abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209806391
He, de lidl lijkt verdwenen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 juli 2023 @ 09:21:59 #277
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_209806430
Ja bij mij ook!
Niet dat dat nog lukte trouwens. Die waren de laatste keer sneller dan het licht uitverkocht.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_209806843
Ja verdomd! Jammer hoor, ik heb ooit twee pakketten weten te bemachtigen en die waren elke keer fantastisch. Hopelijk komen ze weer terug.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209806877
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:59 schreef Felixa het volgende:
Ja verdomd! Jammer hoor, ik heb ooit twee pakketten weten te bemachtigen en die waren elke keer fantastisch. Hopelijk komen ze weer terug.
Of ze verkopen vanaf nu de TGT inhoud voor sterk gereduceerde prijs in de winkel zelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209808064
Ze hebben nu bij de Lidl een stelling in de winkel met tasjes voor 3 ¤. De inhoud van mijn eerste tasje was wel minder dan in de tgtg dozen van eerder. Moet je ook alsnog geluk hebben dat het er staat als je net in de winkel bent. Voordeel je kunt wel een beetje spieken wat erin zit.
pi_209813233
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 11:46 schreef Zana het volgende:
Ze hebben nu bij de Lidl een stelling in de winkel met tasjes voor 3 ¤. De inhoud van mijn eerste tasje was wel minder dan in de tgtg dozen van eerder. Moet je ook alsnog geluk hebben dat het er staat als je net in de winkel bent. Voordeel je kunt wel een beetje spieken wat erin zit.
Staan die tasjes er de hele dag of alleen 's ochtends tot het op is? Ik heb in de verste verte geen Lidl in de buurt en kwam alleen voor de boxen en moest dan een eind omrijden vanuit mijn werk met de bus. :D
pi_209813332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Felixa het volgende:

[..]
Staan die tasjes er de hele dag of alleen 's ochtends tot het op is? Ik heb in de verste verte geen Lidl in de buurt en kwam alleen voor de boxen en moest dan een eind omrijden vanuit mijn werk met de bus. :D
Geen idee hoe elke winkel dit doet. Mijn zoon was rond het middaguur en toen stonden er 3 tasjes. Vandaag heb ik alleen de lege stelling in de winkel gezien en bij een andere winkel stond de lege stelling na de kassa. Ze hebben nu ook de bakken vervangen voor de 25 en 50 cent producten...daar moet je ook "geluk" hebben, heel vaak ligt daar niets in, en nu met al die vakantiegangers hier in de buurt wordt de kans waarschijnlijk nog kleiner.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 18:43:24 #283
387249 exelletor
exelleren?
pi_209814151
Gisteren vervoer wat onhandig gepland, dus bij de Hema naar binnen om voor ¤5 honger te stillen.

- Chocoladebroodje
- Ham/kaas croissant
- Zak sinaasappels
- Vega curry maaltijd
- 6 eieren
- Bakje kipsate salade
- Bosbessen cake-taart (normale prijs ¤8)

Ik hou niet van bezoek en woon op mezelf, dus die cake is wat onhandig. Hopelijk droogt ie in de vriezer niet uit.
pi_209832235
Vorige week prima doos bij de lokale bakker

En vandaag kwam ik (soort van) langs bij Dunkin Donuts

Gelukkig had en krijg ik bezoek wat meehelpt met opeten :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209835060
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
He, de lidl lijkt verdwenen.
Ja! Ik dacht dat het aan mij lag. Jammer hoor :{

Maar ja, ik heb in totaal 2 keer een Lidl-pakket te pakken gekregen en de laatste is al ruim een jaar geleden. En sindsdien wel geprobeerd maar gewoon nooit gelukt.
pi_209840741
Lidl :o ;(
Al was het mij ook al tijden niet meer gelukt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209841478
Boeh, hier is de Lidl ook weg kwam ik gisteravond om 19.18 achter toen ik de wekker had gezet voor weer eens een pakket. Jammer! -O-
pi_209841593
Ik vond dit, op de website van 'Gierige Gerda' :D

https://gierigegerda.nl/2(...)j-niet-tas-van-lidl/

quote:
Wanneer zijn de tasjes te vinden?

De nieuwe verspil me niet tasjes van Lidl staan direct bij het openen van de winkel klaar. Je vindt ze in een verrijdbaarrek, samen met de broden van gister. Deze zijn voor 25 cent te koop. De verspil me niet tasjes kosten 3 euro per stuk. Het is belangrijk om te weten dat het gaat om een ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’ syteem en de tasjes kunnen dus niet worden gereserveerd.
Kak. Ik ga 's ochtends niet voor de winkeldeur liggen voor zo'n tasje.... (denk ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door _flore op 10-07-2023 16:44:02 ]
pi_209848329
Nu ook tot de landelijke pers doorgedrongen.

quote:
Lidl verkoopt gebutste groenten en fruit voor minder geld, in strijd tegen voedselverspilling
Supermarktketen Lidl komt met een speciaal groente- en fruittasje om voedselverspilling tegen te gaan. In de zak zitten gebutste tomaten, bananen en andere groente- en fruitsoorten, die anders zouden worden weggegooid. Klanten betalen 3 euro voor een zak van 4 kilogram.

Jurriaan Nolles 11-07-23, 06:00 Laatste update: 08:30

Quirine de Weerd, hoofd duurzaamheid bij Lidl, ziet dat het gedrag van de klant verandert: ,,Vroeger wilden mensen misschien niet zo snel gezien worden bij de koopjeshoek, maar dat is tegenwoordig wel veranderd. Het is juist hip om voedsel dat anders zou worden weggegooid te kopen.’’

In de groente- en fruittas van Lidl zitten bijvoorbeeld wat rimpeligere tomaten dan klanten gewend zijn of iets rijpere bananen, die desondanks nog prima geschikt zijn voor consumptie. Verantwoordelijken van de versafdeling zouden ze normaal gesproken uit de winkel weren, maar bieden ze nu goedkoper aan. Klanten betalen ongeveer nog een derde van het normale bedrag.

Groente met een afwijking
Supermarkten komen steeds vaker met duurzaamheidsmaatregelen om voedselverspilling tegen te gaan. Albert Heijn kent al enige jaren het concept van Buitenbeentjes, waardoor groenten met een afwijking - ‘kleine paprika’s of kromme komkommers’ - alsnog in de winkel terechtkomen. De meeste andere supermarkten - ook Lidl en Albert Heijn - hebben bijvoorbeeld samenwerkingen met de Voedselbank.

Lidl was de eerste supermarkt die verspil-mij-niet-stickers introduceerde. Producten die bijna over de datum zijn, mogen daardoor weg voor 25 cent. Of bij vlees, vis en vega voor 50 cent. Andere supermarkten zijn dat ook gaan doen.

Hergebruik
Acties tegen voedselverspilling passen bij de duurzaamheidsambities van het van oorsprong Duitse Lidl, dat zich ten doel heeft gesteld om zoveel mogelijk afval te hergebruiken en om voedselverspilling terug te dringen. Zo gaat onder meer brood dat niet meer kan worden verkocht, terug naar Lidl’s bakkers om er veevoer van te maken. Een ander deel gaat naar de kippen van Kipster, zodat daar eieren kunnen worden geproduceerd met een zo laag mogelijke voetafdruk. Met deze maatregelen claimt Lidl jaarlijks 12 miljoen kilo minder voedsel te verspillen.
https://www.ad.nl/economi(...)erspilling~a9ade5d3/
pi_209852870
Jumbo heeft ook zo'n eigen verspilhoek.

De hele taarten werden onlangs in prijs verhoogd van 4 euro naar 6 euro.
pi_209853807
Vandaag een tgtg bij de Subway gehaald. Anderhalf belegd brood en 3 koeken.
Toevallig was het grote brood dezelfde als die man en ik bijna altijd bestellen.
Dus dadelijk nog wat plakjes kaas er op en onder de grill. Salade erbij en we hebben prima gegeten verwacht ik zo
pi_209854350
Heeft iemand al kosten voor de verpakking moeten betalen? Ik heb vanochtend ontbijt gehaald bij een hotel, inclusief diverse plastic bakjes, maar daar werd niks extra voor gerekend.
pi_209856039
Apart pakket van de AH To Go. Voor het eerst geen belegde broodjes of magnetronmaaltijd. Alles is ook nog behoorlijk lang houdbaar, muv de magere yoghurt (tht vandaag).

pi_209874169
Broodpakket gehaald bij de Dirk. Niet het meest gevarieerde pakket, 1 volkoren brood.....en 90 bruine bollen.
pi_209875178
90?! _O- :D
pi_209875221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:12 schreef gelestipjes het volgende:
en 90 bruine bollen.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_209876937
quote:
Broodpakket gehaald bij de Dirk. Niet het meest gevarieerde pakket, 1 volkoren brood.....en 90 bruine bollen.
_O- Hoop dat je een enorme vriezer hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 13 juli 2023 @ 13:25:24 #298
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_209877303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
_O- Hoop dat je een enorme vriezer hebt.
Gewoon alleen maar als tosti shizzle gebruiken. Bohhhh 20 dagen tosti dieet.
  donderdag 13 juli 2023 @ 13:28:53 #299
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209877348
quote:
_O- _O- _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209878613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef Nober het volgende:
Jumbo heeft ook zo'n eigen verspilhoek.

De hele taarten werden onlangs in prijs verhoogd van 4 euro naar 6 euro.
Volgens mij alle afgeprijsde producten, de ene keer kon je nog een zak bollen van de voordag voor 0,25 ¤ of 0,50 ¤ krijgen en nu zijn ze altijd 1 ¤ of 1,5 ¤. Ik heb zelfs al broden met een sticker voor 2,50¤ zien liggen. Ook het gebak wat voorheen 1¤ was is nu 2,50¤ of 4¤ bij ons. Of groentepakketten war het soms nauwelijks meer schilt.

Volgens mij hebben ze gedacht dat ze de prijs kunnen opschroeven, omdat er best veel mensen toch gebruik van maken. Voordeel is wel dat je zelfs kunt kiezen in tegenstelling tot een tgtg pakket. Trouwens de Multivlaai heeft ook tgtg, in het verleden had ik meestal een hele vlaai, maar dan kun je de smaak niet kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')