aardappelblokjes
1 brood
1 bak hutspot
1 vlaai is naar de buren
Brood gaat naar mams
Iemand de andere vlaai?
Paddestoelen op toast met een zacht eitje wil ik me nog wel voor vermoeien hoorquote:Op donderdag 30 november 2023 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij als luxepoes met al je maaltijden van de traiteur gaat toch niet helemaal zelf koken joh
Ja dat weet ik, maar de vriezer zit vol, echt hartstikke vol.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vlaai kan (tenzij er slagroom/room in/op zit) echt prima in de vriezer. Per punt invriezen en dan opeten als je er zin in hebt of bezoek hebt?
Tenzij room?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vlaai kan (tenzij er slagroom/room in/op zit) echt prima in de vriezer. Per punt invriezen en dan opeten als je er zin in hebt of bezoek hebt?
Ik vind ingevroren slagroom echt niks. Ook in slagroomsoesjes enzo niet. Is meestal niks stevigs meer aan als het ontdooid is.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tenzij room?
Ik at gister nog prrrrima vlaai met slagroom uit de vriezer
Tenzij room?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die moet je ook niet ontdooienquote:Op donderdag 30 november 2023 19:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind ingevroren slagroom echt niks. Ook in slagroomsoesjes enzo niet. Is meestal niks stevigs meer aan als het ontdooid is.
picsquote:Op donderdag 30 november 2023 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tenzij room?
Ik at gister nog prrrrima vlaai met slagroom uit de vriezer
[..]
Die moet je ook niet ontdooien![]()
Ik heb de room tussen bodem en fruitbovenkant. Vlaai even in de airfryer en dan eet ik slagroomijs met knapperige onder- en warmte bovenkant.
Precies zo'n pakket bij de Dirk heb ik ook 2x gehad. Beide keren alleen brood, heel veel brood. En de helft daarvan in zakken zonder opdruk of stickers en de helft van het brood ongesneden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het broodpakket van de Dirk van de Broek a ¤3,49.
Tevredenheid over de hoeveelheid
Helaas geen volkoren en een enkel gebakje was ook wel leuk geweest
Benieuwd wat je krijgt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:04 schreef junkiesietze het volgende:
straks 2 feestdagen pakketten ophalen bij de Hema
Ja, daar ben ik ook super benieuwd naar. Vooral na die foto hierboven.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:46 schreef Nober het volgende:
Na bijna 2 jaar ook weer eens een pakket gered van een lokaal café-restaurant.
[..]
Benieuwd wat je krijgt.
Tuurlijk, maar elke dag meerdere pakketten aanbieden en uiteindelijk niks leveren? Waarom doe je dan mee?quote:Op zondag 10 december 2023 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een onzin![]()
Het hele concept draait juist op een leuke voordeeltje WANNEER ER IETS OVERBLIJFT. Als er niets overblijft houdt het dus gewoon op.
Wel gevarieerd. Ik had vorig jaar een pakket met iets van 24 chocoladeletters.quote:
Goed pakket zeg.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:17 schreef LeNeHe het volgende:
Ik had gisteravond eindelijk weer eens een pakket van Boons’ markt.![]()
[ afbeelding ]
Wow, al die sushiquote:Op woensdag 13 december 2023 17:17 schreef LeNeHe het volgende:
Ik had gisteravond eindelijk weer eens een pakket van Boons’ markt.![]()
[ afbeelding ]
Ja heerlijk! Werd hier thuis met gejuich ontvangenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:51 schreef Irri-tante het volgende:
Ik wilde net meerdere pakketten bestellen bij de plaatselijke bakker. Eentje voor mezelf en eentje voor een vriendin, maar ik mocht maar 1 pakket bestellen. Is dit vaker zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |