Wat verdrietig Sigme. Heel veel sterkte met het verlies van jullie vriendje. Het zal nog lang onwerkelijk voelen. Hou de mooie herinneringen warmquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste moet steeds zo huilen![]()
Vanochtend was zwaar. Ook nog onweer erbij, dus de krullenhond in paniek.
Dapper edoch was in redelijke doen, kon ook af en toe zonder kap ontspannen.
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.
Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.
We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.
Het is vreselijk. Het is goed zo.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.
Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.
We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.
quote:
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Nienke!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Afgelopen dinsdag is Nienke geboren.
Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Hey, lang niet gezien. Wat lief van je om even te posten. Ik hoop dat het jou een beetje goed gaat. En je hondjequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat verdrietig Sigme. Heel veel sterkte met het verlies van jullie vriendje. Het zal nog lang onwerkelijk voelen. Hou de mooie herinneringen warm
Ach.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Zeg maar niets, weet maar te goed waar jullie nu door gaanquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:19 schreef sigme het volgende:
@:kaatje1 ik heb je posts met je zorgen over Elin wel gelezen maar ik moet huilen als ik probeer er iets over te zeggen dus
Het is vreselijk om gedag te zeggen van je vriend. Ik vind het zo fijn dat het buiten kan zo is mijn hond ook ingeslapen. In plaats van een tafel in een praktijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef sigme het volgende:
Allen, dank. Het grotere foknieuws doet me heus wel extra met de neus op de feiten drukken, maar ook dat nieuws sterkt me in de overtuiging dat fok een van de waardevolste plaatsen is om tijd door te brengen.
Ja, ik vond dit ook al zoveel mooier. Niet kil. Maar gewoon thuis, vertrouwde omgeving met de mensen die van hem houden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:27 schreef Soury het volgende:
Het is vreselijk om gedag te zeggen van je vriend. Ik vind het zo fijn dat het buiten kan zo is mijn hond ook ingeslapen. In plaats van een tafel in een praktijk
Moet al huilen als ik dit lees.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:26 schreef sigme het volgende:
Het graf is klaar, dapper edoch ligt er in z'n mand in. Kan 'ie vannacht even wennen (en wij ook) en dan morgen zand erover.
Ik trek al dat dierenleed ook maar slecht. Ook Sarabi en Kaatje hun kat bijvoorbeeld. Dan krijg ik ook de neiging onze arme kat helemaal maf te knuffelenquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:49 schreef gcjoel het volgende:
Moet al huilen als ik dit lees.
Even de hond extra knuffelen, kan zo over zijn.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Dapper edoch
Knuffel m vooral veel. Elin pikte vannacht mijn hoofdkussen in. Normaal krijgt ze een zwiep, nu nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik trek al dat dierenleed ook maar slecht. Ook Sarabi en Kaatje hun kat bijvoorbeeld. Dan krijg ik ook de neiging onze arme kat helemaal maf te knuffelenHet idéé alleen al dat er iets met hem zou zijn. Of dat ie ook dood kan. Ugh.
Ik lees nog wel regelmatig mee. Maar ik struggle best wel met mijn geestelijke gezondheid. Echt actief mee posten heb ik geen energie voor.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Hey, lang niet gezien. Wat lief van je om even te posten. Ik hoop dat het jou een beetje goed gaat. En je hondje
Sterkte met Elin.. het is ook allemaal heel lastig ook. Hopelijk knapt ze op.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Knuffel m vooral veel. Elin pikte vannacht mijn hoofdkussen in. Normaal krijgt ze een zwiep, nu niet
Nee, je kan nu echt niet zwiepen!quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Knuffel m vooral veel. Elin pikte vannacht mijn hoofdkussen in. Normaal krijgt ze een zwiep, nu niet
Hij begint al wat meer in z’n poten te groeienquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En ons mannetje wat vandaag alweer 19 weken oud is.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Er stonden allemaal bomen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, wij wel. In dat huis zou ik het nog niet weten…
🎄 Veel plezierZou er een boom staan?
Klinkt als een fijn verloop van de avondquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
Er stonden allemaal bomen.
Er was kerstmuziek en geweien voor op je kop.
Veel artsen (de oganisators) waren over de top gekleed![]()
Was leuk, gek, druk.
Ben lekker op tijd weer weggereden om in m'n up in de rust lekker nog ff naar de zee te koekeloeren. Beetje de zonsondergang gezien.
Nu weer lekker thuis.
Ja johquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Wat leuk geregeld en een fijne afsluitingquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Er stonden allemaal bomen.
Er was kerstmuziek en geweien voor op je kop.
Veel artsen (de oganisators) waren over de top gekleed![]()
Was leuk, gek, druk.
Ben lekker op tijd weer weggereden om in m'n up in de rust lekker nog ff naar de zee te koekeloeren. Beetje de zonsondergang gezien.
Nu weer lekker thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan verder geen echte kerstfotoos posten van de andere kant. Allemaal mensies![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 13-07-2023 21:54:07 ]
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:43 schreef Blues het volgende:
Geen spatader veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan verder geen echte kerstfotoos posten van de andere kant. Allemaal mensies![]()
![]()
Overheen gelezenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, maar Candaasje zei 'Deze langoor heeft net zoveel levens als een kat denk ik'
Ugh, bij ons ook meestal woensdag of donderdag.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:45 schreef Blues het volgende:
Ook weer werken vandaag.
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |