Van harte gefeliciteerd met de kleine meidquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Afgelopen dinsdag is Nienke geboren.
Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Gefeliciteerd! Fijn om te horen dat alles goed gaatquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wat een mooi nieuws (mooie naam ook) gefeliciteerd! Hoe denkt Marijn over zijn zus?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat het de schildklier medicatie is en dat er wat anders voor te geven is. Aan plotseling opkomende tumoren denk ik ook een beetje, maar zo plotseling in 4-5 dagen zoveel? Dat lijkt me raar
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Hij is heel lief voor haar. Echt heel erg mee bezig. Op een leuke manierquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een mooi nieuws (mooie naam ook) gefeliciteerd! Hoe denkt Marijn over zijn zus?
Moe. Maar verder goed hoor. Vooral wennen aan een andere dynamiek.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met de kleine meidalles goed met moeder en kind dus, heel fijn (En papa
)
Niet heel lang geleden (jaar?) heeft iemand waarmee ik in hockeyteam en commissie heb gezeten (jaar of twee jonger dan ik), euthanasie gepleegd vanwege ondraaglijk psychisch lijden. Het heeft iets van 3 jaar geduurd om het verzoek goedgekeurd te krijgen. Ze is meerdere keren (langdurig) opgenomen geweest, allerlei therapieën geprobeerd, maar het werkte gewoon niet voor haar. Ik vond het best heftig, zelfs nog van zo 'veraf', maar ik was zó blij voor haar dat het uiteindelijk op deze manier kon.. want inderdaad, in veruit de meeste gevallen krijg je die goedkeuring als jongere of jongvolwassene niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Dan is jouw lijdensdruk prima in orde.
Ik kan me best wat voorstellen bij ondraaglijk lijden en dat je het allemaal echt niet meer hoeft. De kans dat je euthanasie 'krijgt' is superklein, voor psychische shit. Zeker als je zo jong bent.
Dan heb je niet zoveel andere opties.
Gefeliciteerd met de geboorte van Nienke 💐quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wat superfijn. Gefeliciteerd! Genietenquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Je woont toch 'op vakantie' ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:42 schreef AnneX het volgende:
Shocking op een andere manier: er komt een huis te koop op het rijtje binnenkort.
Dat is 8 jaar geleden voor het laatst.
Wie wil hier nou wonen?
#in de buurtapp.
Veel plezierquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:47 schreef Blues het volgende:
Nou mensen, ik heb mijn kerstshirt aan en ga nu naar het werkkerstffeest op het strand![]()
![]()
Ik vind het zo geweldig voor julliequote:Op donderdag 13 juli 2023 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
Moe. Maar verder goed hoor. Vooral wennen aan een andere dynamiek.
Van harte gefeliciteerd. Nu even wennen. Straks gaat het ‘vanzelf’.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van Nienke en dat het goed gaat met haar en vrouw!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |