https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Hoe noem je iemand die op Baudet stemt omdat ie op rechts geen andere keuze zietquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Rechts extremistische Derksen
Fascistische Derksen
Luister je wel naar wat hij zegt? Lijkt me niet als je met zulke uitspraken komt.
Kaag blijft weer eens overeind. Ze is prima in Op1. Zonder het referendum zou ik D66 stemmen. Zou ik het mooi hebben gevonden Kaag als eerste vrouwelijke premier. Helaas kreeg ze de zwarte piet door de verrotte Rutte. Helaas werd ze gedemoniseerd door extreem rechtse volksmenners als Wilders, Baudet en Johan Derksen. Derksen die zegt te spreken namens de "gewone" Nederlander in een voetbalkantine. Laat mij dan maar ongewoon, gewoon links, met gezond verstand, niet in een voetbalkantine uit m'n nek lullen. Derksen verweet Kaag kilheid. Toen ze in college-tour emoties toonde na haar dochters te hebben aangehoord, verweet-ie haar emotionele instabiliteit. Ik verwijt Johan Derksen een gebrek aan literair talent en slechte, eenzijdige, elitaire, bekakte muzieksmaak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Rechts extremistische Derksen
Fascistische Derksen
Luister je wel naar wat hij zegt? Lijkt me niet als je met zulke uitspraken komt.
Dit dus. De zelfvoldane prediker die namens mij zou spreken. Flikker op Derksen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:18 schreef nils_22 het volgende:
Dankzij Johan zijn we straks wel van Kaag af. Hij is belangrijk voor de stemming in het land, de dominee die elke avond predikt voor de Gewone Man.
Bedankt Johanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:18 schreef nils_22 het volgende:
Dankzij Johan zijn we straks wel van Kaag af. Hij is belangrijk voor de stemming in het land, de dominee die elke avond predikt voor de Gewone Man.
Wie botert er wel met die judas?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit ff in Inside te lezen van Michel de boekjesschrijver, maar directeurtje Marco en Genee boterden niet echt..
Akelige rattenoogjes. Worden kinderen bang van.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:22 schreef BobW het volgende:
Frans Klein lijkt me toch een mindere Sinterklaas
Een van de grootste eikels in medialand. Nog 10x erger dan Erland dus dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:22 schreef BobW het volgende:
Frans Klein lijkt me toch een mindere Sinterklaas
Dat was toch al wel klaar, ze hebben iets in die richting al gezegd bij het laatste Sinterklaas optreden.quote:
Ja, leuk. Wat heeft dit te maken met VI? Het is geen Shownieuws.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Feestje bij Geer en de politie komt langs![]()
https://www.shownieuws.nl(...)st-met-gerard-joling
Niet voor:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
Het gaat weer gezellig worden volgende week
Hmmzzz nee.. de toon is gezetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niet voor:
Thijs
Baantjer Jr
Timmerfrans
![]()
Zolang ze t maar bij de feiten houden, gelukkig zijn ze daar heel sterk in.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat weer gezellig worden volgende week
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Harvest89 het volgende:
Ah ja leuk. Frans Timmermans aanvallen. De VVD en BBB moeten natuurlijk wel aan de macht komen!
Ja dat weten we allemaal iddquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:37 schreef dexamfetamine het volgende:
Je weet nu al het wordt een en al populistisch dom gelul van Gijp en Derksen.
Dan heb je nog zijn fantasieverhalen over MH17 om emoties los te peuteren bij de VN.quote:Frans Timmermans linkt stormdode aan klimaatverandering: ‘Dat is totale onzin’
Zomerstorm Poly zorgde woensdag voor veel schade en hinder, maar ook voor minstens zoveel woede en irritatie. Eurocommissaris Frans Timmermans linkte de dood van een 51-jarige vrouw - als gevolg van Poly - aan de huidige klimaatverandering. ,,Totale onzin’’, aldus Weerplaza
https://www.ad.nl/binnenl(...)tale-onzin~aaa5ca40/
Helemaal mee eens, dus ik hoop dat Timmerfrans onverstandig is en niet aanschuift.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Als Timmerfrans slim is gaat hij snel een keer aan tafel bij VI en pakt hij de heren een beetje in, dan haalt hij de angel eruit. Hij houdt ook wel van muziek net als Johan en is ook een boomer. Anders gaan ze hem iedere avond slopen zoals bij Kaag, dat is niet goed voor je politieke loopbaan, ze moeten op links niet hooghartig doen en VI gaan onderschatten.
Pauw is leuk bij helenequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:08 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat ik het wel een leuk programma vond, maar de afgelopen maanden met eerst Marcel en Gijs en daarna Helene vond ik een verademing.
Ruimte voor iets anders en nu met Helene ook vooral voor de gasten.
Heb echt helemaal geen zin in de terugkeer en het conservatieve herhaalgezeik van de reguliere presentatoren.
Hier wel mee eens eigenlijk. Als je VI een hele week kijkt, weet je soms niet eens of je die van gisteren of eergisteren zit te kijken, zo'n aaneenschakeling van herhalende meningen -van vooral Derksen- is het.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:08 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat ik het wel een leuk programma vond, maar de afgelopen maanden met eerst Marcel en Gijs en daarna Helene vond ik een verademing.
Ruimte voor iets anders en nu met Helene ook vooral voor de gasten.
Heb echt helemaal geen zin in de terugkeer en het conservatieve herhaalgezeik van de reguliere presentatoren.
Schoolkrant niveau.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:49 schreef Nober het volgende:
Veronica superguide editie/week 32
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso altijd Team Anti Van Hooijdonk, dus Team VDV/Steijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Zijn jullie team Van Hooijdonk of team VdVaart / Steijn?
Zelfs als ik dezelfde mening als van Hooijdonk had zou ik het nog met hem oneens zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:31 schreef DrDentz het volgende:
POLLquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |