https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Hoe noem je iemand die op Baudet stemt omdat ie op rechts geen andere keuze zietquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Rechts extremistische Derksen
Fascistische Derksen
Luister je wel naar wat hij zegt? Lijkt me niet als je met zulke uitspraken komt.
Kaag blijft weer eens overeind. Ze is prima in Op1. Zonder het referendum zou ik D66 stemmen. Zou ik het mooi hebben gevonden Kaag als eerste vrouwelijke premier. Helaas kreeg ze de zwarte piet door de verrotte Rutte. Helaas werd ze gedemoniseerd door extreem rechtse volksmenners als Wilders, Baudet en Johan Derksen. Derksen die zegt te spreken namens de "gewone" Nederlander in een voetbalkantine. Laat mij dan maar ongewoon, gewoon links, met gezond verstand, niet in een voetbalkantine uit m'n nek lullen. Derksen verweet Kaag kilheid. Toen ze in college-tour emoties toonde na haar dochters te hebben aangehoord, verweet-ie haar emotionele instabiliteit. Ik verwijt Johan Derksen een gebrek aan literair talent en slechte, eenzijdige, elitaire, bekakte muzieksmaak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Rechts extremistische Derksen
Fascistische Derksen
Luister je wel naar wat hij zegt? Lijkt me niet als je met zulke uitspraken komt.
Dit dus. De zelfvoldane prediker die namens mij zou spreken. Flikker op Derksen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:18 schreef nils_22 het volgende:
Dankzij Johan zijn we straks wel van Kaag af. Hij is belangrijk voor de stemming in het land, de dominee die elke avond predikt voor de Gewone Man.
Bedankt Johanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:18 schreef nils_22 het volgende:
Dankzij Johan zijn we straks wel van Kaag af. Hij is belangrijk voor de stemming in het land, de dominee die elke avond predikt voor de Gewone Man.
Wie botert er wel met die judas?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit ff in Inside te lezen van Michel de boekjesschrijver, maar directeurtje Marco en Genee boterden niet echt..
Akelige rattenoogjes. Worden kinderen bang van.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:22 schreef BobW het volgende:
Frans Klein lijkt me toch een mindere Sinterklaas
Een van de grootste eikels in medialand. Nog 10x erger dan Erland dus dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:22 schreef BobW het volgende:
Frans Klein lijkt me toch een mindere Sinterklaas
Dat was toch al wel klaar, ze hebben iets in die richting al gezegd bij het laatste Sinterklaas optreden.quote:
Ja, leuk. Wat heeft dit te maken met VI? Het is geen Shownieuws.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Feestje bij Geer en de politie komt langs![]()
https://www.shownieuws.nl(...)st-met-gerard-joling
Niet voor:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
Het gaat weer gezellig worden volgende week
Hmmzzz nee.. de toon is gezetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niet voor:
Thijs
Baantjer Jr
Timmerfrans
![]()
Zolang ze t maar bij de feiten houden, gelukkig zijn ze daar heel sterk in.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat weer gezellig worden volgende week
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Harvest89 het volgende:
Ah ja leuk. Frans Timmermans aanvallen. De VVD en BBB moeten natuurlijk wel aan de macht komen!
Ja dat weten we allemaal iddquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:37 schreef dexamfetamine het volgende:
Je weet nu al het wordt een en al populistisch dom gelul van Gijp en Derksen.
Dan heb je nog zijn fantasieverhalen over MH17 om emoties los te peuteren bij de VN.quote:Frans Timmermans linkt stormdode aan klimaatverandering: ‘Dat is totale onzin’
Zomerstorm Poly zorgde woensdag voor veel schade en hinder, maar ook voor minstens zoveel woede en irritatie. Eurocommissaris Frans Timmermans linkte de dood van een 51-jarige vrouw - als gevolg van Poly - aan de huidige klimaatverandering. ,,Totale onzin’’, aldus Weerplaza
https://www.ad.nl/binnenl(...)tale-onzin~aaa5ca40/
Helemaal mee eens, dus ik hoop dat Timmerfrans onverstandig is en niet aanschuift.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Als Timmerfrans slim is gaat hij snel een keer aan tafel bij VI en pakt hij de heren een beetje in, dan haalt hij de angel eruit. Hij houdt ook wel van muziek net als Johan en is ook een boomer. Anders gaan ze hem iedere avond slopen zoals bij Kaag, dat is niet goed voor je politieke loopbaan, ze moeten op links niet hooghartig doen en VI gaan onderschatten.
Pauw is leuk bij helenequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:08 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat ik het wel een leuk programma vond, maar de afgelopen maanden met eerst Marcel en Gijs en daarna Helene vond ik een verademing.
Ruimte voor iets anders en nu met Helene ook vooral voor de gasten.
Heb echt helemaal geen zin in de terugkeer en het conservatieve herhaalgezeik van de reguliere presentatoren.
Hier wel mee eens eigenlijk. Als je VI een hele week kijkt, weet je soms niet eens of je die van gisteren of eergisteren zit te kijken, zo'n aaneenschakeling van herhalende meningen -van vooral Derksen- is het.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:08 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat ik het wel een leuk programma vond, maar de afgelopen maanden met eerst Marcel en Gijs en daarna Helene vond ik een verademing.
Ruimte voor iets anders en nu met Helene ook vooral voor de gasten.
Heb echt helemaal geen zin in de terugkeer en het conservatieve herhaalgezeik van de reguliere presentatoren.
Schoolkrant niveau.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:49 schreef Nober het volgende:
Veronica superguide editie/week 32
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso altijd Team Anti Van Hooijdonk, dus Team VDV/Steijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Zijn jullie team Van Hooijdonk of team VdVaart / Steijn?
Zelfs als ik dezelfde mening als van Hooijdonk had zou ik het nog met hem oneens zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:31 schreef DrDentz het volgende:
POLLquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Snap die hele eus-hype sowieso niet. 1x Max per maand materiaal.quote:
Ja dat was heel apartquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die neus van Bontenbal![]()
Lijkt wel of hij een flugel dopje erop heeft zitten
Tramschutter Eus.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap die hele eus-hype sowieso niet. 1x Max per maand materiaal.
Johan komt vooral beter tot zijn recht als hij zijn politieke agenda wat laat varen. De laatste week voor de zomerstop was hij daardoor ook al wat relaxter, wat de sfeer ten goede kwam. Maar goed, met de verkiezingen op komst zal hij het gaspedaal juist alleen nog maar verder intrappen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:40 schreef JOO het volgende:
Ik vind eigenlijk de Oranjezomer leuker dan VI. Johan komt ook beter tot zijn recht met opgenomen filmpjes.
op tv zit alles onder de duimquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat nieuwe directeurtje heeft ze goed onder de duim
De rijksten hebben de grootste actieradius dus kunnen het verst vluchten, hoe verrassend. Alsof de armste Oekrainers in Canada en Noorwegen uitkomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Johan denkt dat als je geld hebt, je niet in gevaar kan zijn vanwege een oorlog. Wtf haha
Terugkijken waard?quote:
Ja 100%. Leuke grappen en Albert had er ook zin in. Tweede gedeelte kan je overslaan.quote:
Waarom precies?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Wel een beetje gênant dat mannen die een paar ton per jaar pakken afgeven op vluchtelingen omdat die merkkleding dragen. 🫣
Wat heeft het loon van de heren te maken met of een vluchteling met merkkleding wel echt moet vluchten?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel erg naar beneden trappen. Zij die alles hebben hatelijk over zij die niets hebben.
Ze dragen ook vaak 'neppe' merkkleding in die contreien, dus dat zegt niet alles. Er is natuurlijk van alles mis met het asielbeleid, maar het is wel heel erg simpel om het oordeel daarover mede te baseren op het al dan niet dragen van merkkleding.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft het loon van de heren te maken met of een vluchteling met merkkleding wel echt moet vluchten?
Ik ben het er ook niet mee eens, maar de redenering dat de mannen er niks van mogen vinden omdat ze vermogend zijn is minstens even simpelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ze dragen ook vaak 'neppe' merkkleding in die contreien, dus dat zegt niet alles. Er is natuurlijk van alles mis met het asielbeleid, maar het is wel heel erg simpel om het oordeel daarover mede te baseren op het al dan niet dragen van merkkleding.
Job zien we na vanavond niet meer terugquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
Oei Johan tegenspreken, Job zijn positie in gevaar.
Is voor ons al kijker toch leuk joh.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:06 schreef superniger het volgende:
Genee is een rat. Privé appjes voorlezen.
capuchon jongens kunnen leuk zijn hoorquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zijn ook gewone mensen met een jas met capuchon
Echt oerdom die gedachte dan je alleen vluchteling kan zijn als je helemaal niks hebt en doodgaat van de honger. Maar als hier ooit de boel onder water komt te staan natuurlijk wel met een volle kofferbak naar Duitsland.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Wel een beetje gênant dat mannen die een paar ton per jaar pakken afgeven op vluchtelingen omdat die merkkleding dragen. 🫣
"De helft" vind ik nogal een overschattingquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:45 schreef Tasmaniak het volgende:
Valt het kijkers wel eens op dat Johan Derksen altijd over een uitgesproken mening, maar slechts de helft van de feiten beschikt?
Dat weet je toch al lang, voor echte nieuws moet je bij Cris Woerts zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Wilfjed is een parodie op een journalist
Die zit met z'n bitcoins van een euro per stukquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat weet je toch al lang, voor echte nieuws moet je bij Cris Woerts zijn![]()
GENEE = FAKE NEWSquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Wilfjed is een parodie op een journalist
Ze is wel goed in boeren sarren. Dat is een dikke plus voor haar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:59 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is die Kaag toch een vreselijk bekakt afgelebberd wijf bah
Nou het klinkt bijna te goed. Als zijn die Clarcks-mannen wel wat live gewend natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje respect voor Waylon meneer Nieuwschierig
het is best genant hequote:
Hij verdraait ook dingen. Bij Van Nieuwkerk was het probleem niet dat hij "af en toe een beetje hard praatte" tegen mensen, maar dat hij zich jarenlang als een tiran heeft gedragen. Bij Tom Egbers was het probleem niet dat hij een buitenechtelijke affaire had. Dat is tussen hem en zijn vrouw. Het probleem was hoe hij zich gedroeg toen de affaire uitkwam en eindigde. Derksen verdraait de zaken en doet dat aan een stuk door. Je moet opletten anders ga je het nog geloven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:20 schreef Parafernalia het volgende:
het is best genant hevaak lult ie ook maar wat alsof het een feit is
Na jaren krijg ik eindelijk steeds meer steun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 04:42 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij verdraait ook dingen. Bij Van Nieuwkerk was het probleem niet dat hij "af en toe een beetje hard praatte" tegen mensen, maar dat hij zich jarenlang als een tiran heeft gedragen. Bij Tom Egbers was het probleem niet dat hij een buitenechtelijke affaire had. Dat is tussen hem en zijn vrouw. Het probleem was hoe hij zich gedroeg toen de affaire uitkwam en eindigde. Derksen verdraait de zaken en doet dat aan een stuk door. Je moet opletten anders ga je het nog geloven.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na jaren krijg ik eindelijk steeds meer steun.
Ik las steeds wat anders. Tot dik in dun werd-ie verdedigd.quote:
Dan heb je denk ik heel selectief gelezen, want Derksen heeft minimaal sinds het incident met Akwasi ook heel wat mensen tegen zich in het harnas gejaagd en die laten net zo goed van zich horen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las steeds wat anders. Tot dik in dun werd-ie verdedigd.
Ik heb het over FOK! en daar is het pas recent dat ze hem door hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik heel selectief gelezen, want Derksen heeft minimaal sinds het incident met Akwasi ook heel wat mensen tegen zich in het harnas gejaagd en die laten net zo goed van zich horen.
je praat hier over een fictief personage voor TV hequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over FOK! en daar is het pas recent dat ze hem door hebben.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je praat hier over een fictief personage voor TV he
het is een reality ster geworden
Klopt helemaal. Genee mag best eens wat scherper zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 04:42 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij verdraait ook dingen. Bij Van Nieuwkerk was het probleem niet dat hij "af en toe een beetje hard praatte" tegen mensen, maar dat hij zich jarenlang als een tiran heeft gedragen. Bij Tom Egbers was het probleem niet dat hij een buitenechtelijke affaire had. Dat is tussen hem en zijn vrouw. Het probleem was hoe hij zich gedroeg toen de affaire uitkwam en eindigde. Derksen verdraait de zaken en doet dat aan een stuk door. Je moet opletten anders ga je het nog geloven.
Van het kliekje is alleen Sam Hagens die hem af en toe corrigeert.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Genee mag best eens wat scherper zijn.
En ze moeten gewoon ophouden met elke dag op de buis te zijn
Precies, het maakt ook gewoon lui als je elke dag tegen de miljoen kijkers binnenharkt. Het trucje werkt, dus er is geen reden om iets aan te passen. Genee weet heel goed dat Derksen vaak zijn feiten niet op orde heeft, maar legt hem nauwelijks nog een strobreed in de weg. De heren hoeven eigenlijk niet eens te leveren, de kijkers stromen toch wel binnen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:41 schreef Tasmaniak het volgende:
Genee heeft wel af en toe zijn bedenkingen, maar het betaalt zo lekker.
De heren staan al een aantal jaar op de automatische piloot en denken gemakshalve dat ze wel even een showtje uit de mouw schudden, dan krijg je inderdaad dat het niveau vies tegenvalt als het erop aankomt. De focus ligt daarom ook veel meer op 'humor', maar dan zonder scherpte of enige doordachtheid.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Precies, het maakt ook gewoon lui als je elke dag tegen de miljoen kijkers binnenharkt. Het trucje werkt, dus er is geen reden om iets aan te passen. Genee weet heel goed dat Derksen vaak zijn feiten niet op orde heeft, maar legt hem nauwelijks nog een strobreed in de weg. De heren hoeven eigenlijk niet eens te leveren, de kijkers stromen toch wel binnen.
Is misschien ook wel een leeftijds dingetje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:01 schreef Evertjan het volgende:
vond het gisteren gewoon schrijnend toen het over Studio Voetbal ging dat Derksen Afellay die Marokkaan noemde. Die jongen heeft gewoon meer dan 50 interlands gespeeld voor Oranje en in de ogen van Derksen is hij nog altijd die Marokkaan
Afellay is Nederlandser dan Sifan Hassan de Ethiopische.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:01 schreef Evertjan het volgende:
vond het gisteren gewoon schrijnend toen het over Studio Voetbal ging dat Derksen Afellay die Marokkaan noemde. Die jongen heeft gewoon meer dan 50 interlands gespeeld voor Oranje en in de ogen van Derksen is hij nog altijd die Marokkaan
Hassan spreekt beter Nederlands.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Afellay is Nederlandser dan Sifan Hassan de Ethiopische.
verschil is dat jouw buurvrouw het niet zegt op de landelijke tv.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:29 schreef GM78 het volgende:
[..]
Is misschien ook wel een leeftijds dingetje.
Mijn oude buurman van toen dik in de 70, noemde zijn buurvrouw ook negerinetje.
Zat absoluut geen kwaad in, hij vond het juist een hele aardige vrouw.
En niet beweert namens de gewone man te spreken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verschil is dat jouw buurvrouw het niet zegt op de landelijke tv.
Of zoals mijn ouwe oma, inmiddels overleden, na een nieuwsbericht over de geldproblemen bij Artis zei: 'moet je je eens indenken hoeveel kilo vlees die leeuwen eten. Je zou denken gooi er een zwarte tussen, maar dat mag je weer niet zeggen'.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:29 schreef GM78 het volgende:
[..]
Is misschien ook wel een leeftijds dingetje.
Mijn oude buurman van toen dik in de 70, noemde zijn buurvrouw ook negerinetje.
Zat absoluut geen kwaad in, hij vond het juist een hele aardige vrouw.
Ik kan er niet om lachen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of zoals mijn ouwe oma, inmiddels overleden, na een nieuwsbericht over de geldproblemen bij Artis zei: 'moet je je eens indenken hoeveel kilo vlees die leeuwen eten. Je zou denken gooi er een zwarte tussen, maar dat mag je weer niet zeggen'.
Dan moet je lachen en schud je meewarig het hoofd, dan denk je niet, die moeten we op prime time hebben
Omdat het jouw oma niet is. Ik vond het best wel komisch om je best wel keurige omaatje door de beginnende dementie er zo iets grofs uit te horen gooien.quote:
Mijn moeke is best wel beginnend dementerend, vind het best wel verdrietig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het jouw oma niet is. Ik vond het best wel komisch om je best wel keurige omaatje door de beginnende dementie er zo iets grofs uit te horen gooien.
Dat heeft wellicht te maken met hoe dicht je erbij staat. Bij je moeder is dat denk ik anders dan bij je oma, die je niet anders kent als oud. Het blijft verdrietig, zeker als ze er ook gemeen bij worden, maar dat is als kleinzoon denk ik anders dan als zoon. Je merkte ook dat ze altijd intens blij was wanneer ik er een keer in de week was, en mijn moeder en tante het elke keer moesten ontgelden want waarom stoppen ze haar toch hier in dit ziekenhuis etc etc. Dat zag ik dan ook als mijn taak, er het beste van maken. De kinderen hadden de zorgtaak, maar je wil niet dat iemand de hele tijd alleen maar 'over je hoofd' bezig is met wat het beste is voor jou, ook al heb je die mensen ook nodigquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeke is best wel beginnend dementerend, vind het best wel verdrietig.
Precies. Laten we het over het beginstadium van dementie bij Derksen hebben. Daar kan ik ook niet om lachen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar dit is misschien niet het goede topic om in de diepte te gaan over de nuanceverschillen tussen dementerende familieleden
Het is een typische boze oude man, inderdaad meestal niet om te lachen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Laten we het over het beginstadium van dementie bij Derksen hebben. Daar kan ik ook niet om lachen.
Ik ga hem steeds meer waarderen, al is dat tegen mijn zin in.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:10 schreef Ronald het volgende:
Ik vind er geen reet aan dat geneuzel van die seksuoloog.
Als tafelgast gedraagt hij zich minder gestoord dan op Twitter, sorry, X.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga hem steeds meer waarderen, al is dat tegen mijn zin in.
Inclusief of exclusief die prostaatmassage?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga ook maar met tantra beginnen.
Inclusief natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief die prostaatmassage?
Is jouw broek wel eens omlaag getrokken?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief die prostaatmassage?
Zeker, maar vaker een hand onder de rok.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Is jouw broek rok wel eens omlaag getrokken?
Derksen ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Seniele opa heeft denk ik ook geen moeite met verkrachting.
Die wel altijd roept dat ie zich ook zeker Marokkaan voelt, een Marokkaans accent heeft en altijd zijn kaken op elkaar hield tijdens het volkslied. Over schrijnend gesproken..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:01 schreef Evertjan het volgende:
En mevrouw Kaag scheert alle voetbalsupporters over één kam met haar kritiek op het programma. En Derksen heeft het ook vaak genoeg over haar politieke opinies. Wordt dit topic nou echt gekaapt door linkse wokies?quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:06 schreef dexamfetamine het volgende:
Derksen die zegt over Omtzigt: je moet een opoliticus op de inhoud behoordelen. Derksen over Kaag: ze ziet eruit als een [vul hier bekrompen veroordeling in]!!11
Kutboomer
Hij heeft het nooit over haar politieke standpunten. Nooit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
En mevrouw Kaag scheert alle voetbalsupporters over één kam met haar kritiek op het programma. En Derksen heeft het ook vaak genoeg over haar politieke opinies. Wordt dit topic nou echt gekaapt door linkse wokies?
Hij heeft zelfs heel positief op haar plannen voor onderwijs en het werven van leerkrachten gereageerd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit over haar politieke standpunten. Nooit.
Nou geweldig. Dat is hetzelfde als voor wereldvrede zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs heel positief op haar plannen voor onderwijs en het werven van leerkrachten gereageerd.
Het ging wel over de inhoud.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou geweldig. Dat is hetzelfde als voor wereldvrede zijn.
Zit je weer schuimbekkend voor de buis?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:58 schreef tralalala het volgende:
Snel! Verstop alle zwangere vrouwen.
Ik vind Derksen een akelige vent, maar over Kaag heeft hij inderdaad gezegd dat ze uitstekend deed als minister van buitenlandse zaken (net als Timmermans dat zou zijn). Hij is kennelijk vergeten dat ze is opgestapt vanwege haar rol van evacuaties Afghanen vanuit Afghanistan. Even kijken, wat heeft ze nog meer op haar kerfstok? Het grensoverschrijdend binnen de D66, niets laten horen toen Marleen Weener zich bij haar beklaagde. Van De Raad van State kreeg ze ook een onvoldoende over haar overheidsfinanciën. Ze is ook verantwoordelijk voor het standhouden van de racistische toeslagenaffaire. Uiteindelijk stak ze als ze in de rol van een schorpioen de rivier over op de rug van kikker Rutte.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
En mevrouw Kaag scheert alle voetbalsupporters over één kam met haar kritiek op het programma. En Derksen heeft het ook vaak genoeg over haar politieke opinies. Wordt dit topic nou echt gekaapt door linkse wokies?
Vergeet haar invloed op de media ook niet, met haar docu bij de VPRO...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind Derksen een akelige vent, maar over Kaag heeft hij inderdaad gezegd dat ze uitstekend deed als minister van buitenlandse zaken (net als Timmermans dat zou zijn). Hij is kennelijk vergeten dat ze is opgestapt vanwege haar rol van evacuaties Afghanen vanuit Afghanistan. Even kijken, wat heeft ze nog meer op haar kerfstok? Het grensoverschrijdend binnen de D66, niets laten horen toen Marleen Weener zich bij haar beklaagde. Van De Raad van State kreeg ze ook een onvoldoende over haar overheidsfinanciën. Ze is ook verantwoordelijk voor het standhouden van de racistische toeslagenaffaire. Uiteindelijk stak ze als ze in de rol van een schorpioen de rivier over op de rug van kikker Rutte.
Timmermans vind ik ook een nare man. Met zijn dikke vieze pens zal hij vast een liefhebber van ´foie gras´ zijn. Hij is ook verantwoordelijk voor biomassa. Als het aan hem ligt blijft er geen enkele boom in Nederland meer over.
Ik ben niet rechts. Ik stem PvdD. Esther Ouwehand, over wie je vast natuurlijk het e.e.a. kan zeggen, is pas een van de krachtige vrouwen in de Tweede Kamer.
Nopequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is de vrijdag aflevering niet meer langer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |