Je woont toch 'op vakantie' ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:42 schreef AnneX het volgende:
Shocking op een andere manier: er komt een huis te koop op het rijtje binnenkort.
Dat is 8 jaar geleden voor het laatst.
Wie wil hier nou wonen?
#in de buurtapp.
Veel plezierquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:47 schreef Blues het volgende:
Nou mensen, ik heb mijn kerstshirt aan en ga nu naar het werkkerstffeest op het strand![]()
![]()
Ik vind het zo geweldig voor julliequote:Op donderdag 13 juli 2023 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
Moe. Maar verder goed hoor. Vooral wennen aan een andere dynamiek.
Van harte gefeliciteerd. Nu even wennen. Straks gaat het ‘vanzelf’.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Afgelopen dinsdag is Nienke geboren.
Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Gefeliciteerd met de geboorte van Nienke en dat het goed gaat met haar en vrouw!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Het gaat goed met haar en met Anna. Weinig bijzonderheden. Mooie afsluiting van 9 jaar ellende.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste moet steeds zo huilen![]()
Vanochtend was zwaar. Ook nog onweer erbij, dus de krullenhond in paniek.
Dapper edoch was in redelijke doen, kon ook af en toe zonder kap ontspannen.
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.
Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.
We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.
Het is vreselijk. Het is goed zo.
Gefeliciteerd huize Anthraxx.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Vreselijk. Mooi.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste moet steeds zo huilen![]()
Vanochtend was zwaar. Ook nog onweer erbij, dus de krullenhond in paniek.
Dapper edoch was in redelijke doen, kon ook af en toe zonder kap ontspannen.
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.
Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.
We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.
Het is vreselijk. Het is goed zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |