abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209883130
Onze Loebes is ook thuis ingeslapen. Lekker op het kleed in de woonkamer op de plek waar hij altijd het liefste lag.

Daarna mee naar het crematorium. Ook zelf heengebracht. Daar is hij opgebaard en hebben we nog een laatste keer afscheid kunnen nemen. Nu staat hij thuis in de kast. Op zijn eigen plankje.

I solemnly swear i'm up to no good
pi_209883205
En ons mannetje wat vandaag alweer 19 weken oud is.

I solemnly swear i'm up to no good
pi_209883214
@sigme je hond is familie....sterkte met jullie verlies....
pi_209883329
Dat blijft altijd wel het zwaarste aan de zorg voor een dier hebben: dit soort keuzes moeten maken en ook helaas moeten laten gaan. Het mooie/bitterzoete is dan wel weer dat ze zo enorm geliefd werden O+

Dat gezegd hebbende heb ik vannacht slechts 3 uur geslapen, en had ik niet verwacht Cas levend mee terug naar huis te brengen vandaag. (Prolaps, ik laat hem niet meer opereren, z’n lijf is hem natuurlijk al een tijdje aan het inhalen, ondanks dat hij eigenwijs blijft terug bouncen. Deze langoor heeft net zoveel levens als een kat denk ik :D )

En het blijft de komende dagen nog nog wel spannend, ondanks dat Cas zelf doet alsof er niks aan de hand is. We gaan het zien, hij blijft nog even bij ons zolang hij er zin in heeft en zolang het geen lijdensweg wordt. In elk geval niet te groot; ik denk niet dat ie per se blij is als ik me weer met hem kon bemoeien, maar de rest van de dag hupt ie goed rond. Gelukkig heb ik een stel heel fijne collega’s die met me meedenken als ik te labiel ben om dat nog te kunnen.
pi_209883349
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En ons mannetje wat vandaag alweer 19 weken oud is.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hij begint al wat meer in z’n poten te groeien O+
pi_209883899
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 17:15 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, wij wel. In dat huis zou ik het nog niet weten…

🎄 Veel plezier >:O Zou er een boom staan?
Er stonden allemaal bomen.
Er was kerstmuziek en geweien voor op je kop.
Veel artsen (de oganisators) waren over de top gekleed ~:)
Was leuk, gek, druk.
Ben lekker op tijd weer weggereden om in m'n up in de rust lekker nog ff naar de zee te koekeloeren. Beetje de zonsondergang gezien.
Nu weer lekker thuis. O+
pi_209883928
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
Was leuk, gek, druk.
Ben lekker op tijd weer weggereden om in m'n up in de rust lekker nog ff naar de zee te koekeloeren. Beetje de zonsondergang gezien.
Nu weer lekker thuis. O+
Klinkt als een fijn verloop van de avond O+ Met als heerlijk serene afsluiting de zonsondergang in je uppie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209883955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste moet steeds zo huilen :'(
Vanochtend was zwaar. Ook nog onweer erbij, dus de krullenhond in paniek.
Dapper edoch was in redelijke doen, kon ook af en toe zonder kap ontspannen.
De dierenarts kwam aan de late kant van de afgesproken tijd, dus dat was wat erg lang wachten op 'ze kunnen hier elk moment zijn'.

Toen regende het niet, en het gras was droog genoeg, dus we zijn met z'n allen buiten in het gras gaan zitten. Dapper edoch, met kap, bij mij. En dan hield ik 'm even bezig met wat brokjes terwijl de dierenarts 'm achter die kap een prik gaf. Onderhuids, niet in de spier. Dan voelde hij minder van de prik (minder schrik- en bijtkans) en/maar duurt het in slaap sukkelen iets langer. Na de prik gelijk de kap af. Hij bleef bij mij, nog wat brokjes zoeken en peuzelen, daarna wat aandacht voor de verdomde bult, en langzaam steeds minder aandacht totdat hij snurkend met z'n kop op mijn benen lag. Toen infuus en toen was het in een oogwenk over.

We hebben 'm in een rieten hondenmand gelegd. Nu moeten we het graf nog delven, kan hij daar met mand en al in.

Het is vreselijk. Het is goed zo.
Ja joh ;( :* !!
pi_209883988
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Was leuk, gek, druk.
Nu weer lekker thuis. O+
Wat leuk geregeld en een fijne afsluiting
We have far more in common than that which devides us..
pi_209884008
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D ~:)

Kan verder geen echte kerstfotoos posten van de andere kant. Allemaal mensies (8> 8-)

[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 13-07-2023 21:54:07 ]
pi_209884264
@sigme ;(
@Anthraxx gefeliciteerd.

Ander FOK!nieuws. :{

Ik ben gesloopt.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 juli 2023 @ 22:42:10 #137
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209885061
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 21:43 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D ~:)

Kan verder geen echte kerstfotoos posten van de andere kant. Allemaal mensies (8> 8-)
Geen spatader veranderd.
pi_209885159
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 22:42 schreef Kreator het volgende:

[..]
Geen spatader veranderd.
4everjong 8-) :P
pi_209885190
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209885686
@sigme :'( :* ik moet er al van huilen als ik het lees. Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen behalve veel sterkte en ik leef met jullie mee. Het lijkt me verschrikkelijk ;(

@Candaasje ook :* voor de zorgen over Cas. Hopelijk heeft hij nog wat kattenlevens over met voldoende kwaliteit!

@Kaatje1 succes morgen met Elin. Hopelijk inderdaad bijwerking medicatie oid en dat het dan met andere medicatie makkelijk opgelost kan worden of zo!

@Anthraxx van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
pi_209885764
Cas is toch een konijn?
pi_209885832
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 00:01 schreef Blues het volgende:
Cas is toch een konijn?
Ja, maar Candaasje zei 'Deze langoor heeft net zoveel levens als een kat denk ik' ;)
pi_209885870
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 00:19 schreef vlindertje89 het volgende:

Ja, maar Candaasje zei 'Deze langoor heeft net zoveel levens als een kat denk ik' ;)
Overheen gelezen ^O^
  vrijdag 14 juli 2023 @ 06:53:58 #144
217702 Lonaa
Honger!
pi_209886211
Vroeg. Again.
pi_209886256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 06:53 schreef Lonaa het volgende:
Vroeg. Again.
Ik lig ook al een uur wakker -O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 14 juli 2023 @ 07:12:58 #146
217702 Lonaa
Honger!
pi_209886259
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 07:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik lig ook al een uur wakker -O-
Ik word over half uur opgehaald voor nog een dag sleepkever spelen. :+
pi_209886282
@Candaasje Cas heeft een superbaasje!

@Kaatje1 hopelijk heeft de dierenarts een snelle diagnose en behandeling voor Elin
pi_209886417
Ook weer werken vandaag.
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag :% oO<
pi_209886651
Goedemorgen :O
Vanmiddag weer glucose meten bij de kat, ik merk dat ik het toch wel weer spannend vind.
pi_209886966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 07:45 schreef Blues het volgende:
Ook weer werken vandaag.
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag :% oO<
Ugh, bij ons ook meestal woensdag of donderdag.

Goedemorgen. Ik wilde vanmorgen eens lekker uitslapen. Word ik wakker met een heel zwaar hoofd. Vandaag 2 taarten maken voor een verjaardag morgen. Dat is dan weer wel leuk. Een mokkataart en een lemon cheesecake.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')